Serieus reageren graag. Of gewoon niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:53 schreef Loppe het volgende:
Ik wist al langer dat je speciaal was hoor.
*hinnik*
Klinkt wel bekend.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:19 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen. Gister weer een sessie gehad.
Ik ging eindelijk dan toch onder hypnose.
Eerst gebeurde er vrij weinig en was ik een beetje aan het fantaseren. (Ze zei dat ik in een bos liep. Ik zag geen bos?) Heb zelf een bos gemaakt in mijn hoofd.
Er liepen allemaal konijntjes met meeEn ze maakten me heel vrolijk. Ze waren aan het springen en rennen. Ik heb nog even met ze gesproken. Later zag ik een kasteel. Een heel groot wit kasteel. Ik vroeg de konijntjes waar dat kasteel voor stond. Voor innerlijke rust zeiden ze.
Ik liep er naar binnen. De konijntjes bleven buiten. Lang verhaal kort: door mijn houding laat ik de konijntjes niet binnen. Als ik wat uitnodiger ben komen ze wel binnen.(En zo werkt dat ook met mensen) Ik liep verder door het kasteel. Op gegeven moment stond er een paard achter me. Hij had wat wijze woorden voor me.
Is verder voor jullie niet zo boeiend wat hij allemaal zei
1 zin kan ik me wel heel goed herinneren. Het paard zei: Je bent een bijzonder mens. Je ziet meer dan anderen.
Ik kon dat niet echt plaatsen...Mijn therapeut wel. Maar ik moet er zelf achterkomen wat dat inhoudt.
Stiekem heb ik het gevoel dat dat paard mijn gids was in dierenvorm.
Hoe kon zij nou uberhaupt weten waar jij was met je mind? Niet zo gek dat ze er naast zat natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:19 schreef MissVanity het volgende:
Eerst gebeurde er vrij weinig en was ik een beetje aan het fantaseren. (Ze zei dat ik in een bos liep. Ik zag geen bos?) Heb zelf een bos gemaakt in mijn hoofd.
Ik denk dat ze wilde dat ik in een bos ging lopen. Het eerste stukje moest ik wel echt fantaseren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Hoe kon zij nou uberhaupt weten waar jij was met je mind? Niet zo gek dat ze er naast zat natuurlijk.
En het was ok dat jij vervolgens zelf dan maar iets ging fantaseren?
Bij mij -zoals je kon lezen- ging het dus echt precies andersom. De therapeut kon niet in mijn hoofd kijken en was puur afhankelijk van wat ik hem vertelde.
Dat hoeft hier niet hoor. De geïntereresseerden hebben dit topic toch wel in hun My Active Topics staan.quote:
Ik had ook het (blijkbaar verkeerde) idee dat de therapeut je begeleidt naar terug in de tijd. Wist niet dat je het zelf moest fantaseren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hoeft hier niet hoor. De geïntereresseerden hebben dit topic toch wel in hun My Active Topics staan.
Het lijkt mij nog niet echt bevredigend, de sessie die je gehad hebt. Vooral omdat je nogal gestuurd werd in het begin. Had je zelf verwacht al echt dingen over een eventueel vorig leven te zien of was het van te voren al duidelijk dat dat nu niet zou gebeuren?
Vandaar het begin met dat bos denk ikquote:In regressietherapie maakt men gebruik van een lichte trance die vanzelf onstaat als men ergens sterk de aandacht op richt zoals je verdiept bent in een boek of film zodat de informatie die in het onderbewustzijn is opgeslagen makkelijker in het bewustzijn komt .
Zal ik je wat dat betreft eens heel erg geruststellen...?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat zou een domper zijn.
Ik ben nogal bezig met wat er is na de dood. Het idee dat er niks is vind ik echt eng.
Als jij iets zegt word ik altijd juist heel ongerustquote:Op maandag 25 juli 2011 13:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zal ik je wat dat betreft eens heel erg geruststellen...?
Wat een aparte manier.. begrijp er niks van.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:48 schreef MissVanity het volgende:
En als huiswerk: letten op mijn poes. Die spiegelt mij een beetje. Als ik goed in mijn vel zit mag ik haar aanraken. Anders niet.
Situatieschets:
Vriend probeert mij een kus te geven, ik ontwijk hem, ik loop naar de poes probeer haar te aaien, zij ontwijkt mij.
Is opzich wel grappig
Haha, nee! Ze spiegelt mijn gedrag zeg maar. Als ik ontwijkend gedrag vertoon doet zij dat ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een aparte manier.. begrijp er niks van.
Omdat je niet wilt dat je vriend je aandacht geeft mag je ook de kat geen aandacht geven![]()
En het idee er achter is... ?
Oh je poes spiegelt jou?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Haha, nee! Ze spiegelt mijn gedrag zeg maar. Als ik ontwijkend gedrag vertoon doet zij dat ook.
Jaquote:
Apart, nog niet eerder van gehoordquote:
Heeft niks te maken met regressie...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Apart, nog niet eerder van gehoord
Maar wat heeft te doen met je regressie therapie hoe je verder omgaat met je poes?
Dat zie je ook vaak bij paarden, die voelen ook geweldig stemmingen aan.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:06 schreef MissVanity het volgende:
En Miesje spiegelt mij daar dus in. Als ik merk dat ze wegkruipt als ik haar wil aaien dan is de kans groot dat ik zelf ook ontoegankelijk ben.
Dat wilde ik dus ook net gaan zeggen. Als een dier je wel goed kan spiegelen...quote:Op maandag 25 juli 2011 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat zie je ook vaak bij paarden, die voelen ook geweldig stemmingen aan.
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook net gaan zeggen. Als een dier je wel goed kan spiegelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |