Onweer niet nee. Ik ben bang voor onweer. Vroeger kroop ik altijd ergens onder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een regenbuitje als je naar huis fietst kan best lekker zijn, onweer daarentegen
En, lukt dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Onweer niet nee. Ik ben bang voor onweer. Vroeger kroop ik altijd ergens onder.
Tegenwoordig doe ik alsof ik die neiging niet meer heb:P
Lukt aardigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En, lukt dat?
Ik vind onweer ook doodeng, harde wind trouwens ook hoor. Heb ik de neiging om mijn vingers in mijn oren te stoppen
Pfff! Er is vast ook wel iets wat jij eng vindt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef R0N1N het volgende:
onweer en wind eng vinden ... hartstikke gaaf juist
![]()
Behalve dan harde windstoten, als ik op de motor tussen de weilanden door rij. Dat was best spannend met windkracht 8 ofzo, met dat lichte hoge ding van mij geen aanrader
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:08 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Pfff! Er is vast ook wel iets wat jij eng vindt.
Ohquote:
Wat een vreemde reden is dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil onweer, regen en hagel!
En dat die kloothommels niet zo zeiken dat ik te nieuw ben om naar een meet te mogen
(niet jullie)
Hier ook, en het waait ook heel hard ineens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:30 schreef Bastard het volgende:
Oeh het word ineens verschrikkelijk donker hier
Ik stuur alles doorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ook, en het waait ook heel hard ineens.
Je bedoelt de meet van de reeks als versieren niet zo makkelijk gaat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil onweer, regen en hagel!
En dat die kloothommels niet zo zeiken dat ik te nieuw ben om naar een meet te mogen
(niet jullie)
Ik heb het in de gatenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik stuur alles door
http://www.buienradar.nl/ns.aspx
Vast wel, jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:08 schreef MissVanity het volgende:
Pfff! Er is vast ook wel iets wat jij eng vindt.
Het is inderdaad een wat slapjes zoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef R0N1N het volgende:
Een zuchtje wind, voor 3 tellen, het rommelt een beetje en er valt wat water naar beneden. Woehoe!
Echt "Noodweertje" hoor, nou, poe poe
Welgeteld 2 stuks, vrouwen, die vragen "en wie ben jij dan ?"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef MissVanity het volgende:
Je bedoelt de meet van de reeks als versieren niet zo makkelijk gaat?
Want wat ik begrijp ben je hartstikke welkom(Ik lees die stiekem mee
)
Vrouwen onderling, altijd vriendelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:07 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Welgeteld 2 stuks, vrouwen, die vragen "en wie ben jij dan ?"
Hoe afwijzend en arrogant het ook moge klinken, daar moet je jezelf niet druk om maken nee.
Zeg dan gewoon: "Jullie grootste concurrent."![]()
Overigens blijkbaar voor een enkeling te onbekend. "Te nieuw" zie ik nergens staan.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef Bastard het volgende:
Vrouwen onderling, altijd vriendelijk *zucht*
Sommige vrouwen ook hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mannen kunnen nog zo stoer doen, er is vast wel iets waar ze bang voor zijn
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:16 schreef MissVanity het volgende:
Tegenwoordig doe ik alsof ik die neiging niet meer heb:P
Ik doe niet stoer dus!quote:
Het heeft hier (DH) een half uurtje geregend, net genoeg om de boel een beetje op te frissen, behalve op mn dakterras helaas, hete plek zo daarbovenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Regent het bij jullie trouwens ook nu? Hier is het weer even opgehouden
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:16 schreef MissVanity het volgende:
Tegenwoordig doe ik alsof ik die neiging niet meer heb
Hier fluiten de vogeltjes al weer een poosje. Die paar druppels die vielen zijn al lang weer verdampt. Net als de paar mm (16 volgens het nieuws) van vanmorgen. Met amper een zuchtje wind.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Regent het bij jullie trouwens ook nu? Hier is het weer even opgehouden
Zeg eens?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef MissVanity het volgende:
Whaha! Wat droom je dan precies?
Misschien kunnen wij je vertellen wat voor boodschap erin verborgen zit
Het scheelt een heel stuk al met het verlies van die bekende namen inderdaad, je ziet meer openheid komen op TRU maar er is nog wel een weg te gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:45 schreef Darkwolf het volgende:
Wat een verademing om gewoon in TRU topics te kunnen posten zonder dat er van die skeptische randdebielen je belachelijk zitten te maken around every freakin corner.
Pas nu voel ik mij weer min of meer op mijn gemak om wat meer te gaan posten buiten dit specfieke topic, al blijf ik nog steeds redelijk op mijn hoede.
It's just too good to be TRU.
...Echt waar?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:34 schreef Bastard het volgende:
Het scheelt een heel stuk al met het verlies van die bekende namen inderdaad, je ziet meer openheid komen op TRU maar er is nog wel een weg te gaan.
Overigens die bekende namen duiken hier en daar nog wel eens op onder een kloon hoor, mods moeten scherp blijven daarop.
Nou de ironie hierachter is wel aardig. Zij waren de ridders van het wetenschappelijk geloof, iedereen die in hun ogen niet goed snik was moest, of je nou wilde of niet, bekeerd worden tot een ander inzicht. Alles, maar dan ook werkelijk alles, moest bekritiseerd worden en licht moest gegeven worden want we zijn met zn allen niet goed bezig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...Echt waar?
Schijnbaar "they want to believe" maar blijven toch in conflict met zichzelf. Waarom anders hier altijd hun tijd besteden terwijl er nog zat andere dingen en activiteiten te beoefenen zijn in deze wereld?
Ja en dat doen we dan ook. Hoewel iedereen hier welkom is, zijn denigererende reacties zoals door Darkwolf terecht aangehaald niet gewenst. Ik nodig iedereen dan ook uit om van TRU een nog veel mooiere plaats te maken waar iedereen welkom is, en waar iedereen zijn onderwerpen en meningen naar voren mag brengen zonder angst te hebben meteen afgefakkeld te wordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het scheelt een heel stuk al met het verlies van die bekende namen inderdaad, je ziet meer openheid komen op TRU maar er is nog wel een weg te gaan.
Overigens die bekende namen duiken hier en daar nog wel eens op onder een kloon hoor, mods moeten scherp blijven daarop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |