Hah, is dus overal dat ze de extra drukte van oa. de veronica gewoon niet meer aankunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef pussywillow het volgende:
Gaat lekker vandaag hier. Werd daarstraks al gebeld dat ik voorlopig nog niet hoefde te komen, want ze zitten met z'n vieren alle wijken (wat zal het zijn, een stuk of 30 in totaal) voor te bereiden![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:23 schreef pussywillow het volgende:
Ik denk extra drukte in combinatie met een aantal andere dingen... we hebben sinds een week of 5 Optivo en sindsdien gebeurt het sowieso al vaker dat wijken niet op tijd klaar zijn, vanwege de nog krappere tijden. Er zullen er ook best wel wat met verlof zijn nu, de TC is op vakantie en de PB+ is vorige week ineens vertrokken omdat hij er geen zin meer in had. Dus ja, dan wordt het wel een beetje krap
In de op staat een schema. Het word altijd overgemaakt op de 21ste (indien geen zon/feestdag), strook binnen op de 22ste. Alleen de afgelopen 2 maanden was het de 19equote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:56 schreef Deezertje het volgende:
Iemand al zijn papieren loonstrookje gehad?
Normaal rond de 19/20e maar nog niks gezien, ook niet op mijn rekening...
Of ben ik gewoon zo ongeduldig?
Jup gaat zeker wat worden, en ze spraken over afgelopen zomer al "meer incidenten dan normaal".quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:02 schreef rub3n het volgende:
Ik werd gisteren ook gebeld door een TC, of ik vanmorgen asjeblieft wilde komen. Ze hadden echt super weinig mensen, de rest van de weken lukte hem wel!
Dat gaat wat worden deze zomer!
Beter dat dan een THK opleiden die dan 3 dagen voor de vakantie opeens ontslag neemt, das namelijk standaard TNT procedure, heb wel eens naar de gedachtegang hierachter gevraagd en het is zoiets als "De mensen die er al langer werken kunnen we alle kutklusjes laten doen zonder opleiding terwijl we die tijdelijke alleen opleiden voor dit"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:19 schreef sbientje het volgende:
ik krijg binnenkort opleiding voor 2 industriewijken, eentje ken ik al. Moet waarschijnlijk een groot deel van de vakantie die 3 wijken doen omdat iedereen die ze kan rijden tegelijk op vakantie gaat
WTF, subcontractor ofzo? Hoe kan je in godsnaam meer dan 32 uur bij collectie werken? Begin je op zn vroegst om 14:00 tot 19:00quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:43 schreef Roces18 het volgende:
Heb nu een baan aangeboden gekregen chauffeur collectie voor de zomervakantie. Die man zegt dat je 40-60 uur in de week werkt. Maar ik denk niet dat ik daar veel zin in heb omdat ik zelf zat te denken aan 32 uur, het is tenslotte zomervakantie.
Wat denken jullie
Die dude verzuipt echt in z'n jasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:05 schreef carboni het volgende:
[..]
Spontane conversatie hiero
http://www.postnljobs.nl/Functie/Detail/8?tes=5002001&pro=5
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:05 schreef carboni het volgende:
[..]
WTF, subcontractor ofzo? Hoe kan je in godsnaam meer dan 32 uur bij collectie werken? Begin je op zn vroegst om 14:00 tot 19:00
Werk is wel leuk, lekker met de auto crossen ritten zijn over het algemeen goed te doen.
Overigens staat er lachwekkende filmpjes op www.postnljobs.nl
Postbezorger die zn hond meeneemt
http://www.postnljobs.nl/Functie/Detail/9?tes=5001002&pro=5
Ja, die vrijheid heb ik ook nooit zo gezienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:06 schreef carboni het volgende:
Ik vind het altijd erg grappig hoe ze de functie postbezorger als vrij omschrijven. Zelf je werktijden indelen komt in de praktijk op neer dat je wijk van 2 uur, om 13u op het depot staat. Oh en dan komt de wijk nog te laat ook
1 uur voor jan lul lopen op 2,5 uur is wel heel zuurquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:17 schreef dateq het volgende:
Ik kom hier voor de eerste keer, ik heb (nog) niet alles doorgelezen maar wilde toch eens een vraagje stellen.
Mijn vriendin werkt nu bijna een jaar bij PostNL. Ze loopt een (zoals de PBPlus zei) een moeilijke wijk en krijgt daar maximaal 2,5 uur voor. Bij een zware HaH zoals vandaag (8 tassen totaal) krijgt zij helemaal niets extra. Ze is vandaag om 12:30 pas begonnen (late levering) en zal naar eigen verwachting pas na 16:00 uur klaar zijn. Snel gerekend komt dat neer op meer als 3,5 uur lopen. Zij krijgt dus maar 2,5 uur uitbetaald en loopt 1 uur voor jan met de korte achternaam.
Ik val hier erg over. Ik vind dat mensen betaald dienen te worden naar hun werk en tijd. Wanneer PostNL dus een dubbele hoeveelheid aan poststukken en HaH levert moeten zij er ook vanuit gaan dat iemand hier langer over doet.
Sta ik hier nu alleen in? De OR heeft mijn vriendin ook al niets aan, want die zeggen gewoon glashard: "Wanneer je de tijd niet haalt, moet je na gaan denken of postbezorgen iets voor jou is."
Mijn vriendin voelt zich geen echter geen postbezorger meer, maar een veredelde folderloper.
Zo.. Ik ben mijn ei kwijt
Je hoort gewoon betaald te krijgen naar wat je werkt. Bedrijf heeft er een handje van om te zeggen, de norm kan niet falenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:17 schreef dateq het volgende:
Ik kom hier voor de eerste keer, ik heb (nog) niet alles doorgelezen maar wilde toch eens een vraagje stellen.
Mijn vriendin werkt nu bijna een jaar bij PostNL. Ze loopt een (zoals de PBPlus zei) een moeilijke wijk en krijgt daar maximaal 2,5 uur voor. Bij een zware HaH zoals vandaag (8 tassen totaal) krijgt zij helemaal niets extra. Ze is vandaag om 12:30 pas begonnen (late levering) en zal naar eigen verwachting pas na 16:00 uur klaar zijn. Snel gerekend komt dat neer op meer als 3,5 uur lopen. Zij krijgt dus maar 2,5 uur uitbetaald en loopt 1 uur voor jan met de korte achternaam.
Ik val hier erg over. Ik vind dat mensen betaald dienen te worden naar hun werk en tijd. Wanneer PostNL dus een dubbele hoeveelheid aan poststukken en HaH levert moeten zij er ook vanuit gaan dat iemand hier langer over doet.
Sta ik hier nu alleen in? De OR heeft mijn vriendin ook al niets aan, want die zeggen gewoon glashard: "Wanneer je de tijd niet haalt, moet je na gaan denken of postbezorgen iets voor jou is."
Mijn vriendin voelt zich geen echter geen postbezorger meer, maar een veredelde folderloper.
Zo.. Ik ben mijn ei kwijt
Inderdaad een subcontractor, maar een 40 tot 60 urige werkweek en zeker in de zomer zie ik niet zo zitten eigenlijk. Al lijkt het werk voor in de zomervakantie mij wel relaxter dan de hele dag het gehijg van een baas in mijn nek. Maar ik slaap er een nachtje over maar ik denk dat ik het niet doe mijn leven bestaat ook nog uit andere dingen dan werk namelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:05 schreef carboni het volgende:
[..]
WTF, subcontractor ofzo? Hoe kan je in godsnaam meer dan 32 uur bij collectie werken? Begin je op zn vroegst om 14:00 tot 19:00
Werk is wel leuk, lekker met de auto crossen ritten zijn over het algemeen goed te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |