Okequote:Op donderdag 16 juni 2011 09:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
The fack?! Nee de naam is geen Ed
Ik wist dat jij het gingen zeggen ongeacht of de TT goed of slecht is.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het gingen zeggen ongeacht of de TT goed of slecht is.
Koninginnendagquote:
Wat gek..quote:
Dat is een sletjuh.quote:
Duurt langquote:
Dat is langquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef Joosterd het volgende:
Ik kan van 12u tot 10^99 gebeld worden..
That's what she said.quote:
QFTquote:
GILF?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:53 schreef Joosterd het volgende:
Ik zag btw mijn biologie lerares toen ik mijn pa naar het ziekenhuis moest brengen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:53 schreef Joosterd het volgende:
Ik zag btw mijn biologie lerares toen ik mijn pa naar het ziekenhuis moest brengen.
De linksequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
De linkseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
De linkseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet haten op mijn lerares van 23 jaar.quote:
Dat is zowat jouw leeftijd manquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet haten op mijn lerares van 23 jaar.![]()
![]()
Ik zie het probleem niet.quote:
Een leeftijdcategorie verder dan een MILFquote:
[..]
Ik heb haar regelmatig gezien met uitgaan.quote:
verder? Oh grandma oid??quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Een leeftijdcategorie verder dan een MILF
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb haar regelmatig gezien met uitgaan.
Missie mislukt ze had al een vriend.quote:
Kan ik weer 8min doorkomen.quote:
Ik ben een ongeleid project als ik wat op heb tijdens het uitgaan.quote:
Jaquote:
Datum 15 juni 2011quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:10 schreef Joosterd het volgende:
http://www.examenblad.nl/(...)normering_hv_tv1.pdf
Eerder opstaan voor normeringenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:11 schreef Daev het volgende:
N00bs die niet om half 8 opstaan voor de normeringen
Nolifer die dat wel doet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:11 schreef Daev het volgende:
N00bs die niet om half 8 opstaan voor de normeringen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:18 schreef xCore het volgende:
Shit, door die normeringen ga ik alleen maar meer twijfelen aan mijn na-kijk-kunsten
Wij worden pa na vijven gebeld... En ik heb vandaag geen reet te doen behalve dan een cadeautje halen voor papa-dagquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nick, gewoon niet meer aan denken, zet het van je af.
Nickquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:18 schreef xCore het volgende:
Shit, door die normeringen ga ik alleen maar meer twijfelen aan mijn na-kijk-kunsten
Met mij SC'en jeweet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:21 schreef xCore het volgende:
[..]
Wij worden pa na vijven gebeld... En ik heb vandaag geen reet te doen behalve dan een cadeautje halen voor papa-dag
Weet ik! De kans dat ik zelfs voor biologie nog een voldoende heb zit er nog wel in!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nick
Tuurlijk niet jongen, je slaagt toch wel.
Zie je, ik zei toch dat je ging slagen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef xCore het volgende:
[..]
Weet ik! De kans dat ik zelfs voor biologie nog een voldoende heb zit er nog wel in!
Met een T dit dat.quote:
hehe, dat schrijf je anders!!!!quote:
Goeden garp.!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:24 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Ziet niet in dat dit een grapje is
Zou ik ook zeggen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:24 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Ziet niet in dat dit een grapje is
Gruwelijk!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #83
Zijn ze mooi geworden ja?
70% van wel. Voor Engels sowieso een 5. Nederlands of aardrijkskunde moet een 6 worden, dan ben ik safe.quote:
Zal toch wel? Je hebt sowieso een her?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
70% van wel. Voor Engels sowieso een 5. Nederlands of aardrijkskunde moet een 6 worden, dan ben ik safe.
Her of slagen, ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Zal toch wel? Je hebt sowieso een her?
Waar je moet zo vroeg naartoe dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bahhh de brug staat open nu kom ik helemaal te laat
Hoe laat krijg jij bericht?quote:
12-14.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:35 schreef xCore het volgende:
[..]
Waar je moet zo vroeg naartoe dan?
[..]
Hoe laat krijg jij bericht?
schoolquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:35 schreef xCore het volgende:
[..]
Waar je moet zo vroeg naartoe dan?
[..]
Hoe laat krijg jij bericht?
Ik mag nog minstens 6 en een half uur wachtenquote:
hahaha.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik mag nog minstens 6 en een half uur wachten
Eerste wat ik ga doen als ik hoor dat ik ben geslaagd is een doos eieren halen, kutschool
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef ThaTim het volgende:
Ok, ThaTim heeft een her. Coordinator heeft net gebeld.
Dat sucks, voor welk vak?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef ThaTim het volgende:
Net zo vroeg.. ik moet nog minimaal 7 uur wachten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef ThaTim het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Eerste wat ik ga doen als ik hoor dat ik ben geslaagd is een doos eieren halen, kutschool
He bah. Welke vakken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef ThaTim het volgende:
Twijfel tussen wiskunde en economie.quote:
Heb jij ook al zo'n kut school die zo kut laat belt..? en bij ons worden ook alleen maar de gezakten gebeld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Economie doen. Norm is 1,7 en blijft vaak ook zo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Twijfel tussen wiskunde en economie.
Latijn, wiskunde en Economie zijn vijven.
Latijn had ik 3.3 voor CE gehaald (dus geen her)
Wiskunde en economie allebei een 5.2 gehaald.
F5.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef Natrium het volgende:
Geen zin om alle topics door te scannen, maar de normeringen zouden toch om 8 uur 's ochtends bekend worden? op cito.nl staat nog steeds niks..
welk vak heeft de hoogste norm? Die dan herkansen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Twijfel tussen wiskunde en economie.
Latijn, wiskunde en Economie zijn vijven.
Latijn had ik 3.3 voor CE gehaald (dus geen her)
Wiskunde en economie allebei een 5.2 gehaald.
Economie heeft 1.7, wiskunde 0.8.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
welk vak heeft de hoogste norm? Die dan herkansen.
VWO? Vond het ook al raar, een norm van 0.0 en zo makkelijk was 'ie niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef emzor1994 het volgende:
Waarom is die norm van Duits zo laag. Ik kan me niet voorstellen dat het zo goed gemaakt is.. Engels was een stuk makkelijker, en heeft een hogere norm.
Ja precies.. Kut Duits.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef xCore het volgende:
[..]
VWO? Vond het ook al raar, een norm van 0.0 en zo makkelijk was 'ie niet.
Ik had 24 punten, en ik moest minimaal een 4.5 halen... Was gelukkig met een norm van 0 een 4.5 ...quote:
Echt wel..quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef Etsu het volgende:
Als je het zo bekijkt, zijn de C&M'ers, N&T'ers en N&G'ers flink genaaid.
E&Mquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef Etsu het volgende:
Maar daar zit jij niet bij hequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef Etsu het volgende:
Beterquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik had 24 punten, en ik moest minimaal een 4.5 halen... Was gelukkig met een norm van 0 een 4.5 ...
Valt mee, biologie + natuurkunde zijn redelijk hoog. Ik kan misschien voor biologie zelfs nog een voldoende staan met die norm van 1.6quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef Etsu het volgende:
Naar wat ik hoor, is de norm voor natuurkunde niet terecht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef xCore het volgende:
[..]
Valt mee, biologie + natuurkunde zijn redelijk hoog. Ik kan misschien voor biologie zelfs nog een voldoende staan met die norm van 1.6
Met biologie.quote:
AK.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:44 schreef ThaTim het volgende:
Ik had 7.6 voor geschiedenis, 6.9 voor Engels, 5.8 Nederlands, 5.9 AK, 3.3 Latijn, wiskunde/Economie 5.2.
Ik vond het een leuk vak.quote:
Weet niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
AK.Was dat goed gemaakt in jouw klas?
(AK was 5.9 he)quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
AK.Was dat goed gemaakt in jouw klas?
The fuckquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef Joosterd het volgende:
Bij ons stonden de punten gewoon op Magister hoor ik net.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef Joosterd het volgende:
Bij ons stonden de punten gewoon op Magister hoor ik net.
Je krijgt vandaag toch een telefoontje... Nu of straks, weten kom je toch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef Joosterd het volgende:
Monique (10:46)
jooostjee
wist je dat de scores (het aantal punten die je behaald hebt tijdens de examens) staan op magister
daar kwam ik gister ineens achter
Ik ga alsnog niet kijken
Daarom.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je krijgt vandaag toch een telefoontje... Nu of straks, weten kom je toch.
Ik weet dat bijna nergens meer van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik heb geen idee meer hoeveel punten ik destijds dacht te hebben voor geschiedenis, schiet lekker op.
Ik ben pussy. Ik wacht wel.quote:
Ja ik twijfel nu of ik voor geschiedenis nou sowieso een voldoende had of net niet met streng nakijken, vooral nu de n-term 0,1 is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet dat bijna nergens meer van.Ik kwam meestal met streng nakijken tussen de 6 en de 8 uit, dat weet ik nog. Dus sws alles wel voldoende.
Ook best laag vind ik.. ik bedoel het was niet de moeilijkste.. maar 0.1... :squote:Op donderdag 16 juni 2011 10:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nu of ik voor geschiedenis nou sowieso een voldoende had of net niet met streng nakijken, vooral nu de n-term 0,1 is.
Mijne is ook flink verneukt.. ik stond 1 zes, 5 achten en 4 zevens.. nu waarschijnlijk 2 achten en 8 zevens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:51 schreef Natrium het volgende:
Ik ben wel geslaagd, maar wel m'n lijst flink verneukt.
Ik stond 1 zes, 2 achten en allemaal zevens, en na de CE's 2 zeven, 1 acht en allemaal zesjes, waarvan 2 <6,0
Ja same voor Duits, en ik heb daar nu sowieso een 6.9 voor gehaald maar ik stond een 4, die heb ik dus misschien nét niet gehaald.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ook best laag vind ik.. ik bedoel het was niet de moeilijkste.. maar 0.1... :s
Poepvak.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nederlands 0,5 vind ik wel weinig.
Vind ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geschiedenis 0,1
Wel terecht overigens.
Ik zie het bij mij niet staan. Waar zou dat volgens haar moeten staan? Bij Cijfers?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef Joosterd het volgende:
Monique (10:46)
jooostjee
wist je dat de scores (het aantal punten die je behaald hebt tijdens de examens) staan op magister
daar kwam ik gister ineens achter
Ik ga alsnog niet kijken
Oh, ik vond geschiedenis goed te doen.quote:
0.4/0.5quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke norm vond je dan van toepassing?
Dan nog kan 0,5 toch nog best? Gelukkig heb ik nergens zo'n lage norm, want ik heb liever een moeilijker examen dan zo'n lage norm.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, ik vond geschiedenis goed te doen.
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:55 schreef emzor1994 het volgende:
In verband met de examenuitslag 2011 is het portaal tijdelijk niet beschikbaar.
Om de stress bij de examenkandidaten (misschien jouw zus of broer) te verlichten krijgen zij vandaag voorrang. We snappen dat het erg vervelend is om nu niet bij je cijfers te kunnen, maar wanneer jij over een (paar) jaar examen doet wil je ook snel weten of je geslaagd bent.
Dat wel, maar ik vond geschiedenis mijn makkelijkste examen, dus ik kan de lage normering begrijpen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan nog kan 0,5 toch nog best? Gelukkig heb ik nergens zo'n lage norm, want ik heb liever een moeilijker examen dan zo'n lage norm.
Ik vond hem ook niet moeilijk, maar ik vraag me nu af hoeveel punten ik ook alweer dacht te hebben. Ik heb echt geen idee meer namelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vond geschiedenis mijn makkelijkste examen, dus ik kan de lage normering begrijpen.
Gewoon http://www2.cito.nl/vo/ce/omzet2011_havovwo/eind_fr.htmquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:59 schreef AchmedJan het volgende:
Hoe moet je nou je cijfer berekenen? Cijfer zonder norm en daarbij de norm optellen?
Ik heb eigenlijk niets nagekeken, alleen Nederlands eigenlijk, maar ik ben ook vergeten hoeveel punten ik daarvoor had.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet moeilijk, maar ik vraag me nu af hoeveel punten ik ook alweer dacht te hebben. Ik heb echt geen idee meer namelijk.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:02 schreef emzor1994 het volgende:
Whahaa:
Het Onderwijsportaal is niet beschikbaar
Om de stress bij de examenkandidaten (misschien jouw zus of broer) te verlichten krijgen zij vandaag voorrang. We snappen dat het erg vervelend is om nu niet bij je cijfers te kunnen, maar wanneer jij over een (paar) jaar examen doet wil je ook snel weten of je geslaagd bent.
Het portaal is vanavond weer voor iedereen beschikbaar.
In de tussentijd kunt u zich mogelijk vermaken met een van de onderstaande links:
nu.nl - op de hoogte blijven van het laatste nieuws
gratisrecept.nl - maak eens een ander gerecht voor het diner
tvgids.nl - wat is er nu op televisie?
uitzendinggemist.nl - bekijk gemiste TV programma's alsnog
foksuk.nl - Fokke en Sukke brengen het laatste nieuws met een knipoog
kennisnet.nl - Kennisnet
Nederlands had ik vorig jaar al gedaan en daar staat een 7 voor op mijn eindlijst, in ieder geval een compensatie punt extra dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets nagekeken, alleen Nederlands eigenlijk, maar ik ben ook vergeten hoeveel punten ik daarvoor had.
Goede onderstaande links wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:02 schreef emzor1994 het volgende:
Whahaa:
Het Onderwijsportaal is niet beschikbaar
Het portaal is vanavond weer voor iedereen beschikbaar.
In de tussentijd kunt u zich mogelijk vermaken met een van de onderstaande links:
kennisnet.nl - Kennisnet
Teering voor mij ook .quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:02 schreef emzor1994 het volgende:
kennisnet.nl - Kennisnet
gewoon telefoon uitzetten, dan word je ook niet gebeld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik nog bijna 6 uur en in die tijd moet ik niet gebeld worden.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon telefoon uitzetten, dan word je ook niet gebeld.
Ja en dan kom ik om 19:00 op school en hoor ik het alsnog plus een uitbrander dat ik onbereikbaar was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon telefoon uitzetten, dan word je ook niet gebeld.
Gefeliciteerd.quote:
Hier ook, en nog vet laat pas ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij ons alleen de gezakten, dat is pas genaaid.
Tussen 3 en 4 hier.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hier ook, en nog vet laat pas ook.
Havo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:12 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
"Voor nu" wel, ja. Moet een her.Aardrijkskunde.
Dus ga er maar vanuit dat ik gezakt ben.
Aardrijkskunde is gewoon een poepvak.quote:
Morgenochtend op schoolquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
16 tot 16.45 en dan om 17u op school zijn
En als je ver weg woont dan ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
16 tot 16.45 en dan om 17u op school zijn
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan word je in de auto gebeld
Leuk is dat..quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan word je in de auto gebeld
Dan brengen je ouders je tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]![]()
Ben je gezakt en nog een boete voor bellen
Awwquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
2 uren geslapenTeleurstellende normeringen
Water verdrietig
Daar gaat je droom.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Water verdrietig
Awwquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Water verdrietig
Als je toch verveelt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:26 schreef xCore het volgende:
[..]
Speciaal naar m'n werk om daar te gaan peopen?
Wordt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:26 schreef xCore het volgende:
[..]
Same. Ik word alleen altijd gebeld..
[..]
Wordt jij altijd gebeld?
Ik ook. Maar aangezien 't er gunstig uitziet voor mij ga ik er niet vanuit dat tussen half 5 en 6 uur de telefoon hier rinkeltquote:
Die van mij ook, maar die is ondertussen zo dement dat ze best iemand opbelt en zegt dat 'ie geslaagd is terwijl ze bij de verkeerde naam kijktquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef Etsu het volgende:
Wat is dat wijf van mijn school serieus triest.Kijk haar op Twitter plaatsen van:
'haha als ik een her krijg wil me pa wel even met school praten, kijken of die me alsnog kan laten slagen #lovedaddy, gaat zowiso niet werken'__________ x 10^99~~
!!!!!
WATquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef Etsu het volgende:
Wat is dat wijf van mijn school serieus triest.Kijk haar op Twitter plaatsen van:
'haha als ik een her krijg wil me pa wel even met school praten, kijken of die me alsnog kan laten slagen #lovedaddy, gaat zowiso niet werken'__________ x 10^99~~
!!!!!
Link van twitterquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef Etsu het volgende:
!!!!!
Ik weet wel voor welk vak die her zal zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef Etsu het volgende:
!!!!!
Dit is het absolute dieptepunt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef Etsu het volgende:
!!!!!
Ik heb haar ook uitgelachen, enige wat ik terug kreeg was 'hahaha'.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is het absolute dieptepunt.
Trollface.quote:
Ditquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:35 schreef Proletariaat het volgende:
Ik ben het niet eens met de norm voor duits.
Waarom, het was belachelijk makkelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:35 schreef Proletariaat het volgende:
Ik ben het niet eens met de norm voor duits.
quote:
Nu kom ik uit op een 5.9 of een 6.1 terwijl ik een 6.0 moet hebben en dat is raarquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom, het was belachelijk makkelijk.
Goed bedacht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef Snuf. het volgende:
Normeren zijn net vrouwen, je bent het er niet mee eens maar je moet er mee leren leven
Treffend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef Snuf. het volgende:
Normeren zijn net vrouwen, je bent het er niet mee eens maar je moet er mee leren leven
Behalve dat ik het helaas niet uit kan maken met de normering.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind hem niet leuk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef Snuf. het volgende:
quote:
Hallo. Normeringen voor scheikunde en economie zijn wel tof.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
TrollfeesjjjLang niet gezien, jongen.
Economie sowieso.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:40 schreef Trollface. het volgende:
[..]
[..]
Hallo. Normeringen voor scheikunde en economie zijn wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |