Edit: dacht even aan een ander model.. maar dan toch liever die honda denk ik? Maar goed.. denk toch dat 1000 euro verschil die zxr wel aantrekkelijk maakt. De verhalen over lekker hard de bochtjes nemen ook trouwens.quote:
dat kan met een CBR600F idd helemaal nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:19 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Edit: dacht even aan een ander model.. maar dan toch liever die honda denk ik? Maar goed.. denk toch dat 1000 euro verschil die zxr wel aantrekkelijk maakt. De verhalen over lekker hard de bochtjes nemen ook trouwens.
Met 25 kw word dat sowieso niks.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:19 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Edit: dacht even aan een ander model.. maar dan toch liever die honda denk ik? Maar goed.. denk toch dat 1000 euro verschil die zxr wel aantrekkelijk maakt. De verhalen over lekker hard de bochtjes nemen ook trouwens.
ik snap niet wat je als motorrijder met een triumph moetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:13 schreef Geerd het volgende:
Olie rokende Triumph's voor minder doe ik het niet.
het waren er maar een paar...quote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Sounddragon het volgende:
Er zijn er maar een paar die een beetje gas geven volgens mij; ik heb in zulke bochten nogal eens de neiging om ze nog ff binnendoor te pakken![]()
my preciousquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:51 schreef OPM het volgende:
[..]
het waren er maar een paar...
[ afbeelding ]
toen het net echt leek![]()
[ afbeelding ]
ook alleen maar omdat ik niet op jou bandiet wou zittenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:57 schreef OPM het volgende:
ben er niet verder mee gekomen dan dit
[ afbeelding ]
"Ja mijn zoon is gek, ie heeft een repsol honda replica 1000RR, komt zo voorbij, die gaat echt hard!"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:05 schreef OPM het volgende:
idd...had natuurlijk makkelijk gekund
die gasten
[ afbeelding ]
30e ga ik denk ik CPZ pakken, is nog plek genoeg volgens mij...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef OPM het volgende:
deze supersnelle Bladewat een sjappiesj waren dat..
[ afbeelding ]
weet niet of zij rijden...?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:16 schreef OPM het volgende:
MSL Cup...dan rijden Pepijn en Ludo ook?
maandeinde is altijd lastig met werk..mr zal ff kijken
Beetje bagger kwaliteitquote:Op maandag 20 juni 2011 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb er al een stuk of vijftien met de aanhanger opgehaald.
Maar anders liet ik hem inderdaad alvast verzekeren, volgens de wet heb je twee weken bedenktijd.
[..]
Groen als gras.
Nou ik vind het wel een mooi filmpje.
Zit er nou een deuk in je tank?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:51 schreef OPM het volgende:
[..]
het waren er maar een paar...
[ afbeelding ]
toen het net echt leek![]()
[ afbeelding ]
dat hoort, is voor de stuuruitslag...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:50 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Beetje bagger kwaliteit![]()
maar serieus ik heb geen idee hoe ik het er van afbreng waarschijnlijk stukken slechter
[..]
Zit er nou een deuk in je tank?
haha o okeej van deze hoek is dat wel te zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dat hoort, is voor de stuuruitslag... [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef cageon2 het volgende:
vind deze wel grappig, reed zowat mijn foon omver
http://www.youtube.com/cageon#p/u/13/ehA8VhgPxMk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |