abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98308360
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:51 schreef TokenW het volgende:

[..]

3:20 uur en we hebben ook nog een grote buitenwijk waar je nu zo'n 2:50 mee bezig bent, maar daar komen in de toekomst nog zo'n 600 afgiftepunten bij. Qua afgiftepunten heeft de grootste 802 afgiftepunten, maar daar gaat na oplevering van de nieuwbouw nog een wijk overheen met 909 afgiftepunten. Bij ons op kantoor zijn zeker zo'n 20 wijken van minimaal 2:30 uur.
maar 2:30 of 3 uur vind ik toch wel een verschil. Bij ons zijn er ook wel meer van 2:30 maar net dat half uur maakt het niet leuker zeg maar :D

Overigens vind ik een autowijk weer een heel ander verhaal.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_98308528
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:50 schreef BirdyMen het volgende:
Ik heb denk ik bij ons de grootste wijk.
4:45 uur en 150 kilometer
ja, van autowijken zijn er hier ook wel meerdere die tussen de 4,5 en 5 uur zitten, maar dat vind ik toch anders dan 4 uur lopen/fietsen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 17 juni 2011 @ 20:58:01 #103
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_98308556
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:50 schreef BirdyMen het volgende:
Ik heb denk ik bij ons de grootste wijk.
4:45 uur en 150 kilometer
stevige autoroute ...

Bij ons zitten de autoroutes allemaal rond de 3:45 uur en heel wat minder kilometers. Ik kom morgen denk ik maar op 51 kilometer uit.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_98308596
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:57 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ja, van autowijken zijn er hier ook wel meerdere die tussen de 4,5 en 5 uur zitten, maar dat vind ik toch anders dan 4 uur lopen/fietsen.
True, 4 uur fiets wijken heb je hier ook wel. Maar daar moet ik toch niet aan denken om zelf te moeten doen ;) Mn broertje heeft er een van 4.40 geloof ik. Op de fiets.
pi_98308732
Het verschil is soms ook te groot, soms heb je in een DVG wijken waar je 0:50 over doet en over een andere wijk ben je 3:20 bezig. Dan is het gewoon niet goed opgezet.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:03:20 #106
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_98308808
Qua tijd heb ik bij ons volgens mij de grootste wijk, er staat met HAH geloof ik 2:35 voor (onhaalbaar). Aantal afgiftepunten zal ergens in de 200 liggen, ik krijg altijd 233 stuks aan HAH mee en dat zijn er altijd ruim 60 teveel :') Het is een kilometer of 15, maar kost gewoon veel tijd omdat je een paar hele afgelegen adressen hebt en een heel stuk langs een kanaal (aan beide kanten) met af en toe een huis.

We hebben ook nog een industriewijk, die is volgens mij nog groter, zeker qua volume (véél post), maar er staat dezelfde tijd voor als voor mijn wijk. Werd eerst altijd met de auto gedaan maar sinds de AutoUnit kan dat niet meer. Er is ook een hoop gedoe over geweest omdat eigenlijk niemand die wijk wilde doen :P Geloof dat iemand met een brommertje het nu doet, al mag dat officieel volgens mij niet eens.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_98309256
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

stevige autoroute ...

Bij ons zitten de autoroutes allemaal rond de 3:45 uur en heel wat minder kilometers. Ik kom morgen denk ik maar op 51 kilometer uit.
Ik ben meestal dan ook al tussen 9 en half 10 de straat op. Hoef niet alles zelf te zetten dus, En hij is vooral ongelooflijk idioot ingedeeld. Er moest hier een auto uit dus hebben ze een autodienst opgedeeld, daardoor moet ik als ik klaar ben met mijn wijk eerst 20 minuten rijden naar een ver afgelegen dorpje, half uur bezorgen en weer kwartier terug rijden.

Hoe idioot kan je het hebben.
pi_98309390
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:01 schreef TokenW het volgende:
Het verschil is soms ook te groot, soms heb je in een DVG wijken waar je 0:50 over doet en over een andere wijk ben je 3:20 bezig. Dan is het gewoon niet goed opgezet.
dat is bij ons ook, we hebben zelfs een wijk van 35 minuten inc. HAH..
Maar bij ons is het strikt op postcode, dus denk dat het daardoor komt. wel handig met vossen :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 17 juni 2011 @ 21:17:04 #109
Maffe Fries
pi_98309526
Lekker is dat ...

Straks gaan bij ons de diensten ook over de kop als het kantoor dicht gaat en dan denk ik dat er wel een auto uit gaat. Ik verwacht dat het wek een heel geschuif van routes op gaat leveren, waarbij in de autoroutes niets meer hetzelfde blijft, ook in autoroutes die nu vanaf de hoofdvestiging van het VBG gedaan worden.
pi_98311769
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Lekker is dat ...

Straks gaan bij ons de diensten ook over de kop als het kantoor dicht gaat en dan denk ik dat er wel een auto uit gaat. Ik verwacht dat het wek een heel geschuif van routes op gaat leveren, waarbij in de autoroutes niets meer hetzelfde blijft, ook in autoroutes die nu vanaf de hoofdvestiging van het VBG gedaan worden.
Dikke kans dat ze dat tegelijk met het gedrocht autobedrijf invoeren.
Ze rijden hier nog niet maar we kotsen ze al wel uit. Subcontractors die rondrijden met autos die roesten of dikke barsten in het ruit. De managers van het autobedrijf komen binnen, stellen zich niet voor, groeten niet, parkeren hun auto's driedubbel op ONS terrein. Dan zijn ze nu 3 maanden bezig met voorbereiden, vragen niks aan de mensen op de vloer of de TC's nu, hebben ze niet eens de begintijden van de haalritten goed. Depotritten hebben ze ook compleet fout gepland zonder enkel overleg, serieus drama. Als er 1 iemand te laat zn wijk klaar heeft voor het depot moet er een complete order worden opgesteld, over minder bureaucratie gesproken.
Bedrijf word helemaal kapot gemaakt ipv bezuinigen word er zwaar geld over de balk gesmeten om een nog inferieur product af te leveren.

35 jaar werk word gewoon kapot gemaakt in enkele weken. Overgewaardeerde hotemetoten die het wel beter denken te kunnen doen :r
pi_98312997
dus als de HSM een keer vastloopt breekt de pleuris uit? :D lekker makkelijk
pi_98313124
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:27 schreef sbientje het volgende:
dus als de HSM een keer vastloopt breekt de pleuris uit? :D lekker makkelijk
Hier breekt de pleuris nu al uit op het moment dat er wat moeilijker spul doorheen moet.
Van de week zaten ze hier tot 15:00 voor te bereiden, wijken die om 13:00 op depot hadden moeten staan. Nu kun je dan gewoon een random iemand met rijbewijs van de vloer plukken en die richting depot laten rijden. Straks met het autobedrijf kan dat niet meer en het autobedrijf heeft waarschijnlijk ook geen mensen noch autos beschikbaar. Ze willen 5 van de 11 autos er uit jagen.
pi_98313312
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:30 schreef carboni het volgende:

[..]

Hier breekt de pleuris al uit op het moment dat er wat moeilijker spul doorheen moet.
nou ja ik bedoelde qua depotritten eigenlijk :D bij ons breekt iedere week de pleuris wel een keer uit :D niets nieuws meer dus
pi_98313332
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:34 schreef sbientje het volgende:

[..]

nou ja ik bedoelde qua depotritten eigenlijk :D
Oh zeker, zie de TC nog wel in zn priveauto uit armoede naar een depot rijden.
Overigens komt het piek/daldagen gezeik deze zomer nog. Kan je Di,Do,Vr 10 uur werken, en ma,wo,vr maandagdiensten doen. Gaat ook postbezorgers kosten.
pi_98313379
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:34 schreef carboni het volgende:

[..]

Oh zeker
en ook maar 1 rit naar depot zeker? bij ons zijn een aantal postbezorgers die 2 wijken ebben en nu hun eerste wijk rond 12 uur krijgen. Straks ook nog? ik vind het niet echt een verbetering allemaal
pi_98313446
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:35 schreef sbientje het volgende:

[..]

en ook maar 1 rit naar depot zeker? bij ons zijn een aantal postbezorgers die 2 wijken ebben en nu hun eerste wijk rond 12 uur krijgen. Straks ook nog? ik vind het niet echt een verbetering allemaal
Op dit moment zijn er 6 depots, 3 ritten. 1e depot word aangeleverd om 11:00 laatste om 13:00

HIer is overigens een postbezorger met 2 wijken die allebei om 13:00 aangeleverd worden :') Is niet echt een ochtendmens zeg maar.

Overigens word het nog stommer in oktober: de bupo gaat sluiten en de postbussen verhuizen naar de Gamma. de fucking bouwmarkt gamma :')

[ Bericht 4% gewijzigd door carboni op 17-06-2011 22:46:07 ]
pi_98315443
Voor mijn wijk (lopen) staat 4.05 uur. Niet te doen eigenlijk, alleen als het heel rustig is.
pi_98315491
Morgen het regenpak maar eens uit testen ...
pi_98318566
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen het regenpak maar eens uit testen ...
vermoed dat het net te warm is voor het regenpak.....
pi_98324945
Denk dat het niet prettig lopen wordt vandaag.
lama
pi_98325370
Denk t ook niet, het waait hier al als een malle, als t daar ook nog bij regent word ik niet blij!
pi_98325435
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:02 schreef carboni het volgende:

[..]

Dikke kans dat ze dat tegelijk met het gedrocht autobedrijf invoeren.
Ze rijden hier nog niet maar we kotsen ze al wel uit. Subcontractors die rondrijden met autos die roesten of dikke barsten in het ruit. De managers van het autobedrijf komen binnen, stellen zich niet voor, groeten niet, parkeren hun auto's driedubbel op ONS terrein. Dan zijn ze nu 3 maanden bezig met voorbereiden, vragen niks aan de mensen op de vloer of de TC's nu, hebben ze niet eens de begintijden van de haalritten goed. Depotritten hebben ze ook compleet fout gepland zonder enkel overleg, serieus drama. Als er 1 iemand te laat zn wijk klaar heeft voor het depot moet er een complete order worden opgesteld, over minder bureaucratie gesproken.
Bedrijf word helemaal kapot gemaakt ipv bezuinigen word er zwaar geld over de balk gesmeten om een nog inferieur product af te leveren.

35 jaar werk word gewoon kapot gemaakt in enkele weken. Overgewaardeerde hotemetoten die het wel beter denken te kunnen doen :r
Ik heb een hbo bedrijfseconomie, en nog steeds snap ik niet hoe je geld kunt bezuinigen door extra managementlagen, meer bureaucratie en meer mannetjes die geld willen vangen in je organisatie te brengen.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 09:29:20 #123
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_98325792
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 08:36 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik heb een hbo bedrijfseconomie, en nog steeds snap ik niet hoe je geld kunt bezuinigen door extra managementlagen, meer bureaucratie en meer mannetjes die geld willen vangen in je organisatie te brengen.
Door de postbezorgers nog harder uit te knijpen. Zo wil TNT de in de CAO voor Postbezorgers vastgestelde duur van een fulltime werkweek verlengen van 38 naar 40 uur. Complete bullshit, want geen enkele postbezorger werkt fulltime (dat mag niet eens), en binnen TNT is fulltime vastgesteld op 37 uur! Maar de truc is dat het minimumloon zoals dat wettelijk bepaald is, geen uurloon is, maar een weekloon. En als TNT dat bedrag nu door 40 deelt ipv 38 hoeven ze de postbezorgers nog maar EUR 8,21 per uur uit te betalen ipv EUR 8,65. Een tweede truc is dat ze die mensen expres te kleine contracten geven, want als ze dan extra werken hoef je ze over die meeruren niet het minimumloon uit te betalen, maar mag het ook minder zijn. Het minimumloon is nml alleen van toepassing op contracturen. En aangezien die postbezorgers al zo lang geen loonsverhoging gehad hebben dat bij veel van hen hun uurloon onder het minimumloon gezakt is, is dat kassa voor TNT.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_98332496
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:34 schreef carboni het volgende:

[..]

Oh zeker, zie de TC nog wel in zn priveauto uit armoede naar een depot rijden.
Overigens komt het piek/daldagen gezeik deze zomer nog. Kan je Di,Do,Vr 10 uur werken, en ma,wo,vr maandagdiensten doen. Gaat ook postbezorgers kosten.
Hier vanaf volgende week in principe alleen HAH op dinsdag en zaterdag max 5, met uitval naar donderdag. Ook mogen we dan geen onderscheid meer maken tussen zakelijk en particulier, dus HAH bezorgen bij winkels etc. :N
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 18 juni 2011 @ 15:21:57 #125
338190 np101
soms 1 anders 0
pi_98335009
Zo was vandaag lekker rustig. Bij al me 3 wijken was er telkens 1 tas post en dan 1 het HAH en rest.
Met die regen viel het ook erg mee, nauwelijks iets gevallen. Na het middag uur deed ik zelfs mij jas uit zo warm werd het.
En ik zag dat er bij het salaris iets van 13 euro winstuitkering bij zat, is redelijk veel toch, voor een zaterdagmederwerkert :)
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 juni 2011 @ 16:34:10 #126
Maffe Fries
pi_98337546
Viel vandaag alleszins mee met de drukte. Wel enkele stevige buien onderweg gehad, maar over het algemeen ben ik vrij droog gebleven.
pi_98339019
bij ons was het nog aardig druk, uiteindelijk van half zes tot half 4 gewerkt. maar nu lekker weekend! :P
pi_98339938
Mijn wijk met HAH is 4:20. Een jaar geleden was deze zelfs nog 5:00, tot er (gelukkig) een stuk werd ondergebracht bij een autowijk. Is een van de twee wijken (hele dorpen, eigenlijk) die vrijwel nooit wordt opgedeeld op zaterdag :'(

Gelukkig kan ik dan meestal al wel vroeg de straat op, maar vaak is die vuilpost er dan net en heb ik alles al gezet. Vandaag ook weer }:| Onderweg ook wat plensbuien gehad, heerlijk als je zo'n grote wijk hebt, maar was gelukkig wel weer op tijd klaar. Weekend! :)
pi_98339973
spektakel in mijn wijk! Zou er verband zijn met de open deur? :D
http://bit.ly/jUM9zZ
pi_98340043
was heel weinig blauwe bakken hier, maar veel HSM post. De ijsprijs van de postcode loterij was blijkbaar hier gevallen :D Dus veel postcodeloterijbrieven. En toen ging het ook nog gieten.. Ik heb beetje rustigaan gedaan, had geen zin om te haasten op straat.
pi_98351140
Wat een bizar drukke dag, al die V&D-kaartjes en dan is er gisteren in mijn DVG post verzopen wat vooral in mijn wijken behoorde en de kampioenen van mijn dienst waren ook al bewust verzopen omdat mijn voorbereiding vroeg afloopt en de aflevering ook met extreme drukte geen probleem wordt. Nog geen 1 dag dit jaar zo laat klaar geweest met voorbereiden terwijl ik dit jaar nog geen 1 keer zo snel gewerkt heb als vandaag. Vervolgens nog 3 wijken gelopen waarvan 2 met portieken. Bij 1 van de wijken die ik liep stond dezelfde wijk van vrijdag er ook nog. De teamcoach opgebelt dat die wijk er nog stond, voordat je ineens verantwooding moet afleggen waarom je een wijk niet bezorgd hebt die je wel hebt weggebracht.
pi_98351490
Gelukkig geen v&d kaartjes gezien hier maar wel een glasvezel mailing in 1 postcodegebied. Dik druk in een falend DVG waar het met scenario maatwerk rustig al een teringzooi is. DVG word voor 75% gerund door tijdelijke krachten en zaterdagwerkers zonder postverdeler en dat is te merken ook. Wijken die op verkeerde depots komen, HAH die wel op een depot terecht komt maar de post niet of andersom. Echt 75% van dit soort fouten komt van dit ene DVG.
pi_98367845
Gelukkig maar een regenbuitje gehad, gisteren :9
Ging wel hard, maar het was zo over.

Was redelijk snel klaar met mijn wijk, dus gevraagd of ik nog een wijk kon lopen en dan kon.
Maar dan vraag ik mij af of ze die wijk hadden laten staan als ik het niet had aangeboden? :{

Moest een wijk lopen die ik helemaal niet kende en op een gegeven moment moest ik zelfs vragen aan voorbijganger waar een bepaalde straat was. :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 19 juni 2011 @ 14:16:40 #134
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_98369664
Gister aangegeven niet te kunnen werken, moest om 13.15 weg. Word ik om 11.15 alsnog gebeld of ik een klein wijkje wil lopen, zou daar op tijd mee klaar zijn. Traag als ik ben was ik bang dat dat niet zou lukken, maar er was zo weinig post en het was zo'n klein wijkje dat ik in 36 minuten klaar was en om 12.45 weer thuis zat :+
pi_98375739
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:16 schreef JochemP het volgende:
Gister aangegeven niet te kunnen werken, moest om 13.15 weg. Word ik om 11.15 alsnog gebeld of ik een klein wijkje wil lopen, zou daar op tijd mee klaar zijn. Traag als ik ben was ik bang dat dat niet zou lukken, maar er was zo weinig post en het was zo'n klein wijkje dat ik in 36 minuten klaar was en om 12.45 weer thuis zat :+
Opmerkelijk, wanneer een leidinggevende hier zegt "ach wijkje van een uurtje" dan weet iedereen hier dat het minstens anderhalf uur lopen is :D
  zondag 19 juni 2011 @ 16:58:40 #136
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98375800
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef carboni het volgende:

[..]

Opmerkelijk, wanneer een leidinggevende hier zegt "ach wijkje van een uurtje" dan weet iedereen hier dat het minstens anderhalf uur lopen is :D
Inderdaad. _O-
Klein betekend hier normaal, rustig betekend vrij druk en als ze druk zeggen is het scenario "Extreem", en we zullen kijken betekend gewoon nee. _O-
pi_98375865
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:58 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad. _O-
Klein betekend hier normaal, rustig betekend vrij druk en als ze druk zeggen is het scenario "Extreem", en we zullen kijken betekend gewoon nee. _O-
Scenario maatwerk dikke duim.
pi_98375941
bij ons zijn het nu piek- en daldagen.. een van mijn collega's denkt alleen dat dat afhangt van hoe leuk hij het vindt op de werkvloer geloof ik, want die noemt steevast daldagen piekdagen en andersom haha
pi_98376009
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef carboni het volgende:

[..]

"Wijk van anderhalf uur." Ja, als je midden in de zomerdip zit zonder HAH wel ja. :')

Mooi om te zien dat het overal hetzelfde gaat :')
  zondag 19 juni 2011 @ 17:05:37 #140
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98376041
Dat systeem hebben we hier nu ook, betekend eigenlijk gewoon dit:
Dinsdag druk en HAH, was altijd al.
Woensdag nog druk omdat er verschillende magazines etc. ook die dag de deur uit gaan.
Donderdag vrij rustig qua post maar dan weer een achterlijke folder erbij zodat je nog lang bezig bent.
Vrijdag normaal zoals gewoonlijk.

Met andere woorden, langer bezig dan normaliter doordat ze de echt rustige dag opvullen met HAH en de andere dagen merken we geen verschil. _O-
pi_98376087
Morgen word hier zwaar triest hier. Autobedrijf gaat rijden met maar 3 chauffeurs die het voorheen deden en voor de rest subcontractors en een postbode die nooit autodiensten deed. Haalritten worden ook nu gedaan door subco's die op zn hoogst 1x zijn meegereden.
Die subcontractors zijn triest man, 2 zijn pakketchauffeurs die het tussendoor gaan doen met hun pakketbus (zeer praktisch) en 1 rijd rond met een kapot voorruit.
Verwachting onder het overblijvende personeel dat minstens een kwart van de klanten in juni nog weggaan.
  zondag 19 juni 2011 @ 17:08:29 #142
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98376133
Kreeg vandaag te horen dat ik ben toegelaten tot de studie die ik graag wilde volgen dus een dezer dagen mijn ontslag maar indienen, eens wat anders in de tijd dat zij de brieven structureel de deur uit sturen naar personeel.
pi_98376221
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:08 schreef Lastpost het volgende:
Kreeg vandaag te horen dat ik ben toegelaten tot de studie die ik graag wilde volgen dus een dezer dagen mijn ontslag maar indienen, eens wat anders in de tijd dat zij de brieven structureel de deur uit sturen naar personeel.
Ze zijn zeer gewend geraakt aan postbezorgers/zaterdagwerkers die de brui er aan geven door alle veranderingen.
  zondag 19 juni 2011 @ 17:14:34 #144
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98376384
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:10 schreef carboni het volgende:

[..]

Ze zijn zeer gewend geraakt aan postbezorgers/zaterdagwerkers die de brui er aan geven door alle veranderingen.
Geef ze ook geen ongelijk, heb het jaren met plezier gedaan maar dat werd er ook steeds minder op, lijkt af en toe wel een spelletje personeel pesten. :')
pi_98376391
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:06 schreef carboni het volgende:
Morgen word hier zwaar triest hier. Autobedrijf gaat rijden met maar 3 chauffeurs die het voorheen deden en voor de rest subcontractors en een postbode die nooit autodiensten deed. Haalritten worden ook nu gedaan door subco's die op zn hoogst 1x zijn meegereden.
Die subcontractors zijn triest man, 2 zijn pakketchauffeurs die het tussendoor gaan doen met hun pakketbus (zeer praktisch) en 1 rijd rond met een kapot voorruit.
Verwachting onder het overblijvende personeel dat minstens een kwart van de klanten in juni nog weggaan.
Depot ritjes ook naar het autobedrijf?
pi_98376989
Ik ben blij dat ik binnen zit en niet hoef te werken :')
Het komt hier met bakken uit de hemel.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_98377543
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:14 schreef lololo het volgende:

[..]

Depot ritjes ook naar het autobedrijf?
Ja alles met een auto. Hier worden zelfs de depotritten dan uitbesteed door het autobedrijf.
Word dus een feest als er iemand een tas op een kar naar het verkeerde depot zet. Nu ziet de chauffeur dat nog wel eens corrigeren maar dat gebeurd straks echt niet meer. En als het dan misgaat kan de TC nog iemand willekeurig in een auto zetten om die tas te zoeken. Dat autobedrijf heeft zeer waarschijnlijk niemand die dat kan doen.
Tijd voor een nieuwe werkgever.
pi_98377703
ik vind het ecth TE maf dat depotritten naar het autobedrijf gaan. Dat kan toch gewoon niet :D
pi_98379185
Hier is het nog niet echt fout gegaan met de depotritten met het autobedrijf. wel kut jah als een tas toch verkeerd terecht komt idd.
pi_98379307
Ligt grotendeels aan hoe goed de postverdeler is en die word hier altijd als eerste weggetrokken.
Dingen die nu al misgaan zijn HAH die al een depotkar staat terwijl op het (laatste moment) besloten is dat de post op de vestiging zou worden opgehaald of zakken op de verkeerde kar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')