Ik de begrenzer in, in de 6e versnelling, volgas. Toen een bocht om.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef Blackviper het volgende:
[..]
haha zie het nu pas in de titel staan ook.. Goede morgen![]()
Heb trouwens nieuwe max speed gereden vandaag op de gps.. Helaas stond dat registratie app niet aan op mijn telefoon.. Dus moet ik het nog een keer opnieuw doen..:D
deal, wanneer en waarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij toch? Weet je een keer wat een echte motor is na die laffe honda van je
Durf het bij de meesten best aanquote:
juistum, aanpakken die deal. rag die traai maar es goed af, weet dat ding ook hoe het is om echt bereden te wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef cageon2 het volgende:
[..]
hij loopt onze Honda's af te zeiken, dan kan ie het krijgen
ik gebruik text only layout... lekker rustgevend en snel... en geen ads!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef BazzieK het volgende:
Hoe krijg ik in godsnaam alle smilies te zijn met die nieuwe layout. Weet de codes voor de helft niet meer.
Dat was op t circuit?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Ik de begrenzer in, in de 6e versnelling, volgas. Toen een bocht om.![]()
Maar geen idee wat de snelheid was... over een maandje of 1.5 kom ik er op terug, dan heb ik GPS datalogging.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Durf het bij de meesten best aanMijn ervaringen afgelopen jaren waren qua tempo jullie > tijdje niets > mijn tempo > nog langer niets > fietsers > gemiddelde motorrijder...
circuit idd, maar heb ook wel is met 220/230 bochies gepakt hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Dat was op t circuit?Of gewoon op de snelweg?
beetje lullig alleen als je duocover los zit met die snelheidquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:33 schreef cageon2 het volgende:
[..]
circuit idd, maar heb ook wel is met 220/230 bochies gepakt hoorKomt ong. op hetzelfde neer als met de 600RR met korte vertanding, denk ik..
LoL ik blijf wel oefenenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:33 schreef cageon2 het volgende:
[..]
circuit idd, maar heb ook wel is met 220/230 bochies gepakt hoorKomt ong. op hetzelfde neer als met de 600RR met korte vertanding, denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |