Ja, overbodig!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:22 schreef IrishBastard het volgende:
Topictitels zijn overbodig?
Wel fipo
Je lustte wel een zwijnspiesje, zo door je vliesje? Draai een keertje rond, duw hem in je kont!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, overbodig!![]()
@DK, mee eens, heb ook nu al spijt. Laten we het dus vooral over iets anders hebben!
Je houdt niet van Zwijnenvlees? Je wil je stokje koosjer?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:52 schreef Rituals het volgende:
.
Daar doe ik niet aan. Zelfs niet in m'n dromen.
Eet Swine geen vlees dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:02 schreef Rituals het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een gezellig maar vooral ook goedkoop restaurant in Nijmegen waar je ook goed vegetarisch en/of vis kunt eten?
Om even een ander onderwerp te starten![]()
Dan moet je niet over vis gaan beginnen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:02 schreef Rituals het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een gezellig maar vooral ook goedkoop restaurant in Nijmegen waar je ook goed vegetarisch en/of vis kunt eten?
Om even een ander onderwerp te starten![]()
Of Swine zin heeft in een vispotje?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan moet je niet over vis gaan beginnen hoor![]()
Ziet er goed uit! Sushiquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan moet je niet over vis gaan beginnen hoor![]()
Deze wil ik zelf ook nog eens uit gaan proberen:
http://nijmegeneet.nl/uit(...)ion-aan-de-waalkade/
la pastaquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Sushi.
Irritante website hebben ze, had graag even een kaart bekeken. Ik ben alleen bang dat het te duur is voor de groep waarmee ik ga, maar ik ga hem onthouden voor een andere keer! Ze zaten zelf te denken aan La Pasta. Heeft iemand daar weleens gegeten?
Oei, goed dat je het zegt! Ik eet sowieso geen pasta, maar 'echt niet te vreten' klinkt niet bestquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
la pasta![]()
ik vond het echt niet te vreten daar
Zo goed is de dromaai nou ook weer niet. Niet slecht hoor, maar gewoon, gemiddeld. Wel lange wachttijd vaak. Althans, bij mij wel al een aantal keer voorgekomen.quote:
Wie heeft die TT nou weer bedacht?quote:
Klopt! Jammer is dat. Ik heb meestal nog redelijk wat keus, ik eet wel vis, maar voor de vega's valt er vaak weinig te kiezen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:32 schreef Californium het volgende:
Als je echt iets wil waar KEUS is voor vega's: Hoogstraatje of de ontmoeting.
In Nijmegen is er weinig voor ons vega's... Hoewel ik niet zo moeilijk ben en met 1 ding op de kaart ook kan leven (mits dat dat lekker klinkt).
Nouja, weinig misleidend aan, gezien het vorige topic.quote:
Hoe kan Qke-leQ nou afvallen? Echt een geniale tent, al zeker tien keer met smaak gegeten, nog nooit een klacht over gehadquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:33 schreef Rituals het volgende:
Ik vrees dat we een veeleisende (of zeurende) groep hebben. De dromaai en Qke-leQ zijn afgevallen wegens slechte ervaringen van mensen. Zelf ben ik totaal niet te spreken over Riva
, dus die valt ook af.
Je kunt er goed eten! Alleen veel keus voor vis en vega is er niet...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef Rituals het volgende:
Ik begrijp dat ik Qke-leQ even opnieuw in de groep moet gooien?Heb er zelf nooit gegeten.
Dat zit al in de naamquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Je kunt er goed eten! Alleen veel keus voor vis en vega is er niet...
Hoofdgerecht rond de 15 euro toen ik er voor 't laatst was. Je kunt er een avond goed tafelen voor 30-35 euro.quote:
vind ik geen ''goedkoop'' restaurantquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zit al in de naam. Maar goed, ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook niet heel veel rekening mee hou. Geouwehoer ook altijd met die hippies
Gewoon vlees bestellen! Ik eet dat vlees wel, krijgt de vega mijn groente
[..]
Hoofdgerecht rond de 15 euro toen ik er voor 't laatst was. Je kunt er een avond goed tafelen voor 30-35 euro.
Een etentje met een beetje beflapje is best duur en dan moet je ook nog eens je eigen eten betalen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vind ik geen ''goedkoop'' restaurant
de kaart vind ik ook maar zo-zo trouwens, al die fancy shit maar geneens wat lekkers
dromaai vind ik prima, voor 15 euro meestal klaar daar
die is ook lekker idd!quote:
Ik vind jou wel het type dat ook hippies bbq-t.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:40 schreef HostiMeister het volgende:
Qke-leQ is awesome. Maar minstens drie vis/vega dingen ( rekening mee houden met dat hippie volk). Vlees is gewoon goed daar.
Zit maar een vega in de groep, dus er zal toch altijd een kaasding of een champignon ding op moeten jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind jou wel het type dat ook hippies bbq-t.
Niks lekkers? Dude, ga iets aan je smaak doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vind ik geen ''goedkoop'' restaurant
de kaart vind ik ook maar zo-zo trouwens, al die fancy shit maar geneens wat lekkers
dromaai vind ik prima, voor 15 euro meestal klaar daar
Niet eens bewust gedaanquote:
Heb ik weer, wel in iemand anders d'r droom, maar IRL...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:03 schreef Rituals het volgende:
Waarom was ik er eigenlijk over begonnen?![]()
Juist jij kwam aan je trekken, ik deed nogal m'n best. Met jouw moves was overigens ook niets mis in mijn droom
![]()
.
Veel plezier bij de BBQ! Het gieten is vast begonnen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef Rituals het volgende:
Ik kan er zo weinig aan doen hè.
Hoe non-erotisch was dat gesprek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond zorg ik dat mijn laatste 'gesprek' anders is dan gisteren, zodat het niet nog een keer gebeurt.
![]()
Het was gezellig druk ja, veel oude bekenden weer gezien. Heb ook al een mooie plek voor een co-interne op het radboud kunnen regelenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:59 schreef Rituals het volgende:
Swine. Ik had het eindelijk voor elkaar dat er een ander onderwerp was, kom jij weer terug
.
Was het druk bij de BBQ?
Weet jij waar de traumahelikopter nu zou landen? Op het dak? Of kan dat niet?
Wat goed! Je hebt blijkbaar de juiste contacten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Het was gezellig druk ja, veel oude bekenden weer gezien. Heb ook al een mooie plek voor een co-interne op het radboud kunnen regelen![]()
Trauma gaat waarschijnlijk naar Utrecht toe, hemelsbreed zijn die afstanden relatief kort dus kan makkelijk.
Krijg je als het merendeel van de studiegenoten waar je samen mee gestart bent al aan de baan isquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat goed! Je hebt blijkbaar de juiste contacten?Handig!
Infectieziekten, die jongen is net begonnen met een promotie op therapie gericht op chronische vermoeidheid na de Q-koortsquote:
Maar jij doet er nog een veel leukere studie achteraan!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef Swine het volgende:
[..]
Krijg je als het merendeel van de studiegenoten waar je samen mee gestart bent al aan de baan is
Er was vandaag een BBQ op de plek waar normaal de traumaheli zou landen.quote:
De bewoners van de gouverneur klagen over geluidsoverlast en volgens mileuwetgeving overschrijdt de traumaheli de vastgelegde grens van 100 dB..quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef Swine het volgende:
[..]
De bewoners van de gouverneur klagen over geluidsoverlast en volgens mileuwetgeving overschrijdt de traumaheli de vastgelegde grens van 100 dB..
Leuk en interessantquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef Swine het volgende:
[..]
Infectieziekten, die jongen is net begonnen met een promotie op therapie gericht op chronische vermoeidheid na de Q-koorts
Damn, echt een gevalletje 'dan had je daar niet moeten gaan wonen'.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef Swine het volgende:
[..]
De bewoners van de gouverneur klagen over geluidsoverlast en volgens mileuwetgeving overschrijdt de traumaheli de vastgelegde grens van 100 dB..
Gast..quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Damn, echt een gevalletje 'dan had je daar niet moeten gaan wonen'.
Wel dus! ik dacht jou al te zien lopen... Maar ik was ervan overtuigd dat dat niet kon! ik ging om 9 uur zwemmen!quote:
wat voor zwemmen is er dan om 9 uur op donderdagavond?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel dus! ik dacht jou al te zien lopen... Maar ik was ervan overtuigd dat dat niet kon! ik ging om 9 uur zwemmen!
Goed zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef Swine het volgende:
Heringeschreven voor de studie, op naar collegejaar 8
Gisteren ook gedaan, collegejaar 5, nog 4 jaar te gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef Swine het volgende:
Heringeschreven voor de studie, op naar collegejaar 8
Gok dat je die binnenkort per brief krijgt van de RU, samen met inschrijvingsformulier van USC enzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Gisteren ook gedaan, collegejaar 5, nog 4 jaar te gaan.
Er staat alleen dat je zelf de machtiging voor de betaling moet uitprinten, maar ik ben nergens een machtiging tegengekomen om uit te printen? Waar kan ik die vinden?
Als je betaald kan je hem blijven gebruiken, indien niet betaald zal die blokkerenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:52 schreef swarmahoer het volgende:
wordt je sportkaart automatisch verlengd of krijg je n nieuwe
Zwemmenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat voor zwemmen is er dan om 9 uur op donderdagavond?
Ik stond in mijn badpak toen jij / jullie bij de spiegels daar stonden met de rug naar mij toe... Dus dat zou kunnenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niks van gezien
Pff ik ben moe en mijn motivatie om te gaan werken is behoorlijk gedaald deze week.
Je krijgt vanzelf een brief als het goed is. Ik kan komend jaar voor 't laatst goeiekoop sportenquote:
Gast, 2001 belde, ze willen hun filmpje terug.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_suv_wegslepen_.html
Dezelfde categorie als die achterlijke gladiolen die voor een appel en een ei een enorme hut bij Schiphol kopen en na twee jaar gaan zeuren dat er zoveel vliegtuigen over vliegen. Zulke mensen verdienen een nekschot.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Damn, echt een gevalletje 'dan had je daar niet moeten gaan wonen'.
Bizar. Mogen alle mensen die aan doorgaande wegen wonen dan ook gaan klagen als hulpdiensten met toeters en bellen voorbij komen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Alumni krijgen ook korting.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf een brief als het goed is. Ik kan komend jaar voor 't laatst goeiekoop sporten.
[..]
Gast, 2001 belde, ze willen hun filmpje terug..
[..]
Dezelfde categorie als die achterlijke gladiolen die voor een appel en een ei een enorme hut bij Schiphol kopen en na twee jaar gaan zeuren dat er zoveel vliegtuigen over vliegen. Zulke mensen verdienen een nekschot.
[..]
Bizar. Mogen alle mensen die aan doorgaande wegen wonen dan ook gaan klagen als hulpdiensten met toeters en bellen voorbij komen?
Daarom juistquote:
Ik snap je niet!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je schrijft je in voor bachelor als je nog geen master hebt.
Ik snap 'm! Gewoon herinschrijven voor m'n bachelor dus?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zolang je geen masterdiploma hebt ben je bachelor-student. Ook als je aankomend jaar aan je master begint terwijl je nog geen bachelordiploma hebt.
En als je dat bachelor diploma nu net op 1 oktober krijgt heb je dikke mazzel. Kan je een jaar langer (vooruit, min één maand dan) over je master doen! Dus nominaal + 1 + 11 maandenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik snap 'm! Gewoon herinschrijven voor m'n bachelor dus?
Nouja, je smilie was duidelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:18 schreef Swine het volgende:
Voor iedereen die het druipende sarcasme niet uit mijn post en daarop volgende hele hoop's konden halen, kunnen hun frustraties weer op gaan kroppen in plaats van te spuien. Want dat hele verhaal dat de trauma-heli weg zou gaan is natuurlijk onzin. Dat was enkel twee daagjes vanwege de jaarlijkse UMC BBQ
Je bedoelt: zo lang je geen bachelordiploma hebt, ben je bachelorstudentquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zolang je geen masterdiploma hebt ben je bachelor-student. Ook als je aankomend jaar aan je master begint terwijl je nog geen bachelordiploma hebt.
Die geeft door dat je een diploma hebt ja. Want tussen het halen van je diploma en het ophalen ervan zit een tijd.quote:
Ja klopt. Je schrijft je dan in voor een master waarbij je op een gegeven moment aan moet geven onder welke voorwaarde je dit doet; in dit geval een behaalde bachelor van dezelfde opleiding aan dezelfde instelling (toch?). Dan zal studielink je onder voorbehoud registreren als masterstudent, wat weer definitief wordt als zij de verificatie bij de instelling, waarvan jij hebt aangegeven dat daar je diploma vandaan komt, hebben afgerond.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je moet volgens mij zelf bij studielink je dan voor de master in schrijven zodra je je bachelor wel hebt
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Studielink stuurt soberieso (speciaal voor moblo) teveel mail.
Wij zijn beruchtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:09 schreef Misstique het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Het eten is redelijk goed voor wat je ervoor betaalt. Ik snap alleen niet dat ze zoveel olijven op de carpaccio doen dat je het vlees amper ziet?! (waarschijnlijk om te verbloemen dat het vlees niet vers is?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Je kunt er goed eten! Alleen veel keus voor vis en vega is er niet...
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:09 schreef Misstique het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Tja, sinds Danny het breed laat hangen moet ie natuurlijk zijn revenuestream dik houden, anders kan die dikke hypotheek natuurlijk niet meer betaald worden.quote:
Dat inderdaad, wat een gemier zegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, sinds Danny het breed laat hangen moet ie natuurlijk zijn revenuestream dik houden, anders kan die dikke hypotheek natuurlijk niet meer betaald worden.![]()
Dus pis, kak en poep zeggen mag nu niet meer
Ja duh.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
Als het aan FOK! zelf had gelegen was dit ook nooit gebeurd....
Mja, met dat hele verhaal in het achterhoofd wordt het wel heel kansloos. Tuurlijk, het kost een heleboel geld om Fok te laten hosten enzo, maar om alleen te vertrouwen op Google adsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon andere banners zoeken danwe zitten toch niet in Amerika of wel.
Maar loon, wie krijgen er loon dan? Ik begreep vorige keer dat het een vrijwilligersorganisatie was?
zowel breuls als iteejer krijgen betaald. en ikzelf moet ook m'n kinderen voeren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon andere banners zoeken danwe zitten toch niet in Amerika of wel.
Maar loon, wie krijgen er loon dan? Ik begreep vorige keer dat het een vrijwilligersorganisatie was?
Omdat het pure stemmingsmakerij is, natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:17 schreef Danny het volgende:
maar misschien is het handiger dergelijke vragen niet ergens verborgen in een slowchattopic te stellen, maar bv in het lopende topic over de banners in FB?
ik vind het nogal irritant dat JIJ hier post. maar als hier onzin geroepen wordt OVER mij en FOK! dan is dat nogal laf. Zeg 't dan op een plek waar je ervanuit kunt gaan dat ik 't lees. Er zijn genoeg users die de onzin die hier wordt geblaat door mensen die er de ballen van weten gewoon voor waar aannemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah je kan dus echt niks meer zeggen hier zonder onder het alziende oog uit te komen![]()
Vind het echt behoorlijk random dat jij hier nu post.
inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Omdat het pure stemmingsmakerij is, natuurlijk.
Als je het zo irritant vind dan ban je me toch lekker..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:24 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind het nogal irritant dat JIJ hier post. maar als hier onzin geroepen wordt OVER mij en FOK! dan is dat nogal laf. Zeg 't dan op een plek waar je ervanuit kunt gaan dat ik 't lees. Er zijn genoeg users die de onzin die hier wordt geblaat door mensen die er de ballen van weten gewoon voor waar aannemen.
Hoezo? De natte droom van Dannyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:31 schreef Difficult het volgende:
God wat is dit topic opeens populair!
maaruh de topic titel moet dus ook veranderd worden?
Jij zegt hetzelfde als dat ik zegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:23 schreef Serinde het volgende:
[..]
Het eten is redelijk goed voor wat je ervoor betaalt. Ik snap alleen niet dat ze zoveel olijven op de carpaccio doen dat je het vlees amper ziet?! (waarschijnlijk om te verbloemen dat het vlees niet vers is?)
Ik ben erg gecharmeerd van Klinkklaar in de Tooropstraat![]()
Een vegetarische kennis van me neemt altijd de kaasfondue, weet eigenlijk niet of ze nog meer vegetarische gerechten hebben.
30 juni weer
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:32 schreef IrishBastard het volgende:
Wie heeft Danny eigenlijk getipt over die opmerking van Yasha? Hij heeft namelijk vandaag alleen in het oorspronkelijke ad topic en een mobiel layout topic gepost, lijkt me stug dat hij 'zomaar' langskomt in het Nijmegen topic
Danny had wat fa's en mods opdracht gegeven om tietenplaatjes ed te zoeken, dus gok dat wij ook gerapporteerd waren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:32 schreef IrishBastard het volgende:
Wie heeft Danny eigenlijk getipt over die opmerking van Yasha? Hij heeft namelijk vandaag alleen in het oorspronkelijke ad topic en een mobiel layout topic gepost, lijkt me stug dat hij 'zomaar' langskomt in het Nijmegen topic
Niet vergeten dat de opstandige Zoon ooit postte in dit draadje voor zijn val.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Danny had wat fa's en mods opdracht gegeven om tietenplaatjes ed te zoeken, dus gok dat wij ook gerapporteerd waren.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet vergeten dat de opstandige Zoon ooit postte in dit draadje voor zijn val.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Iets in mij, maakt me rebels na dit soort berichten . . .quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Danny had wat fa's en mods opdracht gegeven om tietenplaatjes ed te zoeken, dus gok dat wij ook gerapporteerd waren.
Denk eerlijk gezegd dat mijn post gewoon gerapporteerd is.. Want anders zou hij in alle gerapporteerde topics aan het meelezen zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Haha ja, ik normaal ook de dag zelf, maar ik ben tot dinsdag niet meer thuis, dus het moet wel. Ik gaat nu dus naar Eindhoven en daarna morgen door naar het zuiden, we vliegen dinsdag vanaf Maastricht. Dag allemaal!quote:Op zondag 19 juni 2011 10:37 schreef Mikkie het volgende:
En dan pak je op zaterdag al je tas? Ik doe dat tien minuten van tevoren
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:24 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind het nogal irritant dat JIJ hier post. maar als hier onzin geroepen wordt OVER mij en FOK! dan is dat nogal laf. Zeg 't dan op een plek waar je ervanuit kunt gaan dat ik 't lees. Er zijn genoeg users die de onzin die hier wordt geblaat door mensen die er de ballen van weten gewoon voor waar aannemen.
Ik ben ook een treurig mannetje, dus moet kunnenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:24 schreef Mikkie het volgende:
Taalkundig is dat briefje wel heel treurig als je weet dat er allemaal studenten wonen, van wie je een zeker niveau mag verwachten.
[..]
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:42 schreef Rituals het volgende:
Wat een stank in een van de liften hier! Blijkbaar zijn anderen het met me eensEcht om te kotsen die lucht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog steeds? Ik denk dat ik morgen de trap neemquote:Op zondag 19 juni 2011 22:41 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ben ook een treurig mannetje, dus moet kunnen
[..]
Echt om te kotsen die lucht...
Ik had vandaag toevallig de andere lift. Wel de linker nog omhoog laten komen om te kijken of m'n brief er nog hing, maar die is dus alweer wegquote:Op zondag 19 juni 2011 22:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nog steeds? Ik denk dat ik morgen de trap neem.
Mooi zo! Waar een brief al niet goed voor isquote:Op zondag 19 juni 2011 23:11 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik had vandaag toevallig de andere lift. Wel de linker nog omhoog laten komen om te kijken of m'n brief er nog hing, maar die is dus alweer wegDe stank was dan ook wel redelijk weg geloof ik, dus misschien heeft iemand actie ondernomen.
Oh, het was ook echt jouw brief?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:41 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ben ook een treurig mannetje, dus moet kunnen
Ja grammaticaal was het redelijk beroerd, kwam er op dat moment gewoon niet uitquote:Op zondag 19 juni 2011 23:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, het was ook echt jouw brief?. Nouja, zoals je merkt vind ik wel wat aan te merken op de zinsbouw
Hoewel de inhoud natuurlijk wel treft.
heb jij die serieus geschreven? de strekking kan ik redelijk overeenkomen met je gedachten maar qua formulering is het diep treurigquote:Op zondag 19 juni 2011 23:55 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja grammaticaal was het redelijk beroerd, kwam er op dat moment gewoon niet uit
Hoe was het eigenlijk in Hardenberg?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, het was ook echt jouw brief?. Nouja, zoals je merkt vind ik wel wat aan te merken op de zinsbouw
Hoewel de inhoud natuurlijk wel treft.
Nou zit 'ie weer in m'n hoofdquote:
Wel tof om weer eens geweest te zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk in Hardenberg?
Medisch Centrum Nijmegen Oost???quote:Op maandag 20 juni 2011 18:31 schreef leonie-89 het volgende:
Ik ben op zoek naar huisarts/apotheek en tandarts in Nijmegen aangezien ik sinds vorige week in Nijmegen woon.
Iemand tips? Liefst in Oost.
Ik weet wel waar je niet moet zijn!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:31 schreef leonie-89 het volgende:
Ik ben op zoek naar huisarts/apotheek en tandarts in Nijmegen aangezien ik sinds vorige week in Nijmegen woon.
Iemand tips? Liefst in Oost.
Je hebt er eentje zowat om de hoek. Anders zit er nog een fijne huisarts in Brakkenstein.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien ook maar eens een huisarts regelen, woon nu toch al een jaar of 6 in Nijmegen
Daar zit ik ook ja, fijne plek vind ik het, en alles bij elkaar!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Medisch Centrum Nijmegen Oost???
![]()
Tandarts heb ik ook nodig.. maar zit er ook 1 in hetzelfde gebouw! Praktijk / huisarts is goed (al moet ik zeggen dat ik mijn huisarts nog niet heb gezien, maar alles werkt effectief , zoals medicijnen bestellen. Ondanks dat ik niet meer direct in de buurt woon wil ik toch daar blijven).
http://www.mcnoost.nl/sitepage.asp?articleid=99684&token=104901296@QcfOjiOaMffKcjTa
Ja weet ik, de vader van een van mijn goede maten is zelfs huisarts in die kliniekquote:Op maandag 20 juni 2011 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt er eentje zowat om de hoek. Anders zit er nog een fijne huisarts in Brakkenstein.
Fietsenmakers zijn overratedquote:Op maandag 20 juni 2011 19:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja weet ik, de vader van een van mijn goede maten is zelfs huisarts in die kliniek
Maar ik heb wel zojuist zo'n beetje het hele voorwiel van mijn fiets vervangen, like a boss
twee weken terug het achterwiel laten vervangen, althans opnieuw laten spaken en nieuwe velg, duur genoeg. Dus dan maar zelf aan de arbeid. (alhoewel het nu alleen een nieuwe trommelrem en binnen+buiten bandquote:
Dat wordt een aantekening in je dossier Professioneel Gedragquote:Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Rituals het volgende:
Ik zie net dat het portfolio dat ik mijn 'mentor' vorig week heb opgestuurd nog helemaal niet af was!Ik heb morgen een voortgangsgesprek, wilde even mijn reflectieverslagen doorlezen zodat ik tenminste weet wat ik ook alweer geschreven had (
), maar ik zie nu dat er nog onafgeronde stukken in zitten
. Duidelijk een klad-versie. Ik dacht dat ik het had afgemaakt voordat ik het verstuurde.
Oeps.
Ik zal maar snel even een professionele correctie sturen danquote:Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat wordt een aantekening in je dossier Professioneel Gedrag
hoe duur was dat nieuwe spaken er in?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
twee weken terug het achterwiel laten vervangen, althans opnieuw laten spaken en nieuwe velg, duur genoeg. Dus dan maar zelf aan de arbeid. (alhoewel het nu alleen een nieuwe trommelrem en binnen+buiten band)
Zoiets heb ik vorig jaar laten doen. Weg alu velg met enorm slag erin, welkom stalen velg + spaken. 85 euro lichter, en alles is nu verroestquote:Op maandag 20 juni 2011 23:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe duur was dat nieuwe spaken er in?
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef Rituals het volgende:
Over financiën gesproken; mijn vakantieplannen heb ik een beetje moeten aanpassen aan mijn budget. Het wordt nu waarschijnlijk kamperen in Duitsland in plaats van in Italië. Italië komt dan een andere keer
.
Wat een druif ben je ook hèquote:Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Rituals het volgende:
Ik zie net dat het portfolio dat ik mijn 'mentor' vorig week heb opgestuurd nog helemaal niet af was!Ik heb morgen een voortgangsgesprek, wilde even mijn reflectieverslagen doorlezen zodat ik tenminste weet wat ik ook alweer geschreven had (
), maar ik zie nu dat er nog onafgeronde stukken in zitten
. Duidelijk een klad-versie. Ik dacht dat ik het had afgemaakt voordat ik het verstuurde.
Oeps.
Huisartsen zijn overrated. Ik heb 'm de afgelopen vijf jaar pas één keer nodig gehadquote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien ook maar eens een huisarts regelen, woon nu toch al een jaar of 6 in Nijmegen
85 euro (incl nieuwe velg)quote:Op maandag 20 juni 2011 23:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe duur was dat nieuwe spaken er in?
Een paar dingen zouden Italië duurder maken; de afstand is twee keer zo ver, dus de benzinekosten zouden twee keer zo hoog zijn. Daarnaast zouden we o.a. vanwege de afstand (en omdat daar veel plekken zijn die ik graag wil zien) waarschijnlijk 2,5 week in Italië blijven terwijl we ongeveer 1,5 week naar Duitsland gaan. Dat scheelt dus een week aan kosten. Ten slotte is het in Italië zo warm dat we wellicht vaker voor een hotel hadden gekozen omdat een tent te heet zou zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]. Zoveel duurder is Italië toch niet? Met twee man scheelt het je misschien 50 à 75 euro de man aan brandstof ofzo, meer niet. Kosten ter plekke zullen niet heel veel schelen. Al zat zulke krapte er wel in met jouw budget natuurlijk
.
quote:[..]
Wat een druif ben je ook hè.
Je vergeet de worst.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:17 schreef IrishBastard het volgende:
Duits bier, duits bier, dikke tieten en duits bier
Of zijn dit voor Google ongepaste teksten en raakt Danny nou z'n inkomen kwijt
Goed geregeldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga vandaag en morgen eens het strand op zoeken.. Vandaag beetje oefenen met vliegeren en woensdag zelf kitesurfen![]()
Onderweg ff leren voor hertentamen
Wind is windquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Goed geregeldWel jammer van het weer
vliegtickets naar florence al bekeken? daar kan je best 1,5 week rondlopenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Een paar dingen zouden Italië duurder maken; de afstand is twee keer zo ver, dus de benzinekosten zouden twee keer zo hoog zijn. Daarnaast zouden we o.a. vanwege de afstand (en omdat daar veel plekken zijn die ik graag wil zien) waarschijnlijk 2,5 week in Italië blijven terwijl we ongeveer 1,5 week naar Duitsland gaan. Dat scheelt dus een week aan kosten. Ten slotte is het in Italië zo warm dat we wellicht vaker voor een hotel hadden gekozen omdat een tent te heet zou zijn.
Maar je hebt gelijk hoor, ik zit behoorlijk krap en het verschil tussen beide vakanties zal heus geen duizend euro zijn oid, maar alle beetjes helpen.
[..].
Ah ja, als vakantieduur en overnachtingen e.d. veranderen loopt het wel in de papieren jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Een paar dingen zouden Italië duurder maken; de afstand is twee keer zo ver, dus de benzinekosten zouden twee keer zo hoog zijn. Daarnaast zouden we o.a. vanwege de afstand (en omdat daar veel plekken zijn die ik graag wil zien) waarschijnlijk 2,5 week in Italië blijven terwijl we ongeveer 1,5 week naar Duitsland gaan. Dat scheelt dus een week aan kosten. Ten slotte is het in Italië zo warm dat we wellicht vaker voor een hotel hadden gekozen omdat een tent te heet zou zijn.
Maar je hebt gelijk hoor, ik zit behoorlijk krap en het verschil tussen beide vakanties zal heus geen duizend euro zijn oid, maar alle beetjes helpen.
Zat je ook te kijken? Is best leuk om die streams te volgen.quote:
Martijn van Dam (PvdA) geeft nu aan dat het wel is aangenomen door de fout...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee ik ben aan 't werk, vanmorgen wel een hele discussie over gehad wat er nou technisch mogelijk is met tracking cookies. Probeerde op twitter te verifiëren wat er nou gebeurd was, maar kwam er niet uit en toen zag ik de edit van je post.
Mijn Duits is vrij belabberd ben ik bang, maar absoluut beter dan mijn Italiaansquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:15 schreef HostiMeister het volgende:
Ach, Rituals, Duitsland is ook een mooi land, misschien iets minder exotisch dan Italie, maar in Duitsland kun je ze tenminste verstaan![]()
Hell, zelfs ik ga naar Duitsland voor vakantie
Gevaarlijke stoffen lijkt me.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:11 schreef swarmahoer het volgende:
PRIO 1 VAN GOGHSTRAAT NIJMEGEN incident met GS
wtf is gs
uiteindelijk was het een brievenbus waar poeder in gevonden was (poederblusser die leeggespoten was)
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:14 schreef Rituals het volgende:
Feedback op portfolio:
'Prima portfolio; overzichtelijk, goed verzorgd. Reflectieverslag op niveau. Prima studieresultaten.'
Weet ik meteen hoe goed het gelezen wordt![]()
.
Hoewel ik gisteravond nog een correctie heb gestuurd en hij mijn reflectieverslag volgens mij pas gelezen had net voordat ik binnenkwam, dus waarschijnlijk heeft hij die 'klad-versie' niet gezien.
Er zitten een paar nadelen aan vliegen: je zit vast aan reistijden, je bent ter plekke minder mobiel en kamperen is iets minder praktisch.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vliegtickets naar florence al bekeken? daar kan je best 1,5 week rondlopen
Bij jou is het vast ook prima gegaan?quote:
Had vorig jaar alle drie de voortgangsgesprekken in één keer Omdat het toen de bedoeling was dat ik in oktober al begon aan mijn co-schappen..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Bij jou is het vast ook prima gegaan?
Ik ben helaas alwéér niet gesignaleerd als 'excellente student'! Hoe is het mogelijk!
Balen dat dat een beetje anders gelopen is..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Had vorig jaar alle drie de voortgangsgesprekken in één keer Omdat het toen de bedoeling was dat ik in oktober al begon aan mijn co-schappen..
Ach met jouw roots zou je het hele Duits toch makkelijk kunnen verstaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mijn Duits is vrij belabberd ben ik bang, maar absoluut beter dan mijn Italiaans. Vorig jaar in Berlijn kwam er amper een woord Duits uit me, alles ging automatisch in het Engels
.
Waar in Duitsland ga je naartoe?
Waarom moet ik nu opeens aan een Duitse crimi denkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach met jouw roots zou je het hele Duits toch makkelijk kunnen verstaan
Tampert, Kriminalpolitzei.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu opeens aan een Duitse crimi denken
Tampertquote:
Gefeliquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:01 schreef AMDB het volgende:
Oh trouwens, gister kamer in Amsterdam gefixt
The smell of shit hitting the fanquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:10 schreef Swine het volgende:
AOW in stroomversnelling door eerste babyboomers
Nu begint het feest pas echt!
We gaan het meemaken, ik heb mijn formulier nu al opgestuurdquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef Rituals het volgende:
Swine, eerder in dit topic gaf je me een linkje met een machtingsformulier voor het collegegeld. Ik zie net dat de printversie van de machtiging inmiddels wel op studielink staat (moet je een paar dagen op wachten na de herinschrijving). Dat is een ander formulier dan jouw linkje. Jouw formulier is vast ook prima, maar voor de mensen die het print-gedeelte van de herinschrijving ook niet helemaal begrepen kunnen hem nu dus alsnog uitprinten.
t regende idd hard vandaagquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vandaag na weer een hoop gedoe op werk, en weer voor deze vrijdag afgezegd te zijn besloten dat het echt tijd wordt voor iets anders.. De spreekwoordelijke druppel heeft de spreekwoordelijke emmer eindelijk bereikt en doen overlopen..
Morgen maar meteen even langs Start! en andere uitzendbureaus, maar bij Start hebben ze een interessante vacature.. Wel voor iemand die P&O student is maar het mag ook iets gerelateerd daar aan zijn en ik denk dat ik dan met mijn sociaal recht wel goed zit *Hoop ik*
kan ze goed afwassenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:00 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, me kleine nichtje komt studeren in de grote stad naar voorbeeld van haar awesome neefje
nee voor mij, ik ga er ook studeren na de zomerquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:51 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen, hebben als jullie binnen nu en een paar maanden horen of er ergens wat kamers vrij komen, kunnen jullie dan mij op de hoogte houden?
Eigen volk eerst, ukkiequote:Op donderdag 23 juni 2011 08:37 schreef BiologischBoertje het volgende:
[..]
nee voor mij, ik ga er ook studeren na de zomer
Zou je je niet eerst even voorstellen dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:37 schreef BiologischBoertje het volgende:
[..]
nee voor mij, ik ga er ook studeren na de zomer
Hee, doe eens niet zo verzuurdquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Fijn dat jij het in ieder geval wel grappig vind
Eej Mik, jij bent toch een dude met veel connecties? Ken jij nog studenthuizen die mensen zoeken?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, doe eens niet zo verzuurd![]()
. Natuurlijk is het klote dat je werk niet loopt zoals je wil en dat je dat geld kost, maar dit is wel weer erg kortaf.
Misschien hebben ze bij Start wel een hele leuke baan voor je vandaag
Ik heb misschien nog wel iets, maar dat is even afwachten. Kennis van me gaat binnenkort afstuderen en het is dan de vraag of ze in Nijmegen blijft. En wellicht komt mijn kamer binnenkort ook beschikbaar, maar dan moet je wel tegen hitte in de zomer en kou in de winter kunnen, want de hut is niet echt optimaal onderhouden door de verhuurderquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eej Mik, jij bent toch een dude met veel connecties? Ken jij nog studenthuizen die mensen zoeken?
(ja ik ben een spamtrut)
Maar wij wisten niks van een functioneringsgesprekquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is niet alleen het feit dat ik niet zoveel kan werken als ik zou willen.. Het is ook dat ik gister ineens uit het niets een functioneringsgesprek had, en dat ik in principe op contract mag maar dat ik dan wel aan bepaalde voorwaarde moet voldoen zoals de target halen.. En ik enorm overvallen werd door dat functioneringsgesprek en achteraf hoorde dat het ook gebruikelijk is dat dat eerst aangekondigd wordt. Want achteraf komen er natuurlijk wel allemaal goede tegenargumenten die ik had kunnen gebruiken.. zoals dat de training en begeleiding die zij denken te geven echt niet zo geweldig is als ze zelf denken.
Verder heb ik wss nog 3 weken de tijd om mezelf "te verbeteren" (hij wilde voor mijn vakantie kijken hoe het zat) terwijl we dus nu alweer afgebeld worden omdat het bestand leeg is en ik volgende week twee diensten moet werken.. Hoe kan ik in zo'n korte periode en met zo'n rot bestand (iedereen haalt op het moment zijn target niet) verbetering tonen.. En ik ben gewoon iemand die behoorlijk trouw is en zich snel aan iets hecht, en het feit dat ik dus nu iets anders moet zoeken (ook al zou ik namelijk verbeteren ben ik dat gesol gewoon zat) maakt me gewoon heel erg verdrietig en onzeker.. En dat schijnt niemand echt te begrijpen dus ik was het even zat..
Dus verder dan idd niet persoonlijk naar swarmi bedoeld....
Ja precies dat heb ik dus ook, mijn studenten connecties beginnen gestaag af te nemen naar mate er steeds meer mensen afstuderen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog wel iets, maar dat is even afwachten. Kennis van me gaat binnenkort afstuderen en het is dan de vraag of ze in Nijmegen blijft. En wellicht komt mijn kamer binnenkort ook beschikbaar, maar dan moet je wel tegen hitte in de zomer en kou in de winter kunnen, want de hut is niet echt optimaal onderhouden door de verhuurder.
En heel goedkoop is 't ook niet
Verder beginnen mijn studentenconnecties wat af te nemen naarmate m'n afstuderen dichterbij komt. Maar ik kan natuurlijk altijd wat rondvragen de komende tijd
. Wat zijn de specs? Niet van je nichtje, maar wat ze wil
Ik ben de hele ochtend thuis en zit met de deur open.. Toen de post naar binnen viel naar boven gerend en daar was niemand.. Ook geen briefje.. Dus nu hebben ze weer geen briefje erbij gedaanquote:23.06.2011:
Niet aanwezig
Laat je zending bezorgen op een andere dag, bij buren of PostNL postkantoor
Normale postbodes doen over het algemeen geen pakjes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt ik krijg echt de schijt aan die postbodes hier
[..]
Ik ben de hele ochtend thuis en zit met de deur open.. Toen de post naar binnen viel naar boven gerend en daar was niemand.. Ook geen briefje.. Dus nu hebben ze weer geen briefje erbij gedaan
Ah, zo. Wel vreemd, zeker bij studentenhuizen zou ik juist aanbellen, is meestal juist wel iemand thuis.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah er lag toch een briefje.. Normaal gesproken komt de post hier altijd tegelijk met het pakketje (ze bezorgen hier de post met een busje, buitenwijk he )
Maar er is zeker te weten wederom geen bel gegaan, net zoals vorige week en die keer ervoor.. Dus ik ga even de klantenservice bellen.
Dat was ik dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is ook wel zo, maar ik voel me op het moment gewoon verdrietig en dan heb ik zo iets van ik kan best even een dagje er bij stil staan en bedenken wat ik wil gaan doen maar sommige mensen denken daar anders over en vinden dat ik me aanstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |