Ja ze waren iets te beperkt en internet en geld viel tegen. Maar het primitieve leven: daar leven ze voor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Stromend water en een werkende wc, ook in de winter?
Wat wil je dan doen? hem opsluiten..?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:26 schreef Leandra het volgende:
Echt ronduit triest zoals zij zei dat het zijn eigen keuze was om terug te gaan naar NL....
Wat ben je dan voor moeder als je je 17-jarige zoon als enige optie een enkeltje Slowakije geeft?!
quote:Voorlopig zijn er geen herhalingen of nieuwe uitzendingen.
In oktober starten we weer met een nieuwe reeks. Wij wensen een ieder een hele fijne zomer toe.
Mijn oma geniet ervanquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef TUFKAL het volgende:
Die eeuwige KRO Detectives voor bejaarde katholieken
Volgens mij genieten heel veel mensen daar van! Jammer dat er geen Ik Vertrek is, maar zeuren over de Engelse detectives hoeft ook weer niet. Je hoeft er niet van te houden, maar ze zijn over het algemeen goed gemaakt en hebben veel fans.quote:
Wat is hier mis mee?..quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef TUFKAL het volgende:
Die eeuwige KRO Detectives voor bejaarde katholieken
Leugenaars! Gewoon weer een herhaling staks om 21.30 op Ned 1quote:
quote:Uitzending 21 juli, 21.30 uur, Ned.1 (herhaling)
Avonturiers in hart en nieren, dat zijn Dick Sluijmers (52) en Ineke Hertogh (49). Hoewel ze als voormalig schade-expert en deurwaarder beiden al jaren op kantoor werken, doen ze eigenlijk niets liever dan reizen, duiken en met hun opgepimpte terreinwagen onontdekte gebieden verkennen. Zat van alle regel- en bemoeizucht in Nederland, vertrekken ze naar Sabah, Maleisië waar ze voorlopig in de hoofdstad, Kota Kinabalu, zullen gaan wonen. Van daaruit gaan Dick en Ineke aan de slag als freelance-reisleiders.
Het stel wil toeristen met een nog te bouwen boot vaartrips aanbieden en andere avonturiers in hun four-wheel drive meenemen op jungletocht. Van de plaatselijke autoriteiten hebben ze zelfs toestemming gekregen om met behulp van hun GPS onontdekte gebieden op de kaart te gaan zetten.
Daarnaast zullen Dick en Ineke de directie van een resort op het nabij gelegen eiland Pulau Tiga begeleiden en adviseren. Eenmaal terplekke blijkt echter dat directeur en zakenpartner Maria er zo haar eigen opvattingen over 'samenwerken' op nahoudt...
Zit er klaar voor hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Leugenaars! Gewoon weer een herhaling staks om 21.30 op Ned 1
[..]
jaa dit zijn de ecktequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef Melochan het volgende:
Ik kijk ookleuk, mensen in een midlifecrisis
Nou, inderdaad zeg. Ongelofelijk wat een horken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef alors het volgende:
Oh lekker door de ongerepte natuur van Borneo crossen met fourwheelsdrives, dat is natuurlijk totaal níet egoistisch
Dat lijkt wel een voorwaarde om aan dit programma mee te mogen doen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:52 schreef Type-R het volgende:
god, weer een paar met slechte voorbereiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |