Onweer niet nee. Ik ben bang voor onweer. Vroeger kroop ik altijd ergens onder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een regenbuitje als je naar huis fietst kan best lekker zijn, onweer daarentegen
En, lukt dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Onweer niet nee. Ik ben bang voor onweer. Vroeger kroop ik altijd ergens onder.
Tegenwoordig doe ik alsof ik die neiging niet meer heb:P
Lukt aardigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En, lukt dat?
Ik vind onweer ook doodeng, harde wind trouwens ook hoor. Heb ik de neiging om mijn vingers in mijn oren te stoppen
Pfff! Er is vast ook wel iets wat jij eng vindt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef R0N1N het volgende:
onweer en wind eng vinden ... hartstikke gaaf juist
![]()
Behalve dan harde windstoten, als ik op de motor tussen de weilanden door rij. Dat was best spannend met windkracht 8 ofzo, met dat lichte hoge ding van mij geen aanrader
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:08 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Pfff! Er is vast ook wel iets wat jij eng vindt.
Ohquote:
Wat een vreemde reden is dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil onweer, regen en hagel!
En dat die kloothommels niet zo zeiken dat ik te nieuw ben om naar een meet te mogen
(niet jullie)
Hier ook, en het waait ook heel hard ineens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:30 schreef Bastard het volgende:
Oeh het word ineens verschrikkelijk donker hier
Ik stuur alles doorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ook, en het waait ook heel hard ineens.
Je bedoelt de meet van de reeks als versieren niet zo makkelijk gaat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil onweer, regen en hagel!
En dat die kloothommels niet zo zeiken dat ik te nieuw ben om naar een meet te mogen
(niet jullie)
Ik heb het in de gatenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik stuur alles door
http://www.buienradar.nl/ns.aspx
Vast wel, jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:08 schreef MissVanity het volgende:
Pfff! Er is vast ook wel iets wat jij eng vindt.
Het is inderdaad een wat slapjes zoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef R0N1N het volgende:
Een zuchtje wind, voor 3 tellen, het rommelt een beetje en er valt wat water naar beneden. Woehoe!
Echt "Noodweertje" hoor, nou, poe poe
Welgeteld 2 stuks, vrouwen, die vragen "en wie ben jij dan ?"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef MissVanity het volgende:
Je bedoelt de meet van de reeks als versieren niet zo makkelijk gaat?
Want wat ik begrijp ben je hartstikke welkom(Ik lees die stiekem mee
)
Vrouwen onderling, altijd vriendelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:07 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Welgeteld 2 stuks, vrouwen, die vragen "en wie ben jij dan ?"
Hoe afwijzend en arrogant het ook moge klinken, daar moet je jezelf niet druk om maken nee.
Zeg dan gewoon: "Jullie grootste concurrent."![]()
Overigens blijkbaar voor een enkeling te onbekend. "Te nieuw" zie ik nergens staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |