quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Durf het bij de meesten best aanMijn ervaringen afgelopen jaren waren qua tempo jullie > tijdje niets > mijn tempo > nog langer niets > fietsers > gemiddelde motorrijder...
circuit idd, maar heb ook wel is met 220/230 bochies gepakt hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Dat was op t circuit?Of gewoon op de snelweg?
beetje lullig alleen als je duocover los zit met die snelheidquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:33 schreef cageon2 het volgende:
[..]
circuit idd, maar heb ook wel is met 220/230 bochies gepakt hoorKomt ong. op hetzelfde neer als met de 600RR met korte vertanding, denk ik..
LoL ik blijf wel oefenenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:33 schreef cageon2 het volgende:
[..]
circuit idd, maar heb ook wel is met 220/230 bochies gepakt hoorKomt ong. op hetzelfde neer als met de 600RR met korte vertanding, denk ik..
Je moet niet denken dat ik achterop gaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer laten zien dat Triumphs leuk door kunnen rijden met mijn Triple R...
welnee........... zat prima... tot ik me omdraaidequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef OPM het volgende:
[..]
beetje lullig alleen als je duocover los zit met die snelheid
Nee hoeft ook niet heb liever een paar tittie's in de rug.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat ik achterop ga
Wie zegt dat ik geen hele mooie cup d manboobs heb ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee hoeft ook niet heb liever een paar tittie's in de rug.
Mwja oke maar ja dan is die pens van je wel zo groot komen die 140 paarden niet vooruit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen hele mooie cup d manboobs heb ?
Nee ik ben er pas volgende maand, groep drie MSL cup, 27 juli.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:16 schreef OPM het volgende:
MSL Cup...dan rijden Pepijn en Ludo ook?
maandeinde is altijd lastig met werk..mr zal ff kijken
Niemand kan tippen aan de top snelheid die mijn Nuvi heeft geregistreerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef Blackviper het volgende:
Heb trouwens nieuwe max speed gereden vandaag op de gps.. Helaas stond dat registratie app niet aan op mijn telefoon.. Dus moet ik het nog een keer opnieuw doen..:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ook maandeinde..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee ik ben er pas volgende maand, groep drie MSL cup, 27 juli.
Er is nog plek OPM.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niemand kan tippen aan de top snelheid die mijn Nuvi heeft geregistreerd.
Ook die knaap in de pers niet met zijn 306 km/u.308..best leipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze draaien wel ff door zonder jou hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef OPM het volgende:
is ook maandeinde..mr za es kijken
werd net gebeld of ik zin had in n dagje Spa...op n maandag = altijd moeilijk met werk
tuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze draaien wel ff door zonder jou hoor.
Niemand is onmisbaar. Op tijd regelen toch.![]()
Enige voordeel op mijn werk, on the fly kan ik vrij nemen.quote:
auto's staan echt stil op die vid, moet echt niks gebeuren...dan is het gewoon klaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja dat komt dan nog wel even voorbij..
dat gaat bij mij niet (meerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Enige voordeel op mijn werk, on the fly kan ik vrij nemen.
Zelfs op dezelfde dag, het volgende uur zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |