Die zitten ook in multivitamine. Wanneer wij afbouwen en op koemelk overgaan gaat Nathan gewoon ipv aan de vitD aan de multivitamine.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:53 schreef Ssserpente het volgende:
Omdat er toch wel wat belangrijke stoffen en vitaminen inzetten. Ze eet bijv. niet elke dag yoghurt en kaas en we eten nauwelijks vlees (wel vegaburgers).
Wij eten wel regelmatig vlees en Senna vindt dat ook lekker. Soms dan he, zoals met alles. En ze krijgt iedere dag een bakje yohgurt met fruit zonder suiker en bietst regelmatig stukjes kaas. Daarnaast krijgt ze op het kdv twee maal per week koemelk aangeboden en drinkt ze dat soms. Ik denk dat dat voldoende zuivelprodukten zijn. Het zou nog anders zijn als we überhaupt melk in huis zouden hebben, maar behalve om soms eens cappucino te maken, hebben wij het niet in huis.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:53 schreef Ssserpente het volgende:
Omdat er toch wel wat belangrijke stoffen en vitaminen inzetten. Ze eet bijv. niet elke dag yoghurt en kaas en we eten nauwelijks vlees (wel vegaburgers).
Maar daar hoor ik nog niet! Nou ja, is het waarschijnlijk ook niet nuttig voor mijquote:Op maandag 20 juni 2011 14:01 schreef Ssserpente het volgende:
Mag ik 'm even verhuizen naar het dreumestopic? Ik heb namelijk nog wat aanvullende vragen.
Het was ook eigenlijk een retorische vraag...quote:Op maandag 20 juni 2011 14:12 schreef WupWup het volgende:
precies, maar ssserpente vroeg het wel
Misschien is het Rapleytopic ook geschikt? Ik kom ook niet in het dreumestopic eigenlijk
Pescotarisch met eens per week een stukje biologisch vleesch.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef oeke het volgende:
Ik herken het wel hoor Sserpente, Ko drinkt feitelijk ook nauwelijks melk.
Maar ik heb niet het gevoel dat ik hem daarmee iets ontzeg. Ik vind het wel een interessante zoektocht. Eet Lente ook vegetarisch?
Misschien een topic openen voor kinderen die vegetarisch/koemelkvrij opgroeien, en de vragen die je daarbij kunt hebben? Een prachtplek om te rellen, dat wel natuurlijk.
Ook hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef oeke het volgende:
Oh, ik dacht dat het meer om het vegetarische eetpatroon ging en of daar melk een belangrijk onderdeel vanuit maakt of niet.
Maar Lente eet dus wel vis en af en toe vlees. In dat geval zou ik me helemaal geen zorgen maken over die melk.
Wat zijn we toch goed geindoctrineerd toen met die melkplas he? De witte motor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |