Neequote:
ilerquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mensen die mij wilden bellen even duidelijk gemaakt dat ik ze nooit meer aan zou kijken als ze mij zouden bellen
Jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:52 schreef AchmedJan het volgende:
Iemand uit mijn klas, die zijn achternaam begint met de C, die is ruim 2 uur geleden gebeld dat hij her moet, mijn achternaam is met de J, ik heb nog niks gehoord. = geslaagd?
HELMOND SPORT HOE HOE HOEquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:52 schreef Snuf. het volgende:
De spanning van Sparta - Helmond en Sparta - Excelsior zal waarschijnlijk nooit meer geëvenaard worden
Voor de periodetitel die Sparta uiteindelijk niet heeft gehaald?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:52 schreef Snuf. het volgende:
De spanning van Sparta - Helmond en Sparta - Excelsior zal waarschijnlijk nooit meer geëvenaard worden
ZIGGE ZAGGE ZIGGE ZAGGE HELLEMONDquote:
Alcoholist.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:53 schreef Dastan het volgende:
Nou jongons ik ga alvast maar aan de drank. Schrijf nog wel of ik geslaagd ben.
Ben je geslaagd?quote:
VUR WELLEKE CLUB BENDE GIJ VUR WELLEKE CLUB BENDE GIJ IK BEN VUR HELMOND SPORT IK BEN VUR HELMOND SPORTquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ZIGGE ZAGGE ZIGGE ZAGGE HELLEMOND
Spreek je.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:53 schreef Dastan het volgende:
Nou jongons ik ga alvast maar aan de drank. Schrijf nog wel of ik geslaagd ben.
Nee de wedstrijden om promotie degradatiequote:Op donderdag 16 juni 2011 14:53 schreef Keauning het volgende:
[..]
Voor de periodetitel die Sparta uiteindelijk niet heeft gehaald?
Ik zou ze nooit meer binnenlatenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:53 schreef Joosterd het volgende:
Tijdens het wachten:
-6 smsjes
-1x vader die vanuit het ziekenhuis belt
-broertje die belt dat hij niet thuis eet.
-Oom die vraagt of er vanavond nog een feestje is..
- Een moeder die zenuwachtig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |