Ja maar je woont in een krimpregio, dus mag je er 2 punten bijtellenquote:
Jawohl!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:12 schreef Syrena het volgende:
Jullie vegen dus ook geen vuurwerkresten op?
Ik wil ook meedoen! Maar ik moet eigenlijk terug naar huis. Hmmm.. Iemand nog een slaapplek?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoop snel wat van XM te horen....
V1zOr, wij gaan volgende week samen aan de zuip
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoop snel wat van XM te horen....
V1zOr, wij gaan volgende week samen aan de zuip
4,9, tis maar goed dat mijn identiteit automatisch NL is gewordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:53 schreef Mixende_match het volgende:
http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/#
haha ik ben niet ingeburgerd. 4,6wat een test zeg..
Boks met mijn mede-topic-allochtoonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
4,9, tis maar goed dat mijn identiteit automatisch NL is geworden
Jullie hebben tenminste een excuus!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Boks met mijn mede-topic-allochtoon![]()
4,7
Jij ook, je woont bijna in Belgiëquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste een excuus!![]()
Als je naast uniek wil liggen, heb ik nog wel een slaapmatje + slaapzakquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wil ook meedoen! Maar ik moet eigenlijk terug naar huis. Hmmm.. Iemand nog een slaapplek?
Ik ben 1/8 Joegoslavisch.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe kan het dat jullie allemaal zo laag scoren?. No offence, natuurlijk.
.
Goeie vraag, ik heb de antwoorden niet bekekenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe kan het dat jullie allemaal zo laag scoren?. No offence, natuurlijk.
.
Dat zou wel een strak plan zijn he?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je naast uniek wil liggen, heb ik nog wel een slaapmatje + slaapzak.
Zekers!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat zou wel een strak plan zijn he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |