Ja, overbodig!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:22 schreef IrishBastard het volgende:
Topictitels zijn overbodig?
Wel fipo
Je lustte wel een zwijnspiesje, zo door je vliesje? Draai een keertje rond, duw hem in je kont!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, overbodig!![]()
@DK, mee eens, heb ook nu al spijt. Laten we het dus vooral over iets anders hebben!
Je houdt niet van Zwijnenvlees? Je wil je stokje koosjer?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:52 schreef Rituals het volgende:
.
Daar doe ik niet aan. Zelfs niet in m'n dromen.
Eet Swine geen vlees dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:02 schreef Rituals het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een gezellig maar vooral ook goedkoop restaurant in Nijmegen waar je ook goed vegetarisch en/of vis kunt eten?
Om even een ander onderwerp te starten![]()
Dan moet je niet over vis gaan beginnen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:02 schreef Rituals het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een gezellig maar vooral ook goedkoop restaurant in Nijmegen waar je ook goed vegetarisch en/of vis kunt eten?
Om even een ander onderwerp te starten![]()
Of Swine zin heeft in een vispotje?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan moet je niet over vis gaan beginnen hoor![]()
Ziet er goed uit! Sushiquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan moet je niet over vis gaan beginnen hoor![]()
Deze wil ik zelf ook nog eens uit gaan proberen:
http://nijmegeneet.nl/uit(...)ion-aan-de-waalkade/
la pastaquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Sushi.
Irritante website hebben ze, had graag even een kaart bekeken. Ik ben alleen bang dat het te duur is voor de groep waarmee ik ga, maar ik ga hem onthouden voor een andere keer! Ze zaten zelf te denken aan La Pasta. Heeft iemand daar weleens gegeten?
Oei, goed dat je het zegt! Ik eet sowieso geen pasta, maar 'echt niet te vreten' klinkt niet bestquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
la pasta![]()
ik vond het echt niet te vreten daar
Zo goed is de dromaai nou ook weer niet. Niet slecht hoor, maar gewoon, gemiddeld. Wel lange wachttijd vaak. Althans, bij mij wel al een aantal keer voorgekomen.quote:
Wie heeft die TT nou weer bedacht?quote:
Klopt! Jammer is dat. Ik heb meestal nog redelijk wat keus, ik eet wel vis, maar voor de vega's valt er vaak weinig te kiezen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:32 schreef Californium het volgende:
Als je echt iets wil waar KEUS is voor vega's: Hoogstraatje of de ontmoeting.
In Nijmegen is er weinig voor ons vega's... Hoewel ik niet zo moeilijk ben en met 1 ding op de kaart ook kan leven (mits dat dat lekker klinkt).
Nouja, weinig misleidend aan, gezien het vorige topic.quote:
Hoe kan Qke-leQ nou afvallen? Echt een geniale tent, al zeker tien keer met smaak gegeten, nog nooit een klacht over gehadquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:33 schreef Rituals het volgende:
Ik vrees dat we een veeleisende (of zeurende) groep hebben. De dromaai en Qke-leQ zijn afgevallen wegens slechte ervaringen van mensen. Zelf ben ik totaal niet te spreken over Riva
, dus die valt ook af.
Je kunt er goed eten! Alleen veel keus voor vis en vega is er niet...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef Rituals het volgende:
Ik begrijp dat ik Qke-leQ even opnieuw in de groep moet gooien?Heb er zelf nooit gegeten.
Dat zit al in de naamquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Je kunt er goed eten! Alleen veel keus voor vis en vega is er niet...
Hoofdgerecht rond de 15 euro toen ik er voor 't laatst was. Je kunt er een avond goed tafelen voor 30-35 euro.quote:
vind ik geen ''goedkoop'' restaurantquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zit al in de naam. Maar goed, ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook niet heel veel rekening mee hou. Geouwehoer ook altijd met die hippies
Gewoon vlees bestellen! Ik eet dat vlees wel, krijgt de vega mijn groente
[..]
Hoofdgerecht rond de 15 euro toen ik er voor 't laatst was. Je kunt er een avond goed tafelen voor 30-35 euro.
Een etentje met een beetje beflapje is best duur en dan moet je ook nog eens je eigen eten betalen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vind ik geen ''goedkoop'' restaurant
de kaart vind ik ook maar zo-zo trouwens, al die fancy shit maar geneens wat lekkers
dromaai vind ik prima, voor 15 euro meestal klaar daar
die is ook lekker idd!quote:
Ik vind jou wel het type dat ook hippies bbq-t.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:40 schreef HostiMeister het volgende:
Qke-leQ is awesome. Maar minstens drie vis/vega dingen ( rekening mee houden met dat hippie volk). Vlees is gewoon goed daar.
Zit maar een vega in de groep, dus er zal toch altijd een kaasding of een champignon ding op moeten jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind jou wel het type dat ook hippies bbq-t.
Niks lekkers? Dude, ga iets aan je smaak doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vind ik geen ''goedkoop'' restaurant
de kaart vind ik ook maar zo-zo trouwens, al die fancy shit maar geneens wat lekkers
dromaai vind ik prima, voor 15 euro meestal klaar daar
Niet eens bewust gedaanquote:
Heb ik weer, wel in iemand anders d'r droom, maar IRL...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:03 schreef Rituals het volgende:
Waarom was ik er eigenlijk over begonnen?![]()
Juist jij kwam aan je trekken, ik deed nogal m'n best. Met jouw moves was overigens ook niets mis in mijn droom
![]()
.
Veel plezier bij de BBQ! Het gieten is vast begonnen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef Rituals het volgende:
Ik kan er zo weinig aan doen hè.
Hoe non-erotisch was dat gesprek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond zorg ik dat mijn laatste 'gesprek' anders is dan gisteren, zodat het niet nog een keer gebeurt.
![]()
Het was gezellig druk ja, veel oude bekenden weer gezien. Heb ook al een mooie plek voor een co-interne op het radboud kunnen regelenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:59 schreef Rituals het volgende:
Swine. Ik had het eindelijk voor elkaar dat er een ander onderwerp was, kom jij weer terug
.
Was het druk bij de BBQ?
Weet jij waar de traumahelikopter nu zou landen? Op het dak? Of kan dat niet?
Wat goed! Je hebt blijkbaar de juiste contacten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Het was gezellig druk ja, veel oude bekenden weer gezien. Heb ook al een mooie plek voor een co-interne op het radboud kunnen regelen![]()
Trauma gaat waarschijnlijk naar Utrecht toe, hemelsbreed zijn die afstanden relatief kort dus kan makkelijk.
Krijg je als het merendeel van de studiegenoten waar je samen mee gestart bent al aan de baan isquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat goed! Je hebt blijkbaar de juiste contacten?Handig!
Infectieziekten, die jongen is net begonnen met een promotie op therapie gericht op chronische vermoeidheid na de Q-koortsquote:
Maar jij doet er nog een veel leukere studie achteraan!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef Swine het volgende:
[..]
Krijg je als het merendeel van de studiegenoten waar je samen mee gestart bent al aan de baan is
Er was vandaag een BBQ op de plek waar normaal de traumaheli zou landen.quote:
De bewoners van de gouverneur klagen over geluidsoverlast en volgens mileuwetgeving overschrijdt de traumaheli de vastgelegde grens van 100 dB..quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef Swine het volgende:
[..]
De bewoners van de gouverneur klagen over geluidsoverlast en volgens mileuwetgeving overschrijdt de traumaheli de vastgelegde grens van 100 dB..
Leuk en interessantquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef Swine het volgende:
[..]
Infectieziekten, die jongen is net begonnen met een promotie op therapie gericht op chronische vermoeidheid na de Q-koorts
Damn, echt een gevalletje 'dan had je daar niet moeten gaan wonen'.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef Swine het volgende:
[..]
De bewoners van de gouverneur klagen over geluidsoverlast en volgens mileuwetgeving overschrijdt de traumaheli de vastgelegde grens van 100 dB..
Gast..quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Damn, echt een gevalletje 'dan had je daar niet moeten gaan wonen'.
Wel dus! ik dacht jou al te zien lopen... Maar ik was ervan overtuigd dat dat niet kon! ik ging om 9 uur zwemmen!quote:
wat voor zwemmen is er dan om 9 uur op donderdagavond?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel dus! ik dacht jou al te zien lopen... Maar ik was ervan overtuigd dat dat niet kon! ik ging om 9 uur zwemmen!
Goed zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef Swine het volgende:
Heringeschreven voor de studie, op naar collegejaar 8
Gisteren ook gedaan, collegejaar 5, nog 4 jaar te gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef Swine het volgende:
Heringeschreven voor de studie, op naar collegejaar 8
Gok dat je die binnenkort per brief krijgt van de RU, samen met inschrijvingsformulier van USC enzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Gisteren ook gedaan, collegejaar 5, nog 4 jaar te gaan.
Er staat alleen dat je zelf de machtiging voor de betaling moet uitprinten, maar ik ben nergens een machtiging tegengekomen om uit te printen? Waar kan ik die vinden?
Als je betaald kan je hem blijven gebruiken, indien niet betaald zal die blokkerenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:52 schreef swarmahoer het volgende:
wordt je sportkaart automatisch verlengd of krijg je n nieuwe
Zwemmenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat voor zwemmen is er dan om 9 uur op donderdagavond?
Ik stond in mijn badpak toen jij / jullie bij de spiegels daar stonden met de rug naar mij toe... Dus dat zou kunnenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niks van gezien
Pff ik ben moe en mijn motivatie om te gaan werken is behoorlijk gedaald deze week.
Je krijgt vanzelf een brief als het goed is. Ik kan komend jaar voor 't laatst goeiekoop sportenquote:
Gast, 2001 belde, ze willen hun filmpje terug.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_suv_wegslepen_.html
Dezelfde categorie als die achterlijke gladiolen die voor een appel en een ei een enorme hut bij Schiphol kopen en na twee jaar gaan zeuren dat er zoveel vliegtuigen over vliegen. Zulke mensen verdienen een nekschot.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Damn, echt een gevalletje 'dan had je daar niet moeten gaan wonen'.
Bizar. Mogen alle mensen die aan doorgaande wegen wonen dan ook gaan klagen als hulpdiensten met toeters en bellen voorbij komen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Alumni krijgen ook korting.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf een brief als het goed is. Ik kan komend jaar voor 't laatst goeiekoop sporten.
[..]
Gast, 2001 belde, ze willen hun filmpje terug..
[..]
Dezelfde categorie als die achterlijke gladiolen die voor een appel en een ei een enorme hut bij Schiphol kopen en na twee jaar gaan zeuren dat er zoveel vliegtuigen over vliegen. Zulke mensen verdienen een nekschot.
[..]
Bizar. Mogen alle mensen die aan doorgaande wegen wonen dan ook gaan klagen als hulpdiensten met toeters en bellen voorbij komen?
Daarom juistquote:
Ik snap je niet!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je schrijft je in voor bachelor als je nog geen master hebt.
Ik snap 'm! Gewoon herinschrijven voor m'n bachelor dus?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zolang je geen masterdiploma hebt ben je bachelor-student. Ook als je aankomend jaar aan je master begint terwijl je nog geen bachelordiploma hebt.
En als je dat bachelor diploma nu net op 1 oktober krijgt heb je dikke mazzel. Kan je een jaar langer (vooruit, min één maand dan) over je master doen! Dus nominaal + 1 + 11 maandenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik snap 'm! Gewoon herinschrijven voor m'n bachelor dus?
Nouja, je smilie was duidelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:18 schreef Swine het volgende:
Voor iedereen die het druipende sarcasme niet uit mijn post en daarop volgende hele hoop's konden halen, kunnen hun frustraties weer op gaan kroppen in plaats van te spuien. Want dat hele verhaal dat de trauma-heli weg zou gaan is natuurlijk onzin. Dat was enkel twee daagjes vanwege de jaarlijkse UMC BBQ
Je bedoelt: zo lang je geen bachelordiploma hebt, ben je bachelorstudentquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zolang je geen masterdiploma hebt ben je bachelor-student. Ook als je aankomend jaar aan je master begint terwijl je nog geen bachelordiploma hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |