Je kunt Orianna proberen, prima champion en kan echt ziekelijk veel damage eruit pompen. Vrij moeilijk ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:28 schreef Zeroku het volgende:
Ik zoek trouwens nog wat heroes die niet overdreven moeilijk zijn om onder de knie te krijgen, wel wat skills vereisen, en ook flink wat damage doen.
Zit te twijfelen wie ik nu ga halen, Swain? Evelynn/Vladimir heb ik al, maar die is echt té simpel. Suggesties?
Brand heb ik al. Die is wel tof inderdaad. Veigar is ook vrij makkelijk inderdaad, en Orianna is weer te moeilijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je kunt Orianna proberen, prima champion en kan echt ziekelijk veel damage eruit pompen. Vrij moeilijk ook.
Malzahar en Brand, doen wat meer damage, zijn makkelijker en ook erg leuk om te spelen. Veigar is ook altijd wel leuk, maar die is wel erg makkelijk.
Soraka speel ik puur support, AP dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:40 schreef Beardslasher het volgende:
Ik speel de laatste tijd veel soraka, maar hoe builden jullie die? gaan jullie voor boots en dan pure AP voor heals, of ook nog defenses en CDR?
Dorans Ring > Mejai Soulstealer > Boots > Rabadon's Deathcap > Spirit Visage > Rabadon's Deathcap meestal. Dus APquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:40 schreef Beardslasher het volgende:
Ik speel de laatste tijd veel soraka, maar hoe builden jullie die? gaan jullie voor boots en dan pure AP voor heals, of ook nog defenses en CDR?
hoe kom je aan zoveel geld? farm je ook minions in de laning phase?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dorans Ring > Mejai Soulstealer > Boots > Rabadon's Deathcap > Spirit Visage > Rabadon's Deathcap meestal. Dus AP. Ohja. Wel die CDR boots.
Ja. Die laatste Deathcap haal ik niet altijd btwquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:46 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel geld? farm je ook minions in de laning phase?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:43 schreef IceDustbin2 het volgende:
Soraka speel ik puur support, AP dus.
Niet echt nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:00 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een goede itembuild voor Malz?
Ik twijfel of ik Mejai moet vervangen voor Deathfire Grasp.
Hmm, ok. Naja, morgen/overmorgen eerst eens 6300 punten finishen, dan kan ik Malz halen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Rush Rabadon met Sorc Shoes. Dan kun je kiezen tussen Void Staff (veel magic resi in het andere team) en Rylai (niet veel magic resi, de slow die je dan krijgt is ziek). Vanaf dat punt is het een beetje wat zei doen counteren. Banshees Veil, Hourglass of als je niet gefocust wordt gewoon meer pure AP. Mejais zou ik in 19/20 games niet halen (te situational) en Archangels ook niet (daar heb je blue buff voor).
Soraka speel ik zo:quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:40 schreef Beardslasher het volgende:
Ik snap echt niet hoe je zoveel kills kunt maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:16 schreef EpicKnife het volgende:
Ik had vandaag iemand van level 4 in mijn team die Ryze was. 49 kills, 1 death, 4 assists.
Is Ryze goed?
Ik pak amplifying tome altijd als start item. Daarna bij de eerste recall pak ik 2x Kage's Lucky Pick (en lvl 1 boots). Vervolgens Mercury Threads (afhankelijk van hoeveel CC e.d. ze hebben). Daarna of daartussen mejai's soulstealer (vergeet niet je ulti te gebruiken voor alle assists in teamfights). Daarna Rabadon's Deathcap en soms Hourglass.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:40 schreef Beardslasher het volgende:
Waarom merc treads en niet die cooldown-boots? Als je als Soraka gefocust wordt ben je toch wel de lul, merc treads of niet. Dan ga ik liever voor een lagere cooldown op mijn OP heal.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:56 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik pak amplifying tome altijd als start item. Daarna bij de eerste recall pak ik 2x Kage's Lucky Pick (en lvl 1 boots). Vervolgens Mercury Threads (afhankelijk van hoeveel CC e.d. ze hebben). Daarna of daartussen mejai's soulstealer (vergeet niet je ulti te gebruiken voor alle assists in teamfights). Daarna Rabadon's Deathcap en soms Hourglass.
De reden voor Kage's Lucky Picks is dat je in principe je lane maat gewoon alle minions moet laten afmaken. Zo had ik laatst 60 minion kills en de rest van mijn team boven de 200 en dan had ik waarschijnlijk 20/30 daarvan uit de jungle.
Jah maar tevens ook het item met de meeste AP.. Namelijk 201 AP als je er al een hebtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:10 schreef nyny83 het volgende:
Waarom 2x deathcap? Ik snap dat nooit. Het is een UNIQUE effect he...
Ja met die instelling kom je er welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Waarom merc treads en niet die cooldown-boots? Als je als Soraka gefocust wordt ben je toch wel de lul, merc treads of niet. Dan ga ik liever voor een lagere cooldown op mijn OP heal.
Mjah maar het geeft verder niks. Je kan dan ook voor items gaan als hourglass die ook zorgen dat je niet na een zuchtje wind omver ligt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:01 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Jah maar tevens ook het item met de meeste AP.. Namelijk 201 AP als je er al een hebt
Jah oke maar dat is dan weer een keuze..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:38 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah maar het geeft verder niks. Je kan dan ook voor items gaan als hourglass die ook zorgen dat je niet na een zuchtje wind omver ligt.
Best veel ja. Als je nog moet updaten kun je erop rekenen dat je vanavond ergens wel een potje kunt gaan spelenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Adames het volgende:
Zo, voor het eerst in een half jaar ga ik het weer spelen. Alleen geeft de launcher weer een fout, is er veel veranderd?
Ok dan ga ik me voorbereiden op heel wat 'n00b gescheld'. Ik neem aan dat mijn redelijke ranking wel is bewaard. Alleen al die vreemde heroes ken ik dus niet meer,quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Best veel ja. Als je nog moet updaten kun je erop rekenen dat je vanavond ergens wel een potje kunt gaan spelen.
Jawel. Zolang je weet hoe je met een hero moet spelen, is iedere hero handigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Ok dan ga ik me voorbereiden op heel wat 'n00b gescheld'. Ik neem aan dat mijn redelijke ranking wel is bewaard. Alleen al die vreemde heroes ken ik dus niet meer,
Mijn favorieten waren altijd Rammus, Blitzcrank, Ezreal en Signed. Zijn die nog wat?
Zo te zien heb ik heel wat nieuwe heroes in te halen.
Natuurlijk, maar in de beta tijd was bijvoorbeeld die clown achterlijk sterk even als Corki. Toen ik stopte waren ze alleen goed bij mensen die daadwerkelijk wisten wat ze deden. En bijvoorbeeld een Katarina was toen zo generfd dat diegene eerst 7 kills moest halen in de eerste 10 minuten wilde die nog wat kunnen betekenen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Zolang je weet hoe je met een hero moet spelen, is iedere hero handig.
Mwa, het is allemaal wel wat gefinetuned. Misschien kun je op MobaFire eens wat guides lezen over heroes die je vaak speeltquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar in de beta tijd was bijvoorbeeld die clown achterlijk sterk even als Corki. Toen ik stopte waren ze alleen goed bij mensen die daadwerkelijk wisten wat ze deden. En bijvoorbeeld een Katarina was toen zo generfd dat diegene eerst 7 kills moest halen in de eerste 10 minuten wilde die nog wat kunnen betekenen.
De launcher e.d. zijn veranderd, dus je moet even een verse install doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Adames het volgende:
Zo, voor het eerst in een half jaar ga ik het weer spelen. Alleen geeft de launcher weer een fout, is er veel veranderd?
Klopt, nieuwe versie downloaden, oude uninstallen en dan de nieuwe installeren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:51 schreef Thormodo het volgende:
[..]
De launcher e.d. zijn veranderd, dus je moet even een verse install doen.
Hij installeert alles behalve de laatste 2/3 updates gelijk, dus het patchen zal niet zo heel lang duren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Adames het volgende:
Katarina is nog steeds erg sterk alleen is je grote nadeel dat je makkelijk gecountered kan worden. Je kracht is je ulti, en die wordt makkelijk geinterrupt dus moet je even wat beter timen, maar ik heb met katarina geen 7 kills in de eerste 10 minuten nodig. Mijn end build heeft over het algemeen 4,6K HP 100+ mr+ar en ongeveer 130 AD en 230AP, lijkt weinig damage maar als je je ulti goed timed ben je gewoon nog steeds dodelijk, je shunpoo op de squishies achterin is ook gewoon heerlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar in de beta tijd was bijvoorbeeld die clown achterlijk sterk even als Corki. Toen ik stopte waren ze alleen goed bij mensen die daadwerkelijk wisten wat ze deden. En bijvoorbeeld een Katarina was toen zo generfd dat diegene eerst 7 kills moest halen in de eerste 10 minuten wilde die nog wat kunnen betekenen.
Is al sinds gisteravond, ik denk dat ze de cap hebben verlaagd omdat ze latency problemen hadden gister en dit waarschijnlijk nog aan het fixen zijn.quote:
Wie speel je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:35 schreef MrManuel het volgende:
Ik ga me 6e ranked game maar eens proberen..
Kijken of er een 2e win van kan maken!
Vrij makkelijk ook,quote:
Heb Teemo 2x gespeeld.. 2x Soraka.. (Alllebij verloren)quote:
(Bijna) iedereen legt het 1 vs.1 af tegen hem, mede omdat hij veel dodged en dan die stun kan gebruiken.quote:
Jup.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:23 schreef totalvamp het volgende:
[..]
kun je Ryze niet beter mana en CDR maken tegenwoordig?
Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:59 schreef ems. het volgende:
humm, ik kan zo wel een handje vol met champs bedenken die hem vrij makkelijk kunnen verslaan hoor.
Je vind hem al -helemaal- niet 1v1 OP.. Alsof hij AoE dmg kan doen.. Alleen met ze stun.. ¬¬quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:22 schreef ems. het volgende:
Cho'gath, Renekton, Nasus, Mundo en nog wel meer eigenlijk. Meeste AP'ers kunnen hem ook wel verslaan als ze enigszins goed met de champ overweg kunnen. Ik vind jax sterk, maar echt bij lange na niet OP, en al -helemaal- niet 1v1. Ja misschien op level 16 met dikke items, maar de eerste 1v1 waarbij je zoveel tijd krijgt om lvl 16 te worden moet ik nog zien.
Dodge heb je zo'n actief wapen voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
(Bijna) iedereen legt het 1 vs.1 af tegen hem, mede omdat hij veel dodged en dan die stun kan gebruiken.
Buiten dat is zijn damage sowieso hoog.
ehm, ok? Wat heeft aoe ermee te maken?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:28 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Je vind hem al -helemaal- niet 1v1 OP.. Alsof hij AoE dmg kan doen.. Alleen met ze stun.. ¬¬
Ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:03 schreef Monolith het volgende:
Slaagt er nog iemand in om in te loggen eigenlijk? En valt er dan überhaupt nog fatsoenlijk te spelen?
Oké wat ik bedoel is waarom zou hij in teamfights beter zijn dan 1v1.. Terwijl hij bijna geen aoe attacks heeft..quote:
Waar zeg ik dat? Ik heb het nergens gehad over teamfights, het ging om 1v1?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:07 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Oké wat ik bedoel is waarom zou hij in teamfights beter zijn dan 1v1.. Terwijl hij bijna geen aoe attacks heeft..
Orianna is echt moeilijk om goed te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:07 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Oké wat ik bedoel is waarom zou hij in teamfights beter zijn dan 1v1.. Terwijl hij bijna geen aoe attacks heeft..
Anyways.. Orianna is way fun to play! - Net me eerste Win behaald vandaag met haar.
Was ook me eerste game met haar.
Het plaatsen van de bol is ietwat lastig..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Orianna is echt moeilijk om goed te kunnen spelen.
Net een potje tegen haar gespeeld, deed behoorlijke damage aan m'n teammates hoewel die ook wel erg bagger waren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:53 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Het plaatsen van de bol is ietwat lastig..
Maar ik moet zeggen dat ze toch flink harde burst dmg kan doen met w en r
Tof tochquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:58 schreef stefanhaan het volgende:
Orianna is vooral dodelijk tegen squishies die aant tower huggen zijn
Onze Cait en GP met name inderdaad.:Pquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:58 schreef stefanhaan het volgende:
Orianna is vooral dodelijk tegen squishies die aant tower huggen zijn
13 hierquote:
Net nog een potje in een lane met rammus tegen Jax & Xin, Vrij irritant in het begin..uiteindelijk wel de doorslag gegeven in teamfights met 1/2/35quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
13 hier
En Jax is zeker niet OP. Elke AP caster kan goed tegen hem spelen omdat hij skills niet kan dodgen en omdat in zijn core build geen magic resist zit.
Ik zat 1500, maar door game bugs (game sluit af in champion select -> -20 ratingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:58 schreef Sjappel het volgende:
Zijn er nog mensen hier met een goede rating?
Annie was na de laatste update toch juist bijna OP?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:28 schreef EpicKnife het volgende:
annie is zoooo slecht. 2 potjes gespeeld, 2x 0 kills 10 deads ofzo. mijn E is shit, kutschild, de W valt gewoon te ontwijken en doet geen damge, Q doet 1x 5% van iemands levens weg, en mijn R is ook shit. Een teddy beer die 5% hp weghaalt bij iemand, terwijl als ik terugloop die beer met mij meegaat.
Grootste miskoop van de game en ja, ik volg een guide.
Okay, ik zit ook maar 100 rating boven je. Maar als je rating verliest met leaven door bugs (wat ik ook 8 keer heb gedaan) kun je redelijk makkelijk naar je elo niveau terug keren omdat de tegenstanders lagere elo hebben en dus ook van een lager niveau zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:39 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik zat 1500, maar door game bugs (game sluit af in champion select -> -20 rating) zit ik nu rond 1450. Niets bijzonders.. Als ik actief ranked zou spelen zou ik wel rond de 1700 kunnen komen denk ik, maar daar is iedereen zo'n tryhard eikel
Maar je medespelers ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:44 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Okay, ik zit ook maar 100 rating boven je. Maar als je rating verliest met leaven door bugs (wat ik ook 8 keer heb gedaan) kun je redelijk makkelijk naar je elo niveau terug keren omdat de tegenstanders lagere elo hebben en dus ook van een lager niveau zijn.
Ja, als er 1 of minder dan 1 retard in je team zit kan je best makkelijk je team carryen. Het gaat trouwens niet alleen om een goede carry die kills scoort maar vooral ook het pushen daarna.quote:
Ik durf nu niet meer te slapenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:41 schreef Sjappel het volgende:
Annie is een van de beste mages. Haar aoe stun en AP ratio's maken haar echt goed. Je maakt Annie boos met je kritieken, dat moet je niet doen.
Je moet dan ook wachten totdat je Passive 5 stacks heeftquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef EpicKnife het volgende:
Ignite kan toch alleen minions ofzo? Ik vind haar niet OP, als ik Q + W doe, stun ik niemand.
Mensen worden trouwens wel helemaal gek, als je even wat slechter bent dan de rest.
Smite kan alleen op minions, ignite kan op minions en heroes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef EpicKnife het volgende:
Ignite kan toch alleen minions ofzo? Ik vind haar niet OP, als ik Q + W doe, stun ik niemand.
Mensen worden trouwens wel helemaal gek, als je even wat slechter bent dan de rest.
Er staat niet 'vrij', er staat 'echt' goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:43 schreef Sjappel het volgende:
speelt vrij goed? Beetje een understatement. :p Ik denk dat hij de beste Alistar van EU en misschien wel van de wereld is.
boots ward ward ward ward potsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:16 schreef Monolith het volgende:
Zijn er hier meer mensen die Janna spelen en zo ja, met wat voor item build?
Verder niets?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:32 schreef ems. het volgende:
[..]
boots ward ward ward ward pots![]()
Oh en tussendoor oracle regelen en wards opruimen.
Philosepher Stone, Aegis of the Legion, die Tenacity boots, Soul Shroud, Shurelya's Reverie, Banshee's Veil.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verder niets?
Ik snap dat je met een goede lanemate niet veel binnenhaalt, maar die heb je lang niet altijd.
Dat zijn de standaard mobafire builds, geen AP?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Philosepher Stone, Aegis of the Legion, die Tenacity boots, Soul Shroud, Shurelya's Reverie, Banshee's Veil.
Ja als je miraculeus veel geld overhoud kan je een deathcap overwegen. Na de genoemde itemsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zijn de standaard mobafire builds, geen AP?
Janna heeft weinig AP nodig om effectief te zijn. Wards blijven trouwens prioriteit, of je nou goede of slechte teammates hebt. Misschien juist des te belangrijker in dat laatste gevalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zijn de standaard mobafire builds, geen AP?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:25 schreef Adames het volgende:
Infinity edge, black cleaver en phantom dancer is ook een leuke build voor janna
Bedoel ook niet dat wards geen prioriteit hebben, maar dat je met een goede lanemate veel minder gold binnenharkt omdat je hem laat lasthitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Janna heeft weinig AP nodig om effectief te zijn. Wards blijven trouwens prioriteit, of je nou goede of slechte teammates hebt. Misschien juist des te belangrijker in dat laatste geval
+30% movespeed, een spammable snare, een schild dat extra damage geeft, een knockdown op afstand en een berschermende ulti. Ik zie geen reden om geen DPS te gaanquote:
Klopt, vind het wel vet om te zien. Nu zelfs 150/160k kijkers echt ziek.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:27 schreef enlightenedwizza het volgende:
De dreamhack stream leer je echt reteveel van, 130.000 kijken die naar 10 gasten die LoL spelen kijken, ik hoop dat het niveau van mijzelf en anderen omhoog gaat hiermee
Ik probeer m'n eigen team nog steeds het nut van Wards uit te leggen, gelukkig houden ze er al iets meer rekening mee
Epic vs Fnatic was weer een mooi voorbeeld dat je nooit op moeten geven en van het begin uit moet gaan
Dat begreep ik hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedoel ook niet dat wards geen prioriteit hebben, maar dat je met een goede lanemate veel minder gold binnenharkt omdat je hem laat lasthitten.
Attack animation.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:47 schreef Adames het volgende:
[..]
+30% movespeed, een spammable snare, een schild dat extra damage geeft, een knockdown op afstand en een berschermende ulti. Ik zie geen reden om geen DPS te gaan
Ik weet niet of het ondertussen is veranderdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:40 schreef Keselo het volgende:
Oude AD Janna was echtHaar shield gaf toen op lvl 1 44 (!!!) AD, dus dan zat je gewoon aan 100 AD + een slow op lvl 2
Ik bouw Janna trouwens bijna hetzelfde als Sjappel. Begin met 2x Faerie Charm, en 3 pots / pot + ward. Zo snel mogelijk 2 Philo Stones, Lucidity en een 3e GP5 item + een shitload aan wards. Vanaf dat punt wat je nodig hebt, vaak een Aegis en Soul Shroud.
DPS, de kills moet ik nog ff onder de knie krijgen.quote:
Ja, geeft nu iets van 10 AD op lvl 1.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ondertussen is veranderd
Mjah ik had idd al voor het toernooi voorspeld dat ik TSM de beste kans gaf. Ik had echter Fnatic als tweede staan, maar die faalden zonder xPeke best hard. Leuke streams, goede observer mode ook. Redelijk professioneel aangepakt dit keer allemaal met interviews tussendoor, een goede observer mode en redelijk commentaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:03 schreef ems. het volgende:
Solomid heeft klop uitgedeeld aan CLG. Ik denk eerlijk gezegd dat solomid deze dreamhack gaat pakken. Ik heb afgelopen weken vaak streams van hun gekeken en qua teamplay zijn ze imo ongeëvenaard.
Of dat ene team waar CLG nu tegen moet spelen, schijnt solomid eerder verslagen te hebben? Ik ken al die spelers niet maar ik ben benieuwd.
edit: XAN, dat team dus.
Of jij snapt niet waarom ze niet pushen en iets anders doen?quote:Op zondag 19 juni 2011 09:38 schreef HeavensAxe het volgende:
waarom snappen sommige mensen nou niet waarom je moet pushen__!
het lijkt me toch wel vrij duidelijk dat je bij een ace NIET minions moet gaan killen als alle lane turrets al down zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 09:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Of jij snapt niet waarom ze niet pushen en iets anders doen?
Kan een goeie timing zijn om even Baron te doen of als je je tegenstanders niet mag dat je dan gewoon backed om ze keihard in hun face te stompen van HAHA wij zijn beter we willen je gewoon nog eens Acen.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:00 schreef HeavensAxe het volgende:
[..]
het lijkt me toch wel vrij duidelijk dat je bij een ace NIET minions moet gaan killen als alle lane turrets al down zijn
Fnatic, zelfs nadat ze hun leider wetdream hadden gedumped?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah ik had idd al voor het toernooi voorspeld dat ik TSM de beste kans gaf. Ik had echter Fnatic als tweede staan, maar die faalden zonder xPeke best hard. Leuke streams, goede observer mode ook. Redelijk professioneel aangepakt dit keer allemaal met interviews tussendoor, een goede observer mode en redelijk commentaar.
Shushei is zijn naam, zijn shaco wordt ook heel erg gevreesd.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:42 schreef Zeroku het volgende:
Weet iemand de naam van die Alistar van Fnatic? En of hij een guide heeft gemaakt over zijn gameplay?
Ben benieuwd wie tegen TSM moet, maar dat gaat wel een leuke game worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:40 schreef Keselo het volgende:
Shushei zijn Gragas is ook ziek.
Epik Gaming doet het trouwens echt fantastisch. Dan Dinh, Westrice, Doublelift en Dyrus
Hmm, zie 't nu inderdaad. Wist niet dat Alistar met AP zo goed was.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:37 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Shushei is zijn naam, zijn shaco wordt ook heel erg gevreesd.
Na die update dat Alistar gereworked werd met zijn nieuwe passive is AP alistar gewoon godlike.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, zie 't nu inderdaad. Wist niet dat Alistar met AP zo goed was.
Dat wel maar de damage is geupped op zijn skills, en hij heeft nu een passive waar hij tenminste ook iets aan heeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:14 schreef Sjappel het volgende:
Zijn AP ratio's waren nog beter voor de laatste patch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lvl 18 met 500 AP
77mag dmg per seconde, 231 dmg per 3 seconde. Als je daarbij wat Mag penetration runes hebt early game.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Met welke itembuild?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Na die update dat Alistar gereworked werd met zijn nieuwe passive is AP alistar gewoon godlike.
Vannochtend ook ff AP alistar gespeeld en onze opponents surrenderden al na 21minuten.
6/1/8
Weet ik ff niet meer, zodra de servers online zijn kijk ik wel ff voor je.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Weet ik ff niet meer, zodra de servers online zijn kijk ik wel ff voor je.
Servers zouden alweer on moeten zijn maarja, die kut maintenance duurt altijd langer bij Riotquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat wel maar de damage is geupped op zijn skills, en hij heeft nu een passive waar hij tenminste ook iets aan heeft.
Zijn passive:Ik heb het hierover:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lvl 18 met 500 AP
77mag dmg per seconde, 231 dmg per 3 seconde. Als je daarbij wat Mag penetration runes hebt early game.
V1.0.0.118b
Release date (US) May 24th, 2011
Alistar
Health per level reduced to 102 from 110.
Pulverize Pulverize:
Ability power ratio reduced to 0.6 from 0.8.
Reduced the chance of failed knockups near terrain.
Headbutt Headbutt:
Base damage reduced to 85/130/175/220/265 from 85/135/185/235/285.
Ability power ratio reduced to 0.8 from 1.0.
Waar jij het over hebt is al veel eerder gebeurd![]()
Werkt nu weer, wel met lange queue... Voor de veranderingquote:Op zondag 19 juni 2011 11:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Servers zouden alweer on moeten zijn maarja, die kut maintenance duurt altijd langer bij Riot
TSM vs CLG nu :w of is dit een herhaling?
Ja het is een herhaling -.-
Ja dat was toen een hotfix omdat ze er toch wel achter kwamen dat AP alistar vrij OP was.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:48 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Ik heb het hierover:
V1.0.0.118b
Release date (US) May 24th, 2011
Alistar
Health per level reduced to 102 from 110.
Pulverize Pulverize:
Ability power ratio reduced to 0.6 from 0.8.
Reduced the chance of failed knockups near terrain.
Headbutt Headbutt:
Base damage reduced to 85/130/175/220/265 from 85/135/185/235/285.
Ability power ratio reduced to 0.8 from 1.0.
Waar jij het over hebt is al veel eerder gebeurd
Ben er bang voorquote:Op zondag 19 juni 2011 12:45 schreef Sjappel het volgende:
Fnatic moet 2-0 winnen van CLG. Ik hoop echt dat ze het lukt en de eer een beetje gered wordt voor Europa. NA heeft alle matches tegen EU gewonnen...
Ze zitten niet op een LAN, want alle LoL games worden gespeeld via een LoL server, dus je kan LoL nooit lannen.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:41 schreef Sjappel het volgende:
disconnecten op een lan krijgt alleen riot voor elkaar
Heb je het gold voordeel wel gezien wat Fnatic heeft?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:39 schreef ems. het volgende:
Niet te geloven hoe mensen kunnen disconnecten op fucking dreamhack nog wel. Match van fnatic tegen clg kan nu gewoon verloren zijn
Toen ik had gepost reconnecte hij en werden torens en draken en swains gekilled dus ignore datquote:Op zondag 19 juni 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heb je het gold voordeel wel gezien wat Fnatic heeft?
Edit: en nu ook een tower down
Ligt niet direct aan Dreamhack maar waarschijnlijk meer aan de slechte servers van riot.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Toen ik had gepost reconnecte hij en werden torens en draken en swains gekilled dus ignore dat
Maar hij is wel wat levels lichter. Gewoon dom dat ze op zo'n event iemand laten disconnecten. Aan de andere kant is het wel een mooie reflectie van de werkelijkheid.
Ze hebben een aparte client ervoor gemaaktquote:Op zondag 19 juni 2011 13:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze zitten niet op een LAN, want alle LoL games worden gespeeld via een LoL server, dus je kan LoL nooit lannen.
Ja, en weetje waarom het een apparte client is?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:55 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Ze hebben een aparte client ervoor gemaakt
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ligt niet direct aan Dreamhack maar waarschijnlijk meer aan de slechte servers van riot.
Dankzij een falende Nunu.quote:
Trollende vaynequote:
De swain was de enigste met kills.quote:
+1quote:
Moet eigenlijk morgen iets belangrijks inleveren na mijn tentamen.quote:
dus hij was volgens jou de beste van het teamquote:
nee, maar hij was ook niet falend.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:18 schreef Sjappel het volgende:
[..]
dus hij was volgens jou de beste van het team
Ik heb morgen tentamenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet eigenlijk morgen iets belangrijks inleveren na mijn tentamen.
Maar LoL gaat voor
hmm verrassend fnatic banned nidalee toch
Maandag, donderdag, vrijdag tentamen.quote:
Oefquote:Op zondag 19 juni 2011 14:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maandag, donderdag, vrijdag tentamen.
Maar moet morgen een EPOC inleveren voor concept development, telt voor 70% mee
1 lategame ace van CLG en ze winnen.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:51 schreef Zeroku het volgende:
Mwa, Fnatic wint dit wel. Nu al flink wat goldvoordeel, torenvoordeel, killvoordeel etc.
Als ze dat halen...quote:Op zondag 19 juni 2011 14:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
1 lategame ace van CLG en ze winnen.
Dus niet te voorbarig zijn.
Dat hij aanbeden word door een vrouw wil niet zeggen dat hij niet homo isquote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij heeft ie zojuist het tegendeel bewezen.
Nee, maar z'n reactie wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat hij aanbeden word door een vrouw wil niet zeggen dat hij niet homo is
Hij kan net zo goed acteren als rappen.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:23 schreef stefanhaan het volgende:
Het bewust kiezen van een champ met een rol die een bewuste reactie oproept bij mensen, zoals in dit geval ongeloof omdat het echt een hele rare keuze is.
Zeiden ze toen ook in het interview van ach ja het kon ons eigenlijk niks schelen.quote:
tuurlijk wel, ik zie zo vaak noobs die eerst andere turrets en/of inhibitors gaan pakken ipv de nexus.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:23 schreef Zeroku het volgende:
Wat ik wel zie, is dat in dit soort games een toren in je basis verliezen al cruciaal is. In 'normale' games is het vaak niet genoeg om in een keer door te drukken naar een overwinning, maar schijnbaar hier wel.
Garenquote:
Ja, dat zeg ikquote:Op zondag 19 juni 2011 17:32 schreef Sjappel het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik zie zo vaak noobs die eerst andere turrets en/of inhibitors gaan pakken ipv de nexus.
Toevallig laatst weer een avondje flink wat potjes mee gedaan. Nog steeds underratedquote:
TSM.quote:
Scheelde één seconde. Base race.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:38 schreef stefanhaan het volgende:
Awsome, ik had eigenlijk ook niks anders verwacht aangezien TSM de laatste tijd echt goed speelt
Ligt natuurlijk aan de tijd die je nog hebt.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:32 schreef Sjappel het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik zie zo vaak noobs die eerst andere turrets en/of inhibitors gaan pakken ipv de nexus.
That's how riot rolls.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:53 schreef ems. het volgende:
2 uur in queue gestaan, eindelijk klaar, "server is currently busy", restart lol, 2u en 3 kwartier queue
Mjah hij speelde veel te aggressief in zijn low levels. Rumble is veel sterker op lvl 2 - 9 en hij ging er toch in. Gewoon niet slim.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef ems. het volgende:
Wat zei Reginald nou precies ookalweer over dat hij niet geoutlaned kan worden op vlad?
Mag toch wel verwachten dat Riot wat degelijke servers hiervoor achter de hand heeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:37 schreef ems. het volgende:
Het heeft ook puur te maken met de servers. Die pc's zullen niet zo snel crashen inderdaad.
Wat, dat hij per ongeluk met zijn wijsteen de powerknop raakt? Of dat hij een spontane faceplant op alt-f4 doet?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:39 schreef nyny83 het volgende:
Wie zegt dat het niet gewoon een player error was?
Dat mag je zeker.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mag toch wel verwachten dat Riot wat degelijke servers hiervoor achter de hand heeft.
Maar we wisten van te voren dat ze die al niet haddenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat, dat hij per ongeluk met zijn wijsteen de powerknop raakt? Of dat hij een spontane faceplant op alt-f4 doet?
[..]
Dat mag je zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |