Als je toch verveelt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:26 schreef xCore het volgende:
[..]
Speciaal naar m'n werk om daar te gaan peopen?
Wordt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:26 schreef xCore het volgende:
[..]
Same. Ik word alleen altijd gebeld..
[..]
Wordt jij altijd gebeld?
Ik ook. Maar aangezien 't er gunstig uitziet voor mij ga ik er niet vanuit dat tussen half 5 en 6 uur de telefoon hier rinkeltquote:
Die van mij ook, maar die is ondertussen zo dement dat ze best iemand opbelt en zegt dat 'ie geslaagd is terwijl ze bij de verkeerde naam kijktquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef Etsu het volgende:
Wat is dat wijf van mijn school serieus triest.Kijk haar op Twitter plaatsen van:
'haha als ik een her krijg wil me pa wel even met school praten, kijken of die me alsnog kan laten slagen #lovedaddy, gaat zowiso niet werken'__________ x 10^99~~
!!!!!
WATquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef Etsu het volgende:
Wat is dat wijf van mijn school serieus triest.Kijk haar op Twitter plaatsen van:
'haha als ik een her krijg wil me pa wel even met school praten, kijken of die me alsnog kan laten slagen #lovedaddy, gaat zowiso niet werken'__________ x 10^99~~
!!!!!
Link van twitterquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef Etsu het volgende:
!!!!!
Ik weet wel voor welk vak die her zal zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef Etsu het volgende:
!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |