Briljantquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ZIGGE ZAGGE ZIGGE ZAGGE HELLEMOND
Ja.quote:
Is goed voor je.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vandaag stond er een interessant stuk in de Spits over dagelijks een drankje nemen.
Typischquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:53 schreef Joosterd het volgende:
Tijdens het wachten:
-6 smsjes
-1x vader die vanuit het ziekenhuis belt
-broertje die belt dat hij niet thuis eet.
-Oom die vraagt of er vanavond nog een feestje is..
- Een moeder die zenuwachtig is.
quote:
Ik heb er nog 0, waarom?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:54 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik heb meer dan 30 berichten gehad voordat ik de uitslag kreeg![]()
Maar ja, ik had toch geen stress.
Dagelijks één drankje dan wel he.quote:
Ah, okee. Je bent wel geslaagd denk ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. Het bellen begint hier pas om 15:00.
En om 10 over 3 gaat de telefoon, "Ja sorry, het liep wat uit, maar je bent gezakt"quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:55 schreef Gideon_92 het volgende:
KANKER NOG 5 MINUTEN EN IK BEN VAN DE SPANNING AF!
Je weet wat ze over Helmond zeggen hequote:Op donderdag 16 juni 2011 14:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ging vroeger altijd naar Helmond Sport en dan op de tribune met de harde kern jongen JAJA. KEIHARDE VOETBALHOOLIGAN HIER
Ik hoop het.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ah, okee. Je bent wel geslaagd denk ik.
Trouwens, heeft Oscar zelfmoord gepleegd of zo?![]()
Ik kan de reden wel bedenken hoezo hij gezakt is.
Afvoerputje van Brabant, weet ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:56 schreef Keauning het volgende:
[..]
Je weet wat ze over Helmond zeggen he
FOK! maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest en Sparta speelde zo slecht dat we ons geld terug kregenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ging vroeger altijd naar Helmond Sport en dan op de tribune met de harde kern jongen JAJA. KEIHARDE VOETBALHOOLIGAN HIER
Oscar is naar school. Bespreken hoe nu verder denk ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
quote:
Klopt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Afvoerputje van Brabant, weet ik.
Lolquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest en Sparta speelde zo slecht dat we ons geld terug kregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |