Dit is het absolute dieptepunt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef Etsu het volgende:
Wat is dat wijf van mijn school serieus triest.Kijk haar op Twitter plaatsen van:
'haha als ik een her krijg wil me pa wel even met school praten, kijken of die me alsnog kan laten slagen #lovedaddy, gaat zowiso niet werken'__________ x 10^99~~
!!!!!
Ik heb haar ook uitgelachen, enige wat ik terug kreeg was 'hahaha'.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is het absolute dieptepunt.
Trollface.quote:
Ditquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:35 schreef Proletariaat het volgende:
Ik ben het niet eens met de norm voor duits.
Waarom, het was belachelijk makkelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:35 schreef Proletariaat het volgende:
Ik ben het niet eens met de norm voor duits.
quote:
Nu kom ik uit op een 5.9 of een 6.1 terwijl ik een 6.0 moet hebben en dat is raarquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom, het was belachelijk makkelijk.
Goed bedacht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef Snuf. het volgende:
Normeren zijn net vrouwen, je bent het er niet mee eens maar je moet er mee leren leven
Treffend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef Snuf. het volgende:
Normeren zijn net vrouwen, je bent het er niet mee eens maar je moet er mee leren leven
Behalve dat ik het helaas niet uit kan maken met de normering.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind hem niet leuk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef Snuf. het volgende:
quote:
Hallo. Normeringen voor scheikunde en economie zijn wel tof.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
TrollfeesjjjLang niet gezien, jongen.
Economie sowieso.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:40 schreef Trollface. het volgende:
[..]
[..]
Hallo. Normeringen voor scheikunde en economie zijn wel tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |