Yep. Oude hoeren. Geen oude koeienquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk ik ga eens kijken hier in de SC of hoe je dat hier noemt,
wat beteken OH![]()
ouwe hoeren ?![]()
wel stil hier
serieus Oude Hoerenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Oude hoeren.
Kun je lekker ouwehoeren over van alles en nog wat.
Gezellie toch?
Nee, neem je niet in de maling ipv SC heet het hier OH, om lekker te ouwehoerenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus Oude Hoerenof neem je me in de maling
![]()
nah ik vin het wel een leuke titel, houwe we d'r gewoon in
speciale reden, of niet iets om op internet te zetten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
Oh en Summerbird, ja, ik had geen leuke dag vandaag, maar de dag is om en morgen wr een dag nietwaar?
Oke, geinigquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, neem je niet in de maling ipv SC heet het hier OH, om lekker te ouwehoeren
had je gezien dat iemand al zijn vrienden ( profielgezichten ) had getatoeeerd op zijn of haar arm ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:49 schreef Bastard het volgende:
Mn vader heeft nu ook een account op facebook genomen
Ja!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:56 schreef Summers het volgende:
[..]
had je gezien dat iemand al zijn vrienden ( profielgezichten ) had getatoeeerd op zijn of haar arm ?
In mijn geval ga je denk ik alleen maar de was verzachter extra goed ruiken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij gaat die vacht zo stinken als het nat word, natte honden wil je ook niet in huis
Mijn beste vriendin bezoeken die ik al weken niet meer heb gezien. Ja een mens ja.quote:
JE BENT GEEN MOD!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:38 schreef Bastard het volgende:
Wel Godverdikke!!! Mn kleur!!! Wat doe je nou???
Hoe voelt dat nou, om blauw te zijn? Blij?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:38 schreef Bastard het volgende:
Jij gaf inderdaad de doorslag!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... en lavenderr is ook weer ''vrij''![]()
Kom ik gisteren voor de eerste keer in het ouwehoeren topic gelijk 2 nieuwe Mods,
nah.. welkom dan maar
Puur toevalquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... en lavenderr is ook weer ''vrij''![]()
Kom ik gisteren voor de eerste keer in het ouwehoeren topic gelijk 2 nieuwe Mods,
nah.. welkom dan maar
Sorry , had je maar niet de andere kant op moeten kijken , ik was je te snel afquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:38 schreef Bastard het volgende:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:40 schreef nokwanda het volgende:
Heeeey, ik zie de kleurveranderingen nu pas
Ja hoor. Engels is mijn tweede taal. Of eigenlijk eerste zelfs...quote:Op maandag 20 juni 2011 07:53 schreef summer2bird het volgende:
Zo. Goedemorgen.
Zometeen eerst een proefwerk Engels en dan Nederlands
Iemand die mijn vervanger wilt zijn?
Gelukkig maar , wel knap gedaan al die gezichten .quote:
Por imagenare, aqui caballero baracupracuda!quote:
Heeeey you. Hoe gaat ie?quote:
Het is niet de kleur, het is wat je er mee gaat doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben zo trots op mijn nieuwe blauwe kostuumpje.
True ....quote:Op woensdag 22 juni 2011 06:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is niet de kleur, het is wat je er mee gaat doen.
Heel goed. Ga zaterdag lekker een weekje weg, vent heeft werk en ik ook nog zeker tot eind van dit jaar, dus dat geeft wel rust. Kind, inmiddels bijna 18, is over naar zijn 3de jaar theaterschool en heeft een leuke vriendin. Is wel veeeeel minder thuis, maar dta is ook de leeftijdsfase en de weg naar onafhankelijkheid.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goed mag niet klagen, daar alles ook goed?
Is het al VOLGEND weekend? Nee, k*t.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |