hoe bedoel je dat laatste? wat je werkt moet je toch gewoon betaald krijgen?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geen idee hoe je dat kan aanpakken.
Hoor een collega ook altijd moeilijk doen over uren die de collega niet uitbetaald krijgt.
In theorie kunnen ze mij ook gewoon 4 uur per zaterdag uitbetalen, terwijl ik standaard 7 uur draai.
Dat staat immers op mijn contract
Ik heb niet het idee dat ik eerlijk mijn uren betaald krijg en dat komt voort uit het feit dat ik een keer mijn uren niet doorgegeven had. Toen hebben ze er gemakshalve 4 uur van gemaakt (mijn contract), terwijl ze dondersgoed weten dat ik minimaal 7 uur heb gewerkt.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:16 schreef sbientje het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat laatste? wat je werkt moet je toch gewoon betaald krijgen?
oh zo.. nee maar dan moet je toch ook je uren doorgeven? zij gaan natuurlijk niet van iedereen bijhouden hoelang iemand werkt, dat lijtk me op zich wel logisch..quote:Op maandag 20 juni 2011 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ik eerlijk mijn uren betaald krijg en dat komt voort uit het feit dat ik een keer mijn uren niet doorgegeven had. Toen hebben ze er gemakshalve 4 uur van gemaakt (mijn contract), terwijl ze dondersgoed weten dat ik minimaal 7 uur heb gewerkt.
Twee wijken + ochtend voorbereiden doe ik niet binnen 4 uur.
Ik heb het nu bijgehouden, dus even kijken wat er op mijn loonstrook staat en of het een beetje klopt.
Nee, dat snap ik ookquote:Op maandag 20 juni 2011 13:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh zo.. nee maar dan moet je toch ook je uren doorgeven? zij gaan natuurlijk niet van iedereen bijhouden hoelang iemand werkt, dat lijtk me op zich wel logisch..
Het valt mij juist op dat wij een planning krijgen en je daarop voor 6u staat aan totale tijd en je er vervolgens 3 krijgt. Apartquote:Op maandag 20 juni 2011 13:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh zo.. nee maar dan moet je toch ook je uren doorgeven? zij gaan natuurlijk niet van iedereen bijhouden hoelang iemand werkt, dat lijtk me op zich wel logisch..
Op de sticker is het bovenste hokje aangekruist, opzich zou het dus geen retourzending moeten zijn, maar een "herstel aan geadresseerde"-zendingquote:Op maandag 20 juni 2011 14:48 schreef alexmeijer het volgende:
Ik heb vandaag een pakje terug gekregen...
kan iemand mij uitleggen hoe dat kan en waar die sticker op slaat?
[ afbeelding ]
Want ik snap hier niks van.
Waarom krijg ik deze precies terug? er staat reden retour.. maar daar onder staat dus niks meer.
Ik heb het wit gemaakt.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:53 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Op de sticker is het bovenste hokje aangekruist, opzich zou het dus geen retourzending moeten zijn, maar een "herstel aan geadresseerde"-zending
Heb je een onvolledige postcode ingevuld? Ik weet niet of je de letters wit hebt gemaakt, maar de postcode die ik op het pakket zie is "1814", meer niet. Het lijkt erop dat de postbode de betreffende straat wist te vinden en vervolgens de goede letters heeft ingevuld. Hoe die dan alsnog bij jou terug bezorgd kan zijn is vreemd. Misschien dat het adres niet bestaat, controleer de postcode/straat/huisnummer eens hier
ja omdat het gewoon en papiertje is (geprint) en met plakband er op geplakt.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef loonytik het volgende:
Zit er nou plakband over de postcode en adres geplakt? Geen idee hoe pakjes gesorteerd worden of dat het uberhoud door een machine gedaan wordt. Maar als het door een machine gedaan wordt kan het misschien wel een probleem opleveren ook maar een gokje...
De sticker staat gewoon prima herstellen aan geadresseerde en had dus bij jou niet terecht te horen komen =/ Alhoewel ik plak die stickers ook wel is om te herstellen aan geadresseerde en krijg ik ze alsnog de volgende dag terug. Terwijl dat niet hoort te gebeuren.
Ik verzend regelmatig boeken waar ik plakband over het adres heb geplakt.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef loonytik het volgende:
Zit er nou plakband over de postcode en adres geplakt? Geen idee hoe pakjes gesorteerd worden of dat het uberhoud door een machine gedaan wordt. Maar als het door een machine gedaan wordt kan het misschien wel een probleem opleveren ook maar een gokje...
dat had ik juist en dat ging elke keer fout.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:23 schreef Smeich het volgende:
Ik zou zeggen, test het eens met jouw adreslabel op de achterkant te plaatsen.
Alhoewel..je had je adres er eerst niet op vermeld ...vreemd
Eerst had ik het adres klein op de achterkant (zoals dit pakje ook)quote:Op maandag 20 juni 2011 15:23 schreef Smeich het volgende:
Ik zou zeggen, test het eens met jouw adreslabel op de achterkant te plaatsen.
Alhoewel..je had je adres er eerst niet op vermeld ...vreemd
Vul je niet gewoon standaard een bezorgrapport in met daarop je gewerkte uren? Dan is dat ook gewoon je bewijs dat je gewerkt hebt. Zij kunnen ook niet bewijzen dat je níet gewerkt hebtquote:Op maandag 20 juni 2011 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook
Maar het gaat mij er ook om dat als ik klaar ben met mijn vaste wijk en ik loop nog een extra wijk of ik die wel uitbetaald krijg. Ik kan het immers niet bewijzen (staat niet op de planning).
Nope.. ik krijg geen bezorgrapport.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:19 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Vul je niet gewoon standaard een bezorgrapport in met daarop je gewerkte uren? Dan is dat ook gewoon je bewijs dat je gewerkt hebt. Zij kunnen ook niet bewijzen dat je níet gewerkt hebt
ik mag dat wel. Ikv ind dat als je ergens werkt, de baas ervanuit mag gaan dat je gewoon je best doet en doorwerkt. Ik doe dat iig wel. Dat is toch op iedere werkplek? Kijk, als ik 2 voorbereidingen en 2 wijken heb, en ik schrijf 9 uur, dan denk ik dat ie wel even komt checken hoe dat in elkaar zit, maar als ik er een half uurtje overheen zit, geen probleem. Soms zit ik er ook onder, dan zeg ik dat ook gewoon.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:36 schreef Ciske- het volgende:
Mogen jullie eigenlijk het aantal uren doorgeven dat je daadwerkelijk werkt?
Bij ons stond er altijd een vast aantal uren voor een bepaalde wijk (standaard te krap en niet omdat ik langzaam was ofzo, niemand haalde het), en die kreeg je betaald. Aan de ene kant logisch, omdat je anders erg langzaam kan gaan werken en dan veel betaald krijgen, maar dat het standaard zo krap was vond ik altijd behoorlijk lullig.
Ik werk overigens nu niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |