Das liefquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:53 schreef estsenne het volgende:
op mn buurmans huis eentje en de rest geef ik weg aan mn vriendinnetje....
fixedquote:
Omdat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:01 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Ik zou ze trouwens persoonlijk alledrie op noord-amerika droppen.
Jwzquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:01 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Ik zou ze trouwens persoonlijk alledrie op noord-amerika droppen.
Kwa machtquote:
Waarom zou je alle burgers willen doden dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:11 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Kwa macht
wapens
leger
Zijn hun toch wel de sterkste landen
vandaar mijn keuze
groetensj pixie
Enkel Wallonië dan hequote:
Ik denk dat Amerika en hun acties geen toevoegende waarde leveren aan mijn idee van een betere wereld.quote:
VS, VS, enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je pleegt dus gelijk zelfmoord?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:53 schreef estsenne het volgende:
op mn buurmans huis eentje en de rest geef ik weg aan mn vriendinnetje....
Goed besluit!![]()
![]()
En als het echt gebeurt is het janken geblazen. Ja leuk we droppen een verdampen in 1 klap 100.000 mensen.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
Ja das ook de bedoelingquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef deepart het volgende:
En als het echt gebeurt is het janken geblazen. Ja leuk we droppen een verdampen in 1 klap 100.000 mensen.
Collateral damage (hoe vertaal je dat in het NL) om het kwade element uit te schakelen.![]()
Met de grote van die cirkel eerder 100.000.000quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja das ook de bedoeling
Collateral damage (hoe vertaal je dat in het NL) om het kwade element uit te schakelen.![]()
![]()
racist.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja das ook de bedoeling
Collateral damage (hoe vertaal je dat in het NL) om het kwade element uit te schakelen.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Rot op dan, ga weg van dit forum.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
1 op amerika 1 op frankrijk en 1 op israel. Gegarandeert vrede.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
2 op Afrika en 1 op die moslimlanden...If not now, then when.![]()
miljarden eerder... al die doden door de straling zal ook niet mis zijn... hangt natuurlijk af van de plekken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef deepart het volgende:
En als het echt gebeurt is het janken geblazen. Ja leuk we droppen een verdampen in 1 klap 100.000 mensen.
Sowieso zie je weer de domheid van de mensen... bepaalde producten worden hartstikke duur.
Midden oosten > olie
Azië > zeldzame metalen > tv's/mobieltjes enz.
Maar 2 voorbeeldjes... alles wat je kapot knalt zal je alleen maar veel last van hebben.![]()
chill dankjequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Jij hebt al iets meer kans.. maar nee![]()
Verdampen zei ik ook. Uiteindelijk zal het 100 miljarden denkbeeldige doden opleveren omdat de slachtoffers van de bom geen kinderen meer op de wereld kunnen zetten die ook weer geen kinderen kunnen krijgen enz enz.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
miljarden eerder... al die doden door de straling zal ook niet mis zijn... hangt natuurlijk af van de plekken.
Sowieso zie je weer de domheid van de mensen... bepaalde producten worden hartstikke duur.
Midden oosten > olie
Maar 2 voorbeeldjes... alles wat je kapot knalt zal je alleen maar veel last van hebben.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Most wanted staatsmongool.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:43 schreef the2eone het volgende:
[..]
neee hij is cool
(ff tussenons wie is dat )![]()
Mensen hebben er last van. De aarde niet. Die blijft gewoon doordraaien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
miljarden eerder... al die doden door de straling zal ook niet mis zijn... hangt natuurlijk af van de plekken.
Midden oosten > olie
Maar 2 voorbeeldjes... alles wat je kapot knalt zal je alleen maar veel last van hebben.![]()
Uhu je dikke moeder ook, elke dag fastfood net als de rest van dat zielige landje van je.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Niet weten dat als je 3 dropt de hele mensheid er zowat aangaat
There is a time of cumming and going.![]()
China.. groeien te hard
M-O, van dat gezeik af zijn.
oostkust USA, om de machtsverhoudingen weer richting Europa te krijgen.
een 4e reservebom op midden/oost Afrika puinzooi daar ook wegvagen.
Nergens op is nog het beste. ze moorden elkaar toch wel uit..dag![]()
oh dat is deepart ,aight jou grap ik moest bijna lachen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Uhu je dikke moeder ook, elke dag fastfood net als de rest van dat zielige landje van je.![]()
jij bent niet zo snugger hea als je er 3 dropt heb je 3 wereldstedenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:45 schreef Oceanview het volgende:
Niet weten dat als je 3 dropt de hele mensheid er zowat aangaat![]()
alleen zonder inwonersquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:46 schreef the2eone het volgende:
[..]
jij bent niet zo snugger hea als je er 3 dropt heb je 3 wereldsteden
There is a time of cumming and going.![]()
Je zinsbouw, fascinerend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:45 schreef the2eone het volgende:
[..]
oh dat is deepart ,aight jou grap ik moest bijna lachen.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
1 op Palestina, alleen maar om die allochtonen hier op Fok op te naaien.
1 op Duitsland omdat het gewoon een kut land is met een paupertaal en ze nasynchroniseren al die films.
1 op Engeland zodat ik geen last meer heb van al die kutkindjes op xbox live.
Drinking for the motherland, thinking for myself.![]()
Dat zijn pas teksten!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Uhu je dikke moeder ook, elke dag fastfood net als de rest van dat zielige landje van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijf wel van Newcastle afquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef Bonzoo het volgende:
1 op Palestina, alleen maar om die allochtonen hier op Fok op te naaien.
1 op Duitsland omdat het gewoon een kut land is met een paupertaal en ze nasynchroniseren al die films.
1 op Engeland zodat ik geen last meer heb van al die kutkindjes op xbox live.
Overigens mogen die kutkindjes wel kapot.![]()
'Fascinerend' als compliment beschouwen, arme jongen.. en jij maar denken dat de wereld je toelacht terwijl je in werkelijkheid ordinair wordt uitgelachen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Ik lach hem toequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:48 schreef deepart het volgende:
[..]
'Fascinerend' als compliment beschouwen, arme jongen.. en jij maar denken dat de wereld je toelacht terwijl je in werkelijkheid ordinair wordt uitgelachen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Dat zijn pas teksten!
Wat doe jij nu ineens nationalistisch met je vlaggetje terwijl je eerst 3 nukes op NL wil droppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat doe jij nu ineens nationalistisch met je vlaggetje terwijl je eerst 3 nukes wil droppen op NL.![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet niet wat nationalistisch is, ach gut zeg dat dan.. arme jongen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Niet nodigquote:
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Dat zal het inderdaad zijn!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:51 schreef deepart het volgende:
[..]
Je weet niet wat nationalistisch is, ach gut zeg dat dan.. arme jongen.![]()
![]()
Gayzzzquote:
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
zo hea, jij weet zeker weten wat sarcasme isquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:48 schreef deepart het volgende:
[..]
'Fascinerend' als compliment beschouwen, arme jongen.. en jij maar denken dat de wereld je toelacht terwijl je in werkelijkheid ordinair wordt uitgelachen.
NOT.![]()
Ik snap het wel, je moeder kon met haar 3 baantjes geen goede school voor je financieren.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
klopt zeker... al sterven we allemaalquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Mensen hebben er last van. De aarde niet. Die blijft gewoon doordraaien.![]()
![]()
Zozo, waar haal je die teksten allemaal vandaan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik snap het wel, je moeder kon met haar 3 baantjes geen goede school voor je financieren.
Knap zeg, hoe jij iemand helemaal non-verbaal kapot maakt.![]()
Nee gek tuurlijk wil ik niet alle burgers dodenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Waarom zou je alle burgers willen doden dan?
Wat maakt jou beter dan burgers in andere landen?
Achja ik weet dat t onzin is... maar mag hopen dat t ook echt fake is anders is t best ziek om miljarden mensen de dood toe te wensen.
Ik kijk nu puur op de regering in die landen vandaar mijn keuze
Tuurlijk is het fakeik zou niet weten waar ik die dingen vandaan moest halen
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!![]()
Als het een atoombom is wel,quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:46 schreef the2eone het volgende:
[..]
jij bent niet zo snugger hea als je er 3 dropt heb je 3 wereldsteden
als het een waterstofbom is kan je gerust ervan uit gaan dat er hele regio's gelijk verdwijnen.![]()
WOW JONGEN jij bent stoer, leer me zo stoer zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik snap het wel, je moeder kon met haar 3 baantjes geen goede school voor je financieren.
(dit is sarcasme, want heb uit jou vorige posts begrepen dat je sarcasme niet begrijpt)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: