Ik zat 1500, maar door game bugs (game sluit af in champion select -> -20 ratingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:58 schreef Sjappel het volgende:
Zijn er nog mensen hier met een goede rating?
Annie was na de laatste update toch juist bijna OP?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:28 schreef EpicKnife het volgende:
annie is zoooo slecht. 2 potjes gespeeld, 2x 0 kills 10 deads ofzo. mijn E is shit, kutschild, de W valt gewoon te ontwijken en doet geen damge, Q doet 1x 5% van iemands levens weg, en mijn R is ook shit. Een teddy beer die 5% hp weghaalt bij iemand, terwijl als ik terugloop die beer met mij meegaat.
Grootste miskoop van de game en ja, ik volg een guide.
Okay, ik zit ook maar 100 rating boven je. Maar als je rating verliest met leaven door bugs (wat ik ook 8 keer heb gedaan) kun je redelijk makkelijk naar je elo niveau terug keren omdat de tegenstanders lagere elo hebben en dus ook van een lager niveau zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:39 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik zat 1500, maar door game bugs (game sluit af in champion select -> -20 rating) zit ik nu rond 1450. Niets bijzonders.. Als ik actief ranked zou spelen zou ik wel rond de 1700 kunnen komen denk ik, maar daar is iedereen zo'n tryhard eikel
Maar je medespelers ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:44 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Okay, ik zit ook maar 100 rating boven je. Maar als je rating verliest met leaven door bugs (wat ik ook 8 keer heb gedaan) kun je redelijk makkelijk naar je elo niveau terug keren omdat de tegenstanders lagere elo hebben en dus ook van een lager niveau zijn.
Ja, als er 1 of minder dan 1 retard in je team zit kan je best makkelijk je team carryen. Het gaat trouwens niet alleen om een goede carry die kills scoort maar vooral ook het pushen daarna.quote:
Ik durf nu niet meer te slapenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:41 schreef Sjappel het volgende:
Annie is een van de beste mages. Haar aoe stun en AP ratio's maken haar echt goed. Je maakt Annie boos met je kritieken, dat moet je niet doen.
Je moet dan ook wachten totdat je Passive 5 stacks heeftquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef EpicKnife het volgende:
Ignite kan toch alleen minions ofzo? Ik vind haar niet OP, als ik Q + W doe, stun ik niemand.
Mensen worden trouwens wel helemaal gek, als je even wat slechter bent dan de rest.
Smite kan alleen op minions, ignite kan op minions en heroes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef EpicKnife het volgende:
Ignite kan toch alleen minions ofzo? Ik vind haar niet OP, als ik Q + W doe, stun ik niemand.
Mensen worden trouwens wel helemaal gek, als je even wat slechter bent dan de rest.
Er staat niet 'vrij', er staat 'echt' goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:43 schreef Sjappel het volgende:
speelt vrij goed? Beetje een understatement. :p Ik denk dat hij de beste Alistar van EU en misschien wel van de wereld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |