Duurt langquote:
Dat is langquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef Joosterd het volgende:
Ik kan van 12u tot 10^99 gebeld worden..
That's what she said.quote:
QFTquote:
GILF?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:53 schreef Joosterd het volgende:
Ik zag btw mijn biologie lerares toen ik mijn pa naar het ziekenhuis moest brengen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:53 schreef Joosterd het volgende:
Ik zag btw mijn biologie lerares toen ik mijn pa naar het ziekenhuis moest brengen.
De linksequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
De linkseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
De linkseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet haten op mijn lerares van 23 jaar.quote:
Dat is zowat jouw leeftijd manquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet haten op mijn lerares van 23 jaar.![]()
![]()
Ik zie het probleem niet.quote:
Een leeftijdcategorie verder dan een MILFquote:
[..]
Ik heb haar regelmatig gezien met uitgaan.quote:
verder? Oh grandma oid??quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Een leeftijdcategorie verder dan een MILF
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb haar regelmatig gezien met uitgaan.
Missie mislukt ze had al een vriend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |