Als jij iets zegt word ik altijd juist heel ongerustquote:Op maandag 25 juli 2011 13:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zal ik je wat dat betreft eens heel erg geruststellen...?
Wat een aparte manier.. begrijp er niks van.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:48 schreef MissVanity het volgende:
En als huiswerk: letten op mijn poes. Die spiegelt mij een beetje. Als ik goed in mijn vel zit mag ik haar aanraken. Anders niet.
Situatieschets:
Vriend probeert mij een kus te geven, ik ontwijk hem, ik loop naar de poes probeer haar te aaien, zij ontwijkt mij.
Is opzich wel grappig
Haha, nee! Ze spiegelt mijn gedrag zeg maar. Als ik ontwijkend gedrag vertoon doet zij dat ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een aparte manier.. begrijp er niks van.
Omdat je niet wilt dat je vriend je aandacht geeft mag je ook de kat geen aandacht geven![]()
En het idee er achter is... ?
Oh je poes spiegelt jou?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Haha, nee! Ze spiegelt mijn gedrag zeg maar. Als ik ontwijkend gedrag vertoon doet zij dat ook.
Jaquote:
Apart, nog niet eerder van gehoordquote:
Heeft niks te maken met regressie...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Apart, nog niet eerder van gehoord
Maar wat heeft te doen met je regressie therapie hoe je verder omgaat met je poes?
Dat zie je ook vaak bij paarden, die voelen ook geweldig stemmingen aan.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:06 schreef MissVanity het volgende:
En Miesje spiegelt mij daar dus in. Als ik merk dat ze wegkruipt als ik haar wil aaien dan is de kans groot dat ik zelf ook ontoegankelijk ben.
Dat wilde ik dus ook net gaan zeggen. Als een dier je wel goed kan spiegelen...quote:Op maandag 25 juli 2011 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat zie je ook vaak bij paarden, die voelen ook geweldig stemmingen aan.
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook net gaan zeggen. Als een dier je wel goed kan spiegelen...
Jij zou mij nog iets vertellen??quote:Op maandag 25 juli 2011 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zie je ook vaak bij paarden, die voelen ook geweldig stemmingen aan.
Doen we per pm.quote:
Ok. Ik wacht vol spanning afquote:
da's ook niet lief.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:48 schreef MissVanity het volgende:
Vriend probeert mij een kus te geven, ik ontwijk hem, ik loop naar de poes probeer haar te aaien, zij ontwijkt mij.
Is opzich wel grappig
Ik BEN niet lief...Zeker niet tegen mijn vriend...quote:
arme jongenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik BEN niet lief...Zeker niet tegen mijn vriend...
Tja... Ik weet.quote:
Waarom is het dan je vriend?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik BEN niet lief...Zeker niet tegen mijn vriend...
Mijn vriendje ging dood en geloofde niet aan een leven na de dood.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zal ik je wat dat betreft eens heel erg geruststellen...?
Stuur maar een pm als je meer wilt weten daaroverquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mijn vriendje ging dood en geloofde niet aan een leven na de dood.
Waarop een vriendin zei: "Dan zal hij wel opgekeken hebben."
En een helderziende vertelde me, dat hij heel erg tegenstribbelde (wat uiterlijk niet te zien was) en dat hij heel verbaasd was, dat hij na zijn dood helderder was dan daarvoor. Hij heeft daaruit geconcludeerd (cogito, ergo sum) dat hij nog bestond. En heeft nog een tijdje hier rondgekeken en is vervolgens gegaan naar waar hij moest gaan.
Onverdeeld leuk is het niet, maar bestaan doe je kennelijk nog.
Vet van mij.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:48 schreef MissVanity het volgende:
Vrijdag weer een sessie gehad.
Deze keer kwam ik mijn ouders en broer tegen in een afgebrand stuk bos...
Was wel een heftige sessie. Moest voor mezelf opkomen enzo.
En ze wilde dat ik emotie ging tonen. Ze is gewoon 1,5 uur bezig geweest met mij aan het huilen proberen te krijgen. Dat lukt niet
Ik huil niet. Tenminste, niet waar andere mensen bij zijn.
Ze gaat het de volgende keer weer proberen.
Verder inhoudelijk is het voor jullie niet zo boeiend denk ik.
Zoals ik al zei, opkomen voor mezelf, grenzen aangeven enz.
En als huiswerk: letten op mijn poes. Die spiegelt mij een beetje. Als ik goed in mijn vel zit mag ik haar aanraken. Anders niet.
Situatieschets:
Is opzich wel grappig
Ligt niet aan hem maar aan mij. Lichamelijk contact op welke manier dan ook vind ik onprettig.quote:
Ik wil haar knuffelen en aaien. Maar zij houdt daar niet van.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vet van mij.
Wel goed dat je de spiegeling ziet.
Maar wat doe jij verkeerd tegenover de poes? Wat wil je van haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |