ik zit gelukkig op een havo richting waarbij je niet hoeft samen te werken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:51 schreef Bastard het volgende:
School.. nou werken is niet alles maar de schooltijd met die toetsen, huiswerk en samenwerken in groepjes.. bah bah ben blij dat die periode al ver achter me ligt.
Heerlijk!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:51 schreef nokwanda het volgende:
Morgenochtend om 4 uur opstaan en om 5 uur weg naar zuid/midden Frankrijk
Weekje weg. Ook daar is de weersverwachting helemaal top.
Lekker joh, veel plezierquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:51 schreef nokwanda het volgende:
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:51 schreef nokwanda het volgende:
En veel plezier!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:56 schreef nokwanda het volgende:
Alles staat nu ingepakt en in de auto zodat we morgen gelijk na een bakkie koffie de hort op kunnen
Zelfs de opblaasbare kano's zijn ingepakt
Nou kinders.... lief zijn en tot volgende week![]()
Have fun and be safe @ Nokwanda..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:56 schreef nokwanda het volgende:
Alles staat nu ingepakt en in de auto zodat we morgen gelijk na een bakkie koffie de hort op kunnen
Avontuur ! fijne vakantiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:56 schreef nokwanda het volgende:
Je hebt ze toch wel leeg gelaten van tevoren?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:56 schreef nokwanda het volgende:
Blij voor je dat jij blij bentquote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef Topspin het volgende:
Ik voel me eindelijk eens heel meer en meer. Ik heb hier zo lang op gewacht. Mijn hele leven een gevecht gevoerd en vorige levens ook. Heb nooit een dagje verlof gehad van ellende ook. Nu pas dat het eindelijk richting heling gaat en heling gaat verder dan genezing.
Ben gewoon blij eindelijk dat ik me geestelijk en lichamelijk gezond voel. Mijn lichaam altijd ziek en mijn geest altijd ziek.
Ik heb zin om het van de daken te schreeuwen bijna dat ik heel ben. Heb echt zo'n goed gevoel ook. Denk dat ik twitter meer en meer links ga laten liggen. FOK! daar ligt mijn roots ook.
Denk dat ik twitter voorlopig helemaal ga overslaan en hier verder gaMaar het is echt zo fijn om gezond en heel te zijn. Hoe vaak moet ik het herhalen dat het echt fijn is om heel en gezond te zijn? Reiki is geweldig en zen ook.
Als je je altijd slecht heb gevoeld dan is het echt een opluchting om eens goed te voelen. 34 jaar in dit leven van ellende. Ik wil niet weten hoe ellendig mijn vorige levens waren.quote:
Waarom zoveel orde erin dan? Mondriaan met al die hokjes en vakjes is ook gemaakt vanuit natuur en bomen. Mondriaan met hokjes is niet alleen vanuit hokjes gemaakt. Een bos ligt achter de mondriaan schilderijen en nog meer chaos. Ik snap mondriaan als kunstvorm totaal niet. Ik begrijp het niet en vind het geen kunst ook. Je kunt beter natuur de natuur laten en er geen hokjes van maken. Was ik kunstenaar dan zou ik geen hokjes tekenen. Ik zou dwars door alles heengaan en geen orde scheppen. Een klodder hier en een klodder daar dan maar. Weg met orde.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
De nachtwacht was anders ook gemaakt vanuit chaos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |