Google maps zegt 2,7 km, 34 min lopen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:33 schreef V1z0R het volgende:
Is 't Bastion Hotel ver van jouw huis Phaidra?
soulmatequote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Boks met mijn mede-topic-allochtoon![]()
4,7
Photoshop.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb er weer een complex bij!![]()
Vond net de foto's van mijn fietstocht van afgelopen weekend. Laten we het zo stellen: fietskleding kleedt nu niet bepaald slank af ofzo.
Ik vul gewoon in wat ik zou doen en niet wat de blinde overheid van mij wil dat ik doe.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe kan het dat jullie allemaal zo laag scoren?. No offence, natuurlijk.
.
Oh crap. Ik snurk ook echt heel hardquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:38 schreef V1z0R het volgende:
Ohw, zat te doen dus!
Zal ik niemand storen met m'n gesnurk en zo...
Ik weet niet of ik zoveel skills heb op dat gebied!quote:
Alsutmaargezelligisquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh crap. Ik snurk ook echt heel hard![]()
![]()
Dan moeten jullie me maar gewoon poken
Je zuipt 'r d'r toch wel uit Uniekquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Aanstaande haalt zijn kinderen op voor dit weekend.
Vriendin van jongste komt vanavond ook voor het eerst, vind het eng en voel mij oud en dan ben ik niet meer de enige vrouw.. Zij is 16, help
het wentquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Aanstaande haalt zijn kinderen op voor dit weekend.
Vriendin van jongste komt vanavond ook voor het eerst, vind het eng en voel mij oud en dan ben ik niet meer de enige vrouw.. Zij is 16, help
quote:
Dat ja.quote:
Dat betekent op zich al dat je geen echte Nederlander bent natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:08 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ook een excuus, ben Brabander! HahaEn hoe moet ik nou weten waar frituurvet moet, heb niet eens een frituur
Heb je wel iets gekregen voor de pijn? Of had je dat al?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, terug. Buikecho, gewoon onderzoek en bloedonderzoek gehad, alles normaal. Gynaecologische ernstige troubles hadden teruggekomen in het bloed en/of het druk-onderzoek, en dat was dus allemaal ok. Blijft het feit dat urine niet goed is. Moet kuur afmaken. Als dan nog niet beter is, wéér naar de huisarts en dan doorverwijzing gynaecoloog, maar dat zou meer voor mijn eigen gemoedsrust zijn, alsdus de dokter.
Wel tof: op brief voor de huisarts stond "slanke buik".
Niet tof: In diezelfde brief stond "Erg nerveuze vrouw". Ja, vind je het gek als je al 2 weken pijn in je buik hebt en antibiotica slaan (vooralsnog) niet aan.
Anyhow. Ik ga nog niet acuut dood, lijkt het. Dat is wel fijn.
Hou dat in je achterhoofd als je *niet pluis* radar afgaat, dat je huisarts je dat stempeltje heeft gegeven.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet tof: In diezelfde brief stond "Erg nerveuze vrouw". Ja, vind je het gek als je al 2 weken pijn in je buik hebt en antibiotica slaan (vooralsnog) niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |