Yep. Oude hoeren. Geen oude koeienquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk ik ga eens kijken hier in de SC of hoe je dat hier noemt,
wat beteken OH![]()
ouwe hoeren ?![]()
wel stil hier
serieus Oude Hoerenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Oude hoeren.
Kun je lekker ouwehoeren over van alles en nog wat.
Gezellie toch?
Nee, neem je niet in de maling ipv SC heet het hier OH, om lekker te ouwehoerenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus Oude Hoerenof neem je me in de maling
![]()
nah ik vin het wel een leuke titel, houwe we d'r gewoon in
speciale reden, of niet iets om op internet te zetten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
Oh en Summerbird, ja, ik had geen leuke dag vandaag, maar de dag is om en morgen wr een dag nietwaar?
Oke, geinigquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, neem je niet in de maling ipv SC heet het hier OH, om lekker te ouwehoeren
had je gezien dat iemand al zijn vrienden ( profielgezichten ) had getatoeeerd op zijn of haar arm ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:49 schreef Bastard het volgende:
Mn vader heeft nu ook een account op facebook genomen
Ja!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:56 schreef Summers het volgende:
[..]
had je gezien dat iemand al zijn vrienden ( profielgezichten ) had getatoeeerd op zijn of haar arm ?
In mijn geval ga je denk ik alleen maar de was verzachter extra goed ruiken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij gaat die vacht zo stinken als het nat word, natte honden wil je ook niet in huis
Mijn beste vriendin bezoeken die ik al weken niet meer heb gezien. Ja een mens ja.quote:
JE BENT GEEN MOD!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:38 schreef Bastard het volgende:
Wel Godverdikke!!! Mn kleur!!! Wat doe je nou???
Hoe voelt dat nou, om blauw te zijn? Blij?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:38 schreef Bastard het volgende:
Jij gaf inderdaad de doorslag!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... en lavenderr is ook weer ''vrij''![]()
Kom ik gisteren voor de eerste keer in het ouwehoeren topic gelijk 2 nieuwe Mods,
nah.. welkom dan maar
Puur toevalquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... en lavenderr is ook weer ''vrij''![]()
Kom ik gisteren voor de eerste keer in het ouwehoeren topic gelijk 2 nieuwe Mods,
nah.. welkom dan maar
Sorry , had je maar niet de andere kant op moeten kijken , ik was je te snel afquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:38 schreef Bastard het volgende:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:40 schreef nokwanda het volgende:
Heeeey, ik zie de kleurveranderingen nu pas
Ja hoor. Engels is mijn tweede taal. Of eigenlijk eerste zelfs...quote:Op maandag 20 juni 2011 07:53 schreef summer2bird het volgende:
Zo. Goedemorgen.
Zometeen eerst een proefwerk Engels en dan Nederlands
Iemand die mijn vervanger wilt zijn?
Gelukkig maar , wel knap gedaan al die gezichten .quote:
Por imagenare, aqui caballero baracupracuda!quote:
Heeeey you. Hoe gaat ie?quote:
Het is niet de kleur, het is wat je er mee gaat doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben zo trots op mijn nieuwe blauwe kostuumpje.
True ....quote:Op woensdag 22 juni 2011 06:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is niet de kleur, het is wat je er mee gaat doen.
Heel goed. Ga zaterdag lekker een weekje weg, vent heeft werk en ik ook nog zeker tot eind van dit jaar, dus dat geeft wel rust. Kind, inmiddels bijna 18, is over naar zijn 3de jaar theaterschool en heeft een leuke vriendin. Is wel veeeeel minder thuis, maar dta is ook de leeftijdsfase en de weg naar onafhankelijkheid.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goed mag niet klagen, daar alles ook goed?
Is het al VOLGEND weekend? Nee, k*t.quote:
Gelukkig is TRU een ideale plek om het modden te leren. De achtergrond van het spirituele ken ik nu wel, en het is nu niet bepaald een KLB of een ONZ hierquote:Op woensdag 22 juni 2011 06:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is niet de kleur, het is wat je er mee gaat doen.
Op dat weekend wacht ik NOG meer inderdaad...quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is het al VOLGEND weekend? Nee, k*t.
Te leren? Je hebt dus ambities! Next step FA worden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig is TRU een ideale plek om het modden te leren. De achtergrond van het spirituele ken ik nu wel, en het is nu niet bepaald een KLB of een ONZ hier
Mwah, daar zou je je nog weleens heel erg in kunnen vergissen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig is TRU een ideale plek om het modden te leren. De achtergrond van het spirituele ken ik nu wel, en het is nu niet bepaald een KLB of een ONZ hier
Als je het trekt ben wel ECHT ervarenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah, daar zou je je nog weleens heel erg in kunnen vergissen.
TRU als oefenterrein zien
Dat wel iddquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je het trekt ben wel ECHT ervaren
Na ja als TRU-achtige weet ik toch wel het een en ander van de achtergrond denk ik, en kan ik redelijk goed inschatten wat bagger is en wat niet. In dat opzicht is het modden hier niet anders dan elkders op het forum, KLB en ONZ daargelaten natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah, daar zou je je nog weleens heel erg in kunnen vergissen.
TRU als oefenterrein zien
Voor je het weet word ik Danny.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Te leren? Je hebt dus ambities! Next step FA worden?
Kop kaal scheren is een must hequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voor je het weet word ik Danny.
O daarom zijn alle smilies hier kaalquote:
We hebben allemaal een uiting gegeven aan het afwerpen van materiequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O daarom zijn alle smilies hier kaal
verloofd, druk met werk, konijnen, enz enzquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel goed. Ga zaterdag lekker een weekje weg, vent heeft werk en ik ook nog zeker tot eind van dit jaar, dus dat geeft wel rust. Kind, inmiddels bijna 18, is over naar zijn 3de jaar theaterschool en heeft een leuke vriendin. Is wel veeeeel minder thuis, maar dta is ook de leeftijdsfase en de weg naar onafhankelijkheid.
Heb zelf alleen twee ontstoken luiken, maar dat gaat wel weer over.
Maar van jou wil ik de gore details nog weten
Zo erg die wasabi crackersquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
MIjn avond kan niet meer stukThe terminator op tv (scifi channel), wasabi crackers (bijna huilen zo erg
), laptop op mijn schoot en lekker oploskoffie binnen handbereik
Madam nog wat. Kan er niet zo snel opkomen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Zo erg die wasabi crackersen dan ben jij toch wel wat gewend ,
hoe heet de heetste peper ook alweer ?
Je bedoelt madame Jeanette. Maar dat is niet de sterktste peper. Het gerecht dat ik had op de meet was wel met madame Jeanettes gemaakt, maar veel sterker had het ook niet moeten zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Madam nog wat. Kan er niet zo snel opkomen.
Ja, ik bedoelde Madame Jeanette.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bedoelt madame Jeanette. Maar dat is niet de sterktste peper. Het gerecht dat ik had op de meet was wel met madame Jeanettes gemaakt, maar veel sterker had het ook niet moeten zijn.
Wasabi heeft de eigenschap meteen door je kop te willen gieren als je het niet doorslikt. Eerst naar je neus, dan naar je achterhoofd en dan door de rest van je hoofd. En dan val je om
Noemde je geen andere naam dan wasabi ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bedoelt madame Jeanette. Maar dat is niet de sterktste peper. Het gerecht dat ik had op de meet was wel met madame Jeanettes gemaakt, maar veel sterker had het ook niet moeten zijn.
Wasabi heeft de eigenschap meteen door je kop te willen gieren als je het niet doorslikt. Eerst naar je neus, dan naar je achterhoofd en dan door de rest van je hoofd. En dan val je om
Goedemorgenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:47 schreef summer2bird het volgende:
Ik vind madam janette altijd een beetje flauw.
Niet zo heel heet, maar dat komt ook omdat ik ook regelmatig citroensap drink.
Kan er gewoon wat beter tegen denk ik
Het mooie van pepers is dat je 'm vaak niet eens meteen proeft. Eerst eet je wat en pas na 20 seconden merk je op dat je mond nu wel ineens heel heet wordt.
Goedemorgen!
Iedereen leuke dingen van plan?
Ik niet
Zometeen maatschappijleer en dan economie toets.
Als ze nou gewoon les geven in hoe om te gaan met elkaar, normen en waarden en hoe om te gaan met een veranderende maatschappij. Ipv aardrijkskunde, LO en Nederlands.
je moet ook melk drinkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:57 schreef Summers het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik had paar dagen geleden peper genomen uit zo'n pot , superheet !!
ik water drinken , hielp niet, toen een suikerklontje wat ik echt GOOR vind maar ging pas over
na sneetje brood .. pfff
Volgende keer melk !quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
je moet ook melk drinken
Water maakt het alleen heter
ik zit gelukkig op een havo richting waarbij je niet hoeft samen te werken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:51 schreef Bastard het volgende:
School.. nou werken is niet alles maar de schooltijd met die toetsen, huiswerk en samenwerken in groepjes.. bah bah ben blij dat die periode al ver achter me ligt.
Heerlijk!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:51 schreef nokwanda het volgende:
Morgenochtend om 4 uur opstaan en om 5 uur weg naar zuid/midden Frankrijk
Weekje weg. Ook daar is de weersverwachting helemaal top.
Lekker joh, veel plezierquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:51 schreef nokwanda het volgende:
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:51 schreef nokwanda het volgende:
En veel plezier!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:56 schreef nokwanda het volgende:
Alles staat nu ingepakt en in de auto zodat we morgen gelijk na een bakkie koffie de hort op kunnen
Zelfs de opblaasbare kano's zijn ingepakt
Nou kinders.... lief zijn en tot volgende week![]()
Have fun and be safe @ Nokwanda..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:56 schreef nokwanda het volgende:
Alles staat nu ingepakt en in de auto zodat we morgen gelijk na een bakkie koffie de hort op kunnen
Avontuur ! fijne vakantiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:56 schreef nokwanda het volgende:
Je hebt ze toch wel leeg gelaten van tevoren?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:56 schreef nokwanda het volgende:
Blij voor je dat jij blij bentquote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef Topspin het volgende:
Ik voel me eindelijk eens heel meer en meer. Ik heb hier zo lang op gewacht. Mijn hele leven een gevecht gevoerd en vorige levens ook. Heb nooit een dagje verlof gehad van ellende ook. Nu pas dat het eindelijk richting heling gaat en heling gaat verder dan genezing.
Ben gewoon blij eindelijk dat ik me geestelijk en lichamelijk gezond voel. Mijn lichaam altijd ziek en mijn geest altijd ziek.
Ik heb zin om het van de daken te schreeuwen bijna dat ik heel ben. Heb echt zo'n goed gevoel ook. Denk dat ik twitter meer en meer links ga laten liggen. FOK! daar ligt mijn roots ook.
Denk dat ik twitter voorlopig helemaal ga overslaan en hier verder gaMaar het is echt zo fijn om gezond en heel te zijn. Hoe vaak moet ik het herhalen dat het echt fijn is om heel en gezond te zijn? Reiki is geweldig en zen ook.
Als je je altijd slecht heb gevoeld dan is het echt een opluchting om eens goed te voelen. 34 jaar in dit leven van ellende. Ik wil niet weten hoe ellendig mijn vorige levens waren.quote:
Waarom zoveel orde erin dan? Mondriaan met al die hokjes en vakjes is ook gemaakt vanuit natuur en bomen. Mondriaan met hokjes is niet alleen vanuit hokjes gemaakt. Een bos ligt achter de mondriaan schilderijen en nog meer chaos. Ik snap mondriaan als kunstvorm totaal niet. Ik begrijp het niet en vind het geen kunst ook. Je kunt beter natuur de natuur laten en er geen hokjes van maken. Was ik kunstenaar dan zou ik geen hokjes tekenen. Ik zou dwars door alles heengaan en geen orde scheppen. Een klodder hier en een klodder daar dan maar. Weg met orde.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
De nachtwacht was anders ook gemaakt vanuit chaos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |