Das liefquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:53 schreef estsenne het volgende:
op mn buurmans huis eentje en de rest geef ik weg aan mn vriendinnetje....
fixedquote:
Omdat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:01 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Ik zou ze trouwens persoonlijk alledrie op noord-amerika droppen.
Jwzquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:01 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Ik zou ze trouwens persoonlijk alledrie op noord-amerika droppen.
Kwa machtquote:
Waarom zou je alle burgers willen doden dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:11 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Kwa macht
wapens
leger
Zijn hun toch wel de sterkste landen
vandaar mijn keuze
groetensj pixie
Enkel Wallonië dan hequote:
Ik denk dat Amerika en hun acties geen toevoegende waarde leveren aan mijn idee van een betere wereld.quote:
VS, VS, enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je pleegt dus gelijk zelfmoord?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:53 schreef estsenne het volgende:
op mn buurmans huis eentje en de rest geef ik weg aan mn vriendinnetje....
Goed besluit!![]()
![]()
En als het echt gebeurt is het janken geblazen. Ja leuk we droppen een verdampen in 1 klap 100.000 mensen.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
Ja das ook de bedoelingquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef deepart het volgende:
En als het echt gebeurt is het janken geblazen. Ja leuk we droppen een verdampen in 1 klap 100.000 mensen.
Collateral damage (hoe vertaal je dat in het NL) om het kwade element uit te schakelen.![]()
Met de grote van die cirkel eerder 100.000.000quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja das ook de bedoeling
Collateral damage (hoe vertaal je dat in het NL) om het kwade element uit te schakelen.![]()
![]()
racist.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja das ook de bedoeling
Collateral damage (hoe vertaal je dat in het NL) om het kwade element uit te schakelen.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Rot op dan, ga weg van dit forum.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
1 op amerika 1 op frankrijk en 1 op israel. Gegarandeert vrede.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
2 op Afrika en 1 op die moslimlanden...If not now, then when.![]()
miljarden eerder... al die doden door de straling zal ook niet mis zijn... hangt natuurlijk af van de plekken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef deepart het volgende:
En als het echt gebeurt is het janken geblazen. Ja leuk we droppen een verdampen in 1 klap 100.000 mensen.
Sowieso zie je weer de domheid van de mensen... bepaalde producten worden hartstikke duur.
Midden oosten > olie
Azië > zeldzame metalen > tv's/mobieltjes enz.
Maar 2 voorbeeldjes... alles wat je kapot knalt zal je alleen maar veel last van hebben.![]()
chill dankjequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Jij hebt al iets meer kans.. maar nee![]()
Verdampen zei ik ook. Uiteindelijk zal het 100 miljarden denkbeeldige doden opleveren omdat de slachtoffers van de bom geen kinderen meer op de wereld kunnen zetten die ook weer geen kinderen kunnen krijgen enz enz.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
miljarden eerder... al die doden door de straling zal ook niet mis zijn... hangt natuurlijk af van de plekken.
Sowieso zie je weer de domheid van de mensen... bepaalde producten worden hartstikke duur.
Midden oosten > olie
Maar 2 voorbeeldjes... alles wat je kapot knalt zal je alleen maar veel last van hebben.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Most wanted staatsmongool.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:43 schreef the2eone het volgende:
[..]
neee hij is cool
(ff tussenons wie is dat )![]()
Mensen hebben er last van. De aarde niet. Die blijft gewoon doordraaien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
miljarden eerder... al die doden door de straling zal ook niet mis zijn... hangt natuurlijk af van de plekken.
Midden oosten > olie
Maar 2 voorbeeldjes... alles wat je kapot knalt zal je alleen maar veel last van hebben.![]()
Uhu je dikke moeder ook, elke dag fastfood net als de rest van dat zielige landje van je.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Niet weten dat als je 3 dropt de hele mensheid er zowat aangaat
There is a time of cumming and going.![]()
China.. groeien te hard
M-O, van dat gezeik af zijn.
oostkust USA, om de machtsverhoudingen weer richting Europa te krijgen.
een 4e reservebom op midden/oost Afrika puinzooi daar ook wegvagen.
Nergens op is nog het beste. ze moorden elkaar toch wel uit..dag![]()
oh dat is deepart ,aight jou grap ik moest bijna lachen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Uhu je dikke moeder ook, elke dag fastfood net als de rest van dat zielige landje van je.![]()
jij bent niet zo snugger hea als je er 3 dropt heb je 3 wereldstedenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:45 schreef Oceanview het volgende:
Niet weten dat als je 3 dropt de hele mensheid er zowat aangaat![]()
alleen zonder inwonersquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:46 schreef the2eone het volgende:
[..]
jij bent niet zo snugger hea als je er 3 dropt heb je 3 wereldsteden
Je zinsbouw, fascinerend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:45 schreef the2eone het volgende:
[..]
oh dat is deepart ,aight jou grap ik moest bijna lachen.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
1 op Palestina, alleen maar om die allochtonen hier op Fok op te naaien.
1 op Duitsland omdat het gewoon een kut land is met een paupertaal en ze nasynchroniseren al die films.
1 op Engeland zodat ik geen last meer heb van al die kutkindjes op xbox live.
Drinking for the motherland, thinking for myself.![]()
Dat zijn pas teksten!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Uhu je dikke moeder ook, elke dag fastfood net als de rest van dat zielige landje van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijf wel van Newcastle afquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef Bonzoo het volgende:
1 op Duitsland omdat het gewoon een kut land is met een paupertaal en ze nasynchroniseren al die films.
Overigens mogen die kutkindjes wel kapot.![]()
'Fascinerend' als compliment beschouwen, arme jongen.. en jij maar denken dat de wereld je toelacht terwijl je in werkelijkheid ordinair wordt uitgelachen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Ik lach hem toequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:48 schreef deepart het volgende:
[..]
'Fascinerend' als compliment beschouwen, arme jongen.. en jij maar denken dat de wereld je toelacht terwijl je in werkelijkheid ordinair wordt uitgelachen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Dat zijn pas teksten!
Wat doe jij nu ineens nationalistisch met je vlaggetje terwijl je eerst 3 nukes op NL wil droppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat doe jij nu ineens nationalistisch met je vlaggetje terwijl je eerst 3 nukes wil droppen op NL.![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet niet wat nationalistisch is, ach gut zeg dat dan.. arme jongen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Niet nodigquote:
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Dat zal het inderdaad zijn!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:51 schreef deepart het volgende:
[..]
Je weet niet wat nationalistisch is, ach gut zeg dat dan.. arme jongen.![]()
![]()
Gayzzzquote:
zo hea, jij weet zeker weten wat sarcasme isquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:48 schreef deepart het volgende:
[..]
'Fascinerend' als compliment beschouwen, arme jongen.. en jij maar denken dat de wereld je toelacht terwijl je in werkelijkheid ordinair wordt uitgelachen.
NOT.![]()
Ik snap het wel, je moeder kon met haar 3 baantjes geen goede school voor je financieren.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
klopt zeker... al sterven we allemaalquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Mensen hebben er last van. De aarde niet. Die blijft gewoon doordraaien.![]()
![]()
Zozo, waar haal je die teksten allemaal vandaan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik snap het wel, je moeder kon met haar 3 baantjes geen goede school voor je financieren.
Knap zeg, hoe jij iemand helemaal non-verbaal kapot maakt.![]()
Nee gek tuurlijk wil ik niet alle burgers dodenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Waarom zou je alle burgers willen doden dan?
Wat maakt jou beter dan burgers in andere landen?
Achja ik weet dat t onzin is... maar mag hopen dat t ook echt fake is anders is t best ziek om miljarden mensen de dood toe te wensen.
Ik kijk nu puur op de regering in die landen vandaar mijn keuze
Tuurlijk is het fakeik zou niet weten waar ik die dingen vandaan moest halen
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!![]()
Als het een atoombom is wel,quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:46 schreef the2eone het volgende:
[..]
jij bent niet zo snugger hea als je er 3 dropt heb je 3 wereldsteden
als het een waterstofbom is kan je gerust ervan uit gaan dat er hele regio's gelijk verdwijnen.![]()
WOW JONGEN jij bent stoer, leer me zo stoer zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik snap het wel, je moeder kon met haar 3 baantjes geen goede school voor je financieren.
(dit is sarcasme, want heb uit jou vorige posts begrepen dat je sarcasme niet begrijpt)![]()
Zo te lezen ben jij nieuw op fokquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef the2eone het volgende:
[..]
WOW JONGEN jij bent stoer, leer me zo stoer zijn.
(dit is sarcasme, want heb uit jou vorige posts begrepen dat je sarcasme niet begrijpt)
Dat weet ik zelf zonder jou posthistorie te checken
Dus gast asjeblieft
shut the fuck up____!!!
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!![]()
En jij maar preventief eerst naar een van die landen afreizen, zodat we ook van jou af zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef Bonzoo het volgende:
![]()
![]()
Ga geen nieuwelingen pesten, heet ze welkom met liefde.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij nieuw op fok
Dus gast asjeblieft
shut the fuck up____!!!
![]()
![]()
gaat er niet om of het haalbaar is... maar of je het wiltquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee gek tuurlijk wil ik niet alle burgers doden
Ik kijk nu puur op de regering in die landen vandaar mijn keuze
Tuurlijk is het fakeik zou niet weten waar ik die dingen vandaan moest halen
![]()
yep en nee en ga lekker potje jankenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dus gast asjeblieft
shut the fuck up____!!!
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef the2eone het volgende:
[..]
(dit is sarcasme, want heb uit jouw vorige posts begrepen dat je sarcasme niet begrijpt)Fixed.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf zonder jouw posthistorie te checken
Dus gast asjeblieft
shut the fuck up____!!!
quote:
Fijn dat jij het wel begrijpt als volks mongool. En dat is geen sarcasme.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef the2eone het volgende:
[..]
(dit is sarcasme, want heb uit jou vorige posts begrepen dat je sarcasme niet begrijpt)Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
nu moet ik huilen?/beledigt voelen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dus gast asjeblieft
shut the fuck up____!!!
vertel me wat ?![]()
Als het zou kunnen zonder onschuldige mensen te dodenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
gaat er niet om of het haalbaar is... maar of je het wilt
Ja zonder twijfel zou ik het zo doen.
Maar aangezien je geen kernbom kan laten knallen zonder onschuldige mensen te doden nee
Dan zou ik het niet doenOpzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
ok.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Fijn dat jij het wel begrijpt als volks mongool. En dat is geen sarcasme.![]()
Nah vind die man wel een baas.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef coban het volgende:
Alledrie op geert wilders.
Moet kunnen toch?Drinking for the motherland, thinking for myself.![]()
ah een stoere boyquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef the2eone het volgende:
[..]
yep en nee en ga lekker potje janken
jij gaat jezelf hier niet populair maken
gr grOpzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Jij bent wel van de naastenliefde zie ik al.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Ga geen nieuwelingen pesten, heet ze welkom met liefde.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
ok, dankje voor de info nu ga ik verder met huilenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef Pixie. het volgende:
[..]
ah een stoere boy
gr gr![]()
Snap je intresse in mij wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Jij bent wel van de naastenliefde zie ik al.![]()
laat ze, ze leren het welquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef Pixie. het volgende:
[..]
ah een stoere boy
gr gr
Waarom doe je moeite.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef Pixie. het volgende:
[..]
ah een stoere boy
gr gr
Goedzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef the2eone het volgende:
[..]
ok, dankje voor de info nu ga ik verder met huilen
Ik heb de string van je moeder hier nog liggen
zeg maar dat ik hem morgen door de brievenbus gooi
gr grOpzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Ik zie in jou....een eerstejaars die tot op het bot gepest wordt en zijn frustratie alleen kan uiten op fok.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef the2eone het volgende:
[..]
ok, dankje voor de info nu ga ik verder met huilenOp zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
nu moet ik skr boos worden zo hee jij kunt met emotcies van mensen spelenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:58 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Goedzo
Ik heb de string van je moeder hier nog liggen
zeg maar dat ik hem morgen door de brievenbus gooi
gr gr![]()
skr!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:59 schreef the2eone het volgende:
[..]
nu moet ik skr boos worden zo hee jij kunt met emotcies van mensen spelen
Net gezakd() voor je examen?
![]()
quote:quote:
Stop, niet te gretig jij. Vergrijp je maar aan die nieuweling.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
jij hebt een goeie inzichtquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:59 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik zie in jou....een eerstejaars die tot op het bot gepest wordt en zijn frustratie alleen kan uiten op fok.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:59 schreef the2eone het volgende:
[..]
nu moet ik skr boos worden zo hee jij kunt met emotcies van mensen spelen
Dacht ik wel. Komt allemaal wel goed, ook jij gaat een keer dood.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Niet vanwege zijn anti islam standpunten hoor, maar vanwege zijn standpunten op sociaal-economisch gebied.quote:Drinking for the motherland, thinking for myself.![]()
ja weet ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Dacht ik wel. Komt allemaal wel goed, ook jij gaat een keer dood.![]()
Je noemt dit gretig? Ik stel een doodnormale vraag. Krijg je weinig vrouwelijke/mannelijke interesse?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:59 schreef deepart het volgende:
[..]
Stop, niet te gretig jij. Vergrijp je maar aan die nieuweling.![]()
Ik zou 1 op China, 1 op M-oosten en 1 op Guatemala nuken.
Zo lost we aantal bevolking en religie en drugs delicten.Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
We hebben een forum R&P, voor als je de behoefte voelt. Dè Stichting korrelatie van fok.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
M'n plaatje wordt niet meer getoond. China/India, Verenigde Staten en het Midden-Oosten, als ik het goed heb.quote:Op zondag 10 januari 2010 07:53 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, ietwat meer dan drie miljard mensen, zo'n 45% van het totaal aantal mensen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2011 00:07:29 ]![]()
zo, jij bent grappig, zeker een gewilde iemand.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:03 schreef deepart het volgende:
[..]
We hebben een forum R&P, voor als je de behoefte voelt. Dè Stichting korrelatie van fok.![]()
quote:
Mag ik beleefd vragen hoe oud je bent?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef the2eone het volgende:
[..]
zo, jij bent grappig, zeker een gewilde iemand.Drinking for the motherland, thinking for myself.![]()
Pedo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Mag ik beleefd vragen hoe oud je bent?
Misschien wilt hij er ook een snoepje bij.![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Pedo.
Misschien wilt hij er ook een snoepje bij.![]()
Genoeg, maar persoonlijk heb ik geen zin om daarmee te koketteren. Je vraagt dit natuurlijk ook in de hoop dat ik de vraag terug stel zodat je je verzonnen hossel verhalen kan spuien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:02 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Je noemt dit gretig? Ik stel een doodnormale vraag. Krijg je weinig vrouwelijke/mannelijke interesse?Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Gewoon, ik heb net ook nog kk zemmel ingetypt bij google. Wist je dat als je amenth intypt bij google je 43000 resultaten krijgt en dat hij er automatisch fok achter zet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij om ''kk bezem'' in te typen op google.Drinking for the motherland, thinking for myself.![]()
Nah, not funny.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Pedo.
Misschien wilt hij er ook een snoepje bij.Drinking for the motherland, thinking for myself.![]()
Almere.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Eerlijk gezegd voel ik totaal niet de behoefte om jou ook maar enig hossel verhaal te gaan vertellen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef deepart het volgende:
[..]
Genoeg, maar persoonlijk heb ik geen zin om daarmee te koketteren. Je vraagt dit natuurlijk ook in de hoop dat ik de vraag terug stel zodat je je verzonnen hossel verhalen kan spuien.![]()
'verkapt bla-bla-bla' gebruiken.. Sneuquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:09 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Nee die verkapte hoe-oud-ben-je-ik-wil-je-msn post was om te lachen.
Je doet wel stoer man voor iemand die pas sinds eind mei op fok zit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:09 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Nee die verkapte hoe-oud-ben-je-ik-wil-je-msn post was om te lachen.
Als jij het stoer gedrag wil noemen dan mag dat van mij.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:10 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Je doet wel stoer man voor iemand die pas sinds eind mei op fok zit.![]()
![]()
En aan je username en usericon te zien woon je, of ben je helemaal weg van Amerika. Daaruit blijkt dat je Nederland minder vindt. Daaruit kan men concluderen dat je niet geaccepteerd ben in Nederland.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:11 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Als jij het stoer gedrag wil noemen dan mag dat van mij.
Vandaar ook dat je zo loopt af te geven op users die wel in Nederland wonen.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef vergezocht het volgende:
De VS stelt niks voor behalve aggressie, dreigement, hebzucht, en verspilzucht.
Any Questions?![]()
![]()
Ja want hoe langer je FOK!t hoe stoerder je bentquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:10 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Je doet wel stoer man voor iemand die pas sinds eind mei op fok zit.Pauper
![]()
Ik wou een leuk plaatje zoekenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij om ''kk bezem'' in te typen op google.
mwhahahahahahahah daar had je hem te pakken!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja want hoe langer je FOK!t hoe stoerder je bentPauper
![]()
Wat moet dit voorstellen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef deepart het volgende:
[..]
En aan je username en usericon te zien woon je, of ben je helemaal weg van Amerika. Daaruit blijkt dat je Nederland minder vindt. Daaruit kan men concluderen dat je niet geaccepteerd ben in Nederland.
Vandaar ook dat je zo loopt af te geven op users die wel in Nederland wonen.
Voelt dit goed, om al die frustratie eruit te gooien?
Het is de bedoeling dat ik hier over een paar jaar inderdaad weg ben, maar het heeft niet alleen met Nederland te maken.![]()
WOW MAN HIJ GAAT STUK NU ACHTER ZIJN LAPTOP, MAN OH MAN WAT WAS DIE HARD!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:15 schreef the2eone het volgende:
[..]
mwhahahahahahahah daar had je hem te pakken!!!
uhu
Waarom vertrek je nu niet alvast.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:15 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Wat moet dit voorstellen?
Het is de bedoeling dat ik hier over een paar jaar inderdaad weg ben, maar het heeft niet alleen met Nederland te maken.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Sowieso Amerika, kijk ons een stoer zijn in alles, MLB, NFL, Wallmart, NBA, Bed Bath & Beyond, terwijl ze wel een nationale schuld hebben van: $ 14,433,602,000,000,-quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef deepart het volgende:
[..]
En aan je username en usericon te zien woon je, of ben je helemaal weg van Amerika. Daaruit blijkt dat je Nederland minder vindt. Daaruit kan men concluderen dat je niet geaccepteerd ben in Nederland.
Vandaar ook dat je zo loopt af te geven op users die wel in Nederland wonen.Drinking for the motherland, thinking for myself.![]()
Waar ben je precies? Je hoeft maar je regio aan te geven niet je woonadresquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:15 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik hier over een paar jaar inderdaad weg ben, maar het heeft niet alleen met Nederland te maken.![]()
![]()
Iemand ontmoet via webcam, omdat je in Nederland weinig succes boekte in de kroeg?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:15 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik hier over een paar jaar inderdaad weg ben, maar het heeft niet alleen met Nederland te maken.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Studie, geld en vriendin.quote:
Overigens voelt het vrij oncomfortabel dat jij ineens zoveel interesse toont.
http://www.silkroadart.co(...)%20kast%20SRD077.jpg![]()
Nee niet via de webcamquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Iemand ontmoet via webcam, omdat je in Nederland weinig succes boekte in de kroeg?![]()
![]()
Je bent verrassend openhartig, dat baart mij meer zorgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:17 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Studie, geld en vriendin.
http://www.silkroadart.co(...)%20kast%20SRD077.jpgOp zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:17 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Studie, geld en vriendin.
http://www.silkroadart.co(...)%20kast%20SRD077.jpg![]()
![]()
![]()
![]()
Je kale plekje heeft geluk.quote:
Kunnen ze daar nog 20 jaar keihard lijden alvorens collectief te overlijden.![]()
Msn danquote:
Of was het IRC?? Eerlijk? BWHAAAAA!Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Ik vind dit een fijn topic
ik blijf hier nog even hangenOpzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Chatroulette.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Msn dan
Of was het IRC?? Eerlijk? BWHAAAAA!
Hoi pixolquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:19 schreef Pixie. het volgende:
Ik vind dit een fijn topic
ik blijf hier nog even hangen
Kan er wel over verder vertellen van hoe/wat maar zie het nut er eerlijk gezegd niet van inquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Msn dan
Of was het IRC?? Eerlijk? BWHAAAAA!![]()
![]()
Je schaamt je, is niet erg.. 't is terecht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:20 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Kan er wel over verder vertellen van hoe/wat maar zie het nut er eerlijk gezegd niet van inOp zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Ik kan je niet meer geloven als je geen antwoord geeft op mijn vraag over welke regio je nu in zit....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:20 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Kan er wel over verder vertellen van hoe/wat maar zie het nut er eerlijk gezegd niet van in
Iets komt er nogal verdachts over...![]()
Maar even serieus, hoe kan je zoveel liefde hebben voor zo'n over the top pauperland.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:20 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Kan er wel over verder vertellen van hoe/wat maar zie het nut er eerlijk gezegd niet van in
Schaamte wil ik het niet noemen, behoefte om het jou te vertellen is er niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Je schaamt je, is niet erg.. 't is terecht.![]()
Dit vraag ik me eigenlijk ook afquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:21 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoe kan je zoveel liefde hebben voor zo'n over the top pauperland.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Goeedd met jouquote:
Chillll... beetje kutten op zo'n forum..quote:
Steeds de grenzen verleggen is hun motto...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:21 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoe kan je zoveel liefde hebben voor zo'n over the top pauperland.
Ook de slechte dus...![]()
beter dan doe maar normaal dan doe je al gek genoeg mottoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:23 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Steeds de grenzen verleggen is hun motto...
Ook de slechte dus...![]()
![]()
Schaamte is de eerste stap in het accepteren van je probleem.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:21 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Schaamte wil ik het niet noemen, behoefte om het jou te vertellen is er niet.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Schaamte is er niet, Probleem is er ook niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:23 schreef deepart het volgende:
[..]
Schaamte is de eerste stap in het accepteren van je probleem.![]()
![]()
NL kon hij niets vinden, Benelux daarna ook niet, toen Europa..helaas.. uiteindelijk maar in Amerika gaan zoeken naar iemand die hem wel zag zitten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:23 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Steeds de grenzen verleggen is hun motto...
Ook de slechte dus...Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Vind je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
beter dan doe maar normaal dan doe je al gek genoeg mottoDrinking for the motherland, thinking for myself.![]()
Je weet zelluffquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:23 schreef deepart het volgende:
[..]
Chillll... beetje kutten op zo'n forum..
ik ben pitte
toedeledokiee
Doeidoeiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je weet zelluff
ik ben pitte
toedeledokieeDrinking for the motherland, thinking for myself.![]()
Ze zit niet in USAquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef deepart het volgende:
[..]
NL kon hij niets vinden, Benelux daarna ook niet, toen Europa..helaas.. uiteindelijk maar in Amerika gaan zoeken naar iemand die hem wel zag zitten.![]()
![]()
Ja toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Toedelssss slaap zacht pixquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je weet zelluff
ik ben pitte
toedeledokiee
Heej, het is toch een land van mensen die het in Europa niet konden redden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef deepart het volgende:
[..]
NL kon hij niets vinden, Benelux daarna ook niet, toen Europa..helaas.. uiteindelijk maar in Amerika gaan zoeken naar iemand die hem wel zag zitten.of niet?
![]()
Nee echt, is het een Russisch importje? Ja he..quote:![]()
![]()
![]()
BWAAH!Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Nah dat is Canada of Australië.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Heej, het is toch een land van mensen die het in Europa niet konden redden?of niet?
Nope, zit je er een heel eind vanaf.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee echt, is het een Russisch importje? Ja he..![]()
![]()
![]()
BWAAH!![]()
Nee joh eentje van De Filipijnen of Thailand ofzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee echt, is het een Russisch importje? Ja he..![]()
![]()
![]()
BWAAH!
Ja jongen wat dan, een Eskimo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:28 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Nope, zit je er een heel eind vanaf.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Zit je nog verder..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:28 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nee joh eentje van De Filipijnen of Thailand ofzo.![]()
Mogelijkquote:
Ja het moment is dan gekomen, deepart gaat slapen.
Liefde, veel liefde voor iedereen.
baaajjjjjj![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor iedereen zelfs.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:33 schreef deepart het volgende:
Ja het moment is dan gekomen, deepart gaat slapen.
Liefde, veel liefde voor iedereen.
baaajjjjjj![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste![]()
![]()
De post getuigt van veel intelligentie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:41 schreef Feyenoordlife het volgende:
1. amsterdam
2. amsterdam
3. amsterdam
Je kunt niet zeker genoeg zijn!![]()
Op een voorwaarde: eerst op je harses.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:41 schreef Feyenoordlife het volgende:
1. amsterdam
2. amsterdam
3. amsterdam
Je kunt niet zeker genoeg zijn!
Is niet Bonzoo de naam van een clown?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:44 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
De post getuigt van veel intelligentie.
Moeten we je alsnog serieus nemen ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:45 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Op een voorwaarde: eerst op je harses.
[..]
Is niet Bonzoo de naam van een clown?
Moeten we je alsnog serieus nemen ?
Als je me serieus wilt nemen doe je het, zo niet dan niet, het subforum heet niet voor niets onz!Drinking for the motherland, thinking for myself.![]()
Dan moet je uiteraard niet buiten dit subforum wandelen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:47 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je me serieus wilt nemen doe je het, zo niet dan niet, het subforum heet niet voor niets onz!![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Op Mecca, Teheran en dan nog eentje op Mecca voor de zekerheid.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Ik gooi ze alle drie de oceaan in, de tsunami's beslissen wel wie er getroffen zal worden.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2011 01:50:38 ]![]()
Coban ga is kijken in dat topic met die plaatjes van voedsel.quote:
Dus enkel kustgebieden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:50 schreef Floxcie het volgende:
Ik gooi ze alle drie de oceaan in, de tsunami's beslissen wel wie er getroffen zal worden.
Sukkel Schoon water hebben we nodig, hiermee roei je de hele wereld uit.![]()
''New York, D.C + kijken, wanneer de derde gedropt is er achter aan springen en klaar komen wanneer ie inslaat met een ontvoert offer.
3 is te weinig voor vrede joh.
Ze moet wel jonger zijn dan deze meid..
Er is een aanslag aanstaande op de Metro in Amsterdam, we zijn te herkennen aan grijze sjaals, zwarte mutsen en een smartphone, we zeggen niks, en stappen in de ondergrondse stations uit - het doel - geen grap, watch my words.![]()
NU in het NL graag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:03 schreef TheNetwork het volgende:
''New York, D.C + kijken, wanneer de derde gedropt is er achter aan springen en klaar komen wanneer ie inslaat met een ontvoert offer.![]()
quote:![]()
Gewoon op New York de eerste, de tweede op Washington D.C, kijken naar hoe de derde gedropt wordt en erachter aan springen met een ontvoerde minderjarige en climaxen terwijl de bom inslaat.
Als het volgens plan gaat kan ik nog zeggen ''and boom goes the dynamite''.
En ze moet jonger of net zo geefbaar als Alyssa Milano op bovenstaande pic. (ik spring me toch dood, waarom niet.)
Je vraagt erom hé.Er is een aanslag aanstaande op de Metro in Amsterdam, we zijn te herkennen aan grijze sjaals, zwarte mutsen en een smartphone, we zeggen niks, en stappen in de ondergrondse stations uit - het doel - geen grap, watch my words.![]()
Waar moet de 3e op vallen dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:30 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
![]()
Gewoon op New York de eerste, de tweede op Washington D.C, kijken naar hoe de derde gedropt wordt en erachter aan springen met een ontvoerde minderjarige en climaxen terwijl de bom inslaat.
En ze moet jonger of net zo geefbaar als Alyssa Milano op bovenstaande pic. (ik spring me toch dood, waarom niet.)
Je vraagt erom hé.Drinking for the motherland, thinking for myself.![]()
Zo zo pedo dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:30 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
![]()
Je vraagt erom hé.
Hoe ga je neuken tijdens een vrije val?
En dat wordt ook het laatste ding die je doet![]()
![]()
Neuken in dat vliegtuig (ik dacht aan een B-52 Stratofortress kan ie er ook achteraan) en dan eruit springen als ik klaarkom.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Hoe ga je neuken tijdens een vrije val?
Pedo ben ik niet, al m'n video en pics staan speciaal op een laptop in de kelder met slot erop en erin. (ik ben er bewust van dat het niet goed is dus verberg ik het.)quote:![]()
.
In ONZ om 3:00 je pr*n onderbreken voor dit.
Er is een aanslag aanstaande op de Metro in Amsterdam, we zijn te herkennen aan grijze sjaals, zwarte mutsen en een smartphone, we zeggen niks, en stappen in de ondergrondse stations uit - het doel - geen grap, watch my words.![]()
Wat een verstoord denkbeeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:50 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Neuken in dat vliegtuig (ik dacht aan een B-52 Stratofortress kan ie er ook achteraan) en dan eruit springen als ik klaarkom.
Pedo ben ik niet, al m'n video en pics staan speciaal op een laptop in de kelder met slot erop en erin. (ik ben er bewust van dat het niet goed is dus verberg ik het.)
[..]
![]()
.
In ONZ om 3:00 je pr*n onderbreken voor dit.
Het klopt niet eens, ik ga verder niet uitlichten waarom het niet klopt.USA x2 want bij de tweede zijn ze al foetsiequote:![]()
![]()
Eentje gooien op de supervulkaan Yellowstone en klaar is Kees![]()
Ik maak me verder zorgen over Iran. Die twee gaan hoe dan ook de rest van de wereld de afgrond in meeslepen in de naam van oorlog en overheid. Dus hun ook even preventief opruimen.![]()
![]()
Mensen die na gaan zitten haten op een idee zonder onderbouwingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:41 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Wat een verstoord denkbeeld.
Het klopt niet eens, ik ga verder niet uitlichten waarom het niet klopt.
PM staat open hiero. Ik heb alle tijd.Er is een aanslag aanstaande op de Metro in Amsterdam, we zijn te herkennen aan grijze sjaals, zwarte mutsen en een smartphone, we zeggen niks, en stappen in de ondergrondse stations uit - het doel - geen grap, watch my words.![]()
isreal, moscow en vladivostok, omdat russian invincibility enzoWhy can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?![]()
![]()
USA, Israël + deel Afrika, China + klein deel Rusland.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een hekel aan pinguïns.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
quote:Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
![]()
VS, Mekka/Midden Oosten, China+Noord Korea.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2011 12:31:27 ]![]()
Dit kan niet, ze zijn kleiner.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef Glennznl het volgende:
[ afbeelding ]
USA, Mekka, China+Noord Korea.![]()
Ja kkidioot wat is er mis met jou.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef Glennznl het volgende:
[ afbeelding ]
VS, Mekka/Midden Oosten, China+Noord Korea.If not now, then when.![]()
Hoe dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:33 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Oke dan...
Opgelost.
[..]
Hebben jullie zelf voor gezorgd.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Hebben ze het zelf naar gemaakt.. Idioten met hun achterlijke geloof. Oorzaak van erg veel problemen in de wereld.quote:[IMG]http://i.imgur.com/MP0P6.gif[/IMG]![]()
Lul niet. Als je mekka bombadeert ben je niet van het geloof of van dat volk af.![]()
Trouwens, als mekka gebombadeerd wordt zal het leiden tot een enorme oorlog in de wereld die je liever niet hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Met welk leger?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:36 schreef coban het volgende:
Lul niet. Als je mekka bombadeert ben je niet van het geloof of van dat volk af.![]()
Trouwens, als mekka gebombadeerd wordt zal het leiden tot een enorme oorlog in de wereld die je liever niet hebt.![]()
![]()
Gast ga niet lijp praten met je kankerverwekkende kop.quote:
En USA is het land van problemen. Obama is niks voor niks aangeklaagd.If not now, then when.![]()
Dat denk je. Denk je dat 90% vd moslims in mekka zijn?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:38 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Lukt toch niet, 90% van de moslims is dan dood.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Er zijn 2,3 MILJARD Moslims van de 6 MILJARD mensen op de wereld hé.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:38 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Lukt toch niet, 90% van de moslims is dan dood.
If not now, then when.![]()
Zou jij meevechten in zo'n geval?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er zijn 2,3 MILJARD Moslims van de 6 MILJARD mensen op de wereld hé.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Dat dus. Dat is dus ook de hele gedachte achter dat kut geloof, als je met allah spot dan moeten mensen het maar vergelden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:36 schreef coban het volgende:
...Trouwens, als mekka gebombadeerd wordt zal het leiden tot een enorme oorlog in de wereld die je liever niet hebt...
Eigenlijk zou de westerse wereld eens een paar mooie signalen moeten afgeven - in de vorm van een paar atoombommen - om te laten zien dat dat gedrag niet getolereerd wordt. Maarja hier bereik je natuurlijk niks mee.. De moslims/islam denkt daar natuurlijk anders over; want die vliegen direct een gebouw in.[IMG]http://i.imgur.com/MP0P6.gif[/IMG]![]()
alle drie net naast de noordpool kijken of we de aarde een zetje kunnen geven, hopelijk noordpool gemolten.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Tja zoveel haalt het ook niet uit kijk naar die opgeblazen boeda's heeft ook niet veel veroorzaaktquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Dat dus. Dat is dus ook de hele gedachte achter dat kut geloof, als je met allah spot dan moeten mensen het maar vergelden.
Eigenlijk zou de westerse wereld eens een paar mooie signalen moeten afgeven - in de vorm van een paar atoombommen - om te laten zien dat dat gedrag niet getolereerd wordt. Maarja hier bereik je natuurlijk niks mee.. De moslims/islam denkt daar natuurlijk anders over; want die vliegen direct een gebouw in.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Hier ga ik niet eens op in..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Dat dus. Dat is dus ook de hele gedachte achter dat kut geloof, als je met allah spot dan moeten mensen het maar vergelden.
Eigenlijk zou de westerse wereld eens een paar mooie signalen moeten afgeven - in de vorm van een paar atoombommen - om te laten zien dat dat gedrag niet getolereerd wordt. Maarja hier bereik je natuurlijk niks mee.. De moslims/islam denkt daar natuurlijk anders over; want die vliegen direct een gebouw in.![]()
Als je feiten en verzinsels al niet kunt onderscheiden.If not now, then when.![]()
Je begrijpt dat als er mensen beginnen met een enorm heilig gebied te bombarderen dat we het er niet bijlaten? Ik tenminste niet, en ik weet dat heel veel moslims er zo over denken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de westerse wereld eens een paar mooie signalen moeten afgeven - in de vorm van een paar atoombommen - om te laten zien dat dat gedrag niet getolereerd wordt. Maarja hier bereik je natuurlijk niks mee.. De moslims/islam denkt daar natuurlijk anders over; want die vliegen direct een gebouw in.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Ben heus niet anti-religie ( althans ik begin het wel steeds meer te worden ), maar wat is nou overduidelijk de bron van eigenlijk alle oorlogen in deze wereld? Juist ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:47 schreef coban het volgende:
[..]
Je begrijpt dat als er mensen beginnen met een enorm heilig gebied te bombarderen dat we het er niet bijlaten? Ik tenminste niet, en ik weet dat heel veel moslims er zo over denken.
Staan nogal rare dingen in de koran, en deze mensen ( moslims ) houden er aparte gedachtes en beweegredenen op na. Sorry maar ik kan me er niet in vinden.[IMG]http://i.imgur.com/MP0P6.gif[/IMG]![]()
Dat is overduidelijk de USA. Het land wat de meest compleet onzinnige oorlogen gevoerd heeft met als motief false flag operations en het land dat tot nu toe zich met elke oorlog heeft bemoeit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:51 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Ben heus niet anti-religie ( althans ik begin het we l steeds meer te worden ), maar wat is nou overduidelijk de bron van eigenlijk alle oorlogen in deze wereld? Juist ja.
Staan nogal rare dingen in de koran, en deze mensen ( moslims ) houden er aparte gedachtes en beweegredenen op na. Sorry maar ik kan me er niet in vinden.
Het land dat denkt de baas te zijn.If not now, then when.![]()
2.3 miljard te veel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er zijn 2,3 MILJARD Moslims van de 6 MILJARD mensen op de wereld hé.![]()
![]()
Uiteraard is Amerika ook niet helemaal zuivere koffie. Maar wil ook niet alle schuld daarop afschuiven..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk de USA. Het land wat de meest compleet onzinnige oorlogen gevoerd heeft met als motief false flag operations en het land dat tot nu toe zich met elke oorlog heeft bemoeit.
Het land dat denkt de baas te zijn.[IMG]http://i.imgur.com/MP0P6.gif[/IMG]![]()
![]()
Ik overweeg om bom op japan elders in het middenoosten droppen
Of ergens in het oostblok of rusland
Doei gr het beste houdoe hoiThis has no shine of chance.![]()
Russen haten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:08 schreef Fluxer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik overweeg om bom op japan elders in het middenoosten droppen
Of ergens in het oostblok of rusland
Doei gr het beste houdoe hoi![]()
![]()
Dit is een incorrecte stelling en nogal stomme aanname.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:51 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Ben heus niet anti-religie ( althans ik begin het wel steeds meer te worden ), maar wat is nou overduidelijk de bron van eigenlijk alle oorlogen in deze wereld? Juist ja.
Staan nogal rare dingen in de koran, en deze mensen ( moslims ) houden er aparte gedachtes en beweegredenen op na. Sorry maar ik kan me er niet in vinden.
Het is eigenlijk ongeloof dat de meeste oorlogen begonnen heeft, tenzij jij mij wilt vertellen dat religie verantwoordelijk was voor WO 1, WO 2, Vietnam oorlog, Irak, Afghanistan, etc etc.
Het komt omdat de meeste oorlogen begonnen worden door de moderne Westerse wereld die zich nogal atheistisch opstelt![]()
![]()
Moslims vliegen voor Allah een Amerikaanse toren in.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:36 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dit is een incorrecte stelling en nogal stomme aanname.
Het is eigenlijk ongeloof dat de meeste oorlogen begonnen heeft, tenzij jij mij wilt vertellen dat religie verantwoordelijk was voor WO 1, WO 2, Vietnam oorlog, Irak, Afghanistan, etc etc.
Het komt omdat de meeste oorlogen begonnen worden door de moderne Westerse wereld die zich nogal atheistisch opstelt
Oorlog begint.
Niet door geloof begonnen?![]()
![]()
Jaa je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:31 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat iedereen Amerika wil bombarderen.
Verwoord je vraag maar anders.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Sukkel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:37 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Moslims vliegen voor Allah een Amerikaanse toren in.
Oorlog begint.
Niet door geloof begonnen?
Een oorlog wordt gevoerd door 2 partijen, niet een enkele.
Dus als een religieuze oorlog te kunnen worden beschouwd, dan moeten beide partijen dat als doel hebben.
En bovendien heb je prima mijn voorbeelden genegeerd over Vietnam, en de twee wereldoorlogen.
En de VS begon ook de Korea-oorlog, ook religieus dus?
Tenzij al-qaeda tegen zichzelf gaat vechten![]()
![]()
De twintowers zijn niet door de moslims vernietigd. Dat is nooit bewezen. Er wordt zelfs gezegd dat het een spelletje van bush zelf was. En natuurlijk gelooft iedereen bush. Want de moslims zijn o zo slecht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:37 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Oorlog begint.
Niet door geloof begonnen?Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Precies, wat mooi he, dat internet - waar zelfs de meest ongelezen onwetende personen van de hoge toren gaan schreeuwen met hun 'mening'quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:42 schreef coban het volgende:
[..]
De twintowers zijn niet door de moslims vernietigd. Dat is nooit bewezen. Er wordt zelfs gezegd dat het een spelletje van bush zelf was. En natuurlijk gelooft iedereen bush. Want de moslims zijn o zo slecht.
Er wordt zelfs geconstateerd dat de VS oorlogen in de wereld kunstmatig in stand houdt om bepaalde overheidsfunctionarissen aan de macht te houden en ook de macht van de eigen overheid te kunnen waarborgen.
Daar lezen sommigen overheen.![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:42 schreef coban het volgende:
[..]
De twintowers zijn niet door de moslims vernietigd. Dat is nooit bewezen. Er wordt zelfs gezegd dat het een spelletje van bush zelf was. En natuurlijk gelooft iedereen bush. Want de moslims zijn o zo slecht.![]()
![]()
internet geloven... elke mongool kan er dingen posten... Fok is een goed voorbeeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:42 schreef coban het volgende:
[..]
De twintowers zijn niet door de moslims vernietigd. Dat is nooit bewezen. Er wordt zelfs gezegd dat het een spelletje van bush zelf was. En natuurlijk gelooft iedereen bush. Want de moslims zijn o zo slecht.
Al die theorieën zijn 1 grote troll.![]()
Gast Osama bin Laden is niet eens aansprakelijk gesteld voor 9/11 terwijl ze dit wel groot in het nieuws zetten. Daarbij is er inderdaad nooit bewezen dat het door moslims is gedaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:37 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Oorlog begint.
Niet door geloof begonnen?
En nooit gehoord over WTC 7? Die zomaar neergestort is?
Voor meer info verwijs ik je toch hier naar:
9/11 #51: Waar we officieel het 50e deel behaalden!If not now, then when.![]()
WTC 7 stond in brand... het is erg normaal dat gebouwen instorten wanneer ze in brand staan en er grote stukken gebouwen zijn weg gevaagd door de brokstukken van de andere WTC.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast Osama bin Laden is niet eens aansprakelijk gesteld voor 9/11 terwijl ze dit wel groot in het nieuws zetten. Daarbij is er inderdaad nooit bewezen dat het door moslims is gedaan.
En nooit gehoord over WTC 7? Die zomaar neergestort is?
Voor meer info verwijs ik je toch hier naar:
9/11 #51: Waar we officieel het 50e deel behaalden!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: