Dit is Amerika:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom daar es om in de VS (waar alle migranten zich Amerikaan voelen). Gratis Arabische taallessen voor Turken? Joppie betaalt het wel. Uit onze zak. Graftyfuslijer.
Tjsa, ik vind Cohen nog een van de betere PvdA'ers. En hij heeft hier een punt wat gaat de overheid aan de migranten problemen doen? dieren politie er op af sturen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Geen betere kandidaat om de PvdA echt de afgrond in te helpen.
Dat is en blijft jouw enige "wapen"he? De mening van een ander ff als "dom volks" bestempelen en je hebt weer gelijk, want jij bent zoooo verlichtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jochie, die hele Cohen kan mij gestolen worden. Ik geef geen ene reet om de woorden van dominee Donner. Het is holle retoriek, louter bedoeld voor de ietwat simpele buhne. Ik had jou wat dat betreft hoger ingeschat.
Vanavond nog een Amerikaan ontmoet. Was eigenlijk een Aziaat, maar stelde zich voor als Amerikaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:15 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Dit is Amerika:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is geen wapen en zelfs niet beledigen bedoeld. Wees nou eerlijk, wat voegen de woorden van Donner nou precies toe. Op zn best wordt er signaal afgegeven, maar er verandert niets.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is en blijft jouw enige "wapen"he? De mening van een ander ff als "dom volks" bestempelen en je hebt weer gelijk, want jij bent zoooo verlicht.
Misschien omdat Amerika immigranten veel meer ruimte laat. Dan kun je jezelf ook gerust Amerikaan noemen zonder jezelf te verloochenen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanavond nog een Amerikaan ontmoet. Was eigenlijk een Aziaat, maar stelde zich voor als Amerikaan.
Kom daar eens om bij de gemiddelde mocro.
Niets. Ik ben verdomme immigrant in Duitsland. En moet alles in het Duits doen. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:15 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Tjsa, ik vind Cohen nog een van de betere PvdA'ers. En hij heeft hier een punt wat gaat de overheid aan de migranten problemen doen? dieren politie er op af sturen?
Ruimte laat? Dat is nou precies wat Donner voorstelt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:18 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Misschien omdat Amerika immigranten veel meer ruimte laat. Dan kun je jezelf ook gerust Amerikaan noemen zonder jezelf te verloochenen.
Er zitten anders ook een boel "maakbaarheidsmongolen" op rechts als je die inburgeringscursussen zo leest ....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ruimte laat? Dat is nou precies wat Donner voorstelt.
Die maakbaarheidsmongolen op links willen immigrantjes knuffelen en tot stemvee verheffen.
Net zo dom, maar niet van mijn geld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:20 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Er zitten anders ook een boel "maakbaarheidsmongolen" op rechts als je die inburgeringscursussen zo leest ....
Maar dan de maakbaarheid van een identiteit ipv de maakbaarheid van de samenleving.
Jij wilt mijn ouders op een composthoop gooien? Niet zo lief van je.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:18 schreef El_Matador het volgende:
Cohen hoort op de composthoop, samen met die andere babyboomers.
Wat dat betreft heeft Cohen vooralsnog meer bewerkstelligd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is geen wapen en zelfs niet beledigen bedoeld. Wees nou eerlijk, wat voegen de woorden van Donner nou precies toe. Op zn best wordt er signaal afgegeven, maar er verandert niets.
Och, mijn ouders ook. Domme PvdAers. Liefde voor liefhebbenden. Dat zijn babyboomers niet. Egoistische eikels die andermans geld over de balk smijten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij wilt mijn ouders op een composthoop gooien? Niet zo lief van je.
Ah, de zelfverklaarde elite meldt zich.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:30 schreef Ringo het volgende:
Wel, het paupervolk is weer tevreden gesteld.
Je zou dit knekelkabinet toch een collectieve hersentumor toewensen.
Niet alle babyboomers stemmen PvdA....mijn ouders hebben dat iig nog nooit gedaan....mogen ze nu weer van die composthoop af?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, mijn ouders ook. Domme PvdAers. Liefde voor liefhebbenden. Dat zijn babyboomers niet. Egoistische eikels die andermans geld over de balk smijten.
Gegroet, pauper.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, de zelfverklaarde elite meldt zich.
Van mijn part. Je weet over wie ik het heb.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet alle babyboomers stemmen PvdA....mijn ouders hebben dat iig nog nooit gedaan....mogen ze nu weer van die composthoop af?
Als het aan mij lag, dan lagen er minimaal 14 miljoen Nederlanders op die composthoop van jou. Te beginnen met alle mensen die ooit gestemd hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van mijn part. Je weet over wie ik het heb.
Volgens mij weet je het zelf niet eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van mijn part. Je weet over wie ik het heb.
Riooljournalist.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Vanaf heden eten wij alleen nog maar tulpen en handelen we in negers.
En waar is antwoord D "je haalt je sjors uit je broek en gaat eens even lekker ongeneerd zitten wanken" gebleven?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat a hier de goede antwoord is? Maar dat is toch raar, dan is het dus in nederland normaal om homo's te haten als je het niet hardop zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |