Het schijnt inderdaad een duur programma te zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zal ook wel met de bezuinigingen van de PO te maken hebben...
Zit er dik in ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het schijnt inderdaad een duur programma te zijn.
Dus als er al een opvolger komt zal het waarschijnlijk gewoon vanuit een studio in Hilversum zijn.
Dat dus. Gelukkig is op de Belg altijd Vive le Velo. Ook een geweldig programma. Verder hoop ik dat Wilfried de Jong wat gaat doen, zou me mooi lijken.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dit jaar is het inderdaad een rijk bufet...maar ik vrees de verschraling daarna!
Mart kijken is aanschuiven aan een rijke tafel, met een perfecte Coq au vin, een edele fles op tafel, Crepes Suzette toe, en Fifi fiets langs voor een afzakkertje.
Genee en Derksen zijn een frietje mayo, of naar keuze een bord boerenkool, pilsje d'r bij? Monatoetje van de week? Kan ook lekker zijn, maar is geen Tour!
Beter korten ze de Tros wat. Elke week zo'n feest op het plein organiserenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zit er dik in ja.
De bezuinigingen bij de NOS zijn overigens nu al merkbaar. Het lijkt er wel op alsof het sportaanbod van Studio Sport met de week magerder wordt.
Ja zaterdag begint het al.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
Wordt het ook op zaterdag uitgezonden trouwens? Dan kan ik het in ieder geval 2 dagen helemaal kijken?
Tof, soms zijn dit soort programma's alleen door de week, omdat er op zaterdag iets anders geprogrammeerd is. Maar de Tour begint natuurlijk zaterdag alquote:
Zou mooi zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Felagund het volgende:
Hopelijk komt Wilfried de Jong volgend jaar met een wielerprogramma terug, maar ik ben bang dat hij dat niet wil.
Karina ook zondag en de rest van de week drie weken lang ..Helaas de laatste Avond Etappe.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
Tof, soms zijn dit soort programma's alleen door de week, omdat er op zaterdag iets anders geprogrammeerd is. Maar de Tour begint natuurlijk zaterdag al
Ja en Knevel had een vroegtijdige zweetlozing.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:54 schreef DeLuna het volgende:
Ze sloten net bij Knevel en van den Brink af met Dalida omdat Mart erbij was.
Zondag zal ik moeten laten gaan, als ik op maandag moet werken, maar anders is er RTL nogquote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Karina ook zondag en de rest van de week drie weken lang ..Helaas de laatste Avond Etappe.
quote:hilversum - Voor ex-topwielrenner Michael Boogerd is een grote rol weggelegd tijdens de Tour de France, die zaterdag 2 juli van start gaat. Hij gaat als co-commentator de live tv-beelden van commentaar voorzien. Ook zal hij met grote regelmaat te zien zijn in De avondetappe van Mart Smeets. Verder bespreekt Boogerd dagelijks op Radio 1 de verreden etappe.
De NOS-leiding noemt Boogerd een verrijking van de Tour-equipe. Zelf doet hij nogal bescheiden over zijn rol. Aan de andere kant is Boogerd er zich van bewust dat hij wel degelijk een rol van betekenis kan spelen. ,,Als je zelf de Tour een paar keer hebt gereden, praat je er anders over dan iemand die dat nog nooit heeft gedaan , oordeelt de man die ooit twee Touretappes won.
De NOS zendt (delen van) alle 21 etappes live uit op Nederland 1. Vaste commentatoren zijn, naast Boogerd, Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot. Acht etappes - voornamelijk zware bergritten - worden zelfs van het begin tot het einde uitgezonden.
Smeets avondshow De avondetappe beleeft dit jaar zijn laatste editie. Het programma zal er wat anders uitzien, hoewel dat volgens eindredacteur Jan Stekelenburg niets met Smeets te maken heeft. Er komen meer gasten aan tafel, variërend van ploegleiders tot Paul de Leeuw, Ronald Giphart, Hugo Camps, Jeroen van der Veer (ex-topman van Shell en grote Tour-fan), Derk Sauer en de Belgische premier Yves Leterme.
In De avondetappe verder vertrouwde onderdelen als een samenvatting van de etappe, een vooruitblik ( De dag van morgen ) en een vernieuwde Tourquiz.
Ook Radio 1 is er uitgebreid bij. Voor de 41e keer gaat Radio Tour de France de lucht met verslaggevers Gio Lippens en Sebastiaan Timmerman en met presentatoren Dione de Graaff en Tom van t Hek.
Voor wie daar nog niet voldoende aan heeft, heeft de NOS de Toursite vernieuwd met een tweede scherm. Het grootste wielerevenement ter wereld kan online worden gevolgd via www.nos.nl/tour2011
De avondetappe dagelijks rond 23 uur op Ned 1, Radio Tour de France dagelijks vanaf 14 uur.
Dus hij vervangt Aart Vierhouten? Dat is dan wel weer jammer.quote:Verder bespreekt Boogerd dagelijks op Radio 1 de verreden etappe.
Ik dacht dat hij bij RTL zou aanschuiven?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:55 schreef tong80 het volgende:
Boogerd is leuk om te horen tijdens de bergritten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |