Je kunt Orianna proberen, prima champion en kan echt ziekelijk veel damage eruit pompen. Vrij moeilijk ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:28 schreef Zeroku het volgende:
Ik zoek trouwens nog wat heroes die niet overdreven moeilijk zijn om onder de knie te krijgen, wel wat skills vereisen, en ook flink wat damage doen.
Zit te twijfelen wie ik nu ga halen, Swain? Evelynn/Vladimir heb ik al, maar die is echt té simpel. Suggesties?
Brand heb ik al. Die is wel tof inderdaad. Veigar is ook vrij makkelijk inderdaad, en Orianna is weer te moeilijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je kunt Orianna proberen, prima champion en kan echt ziekelijk veel damage eruit pompen. Vrij moeilijk ook.
Malzahar en Brand, doen wat meer damage, zijn makkelijker en ook erg leuk om te spelen. Veigar is ook altijd wel leuk, maar die is wel erg makkelijk.
Soraka speel ik puur support, AP dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:40 schreef Beardslasher het volgende:
Ik speel de laatste tijd veel soraka, maar hoe builden jullie die? gaan jullie voor boots en dan pure AP voor heals, of ook nog defenses en CDR?
Dorans Ring > Mejai Soulstealer > Boots > Rabadon's Deathcap > Spirit Visage > Rabadon's Deathcap meestal. Dus APquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:40 schreef Beardslasher het volgende:
Ik speel de laatste tijd veel soraka, maar hoe builden jullie die? gaan jullie voor boots en dan pure AP voor heals, of ook nog defenses en CDR?
hoe kom je aan zoveel geld? farm je ook minions in de laning phase?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dorans Ring > Mejai Soulstealer > Boots > Rabadon's Deathcap > Spirit Visage > Rabadon's Deathcap meestal. Dus AP. Ohja. Wel die CDR boots.
Ja. Die laatste Deathcap haal ik niet altijd btwquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:46 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel geld? farm je ook minions in de laning phase?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:43 schreef IceDustbin2 het volgende:
Soraka speel ik puur support, AP dus.
Niet echt nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:00 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een goede itembuild voor Malz?
Ik twijfel of ik Mejai moet vervangen voor Deathfire Grasp.
Hmm, ok. Naja, morgen/overmorgen eerst eens 6300 punten finishen, dan kan ik Malz halen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Rush Rabadon met Sorc Shoes. Dan kun je kiezen tussen Void Staff (veel magic resi in het andere team) en Rylai (niet veel magic resi, de slow die je dan krijgt is ziek). Vanaf dat punt is het een beetje wat zei doen counteren. Banshees Veil, Hourglass of als je niet gefocust wordt gewoon meer pure AP. Mejais zou ik in 19/20 games niet halen (te situational) en Archangels ook niet (daar heb je blue buff voor).
Soraka speel ik zo:quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:40 schreef Beardslasher het volgende:
Ik snap echt niet hoe je zoveel kills kunt maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:16 schreef EpicKnife het volgende:
Ik had vandaag iemand van level 4 in mijn team die Ryze was. 49 kills, 1 death, 4 assists.
Is Ryze goed?
Ik pak amplifying tome altijd als start item. Daarna bij de eerste recall pak ik 2x Kage's Lucky Pick (en lvl 1 boots). Vervolgens Mercury Threads (afhankelijk van hoeveel CC e.d. ze hebben). Daarna of daartussen mejai's soulstealer (vergeet niet je ulti te gebruiken voor alle assists in teamfights). Daarna Rabadon's Deathcap en soms Hourglass.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:40 schreef Beardslasher het volgende:
Waarom merc treads en niet die cooldown-boots? Als je als Soraka gefocust wordt ben je toch wel de lul, merc treads of niet. Dan ga ik liever voor een lagere cooldown op mijn OP heal.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:56 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik pak amplifying tome altijd als start item. Daarna bij de eerste recall pak ik 2x Kage's Lucky Pick (en lvl 1 boots). Vervolgens Mercury Threads (afhankelijk van hoeveel CC e.d. ze hebben). Daarna of daartussen mejai's soulstealer (vergeet niet je ulti te gebruiken voor alle assists in teamfights). Daarna Rabadon's Deathcap en soms Hourglass.
De reden voor Kage's Lucky Picks is dat je in principe je lane maat gewoon alle minions moet laten afmaken. Zo had ik laatst 60 minion kills en de rest van mijn team boven de 200 en dan had ik waarschijnlijk 20/30 daarvan uit de jungle.
Jah maar tevens ook het item met de meeste AP.. Namelijk 201 AP als je er al een hebtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:10 schreef nyny83 het volgende:
Waarom 2x deathcap? Ik snap dat nooit. Het is een UNIQUE effect he...
Ja met die instelling kom je er welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Waarom merc treads en niet die cooldown-boots? Als je als Soraka gefocust wordt ben je toch wel de lul, merc treads of niet. Dan ga ik liever voor een lagere cooldown op mijn OP heal.
Mjah maar het geeft verder niks. Je kan dan ook voor items gaan als hourglass die ook zorgen dat je niet na een zuchtje wind omver ligt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:01 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Jah maar tevens ook het item met de meeste AP.. Namelijk 201 AP als je er al een hebt
Jah oke maar dat is dan weer een keuze..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:38 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah maar het geeft verder niks. Je kan dan ook voor items gaan als hourglass die ook zorgen dat je niet na een zuchtje wind omver ligt.
Best veel ja. Als je nog moet updaten kun je erop rekenen dat je vanavond ergens wel een potje kunt gaan spelenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Adames het volgende:
Zo, voor het eerst in een half jaar ga ik het weer spelen. Alleen geeft de launcher weer een fout, is er veel veranderd?
Ok dan ga ik me voorbereiden op heel wat 'n00b gescheld'. Ik neem aan dat mijn redelijke ranking wel is bewaard. Alleen al die vreemde heroes ken ik dus niet meer,quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Best veel ja. Als je nog moet updaten kun je erop rekenen dat je vanavond ergens wel een potje kunt gaan spelen.
Jawel. Zolang je weet hoe je met een hero moet spelen, is iedere hero handigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Ok dan ga ik me voorbereiden op heel wat 'n00b gescheld'. Ik neem aan dat mijn redelijke ranking wel is bewaard. Alleen al die vreemde heroes ken ik dus niet meer,
Mijn favorieten waren altijd Rammus, Blitzcrank, Ezreal en Signed. Zijn die nog wat?
Zo te zien heb ik heel wat nieuwe heroes in te halen.
Natuurlijk, maar in de beta tijd was bijvoorbeeld die clown achterlijk sterk even als Corki. Toen ik stopte waren ze alleen goed bij mensen die daadwerkelijk wisten wat ze deden. En bijvoorbeeld een Katarina was toen zo generfd dat diegene eerst 7 kills moest halen in de eerste 10 minuten wilde die nog wat kunnen betekenen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Zolang je weet hoe je met een hero moet spelen, is iedere hero handig.
Mwa, het is allemaal wel wat gefinetuned. Misschien kun je op MobaFire eens wat guides lezen over heroes die je vaak speeltquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar in de beta tijd was bijvoorbeeld die clown achterlijk sterk even als Corki. Toen ik stopte waren ze alleen goed bij mensen die daadwerkelijk wisten wat ze deden. En bijvoorbeeld een Katarina was toen zo generfd dat diegene eerst 7 kills moest halen in de eerste 10 minuten wilde die nog wat kunnen betekenen.
De launcher e.d. zijn veranderd, dus je moet even een verse install doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Adames het volgende:
Zo, voor het eerst in een half jaar ga ik het weer spelen. Alleen geeft de launcher weer een fout, is er veel veranderd?
Klopt, nieuwe versie downloaden, oude uninstallen en dan de nieuwe installeren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:51 schreef Thormodo het volgende:
[..]
De launcher e.d. zijn veranderd, dus je moet even een verse install doen.
Hij installeert alles behalve de laatste 2/3 updates gelijk, dus het patchen zal niet zo heel lang duren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Adames het volgende:
Katarina is nog steeds erg sterk alleen is je grote nadeel dat je makkelijk gecountered kan worden. Je kracht is je ulti, en die wordt makkelijk geinterrupt dus moet je even wat beter timen, maar ik heb met katarina geen 7 kills in de eerste 10 minuten nodig. Mijn end build heeft over het algemeen 4,6K HP 100+ mr+ar en ongeveer 130 AD en 230AP, lijkt weinig damage maar als je je ulti goed timed ben je gewoon nog steeds dodelijk, je shunpoo op de squishies achterin is ook gewoon heerlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar in de beta tijd was bijvoorbeeld die clown achterlijk sterk even als Corki. Toen ik stopte waren ze alleen goed bij mensen die daadwerkelijk wisten wat ze deden. En bijvoorbeeld een Katarina was toen zo generfd dat diegene eerst 7 kills moest halen in de eerste 10 minuten wilde die nog wat kunnen betekenen.
Is al sinds gisteravond, ik denk dat ze de cap hebben verlaagd omdat ze latency problemen hadden gister en dit waarschijnlijk nog aan het fixen zijn.quote:
Wie speel je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:35 schreef MrManuel het volgende:
Ik ga me 6e ranked game maar eens proberen..
Kijken of er een 2e win van kan maken!
Vrij makkelijk ook,quote:
Heb Teemo 2x gespeeld.. 2x Soraka.. (Alllebij verloren)quote:
(Bijna) iedereen legt het 1 vs.1 af tegen hem, mede omdat hij veel dodged en dan die stun kan gebruiken.quote:
Jup.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:23 schreef totalvamp het volgende:
[..]
kun je Ryze niet beter mana en CDR maken tegenwoordig?
Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:59 schreef ems. het volgende:
humm, ik kan zo wel een handje vol met champs bedenken die hem vrij makkelijk kunnen verslaan hoor.
Je vind hem al -helemaal- niet 1v1 OP.. Alsof hij AoE dmg kan doen.. Alleen met ze stun.. ¬¬quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:22 schreef ems. het volgende:
Cho'gath, Renekton, Nasus, Mundo en nog wel meer eigenlijk. Meeste AP'ers kunnen hem ook wel verslaan als ze enigszins goed met de champ overweg kunnen. Ik vind jax sterk, maar echt bij lange na niet OP, en al -helemaal- niet 1v1. Ja misschien op level 16 met dikke items, maar de eerste 1v1 waarbij je zoveel tijd krijgt om lvl 16 te worden moet ik nog zien.
Dodge heb je zo'n actief wapen voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
(Bijna) iedereen legt het 1 vs.1 af tegen hem, mede omdat hij veel dodged en dan die stun kan gebruiken.
Buiten dat is zijn damage sowieso hoog.
ehm, ok? Wat heeft aoe ermee te maken?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:28 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Je vind hem al -helemaal- niet 1v1 OP.. Alsof hij AoE dmg kan doen.. Alleen met ze stun.. ¬¬
Ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:03 schreef Monolith het volgende:
Slaagt er nog iemand in om in te loggen eigenlijk? En valt er dan überhaupt nog fatsoenlijk te spelen?
Oké wat ik bedoel is waarom zou hij in teamfights beter zijn dan 1v1.. Terwijl hij bijna geen aoe attacks heeft..quote:
Waar zeg ik dat? Ik heb het nergens gehad over teamfights, het ging om 1v1?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:07 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Oké wat ik bedoel is waarom zou hij in teamfights beter zijn dan 1v1.. Terwijl hij bijna geen aoe attacks heeft..
Orianna is echt moeilijk om goed te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:07 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Oké wat ik bedoel is waarom zou hij in teamfights beter zijn dan 1v1.. Terwijl hij bijna geen aoe attacks heeft..
Anyways.. Orianna is way fun to play! - Net me eerste Win behaald vandaag met haar.
Was ook me eerste game met haar.
Het plaatsen van de bol is ietwat lastig..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Orianna is echt moeilijk om goed te kunnen spelen.
Net een potje tegen haar gespeeld, deed behoorlijke damage aan m'n teammates hoewel die ook wel erg bagger waren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:53 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Het plaatsen van de bol is ietwat lastig..
Maar ik moet zeggen dat ze toch flink harde burst dmg kan doen met w en r
Tof tochquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:58 schreef stefanhaan het volgende:
Orianna is vooral dodelijk tegen squishies die aant tower huggen zijn
Onze Cait en GP met name inderdaad.:Pquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:58 schreef stefanhaan het volgende:
Orianna is vooral dodelijk tegen squishies die aant tower huggen zijn
13 hierquote:
Net nog een potje in een lane met rammus tegen Jax & Xin, Vrij irritant in het begin..uiteindelijk wel de doorslag gegeven in teamfights met 1/2/35quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
13 hier
En Jax is zeker niet OP. Elke AP caster kan goed tegen hem spelen omdat hij skills niet kan dodgen en omdat in zijn core build geen magic resist zit.
Ik zat 1500, maar door game bugs (game sluit af in champion select -> -20 ratingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:58 schreef Sjappel het volgende:
Zijn er nog mensen hier met een goede rating?
Annie was na de laatste update toch juist bijna OP?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:28 schreef EpicKnife het volgende:
annie is zoooo slecht. 2 potjes gespeeld, 2x 0 kills 10 deads ofzo. mijn E is shit, kutschild, de W valt gewoon te ontwijken en doet geen damge, Q doet 1x 5% van iemands levens weg, en mijn R is ook shit. Een teddy beer die 5% hp weghaalt bij iemand, terwijl als ik terugloop die beer met mij meegaat.
Grootste miskoop van de game en ja, ik volg een guide.
Okay, ik zit ook maar 100 rating boven je. Maar als je rating verliest met leaven door bugs (wat ik ook 8 keer heb gedaan) kun je redelijk makkelijk naar je elo niveau terug keren omdat de tegenstanders lagere elo hebben en dus ook van een lager niveau zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:39 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik zat 1500, maar door game bugs (game sluit af in champion select -> -20 rating) zit ik nu rond 1450. Niets bijzonders.. Als ik actief ranked zou spelen zou ik wel rond de 1700 kunnen komen denk ik, maar daar is iedereen zo'n tryhard eikel
Maar je medespelers ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:44 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Okay, ik zit ook maar 100 rating boven je. Maar als je rating verliest met leaven door bugs (wat ik ook 8 keer heb gedaan) kun je redelijk makkelijk naar je elo niveau terug keren omdat de tegenstanders lagere elo hebben en dus ook van een lager niveau zijn.
Ja, als er 1 of minder dan 1 retard in je team zit kan je best makkelijk je team carryen. Het gaat trouwens niet alleen om een goede carry die kills scoort maar vooral ook het pushen daarna.quote:
Ik durf nu niet meer te slapenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:41 schreef Sjappel het volgende:
Annie is een van de beste mages. Haar aoe stun en AP ratio's maken haar echt goed. Je maakt Annie boos met je kritieken, dat moet je niet doen.
Je moet dan ook wachten totdat je Passive 5 stacks heeftquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef EpicKnife het volgende:
Ignite kan toch alleen minions ofzo? Ik vind haar niet OP, als ik Q + W doe, stun ik niemand.
Mensen worden trouwens wel helemaal gek, als je even wat slechter bent dan de rest.
Smite kan alleen op minions, ignite kan op minions en heroes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef EpicKnife het volgende:
Ignite kan toch alleen minions ofzo? Ik vind haar niet OP, als ik Q + W doe, stun ik niemand.
Mensen worden trouwens wel helemaal gek, als je even wat slechter bent dan de rest.
Er staat niet 'vrij', er staat 'echt' goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:43 schreef Sjappel het volgende:
speelt vrij goed? Beetje een understatement. :p Ik denk dat hij de beste Alistar van EU en misschien wel van de wereld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |