schattig baantje hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:02 schreef Blackviper het volgende:
Als we dan toch filmpjes gaan spammen![]()
(1080P iig)
Kom op met die kritiek!haha
Niet alleen dat hoor je doet ook nog rem uitwijk, remmen met 70, remmen op zand, over een wip heen rijden, op je motor staan en raar zitten (motorgymnastiek), over dingen heen rijden zonder handen en staand zonder handen over een band en balk. En dus bochtjes techniek. Voor mij was ie gratisquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef Geerd het volgende:
Zelf geen circuit ervaring etc maar damn hoeveel betaal je voor zoon cursus?
En dan mag je beetje toeren.
Nou jippie.
als ik dat zie ben ik blij dat ik nooit een VRO heb gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:02 schreef Blackviper het volgende:
Als we dan toch filmpjes gaan spammen![]()
(1080P iig)
Kom op met die kritiek!haha
met de OG's deden we meer dan de helft voor noppesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor je doet ook nog rem uitwijk, remmen met 70, remmen op zand, over een wip heen rijden, op je motor staan en raar zitten (motorgymnastiek), over dingen heen rijden zonder handen en staand zonder handen over een band en balk. En dus bochtjes techniek. Voor mij was ie gratishad hem gewonnen toen ik mij inschreef bij de knmv wist niet eens dat ik mee deed.
over shit heen rijden is idd wel handig om een keer gedaan te hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor je doet ook nog rem uitwijk, remmen met 70, remmen op zand, over een wip heen rijden, op je motor staan en raar zitten (motorgymnastiek), over dingen heen rijden zonder handen en staand zonder handen over een band en balk. En dus bochtjes techniek. Voor mij was ie gratishad hem gewonnen toen ik mij inschreef bij de knmv wist niet eens dat ik mee deed.
pf UG's uiteraardquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:13 schreef Blackviper het volgende:
OPM OG's??
tja ik heb het eigenlijk nog nooit gedurfd om een wheelie of stoppie in te zetten:)
en blijkbaar niet zo een held.
doe es contekst lezenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Blackviper het volgende:
[..]
okeej nogmaals dan![]()
UG's? Je bedoelt vast niet die "mooie" schoenen?
Ik wil je best een keer laten zien dat Triumphs leuk door kunnen rijden met mijn Triple R...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:18 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
ik snap niet wat je als motorrijder met een triumph moet
Als je nou fanatiek sleutelaar bent is het een ander verhaal.
Maar als rasechte motor rijder wil je toch rijden ?
Wie gaat er op rijden danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer laten zien dat Triumphs leuk door kunnen rijden met mijn Triple R...
haha zie het nu pas in de titel staan ook.. Goede morgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Don't worry, duurde bij mij ook ff hoor
Maargoed tegen die tijd, hoor je er wel bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |