Zie je wel? Ook jij geeft aan wat je bezighoudtquote:Op maandag 27 juni 2011 19:22 schreef Loppe het volgende:
[..]
Natuurlijk, ook ik onderwerp me aan meester Topspin.
Is jouw moderaterschap een droom van je?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zie je wel? Ook jij geeft aan wat je bezighoudt
Doe je goed!quote:
Een lekker kleurtje? Je bedoelt: wit->rood-> en weer wit!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:12 schreef Darkwolf het volgende:
Ben in mei geboren. Love the spring. Heart the summer!
Hitte is niet altijd alles. Zeker in dit land. Maar het is beter dan het grijze koude weer.
Zon en hitte geeft je energie, weerstand, een lekker kleurtje (ik kan niet verbranden yay) en inderdaad een goed humeur!
Sterker nog, ik droom ook van jouquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:23 schreef Loppe het volgende:
[..]
Is jouw moderaterschap een droom van je?
Whaha! Wat droom je dan precies?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sterker nog, ik droom ook van jou
Haha! Ik lekker niet, want ik heb een zogenaamde olijf huid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:20 schreef MissVanity het volgende:
Een lekker kleurtje? Je bedoelt: wit->rood-> en weer wit!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:32 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Haha! Ik lekker niet, want ik heb een zogenaamde olijf huid.
Voordat de lente begon was ik meteen al een paar tinten bruiner met de eerste dagen fantsoenlijke zon dit jaar. Ging echt snel dit keer!
Misschien was toen gewoon al je pigment opgebrand for life?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:38 schreef MissVanity het volgende:
Flauw hoor! Ik ben altijd vreselijk bleek. Mensen denken dat ik of ziek ben of gothic ben
Maar nee, gewoon bleek. 1 dag in zon: bleek. Week op vakantie naar Egypte: bleek!
ARGH! Oh trouwens toen ik heel klein was ben ik naar Jamaica geweest. Toen was ik zwart!
Haha! Ja dat kan!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Misschien was toen gewoon al je pigment opgebrand for life?
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:02 schreef Darkwolf het volgende:
Waarom ben jij zo negatief naar iedereen?
Zo komt het over.quote:
Iedereen is veel gezegd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:17 schreef Darkwolf het volgende:
Zo komt het over.
Zeker als je smilies als deze gebruikt om het vermoeden alleen maar verder te versterken:
Jaja, ben d'r al. Ben nog steeds onthand hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:11 schreef MissVanity het volgende:
Jongens! Jongens!
Waar is de gezelligheid?
Dit soort 'noodweer' mogen ze vaker voorspellen jaquote:De zon schijntZiet er weer vrolijk uit buiten.
Klinkt geen van allen erg leuk nee. Werken is al niet fijn, maar dan ook nog WackoJacko moeten luisteren ...quote:Ik luister momenteel lekker Michael Jackson liedjes.
Nog 2,5 uur en dan ben ik klaar met werken. Dan ga ik naar huis en ben ik helemaal alleen
Vriend gaat verhuizen met zijn werk.
Die voorspellingen zouden hier of in BNW niet misstaan zo onderhandquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
Eerst word je bang gemaakt met onweer en regen, vervolgens gebeurt er helemaal niets.
Vanaf vandaag geloof ik nooit meer een weerbericht.
Nou ja, dan maar een muzikale regenboog
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:37 schreef Darkwolf het volgende:
Ben wel blij met die mislukte voorspelling. Moet nog helemaal naar Den Haag over een klein half uurtje
Hier ook, bloedheet is het. Zou het dan heeeeeel misschien vanavond gaan onweren?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Die voorspellingen zouden hier of in BNW niet misstaan zo onderhand
Is vanmorgen niet uitgekomen, dus ... nu komt het vanmiddag en/of vanavond
[..]Nou, is nu lekker zonnig hier
Een regenbuitje als je naar huis fietst kan best lekker zijn, onweer daarentegenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef MissVanity het volgende:
Ik zou een regenbuitje wel lekker vinden onderweg naar huis.
@ Darkwolf: MJ is gaaaaaaaaaaaaaaaaaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |