Das liefquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:53 schreef estsenne het volgende:
op mn buurmans huis eentje en de rest geef ik weg aan mn vriendinnetje....
fixedquote:
Omdat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:01 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Ik zou ze trouwens persoonlijk alledrie op noord-amerika droppen.
Jwzquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:01 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Ik zou ze trouwens persoonlijk alledrie op noord-amerika droppen.
Kwa machtquote:
Waarom zou je alle burgers willen doden dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:11 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Kwa macht
wapens
leger
Zijn hun toch wel de sterkste landen
vandaar mijn keuze
groetensj pixie
Enkel Wallonië dan hequote:
Ik denk dat Amerika en hun acties geen toevoegende waarde leveren aan mijn idee van een betere wereld.quote:
VS, VS, enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je pleegt dus gelijk zelfmoord?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:53 schreef estsenne het volgende:
op mn buurmans huis eentje en de rest geef ik weg aan mn vriendinnetje....
Goed besluit!![]()
![]()
En als het echt gebeurt is het janken geblazen. Ja leuk we droppen een verdampen in 1 klap 100.000 mensen.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
Ja das ook de bedoelingquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef deepart het volgende:
En als het echt gebeurt is het janken geblazen. Ja leuk we droppen een verdampen in 1 klap 100.000 mensen.
Collateral damage (hoe vertaal je dat in het NL) om het kwade element uit te schakelen.![]()
Met de grote van die cirkel eerder 100.000.000quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja das ook de bedoeling
Collateral damage (hoe vertaal je dat in het NL) om het kwade element uit te schakelen.![]()
![]()
racist.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja das ook de bedoeling
Collateral damage (hoe vertaal je dat in het NL) om het kwade element uit te schakelen.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Rot op dan, ga weg van dit forum.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
1 op amerika 1 op frankrijk en 1 op israel. Gegarandeert vrede.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
2 op Afrika en 1 op die moslimlanden...If not now, then when.![]()
miljarden eerder... al die doden door de straling zal ook niet mis zijn... hangt natuurlijk af van de plekken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef deepart het volgende:
En als het echt gebeurt is het janken geblazen. Ja leuk we droppen een verdampen in 1 klap 100.000 mensen.
Sowieso zie je weer de domheid van de mensen... bepaalde producten worden hartstikke duur.
Midden oosten > olie
Azië > zeldzame metalen > tv's/mobieltjes enz.
Maar 2 voorbeeldjes... alles wat je kapot knalt zal je alleen maar veel last van hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: