Na nadere inspectie bleken het medela zakjes te zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb dat nog nooit gehad met Lansinoh-zakjes. Ze zijn heel stevig en fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Vanyel op 18-06-2011 23:37:01 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Geert drinkt nóg regelmatig om de anderhalf twee uur. volgens mijn huisarts moest ik ook terug naar minder voedingsmomenten, maar ik vertik het, juist omdat zo'n klein popje niet zo'n grote maag heeft. Tico? of ik weet niet meer wie, vergeleek het in mijn eerste week met een knikker vs. pingpongbal op de eerste dag vs de laatste dag van de kraamzorg periode.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:46 schreef seilram het volgende:
Had ik maar iets om in te vriezen ...![]()
Ik ben nu om en om bv aan het geven, na de bv toch nog een flesje en daar neemt Sam zeker nog 30 tot 40 cc van... Een volledige voeding kv daar kan ze soms ook al na 40 cc vol van zitten.
Ik was op het cb om haar te wegen (110 gram in 6 dagen, dus dat was goed). De verpleegkundige vroeg naar het aantal voedingen en de tijd die ertussen zat. Tja dat is nogal wisselend en onregelmatig. Ze kan op 40cc kv wel 4 uur slapen, maar na een bv komt ze soms na 2 uur alweer. En soms drinkt ze veel en soms niet. Nou dat was volgens die vrouw niet goed voor haar. Ik moest echt mmar 7 voedingen geven en geen 9 of 10.....
Ik dacht: ja jij kunt dat leuk vertellen, maar als ik het erin prop dan komt het er net zo hard weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |