quote:kan verwijzen naar:
(muziekgroep)
Een van de vormen van vitamine
Broad Peak, een berg ooit genaamd-oppervlak, een wiskundig oppervlak
(spoorwegrijtuig), spoorwegrijtuig van de NMBS
quote:
En natuurlijk ook een Belgisch meidengroepje...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:45 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]ook nog een link met Def Dames Dope, want 1 van de dames zat in de jury van K2 zoekt K3
Ik zie daar niemand die op Rachel Stevens lijkt en daar zaten ook meer mannen inquote:
Nog een 'tip' nodig?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:57 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ligt echt op puntje van m'n tong...
Ik heb er zojuist één gegeven, betrekking hebbend op hun (enige) hit in NL...quote:
ranja +1quote:Babes in Toyland
Wat is hun bekendste nummer?quote:The Toys were an American pop girl group from Jamaica, New York, which was formed in 1961 and disbanded in 1968
Ja, tuurlijk. De vraag werd door iedereen genegeerd, dus laat maar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hé ranja, was The Joy Formidable nou eigenlijk correct?
quote:Giorgio Moroder used the melody extensively in the in-movie piece called "Duel".
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. De vraag werd door iedereen genegeerd, dus laat maar.
Ehhh...er stond ongeveer 8x "geen idee" dus aan reacties ontbrak het echt niet..quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef ranja het volgende:
[..]
De vraag werd door iedereen genegeerd, dus laat maar.
[..]
Echt heel motiverend inderdaad, 3 uur stilte en dan binnen een half uur 8x geen ideequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:56 schreef Gambolputty het volgende:
Ehhh...er stond ongeveer 8x "geen idee" dus aan reacties ontbrak het echt niet..
Ja, maar moet je dan, als je geen idee hebt? Je kunt wel lukraak iets gaan gokken, maar dat is niet veel motiverender dan "geen idee" lijkt mequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Echt heel motiverend inderdaad, 3 uur stilte en dan binnen een half uur 8x geen idee
Ja, maar makkelijke en moeilijke vragen, dat blijft lastig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:44 schreef Blogman het volgende:
Misschien moet je toch eens aan wat makkelijkere vragen gaan denken..
Als ik hier een foto plaats van de Miners of Muzo, City Pig Unit of the Nozems, weet ik zonder opzoeken wie het zijn. Maar dan weet ik ook dat het niet echt een makkelijke vraag is, en dat ik dus, als niemand het zo blijkt te weten, hints moet gaan gevenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef Blogman het volgende:
Ach welnee. Makkelijk weet jezelf ook zonder op te zoeken het antwoord op. Moeilijk: dan weet je dat dus niet.
Zo makkelijk kan het dus maar zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Als ik hier een foto plaats van de Miners of Muzo, City Pig Unit of the Nozems, weet ik zonder opzoeken wie het zijn. Maar dan weet ik ook dat het niet echt een makkelijke vraag is, en dat ik dus, als niemand het zo blijkt te weten, hints moet gaan geven
Ach, als er niemand reageert (niet alleen bij mijn vragen trouwens, zie ook een vraag vN MadMaster vanmiddag en er zijn zat voorbeelden waarbij nul reactie komt. Als dan niemand tijd heeft of zin heeft of wat, dan niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:46 schreef cafca het volgende:
Je kunt ook gewoon uit jezelf hints geven om het moment dat er niemand reageert
Het nummer pas wel in het rijtje van een paar dagen geleden, nummers waarvan de titel niet gezongen wordt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef pipster het volgende:
Over de vraag verder, van Sarah Brightman weet ik alleen dat ze Who wants to live forever heeft opgenomen en daarvan weet ik ook dat het niet van de Toys is.
Verder hadden we dan Nancy Boyd en Giorgio Merorder, weet ik zo goad als niks van. Houden we de Supremes over.... You can't hurry love?
quote:How gentle is the rain that falls softly on the meadow
Birds high up in the trees serenade the clouds with their melodies
lijkt mij ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:14 schreef Noa0501 het volgende:
[..]
Volgens mij moet dit gewoon deze zijn.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:11 schreef bukgeit het volgende:
Ik krijg het antwoord per dm ingefluisterd van ene janstiemer. Waarom en wie is dat?
quote:was putting on a brave face last night as two men were charged with conspiracy to rob and commit grievous bodily harm in a suspected plot against her.
The 24-year-old singer – worth £9million – insisted she was ‘absolutely fine’ as police continued inquiries.
ranja +1quote:
Die was hiet niet, die zit er ergens tusseninquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:16 schreef cafca het volgende:
1984, volgens mij. Gokje op Queen-Radio Gaga
Die was wat eerderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:33 schreef cafca het volgende:
pfff...lang geleden..... Fame van Irene Cara?
Huh niet eens op 1, weird.quote:die heeft zelf ook maar op 2 gestaan...
Bruce heeft ook nooit een #1 gehadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:18 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Bruce Springsteen - Dancing in the Dark?
die stond pas in 85 op 1quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:18 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Bruce Springsteen - Dancing in the Dark?
En I'm on Fire ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:23 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Jawel dus, Dancing in the Dark heeft op 1 gestaan.
Oeps, haalde het even door elkaar met de Billboardquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:23 schreef ranja het volgende:
[..]
die stond pas in 85 op 1
[..]
En I'm on Fire ook.
Het goede antwoord is nog niet gegeven hoor, de plaats is in Engelandquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:21 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Zo lijkt het. Antwoord gecheckt en de plaatsnaam klopt
Michael Jackson - Beat Itquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:55 schreef ranja het volgende:
Dat mijn favoriete single allertijden Tracey Ullman's Breakaway is mag bekend zijn.
Dat die single in Nederland de 2e plaats in de Top 40 gehaald heeft misschien iets minder.
Maar welke single stond op 1, de 2 weken dat Tracey op 2 stond?
Liverpool?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:45 schreef Noa0501 het volgende:
De Supremes hebben in 1964 een album uitgebracht met daarop voornamelijk nummers van bands die afkomstig waren uit een bepaalde stad.
Hoe heet dit album?
[..]
Het goede antwoord is nog niet gegeven hoor, de plaats is in Engeland
Ranja +1quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:11 schreef ranja het volgende:
Doe je nou een nieuwe vraag? Nou ja. 1984 dat moeten de Herreys zijn met Diggy Loo Diggy Ley.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hé ranja, was The Joy Formidable nou eigenlijk correct?
OT: ken ze wel, zit ook wel ergens achterin m'n hoofd, maar ga er niet opkomen, denk ik.
n00biedoobiedoo +1quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. De vraag werd door iedereen genegeerd, dus laat maar.
1 2 3 4 5 | Front Line Assembly Skinny Puppy Brian Adams Sum41 Avril Lavigne |
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:10 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
1 n00biedoobiedoo 258 [ afbeelding ] 176
Of gaat het nou om een gastoptreden, enfin, een redelijk bekende band.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef belsen het volgende:
Wie verzorgt het voorprogramma van Guus Meeuwis in het Philipsstadion?
Ik heb het slapen maar even uitgesteld.quote:
Last Shadow Puppets om precies te zijn, maar verder helemaal correct!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef ranja het volgende:
Pulp
Arctic Monkeys
Reverend and the Makers
Last Shadow Prophets
Human League
ojaquote:
Prima.Tegenwoordig ook Roosbeef en Eefje de Visser, en natuurlijk ooit de UDS...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:12 schreef belsen het volgende:
Utrecht? Eh...
• The Medics
• Tineke Schouten
• Herman Berkien
• Henk Westbroek
• Pleps
Ohja eefje ik moet lang nadenken over mijn laatste heb ds-10 dominator ooit gezien in de dbs en daarna gesprokenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Prima.Tegenwoordig ook Roosbeef en Eefje de Visser, en natuurlijk ooit de UDS...
belsen +1
quote:
Zo'n beetje... ik ben met de fiets bijna net zo snel in het centrum van De Bilt als het centrum van Utrecht, met de auto zelfs snellerquote:
Nee, dit was beter.quote:
150% erbijquote:
lijkt me inderdaad waarschijnlijker.quote:
quote:
Meh. Bedoel je die 'voorspellijst' van wat groot gaat worden het komende jaar, of de hoogtepunten van het afgelopen jaar?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Bol_Wan het volgende:
mevrouw Goulding topte in 2010 de BBC sound of... lijst.
Maak de volledige top 5 af:
1.Ellie Goulding
2.Temper Trap
3. Marina and the Diamonds
4. CEO
5. Florence & the Machine
dat eerste inderdaad. eentje klopt, maar staat op de verkeerde plaatsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Meh. Bedoel je die 'voorspellijst' van wat groot gaat worden het komende jaar, of de hoogtepunten van het afgelopen jaar?
Pff dat gaat echt een 'oh ja' worden, heb die lijst wel bekeken toentertijd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat eerste inderdaad. eentje klopt, maar staat op de verkeerde plaats
Inderdaad, maar waarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:26 schreef bartrid het volgende:
Hurts stond daar ook ergens in geloof ik.
2. Marina and the diamondsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Inderdaad, maar waar![]()
zal wel wat hints geven
2. Heeft haar fans in haar bandnaam staan.
3. stonden afgelopen editie op Lowlands
4. stonden afgelopen weekend nog in Nederland
5. surfen liever dan dat ze spelen..
The Crooks?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:46 schreef Bol_Wan het volgende:
alleen 3 is nog niet geraden. Engels, Indie.. word een gokje denk ik
nee, niet bepaald. Die waren in 2009 volgens mij nog niet in beeldquote:
De Ministars zijn natuurlijk basiskennisquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:32 schreef belsen het volgende:
In 1986 was Tineke Schouten, samen met onder andere Peter Jan Rens en Jan Simon Minkema, een van de schrijvers van een televisieprogramma waarin bekende nummers werden vertolkt door kinderen. Een tweede editie van het programma werd uitgezonden in 1991.
Hoe heette dit programma?
n00bie +1quote:Op zondag 19 juni 2011 12:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen idee over Eric Earley, maar
[..]
De Ministars zijn natuurlijk basiskennis
Damn ik heb hem live gezien... Argh!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef methodmich het volgende:
Het is helemaal niet zo moeilijk. Plaatje van de band dan maar.
[ afbeelding ]
Wie?quote:Yesterday, we reported the earthshakingly weird news thatand
had teamed up to record an album together. Rolling Stone has a bit more info on the surprising collaboration. The magazine sat both entities down for an interview together, and writer David Fricke got to hear the mostly-finished product. Fricke describes the effort as a combination between
![]()
and
![]()
-- a description that somehow gives us less of an idea how this thing might sound.
Welk album van wie?quote:1. ST
2. BT
3. BBB
4. THSS
5. DSDCIMYC
6. LP
7. AMOS
8. RS
9. PW
10. LIAL
11. SIAS
12. TWYW
Dat is echt IM, al is de I op zichzelf al een samentrekking.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:57 schreef ranja het volgende:
Interessante titelsDie IM bij 5 is dat echt IM of I'm?
Ah, dan is het in ieder geval niet iets van the Beatles.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:10 schreef Arn0 het volgende:
Ik ga de desbetreffende band deze week live zien in Amsterdam..
Yep!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:42 schreef Beregd het volgende:
de nieuwe van arctic monkeys ?
suck it and see?
ik en eminem rapquote:Op maandag 20 juni 2011 12:29 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
What I Am? Je bedoelt The Way I Am?
Nee hoor, bij 'Met het mes op tafel' wist laatst niemand het geloof ik. Of eentje.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:53 schreef bukgeit het volgende:
New Orleans, of is dat te voor de hand liggend?
Dan wordt het toch tijd dat Alex weer eens mee gaat doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee hoor, bij 'Met het mes op tafel' wist laatst niemand het geloof ik. Of eentje.
Van onderen als in de private parts of de gehele beenpartij?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:04 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik zes albumhoezen met kerels met ontbloot bovenlijf? Van onderen dienen zij echter gekleed te zijn!
Daarom had ik 'm niet gekozen in 1e instantiequote:Op maandag 20 juni 2011 13:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat die van onderen gekleed zijn?
Ik ken 'm vooral van dit boekje:quote:Op maandag 20 juni 2011 13:22 schreef bukgeit het volgende:
Als zo'n hoes na 35 jaar nog in het collectieve geheugen zit dan heb je het toch goed gedaan.
quote:She ain't no hoe
Look at those thighs, it's in her eyes
She's good to go
She can satisfy my mind, body and soul
Met de `correcte' spellingquote:
quote:
ranja + 1quote:Op maandag 20 juni 2011 17:13 schreef ranja het volgende:
Tim De Luxe en Sam Obernek - It Just Won't Do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |