abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98284624
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kom daar es om in de VS (waar alle migranten zich Amerikaan voelen). Gratis Arabische taallessen voor Turken? Joppie betaalt het wel. Uit onze zak. Graftyfuslijer.
Dit is Amerika:

Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_98284634
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zou jammer zijn. Geen betere kandidaat om de PvdA echt de afgrond in te helpen. ;)
Tjsa, ik vind Cohen nog een van de betere PvdA'ers. En hij heeft hier een punt wat gaat de overheid aan de migranten problemen doen? dieren politie er op af sturen?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:16:04 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98284638
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jochie, die hele Cohen kan mij gestolen worden. Ik geef geen ene reet om de woorden van dominee Donner. Het is holle retoriek, louter bedoeld voor de ietwat simpele buhne. Ik had jou wat dat betreft hoger ingeschat.
Dat is en blijft jouw enige "wapen"he? De mening van een ander ff als "dom volks" bestempelen en je hebt weer gelijk, want jij bent zoooo verlicht :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_98284688
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:15 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Dit is Amerika:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond nog een Amerikaan ontmoet. Was eigenlijk een Aziaat, maar stelde zich voor als Amerikaan.

Kom daar eens om bij de gemiddelde mocro. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_98284695
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is en blijft jouw enige "wapen"he? De mening van een ander ff als "dom volks" bestempelen en je hebt weer gelijk, want jij bent zoooo verlicht :').
Het is geen wapen en zelfs niet beledigen bedoeld. Wees nou eerlijk, wat voegen de woorden van Donner nou precies toe. Op zn best wordt er signaal afgegeven, maar er verandert niets.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_98284725
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vanavond nog een Amerikaan ontmoet. Was eigenlijk een Aziaat, maar stelde zich voor als Amerikaan.

Kom daar eens om bij de gemiddelde mocro. :')
Misschien omdat Amerika immigranten veel meer ruimte laat. Dan kun je jezelf ook gerust Amerikaan noemen zonder jezelf te verloochenen.
pi_98284730
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:15 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Tjsa, ik vind Cohen nog een van de betere PvdA'ers. En hij heeft hier een punt wat gaat de overheid aan de migranten problemen doen? dieren politie er op af sturen?
Niets. Ik ben verdomme immigrant in Duitsland. En moet alles in het Duits doen. Zoals het hoort.

Cohen hoort op de composthoop, samen met die andere babyboomers. Daarom extra jammer dat dit beleid gemaakt wordt door een brave lul als Donner.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_98284751
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:18 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Misschien omdat Amerika immigranten veel meer ruimte laat. Dan kun je jezelf ook gerust Amerikaan noemen zonder jezelf te verloochenen.
Ruimte laat? Dat is nou precies wat Donner voorstelt.

Die maakbaarheidsmongolen op links willen immigrantjes knuffelen en tot stemvee verheffen.

pi_98284783
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ruimte laat? Dat is nou precies wat Donner voorstelt.

Die maakbaarheidsmongolen op links willen immigrantjes knuffelen en tot stemvee verheffen.
Er zitten anders ook een boel "maakbaarheidsmongolen" op rechts als je die inburgeringscursussen zo leest ....

Maar dan de maakbaarheid van een identiteit ipv de maakbaarheid van de samenleving.
pi_98284839
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:20 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Er zitten anders ook een boel "maakbaarheidsmongolen" op rechts als je die inburgeringscursussen zo leest ....

Maar dan de maakbaarheid van een identiteit ipv de maakbaarheid van de samenleving.
Net zo dom, maar niet van mijn geld. :*

pi_98284914
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:18 schreef El_Matador het volgende:

Cohen hoort op de composthoop, samen met die andere babyboomers.
Jij wilt mijn ouders op een composthoop gooien? Niet zo lief van je.
pi_98284915
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is geen wapen en zelfs niet beledigen bedoeld. Wees nou eerlijk, wat voegen de woorden van Donner nou precies toe. Op zn best wordt er signaal afgegeven, maar er verandert niets.
Wat dat betreft heeft Cohen vooralsnog meer bewerkstelligd. :+
pi_98284950
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:25 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Jij wilt mijn ouders op een composthoop gooien? Niet zo lief van je.
Och, mijn ouders ook. Domme PvdAers. Liefde voor liefhebbenden. Dat zijn babyboomers niet. Egoistische eikels die andermans geld over de balk smijten.

vrijdag 17 juni 2011 @ 10:27:13 #139
165633 eriksd
The grand facade...
pi_98284966
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 08:30 schreef Ringo het volgende:
Wel, het paupervolk is weer tevreden gesteld.

Je zou dit knekelkabinet toch een collectieve hersentumor toewensen.
Ah, de zelfverklaarde elite meldt zich.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_98284985
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Och, mijn ouders ook. Domme PvdAers. Liefde voor liefhebbenden. Dat zijn babyboomers niet. Egoistische eikels die andermans geld over de balk smijten.
Niet alle babyboomers stemmen PvdA....mijn ouders hebben dat iig nog nooit gedaan....mogen ze nu weer van die composthoop af?
pi_98285032
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:27 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ah, de zelfverklaarde elite meldt zich.
Gegroet, pauper.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_98285063
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:27 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Niet alle babyboomers stemmen PvdA....mijn ouders hebben dat iig nog nooit gedaan....mogen ze nu weer van die composthoop af?
Van mijn part. Je weet over wie ik het heb. :*

pi_98285122
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als het aan mij lag, dan lagen er minimaal 14 miljoen Nederlanders op die composthoop van jou. Te beginnen met alle mensen die ooit gestemd hebben. 8-)
pi_98285123
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij weet je het zelf niet eens.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:43:04 #145
165633 eriksd
The grand facade...
pi_98285440
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gegroet, pauper.
Riooljournalist.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:55:43 #146
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_98285828

Ik neem aan dat a hier de goede antwoord is? Maar dat is toch raar, dan is het dus in nederland normaal om homo's te haten als je het niet hardop zegt?
Sisco Certified
pi_98285899
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Vanaf heden eten wij alleen nog maar tulpen en handelen we in negers.
:')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_98285901
Luidkeels klagen tegen je tafelgenoot vind ik anders ook wel behoorlijk Nederlands, maar ik denk niet dat ze dat hier bedoelen :')
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:05:12 #149
117098 Hathor
Effe niet
pi_98286138
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat a hier de goede antwoord is? Maar dat is toch raar, dan is het dus in nederland normaal om homo's te haten als je het niet hardop zegt?
En waar is antwoord D "je haalt je sjors uit je broek en gaat eens even lekker ongeneerd zitten wanken" gebleven?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_98286523
Fantastisch als het ECHT doorgevoerd wordt allemaal

En het mooiste is eigenlijk nog: ze doen het niet omdat ze het willen, maar omdat de centen op zijn. Is die crisis toch nog ergens goed voor.

Verder zijn de dingen die hij zegt niet meer dan normaal. Waarmee maar weer eens aangetoond wordt dat de linksen niet normaal zijn 8-)
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')