abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98456204
hahaha, dat zou erg zijn :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:11:49 #202
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_98456399
Gaat lekker vandaag hier. Werd daarstraks al gebeld dat ik voorlopig nog niet hoefde te komen, want ze zitten met z'n vieren alle wijken (wat zal het zijn, een stuk of 30 in totaal) voor te bereiden :D ;(
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_98456555
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef pussywillow het volgende:
Gaat lekker vandaag hier. Werd daarstraks al gebeld dat ik voorlopig nog niet hoefde te komen, want ze zitten met z'n vieren alle wijken (wat zal het zijn, een stuk of 30 in totaal) voor te bereiden :D ;(
Hah, is dus overal dat ze de extra drukte van oa. de veronica gewoon niet meer aankunnen.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:23:35 #204
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_98456807
Ik denk extra drukte in combinatie met een aantal andere dingen... we hebben sinds een week of 5 Optivo en sindsdien gebeurt het sowieso al vaker dat wijken niet op tijd klaar zijn, vanwege de nog krappere tijden. Er zullen er ook best wel wat met verlof zijn nu, de TC is op vakantie en de PB+ is vorige week ineens vertrokken omdat hij er geen zin meer in had. Dus ja, dan wordt het wel een beetje krap :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_98456989
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:23 schreef pussywillow het volgende:
Ik denk extra drukte in combinatie met een aantal andere dingen... we hebben sinds een week of 5 Optivo en sindsdien gebeurt het sowieso al vaker dat wijken niet op tijd klaar zijn, vanwege de nog krappere tijden. Er zullen er ook best wel wat met verlof zijn nu, de TC is op vakantie en de PB+ is vorige week ineens vertrokken omdat hij er geen zin meer in had. Dus ja, dan wordt het wel een beetje krap :P
:') gaat lekker daar. Maar verlof is niet echt geen goede reden, die moet lang van te voren worden aangevraagd en niet worden verleend als de bezetting te laag word. Is gewoon de schuld van TNT dat door al die tijdelijke de bezetting elke week anders is en ze de bezetting niet van te voren kunnen voorspellen.
Maar hier is het ook de krappere tijden die echt net worden gehaald als het rustig is. En als het dan word drukker word dan komt Postbode Murphy altijd langs.

[ Bericht 5% gewijzigd door carboni op 21-06-2011 12:34:20 ]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:47:54 #206
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98457680
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:05 schreef sbientje het volgende:
hahaha, dat zou erg zijn :D
Inderdaad. _O-
pi_98458048
Iemand al zijn papieren loonstrookje gehad?
Normaal rond de 19/20e maar nog niks gezien, ook niet op mijn rekening... :P

Of ben ik gewoon zo ongeduldig?
pi_98458274
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:56 schreef Deezertje het volgende:
Iemand al zijn papieren loonstrookje gehad?
Normaal rond de 19/20e maar nog niks gezien, ook niet op mijn rekening... :P

Of ben ik gewoon zo ongeduldig?
In de op staat een schema. Het word altijd overgemaakt op de 21ste (indien geen zon/feestdag), strook binnen op de 22ste. Alleen de afgelopen 2 maanden was het de 19e
pi_98458299
Ik werd gisteren ook gebeld door een TC, of ik vanmorgen asjeblieft wilde komen. Ze hadden echt super weinig mensen, de rest van de weken lukte hem wel!

Dat gaat wat worden deze zomer! :)
pi_98458355
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:02 schreef rub3n het volgende:
Ik werd gisteren ook gebeld door een TC, of ik vanmorgen asjeblieft wilde komen. Ze hadden echt super weinig mensen, de rest van de weken lukte hem wel!

Dat gaat wat worden deze zomer! :)
Jup gaat zeker wat worden, en ze spraken over afgelopen zomer al "meer incidenten dan normaal". :'). TNT-Post-mt-taal voor mwah toch 90% van de wijken is niet blijven staan.
pi_98459034
ik krijg binnenkort opleiding voor 2 industriewijken, eentje ken ik al. Moet waarschijnlijk een groot deel van de vakantie die 3 wijken doen omdat iedereen die ze kan rijden tegelijk op vakantie gaat :')
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_98459819
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:19 schreef sbientje het volgende:
ik krijg binnenkort opleiding voor 2 industriewijken, eentje ken ik al. Moet waarschijnlijk een groot deel van de vakantie die 3 wijken doen omdat iedereen die ze kan rijden tegelijk op vakantie gaat :')
Beter dat dan een THK opleiden die dan 3 dagen voor de vakantie opeens ontslag neemt, das namelijk standaard TNT procedure, heb wel eens naar de gedachtegang hierachter gevraagd en het is zoiets als "De mensen die er al langer werken kunnen we alle kutklusjes laten doen zonder opleiding terwijl we die tijdelijke alleen opleiden voor dit"
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:43:38 #213
286575 Roces18
Chef de party
pi_98459949
Heb nu een baan aangeboden gekregen chauffeur collectie voor de zomervakantie. Die man zegt dat je 40-60 uur in de week werkt. Maar ik denk niet dat ik daar veel zin in heb omdat ik zelf zat te denken aan 32 uur, het is tenslotte zomervakantie.

Wat denken jullie :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_98460875
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:43 schreef Roces18 het volgende:
Heb nu een baan aangeboden gekregen chauffeur collectie voor de zomervakantie. Die man zegt dat je 40-60 uur in de week werkt. Maar ik denk niet dat ik daar veel zin in heb omdat ik zelf zat te denken aan 32 uur, het is tenslotte zomervakantie.

Wat denken jullie :P
WTF, subcontractor ofzo? Hoe kan je in godsnaam meer dan 32 uur bij collectie werken? Begin je op zn vroegst om 14:00 tot 19:00
Werk is wel leuk, lekker met de auto crossen ritten zijn over het algemeen goed te doen.

Overigens staat er lachwekkende filmpjes op www.postnljobs.nl

Postbezorger die zn hond meeneemt :')
http://www.postnljobs.nl/Functie/Detail/9?tes=5001002&pro=5
Spontane conversatie hiero
http://www.postnljobs.nl/Functie/Detail/8?tes=5002001&pro=5
Ook hier geen postverdeler
http://www.postnljobs.nl/Functie/Detail/5?tes=4001001&pro=4
Lekker rustig hier
http://www.postnljobs.nl/Functie/Detail/1?tes=2001001&pro=2
:') scenario maatwerk rustig
http://www.postnljobs.nl/Functie/Detail/3?tes=2002001&pro=2
Op pad met 1! buslichtingzak :') en scannen hoeft ook niet. Buslichtingsindicator ook niet versteld.
Bij ons zit de barcode op het pedaaltje trouwens ipv aan de zijkant.
http://www.postnljobs.nl/Functie/Detail/7?tes=1001001&pro=1
Koffie,koffie,koffie
http://www.postnljobs.nl/Functie/Detail/6?tes=5003001&pro=5

Ook sad is die opsplitsing van functies, ik verdien dik een euro meer dan al die functies. Ze hebben het allemaal ook over mooie verdiensten, 8,62 is toch gewoon minimumloon? En dan staat die wijk (te) krap ook.

[ Bericht 4% gewijzigd door carboni op 21-06-2011 14:44:44 ]
pi_98462632
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:05 schreef carboni het volgende:

[..]

Die dude verzuipt echt in z'n jas :')
pi_98463992
Ik vind het altijd erg grappig hoe ze de functie postbezorger als vrij omschrijven. Zelf je werktijden indelen komt in de praktijk op neer dat je wijk van 2 uur, om 13u op het depot staat. Oh en dan komt de wijk nog te laat ook :')
pi_98464371
quote:

[..]

WTF, subcontractor ofzo? Hoe kan je in godsnaam meer dan 32 uur bij collectie werken? Begin je op zn vroegst om 14:00 tot 19:00
Werk is wel leuk, lekker met de auto crossen ritten zijn over het algemeen goed te doen.

o|O Depot? Deppo! :P
pi_98464481
Ik kom hier voor de eerste keer, ik heb (nog) niet alles doorgelezen maar wilde toch eens een vraagje stellen.

Mijn vriendin werkt nu bijna een jaar bij PostNL. Ze loopt een (zoals de PBPlus zei) een moeilijke wijk en krijgt daar maximaal 2,5 uur voor. Bij een zware HaH zoals vandaag (8 tassen totaal) krijgt zij helemaal niets extra. Ze is vandaag om 12:30 pas begonnen (late levering) en zal naar eigen verwachting pas na 16:00 uur klaar zijn. Snel gerekend komt dat neer op meer als 3,5 uur lopen. Zij krijgt dus maar 2,5 uur uitbetaald en loopt 1 uur voor jan met de korte achternaam.

Ik val hier erg over. Ik vind dat mensen betaald dienen te worden naar hun werk en tijd. Wanneer PostNL dus een dubbele hoeveelheid aan poststukken en HaH levert moeten zij er ook vanuit gaan dat iemand hier langer over doet.

Sta ik hier nu alleen in? De OR heeft mijn vriendin ook al niets aan, want die zeggen gewoon glashard: "Wanneer je de tijd niet haalt, moet je na gaan denken of postbezorgen iets voor jou is."
Mijn vriendin voelt zich geen echter geen postbezorger meer, maar een veredelde folderloper.

Zo.. Ik ben mijn ei kwijt :P
pi_98464569
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:06 schreef carboni het volgende:
Ik vind het altijd erg grappig hoe ze de functie postbezorger als vrij omschrijven. Zelf je werktijden indelen komt in de praktijk op neer dat je wijk van 2 uur, om 13u op het depot staat. Oh en dan komt de wijk nog te laat ook :')
Ja, die vrijheid heb ik ook nooit zo gezien :') .
pi_98464656
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:17 schreef dateq het volgende:
Ik kom hier voor de eerste keer, ik heb (nog) niet alles doorgelezen maar wilde toch eens een vraagje stellen.

Mijn vriendin werkt nu bijna een jaar bij PostNL. Ze loopt een (zoals de PBPlus zei) een moeilijke wijk en krijgt daar maximaal 2,5 uur voor. Bij een zware HaH zoals vandaag (8 tassen totaal) krijgt zij helemaal niets extra. Ze is vandaag om 12:30 pas begonnen (late levering) en zal naar eigen verwachting pas na 16:00 uur klaar zijn. Snel gerekend komt dat neer op meer als 3,5 uur lopen. Zij krijgt dus maar 2,5 uur uitbetaald en loopt 1 uur voor jan met de korte achternaam.

Ik val hier erg over. Ik vind dat mensen betaald dienen te worden naar hun werk en tijd. Wanneer PostNL dus een dubbele hoeveelheid aan poststukken en HaH levert moeten zij er ook vanuit gaan dat iemand hier langer over doet.

Sta ik hier nu alleen in? De OR heeft mijn vriendin ook al niets aan, want die zeggen gewoon glashard: "Wanneer je de tijd niet haalt, moet je na gaan denken of postbezorgen iets voor jou is."
Mijn vriendin voelt zich geen echter geen postbezorger meer, maar een veredelde folderloper.

1 uur voor jan lul lopen op 2,5 uur is wel heel zuur :X
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 juni 2011 @ 15:26:13 #221
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_98464839
Eisen bij de TC of anders de vestigingsmanager dat het opnieuw gemeten wordt. Ik neem aan dat ze goed doorwerkt en dat de tijden te krap staan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_98464894
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:17 schreef dateq het volgende:

Je hoort gewoon betaald te krijgen naar wat je werkt. Bedrijf heeft er een handje van om te zeggen, de norm kan niet falen :')
Die norm klopt gewoon niet, vorig jaar hebben ze in de zomer plots alle steunpunten moeten weghalen ivm dwang OPTA, kon je zo een kwartier extra fietsen per 2 steunzakken. Volgens het management zouden ze dat later wel verrekenen, yeah right.
3 maanden later verscheen op bezorgrapporten een hokje om in te vullen hoe vaak je terug heb moeten fietsen naar het deppo x 10 minuten. Weet niet hoe trouw ze die tijd er bijschrijven, wel dat er een postbezorger is ontslagen die 2 tassen had maar wel terug was gegaan naar het depot om te wisselen van kar naar fiets (zoals bij de opleiding geleerd) en dit als 1 x 10 minuten had geschreven.

Nou is 10 minuten nog steeds veel te kort, je wijk moet dan praktisch naast het depot staan want je bent al 5 min bezig met je tas zoeken en in je fiets te doen.
pi_98466425
Er zijn dus inderdaad meer mensen die tegen die standaard te krappe tijden aanlopen.

Raar toch eigenlijk dat je in sommige gemeentes dan weer wél de daadwerkelijke uren mag schrijven. Dat zou dan toch gewoon de landelijke regel moeten zijn? Of mag elke TC dat zelf bepalen ofzo..
pi_98466445
Nieuwegein had weer een potje gemaakt bij het sorteren van de rooie bakken. Volgens mij waren ze omgeflikkerd ofzo ;( en een kar van de eerste tranche(of whatever je het shrifjt :P ) van de rooie bakken waren we kwijt... Die dus gewoon blijkbaar nog bij nieuwegein stond. kregen we ook pas veel later . yay en die rooie bakken klopten ook al niet. en het nog af te toppen. is er nog een tweede fulltimer ziek geworden :P gelukkig was het niet al te druk kwa post vandaag anders was het echt een potje geworden ...
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:14:22 #225
286575 Roces18
Chef de party
pi_98467244
quote:

[..]

Inderdaad een subcontractor, maar een 40 tot 60 urige werkweek en zeker in de zomer zie ik niet zo zitten eigenlijk. Al lijkt het werk voor in de zomervakantie mij wel relaxter dan de hele dag het gehijg van een baas in mijn nek. Maar ik slaap er een nachtje over maar ik denk dat ik het niet doe mijn leven bestaat ook nog uit andere dingen dan werk namelijk.
pi_98467839
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:59 schreef Ciske- het volgende:
Er zijn dus inderdaad meer mensen die tegen die standaard te krappe tijden aanlopen.

Raar toch eigenlijk dat je in sommige gemeentes dan weer wél de daadwerkelijke uren mag schrijven. Dat zou dan toch gewoon de landelijke regel moeten zijn? Of mag elke TC dat zelf bepalen ofzo..
Elke TC word oa. afgerekend op het aantal uren dat hij boven of onder de norm heeft ingepland. Sommige TC's zijn ontzettend cijfergeil en komen nooit van hun bureau af en je hebt TC's die nog menselijk zijn en weten dat de norm niet altijd te halen is.
Tijd voor de TC's om te beseffen dat ze er straks er ook uit gegooid worden.

40-60uur is belachelijk, al is 60 u x 8,62 wel erg lekker, maar ik heb het absoluut niet op subco's dus je zal wel een poot worden uitgedraaid. Je kunt beter direct voor TNT werken dan worden genaaid door een subco die op zijn beurt weer genaaid word door Postanaal.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:34:09 #227
286575 Roces18
Chef de party
pi_98468223
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:26 schreef carboni het volgende:

[..]

40-60uur is belachelijk, al is 60 u x 8,62 wel erg lekker, maar ik heb het absoluut niet op subco's dus je zal wel een poot worden uitgedraaid. Je kunt beter direct voor TNT werken dan worden genaaid door een subco die op zijn beurt weer genaaid word door Postanaal.
Inderdaad het geld is erg lekker, maar via Postanaal :') zijn er geen functies open had al gebeld en dergelijke maar als ik het bekijk vind ik een 32 urige werkweek wel genoeg eigenlijk. Kan mijn hele leven nog werken toch?>
pi_98468406
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Inderdaad het geld is erg lekker, maar via Postanaal :') zijn er geen functies open had al gebeld en dergelijke maar als ik het bekijk vind ik een 32 urige werkweek wel genoeg eigenlijk. Kan mijn hele leven nog werken toch?>
Geen functies meer open omdat het gaat via subcontractors zodat ze alle arbeidsrechten kunnen passeren. Geen verklaring omtrent gedrag en als er iets misgaat kunnen ze zeggen: ja maar dat is een subcontractor.
pi_98468711
quote:

Ook hier geen postverdeler
http://www.postnljobs.nl/Functie/Detail/5?tes=4001001&pro=4
Lekker rustig hier
http://www.postnljobs.nl/Functie/Detail/1?tes=2001001&pro=2
:') scenario maatwerk rustig
http://www.postnljobs.nl/Functie/Detail/3?tes=2002001&pro=2
Op pad met 1! buslichtingzak :') en scannen hoeft ook niet. Buslichtingsindicator ook niet versteld.
Bij ons zit de barcode op het pedaaltje trouwens ipv aan de zijkant.
http://www.postnljobs.nl/Functie/Detail/7?tes=1001001&pro=1
Koffie,koffie,koffie
http://www.postnljobs.nl/Functie/Detail/6?tes=5003001&pro=5

Kngrtt die filmpjes :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_98468905
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Kngrtt die filmpjes :')
De filmpjes geven totaal geen eerlijk beeld van het beroep postbezorger. Eerder naar het depot om gezellig bij te kletsen kan hier maar bij 1 depot, de rest is een ongezellige groep zeikerds. En alle post voor je wijk in 1 keer mee kunnen nemen is ook zeldzaam.
Maar die postbezorger met die hond :') :')
pi_98469062
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef carboni het volgende:

[..]

De filmpjes geven totaal geen eerlijk beeld van het beroep postbezorger. Eerder naar het depot om gezellig bij te kletsen kan hier maar bij 1 depot, de rest is een ongezellige groep zeikerds. En alle post voor je wijk in 1 keer mee kunnen nemen is ook zeldzaam.
Nee, inderdaad.
Ik woon dichterbij twee depots, maar ik ga speciaal naar een depot 10 km verderop, omdat de rest ook om te huilen is. :')
Tevens is het goed voor de conditie.

Die hond is trouwens wel braaf O+
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_98469097
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nee, inderdaad.
Ik woon dichterbij twee depots, maar ik ga speciaal naar een depot 10 km verderop, omdat de rest ook om te huilen is. :')
Tevens is het goed voor de conditie.

Die hond is trouwens wel braaf O+
Ja is toffe hond, maar ben benieuwd wat ie doet als er een hond achter de deur staat.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:55:13 #233
286575 Roces18
Chef de party
pi_98469189
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:37 schreef carboni het volgende:

[..]

Geen functies meer open omdat het gaat via subcontractors zodat ze alle arbeidsrechten kunnen passeren. Geen verklaring omtrent gedrag en als er iets misgaat kunnen ze zeggen: ja maar dat is een subcontractor.
Hehe ja maar zo ben ik niet hea :P
pi_98469241
Over honden achter de deur gesproken.
Altijd grappig als je dat niet door hebt en de hond slaat onverwacht aan :')
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:20:24 #235
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_98470165
LOL, die man met die hond :') Het lijkt de Baron uit Bassie en Adriaan wel. Drommels, drommels en nog eens drommels, mijn wijk is weer eens door een uitzendkracht gezet! Ik heb zo'n idee dat je bij voorbaat al niet binnen de tijd loopt als je je hond meeneemt en continu met mensen gaat lopen ouwehoeren waar je niet eens post voor hebt :D
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:23:18 #236
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98470274
Doe ik hier ook weleens met de hond door m'n ochtendwijk, die leent zich er prima voor aangezien het geen woonwijk oid is en vrij veel fietsen, vind ze leuk. O+
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:27:46 #237
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_98470456
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over honden achter de deur gesproken.
Altijd grappig als je dat niet door hebt en de hond slaat onverwacht aan :')
Ach, na verloop van tijd weet je alle honden in je wijk wel te zitten :P Sowieso ben ik niet gauw onder de indruk van een hond. Ik heb wel één adres met een hond die me waarschijnlijk het liefst aan stukken zou scheuren, maar gelukkig zit hij achter een hek.

Of van die post-etende honden :D Ik ken een paar adressen in andere wijken waar de post gewoon uit je handen wordt gerukt van achter de deur en vervolgens vakkundig aan stukken wordt gescheurd door zo'n geflipt mormel. Neem dan een buitenbus :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:28:58 #238
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_98470501
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef carboni het volgende:

[..]

Dat hang er maar net vanaf waar je loopt. Ik heb een tijdje gelopen vanaf een depot aan de Avenue Concordia wat werkelijk van alle gemakken voorzien was, inclusief toilet, koffiezetapparaat (koffie moest je wel zelf meebrengen), verlichting en verwarming. Maar dat is een zeldzaamheid. De meeste depots zijn garageboxen zonder licht (ook geen daglicht) of van die containers, dus niet echt een plek om gezellig bij te kletsen. Alles in 1x meenemen kan bijna nooit, tenzij je zo'n postboy hebt en die helemaal volstampt, maar dan krijg je 'm amper nog de stoeprand op.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_98470791
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:20 schreef pussywillow het volgende:
LOL, die man met die hond :') Het lijkt de Baron uit Bassie en Adriaan wel. Drommels, drommels en nog eens drommels, mijn wijk is weer eens door een uitzendkracht gezet! Ik heb zo'n idee dat je bij voorbaat al niet binnen de tijd loopt als je je hond meeneemt en continu met mensen gaat lopen ouwehoeren waar je niet eens post voor hebt :D
_O- _O- _O- _O- hij lijkt idd op de baron.

Ja je tijd haal je niet met je hond en iedereen babbelen :') Maar hij doet het voor de sociale contacten, althans dat word wel 5x genoemd.
pi_98470823
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:27 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Ach, na verloop van tijd weet je alle honden in je wijk wel te zitten :P Sowieso ben ik niet gauw onder de indruk van een hond. Ik heb wel één adres met een hond die me waarschijnlijk het liefst aan stukken zou scheuren, maar gelukkig zit hij achter een hek.

Of van die post-etende honden :D Ik ken een paar adressen in andere wijken waar de post gewoon uit je handen wordt gerukt van achter de deur en vervolgens vakkundig aan stukken wordt gescheurd door zo'n geflipt mormel. Neem dan een buitenbus :P
ik heb 1 adres waar het echt niet normaal is. Twee van die rottweilers achter een voordeur met zo'n glazen stuk zeg maar.. Die beesten komen echt met blikkerende tanden bijna door de deur heen. Ik ben niet bang van honden, maar ik houd daar altijd mijn hart vast.

Ook 1 adres waar je die hond achter de deur echt met zijn nagels ver boven je hoofd tegen de deur hoort schrapen, die springt gewoon tegen het dak ofzo :D

En idd, ook wel adressen waar d ehond de post zo uit je handen trekt en meteen verscheurt. Nou ja, das neit mijn probleem hoor :D Wat ik trouwens ook superirritant vind, van die mensen die dan zo'n buitenbus in de tuin hebben staan, die dichtgemaakt is.. sta je eerst een hele tijd te prutsen aan zo'n ding en dan blijkt ie echt op slot te zitten, dus dan toch maar naar de voordeur.. waarom zet je in godsnaam zo'n bus in je tuin als je er geen post in wilt!!
pi_98470947
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:37 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik heb 1 adres waar het echt niet normaal is. Twee van die rottweilers achter een voordeur met zo'n glazen stuk zeg maar.. Die beesten komen echt met blikkerende tanden bijna door de deur heen. Ik ben niet bang van honden, maar ik houd daar altijd mijn hart vast.

Ook 1 adres waar je die hond achter de deur echt met zijn nagels ver boven je hoofd tegen de deur hoort schrapen, die springt gewoon tegen het dak ofzo :D

En idd, ook wel adressen waar dehond de post zo uit je handen trekt en meteen verscheurt. Nou ja, das neit mijn probleem hoor :D Wat ik trouwens ook superirritant vind, van die mensen die dan zo'n buitenbus in de tuin hebben staan, die dichtgemaakt is.. sta je eerst een hele tijd te prutsen aan zo'n ding en dan blijkt ie echt op slot te zitten, dus dan toch maar naar de voordeur.. waarom zet je in godsnaam zo'n bus in je tuin als je er geen post in wilt!!
Je hebt ook van die kleine hondjes die echt totaal geflipt zijn.
Buitenbussen die afgesloten zijn :(
Ook zoiets: Buitenbus op 10m van de straat waar op staat "Alleen voor PTT Post, reclame of kranten in de deur" en dan heb je alleen HAH voor dat adres. Ga echt niet lopen hoor, denk dan maar het is ongeadresseerde "post".

Oh en gezelligheid op het depot heeft volgens mij geen flikker te maken of er wel een toilet is of niet. Moet gewoon een vaste kern van postbezorgers zijn die dan met elkaar babbelen waar dan de rest bij aansluit. Zijn ook de beste depot want daar let men op of een wijk verkeerd staat of er nog staat om 16u.

[ Bericht 5% gewijzigd door carboni op 21-06-2011 17:45:34 ]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:55:15 #242
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_98473844
Ik heb mijn money nog niet :(
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:35:17 #243
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98475603
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:55 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb mijn money nog niet :(
Staat er morgen pas op, kan dus kloppen. :+
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:42:04 #244
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_98475932
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:48 schreef alexmeijer het volgende:
Ik heb vandaag een pakje terug gekregen...

kan iemand mij uitleggen hoe dat kan en waar die sticker op slaat?

[ afbeelding ]

Want ik snap hier niks van.

Waarom krijg ik deze precies terug? er staat reden retour.. maar daar onder staat dus niks meer.
_O-

Dat pakje heb ik volgens mij nog zelfs in mijn hand gehad op de zaterdag. :P
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_98477122
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:42 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

_O-

Dat pakje heb ik volgens mij nog zelfs in mijn hand gehad op de zaterdag. :P
Zo we hebben de dader, biecht maar op. Nou ben ik benieuwd waar die sticker op slaat, hij kwam iig in Haarlem terecht.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:23:12 #246
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_98478098
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef carboni het volgende:

[..]

Zo we hebben de dader, biecht maar op. Nou ben ik benieuwd waar die sticker op slaat, hij kwam iig in Haarlem terecht.
Het pakje lag in de verkeerde bak, had hem in de goede blauwe bak gedaan. Van de rest weet ik er niks van, helaas.. normaal sorteer ik niet voor Alkmaar. :P Was even een helpende hand. :P
pi_98492117
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:23 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Het pakje lag in de verkeerde bak, had hem in de goede blauwe bak gedaan. Van de rest weet ik er niks van, helaas.. normaal sorteer ik niet voor Alkmaar. :P Was even een helpende hand. :P
Dus dat pakje is serieus ook nog in Alkmaar geweest. Blijkbaar zitten er een aantal te slapen bij de sorteer, want dit is wel heel slecht.
ROBODEMONS..................|:(
pi_98492256
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:07 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dus dat pakje is serieus ook nog in Alkmaar geweest. Blijkbaar zitten er een aantal te slapen bij de sorteer, want dit is wel heel slecht.
Ja, als het in Alkmaar in de blauwe bak is geweest moet er wel heel veel mensen erg gefaald hebben. Eigenlijk zou het het VBG niet verlaten moeten hebben, behalve dan in de tassen voor de betreffende wijk
Zou het kunnen dat het niet door brievenbus paste en geen gehoor; daarna geen kennisgeving door de bus gedaan en fout afgehandeld door p+?
pi_98497419
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:37 schreef carboni het volgende:

[..]

Ik heb 3 jaar voor TNT gewerkt, vanaf het 2e jaar op de auto (ook later bij autobedrijf) maar mijn laatste contract werd niet verlengd. Nu rijd ik nog steeds voor TNT, maar dan via een subco (en voor minder centen helaas..).

Bij mijn sollicitatie werd wel gevraagd naar een VOG (die ik dan weer niet hoefde in te leveren, aangezien ik al 3 jaar bij TNT werkte).
pi_98499431
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 08:05 schreef Nutricia het volgende:

[..]

Ik heb 3 jaar voor TNT gewerkt, vanaf het 2e jaar op de auto (ook later bij autobedrijf) maar mijn laatste contract werd niet verlengd. Nu rijd ik nog steeds voor TNT, maar dan via een subco (en voor minder centen helaas..).

Bij mijn sollicitatie werd wel gevraagd naar een VOG (die ik dan weer niet hoefde in te leveren, aangezien ik al 3 jaar bij TNT werkte).
Hoe doen subco's depotritten, speciaal daarvoor auto's met een klep aangeschaft?
lama
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')