Mehh, dan kan ik nietquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Buiten het dialect is het cultuurverschil ook enorm tussen NB en ZH. We liepen een keer in Rotterdam overdag, was ze super bang. Oeh hoge gebouwen en auto's i.p.v. paarden
quote:
Ik lieg niet hoorquote:
Ik heb niks tegen de randstad. De randstad is mooi. Maar ik zou er voor geen goud willen wonen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik lieg niet hoorVoor geen goud dat ik wegga uit de Randstad
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
The ring of Fire is echt toepasselijke muziek voor de dag nadat je teveel loempia's hebt gegeten met scherpe saus. Nu geen last van hoor.
Die krijg je vanaaf nogquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Knetter, krijgen we een mail/pm over de meet?
Tevens: Volbeat mensjes, tis in Ahoy, evt kan een overnachting geregeld worden.
ja waarop je kan antwoorden, alleen kan zijn dat we mensen vergeten.. daarom ook de post in het topicquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ahoy?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens: Volbeat mensjes, tis in Ahoy, evt kan een overnachting geregeld worden.
WTFquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij ons 2 huizen verder kwamen er een paar jaar geleden Rotterdrammers wonen. Die vrouw (rond de 30) zei dat ze nog nooit een Koe had gezien zo in een weiland.
Ik wil ook nooit in het centrum van een grote stad maar in een mooie buitenwijk of in een dorpje tussen grote steden zoals nuquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de randstad. De randstad is mooi. Maar ik zou er voor geen goud willen wonen.
Mja, misschien in het buitengebied.
Zeeuwse kut jij woont niet eens in de randstadquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als ik een paar miljoen had zou ik wel een buitenhuisje kopen in het westelijk haven gebiedquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De wc-papier moest ff in de vriezer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
The ring of Fire is echt toepasselijke muziek voor de dag nadat je teveel loempia's hebt gegeten met scherpe saus. Nu geen last van hoor.
quote:
?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeeuwse kut jij woont niet eens in de randstad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |