abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98287875
ik ga de straat maar eens op, erg weinig post vandaag. Eens kijken hoe het met de open deur is ;) Ik meld me eind van de middag wel weer ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_98289452
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:42 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

naja in het begin stuurde ik in dubbelzijdige enveloppen.
Kwam eigenlijk 9/10x goed aan behalve na de stakingen.
Toen ben ik dus in doosjes gaan sturen.

En dat doe ik nu nogsteeds.
komt wel goed aan allemaal, maar erg laat helaas.

En kijk een dag later of 2 dagen later, naja daar kan ik niks aan doen en jij ook niet.

Maar een week later is toch een heel erg raar verhaal, dat snappen wij alle 2 wel.
TNT weet van niks, en klanten zijn ontevreden.

Dat werkt helaas niet zo goed :)
Ik zou je retouradres doen zoals je nu hebt, maar dan op 1 regel, dus: NGR Rijckerstraat 1-II 6134 AM Sittard
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:15:05 #78
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_98290587
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:42 schreef rub3n het volgende:

[..]

Ik zou je retouradres doen zoals je nu hebt, maar dan op 1 regel, dus: NGR Rijckerstraat 1-II 6134 AM Sittard
thx :)

vandaag was een jongen van TNT langs gekomen met een pakje wat terug is gekomen.
Hij snapte er ook niks van, want het adres staat op de juiste kant, alles staat goed enz.

hij zei dat hij het ook wel eens had met zijn bedrijf..

heel vaag ;) maar ik ga het eens doen zoals jij zei
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_98290820
Shit gister al m'n post natgeregend, adressen niet meer te lezen en ik hoorde allemaal hoesjes kraken toen ik de post aanstampte.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:42:12 #80
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_98293683
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:22 schreef Troeta het volgende:
Shit gister al m'n post natgeregend, adressen niet meer te lezen en ik hoorde allemaal hoesjes kraken toen ik de post aanstampte.
ff screenshot gemaakt voor als het echt is gebeurd ;)
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_98296680
Nou, soap over, de deur was nu dicht..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_98296756
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:51 schreef sbientje het volgende:
Nou, soap over, de deur was nu dicht..
Weekend stond voor de deur. ;)
pi_98300044
hee mijn salarisstrook is er al digitaal!

edit - valt me helemaal niet tegen, had veel minder verwacht :) 540 euro

[ Bericht 68% gewijzigd door sbientje op 17-06-2011 17:18:33 ]
pi_98300441
Hier precies ¤555,99 :P Mooi bedrag.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_98302131
Hier 858, valt me nog beetje tegen. Ook jammer van die 200 euro belasting...

Mooi verhaal:
Ik kom bij TNT, collega staat de auto uit te pakken en verteld van een pakketje bij een servicepoint. Dat pakket begon te roken terwijl die het stond in te laden, hij als de sodemieter buiten gezet en servicepoint erbij gehaald. Er zou een apart transport voor komen.
Kom ik er 3 uur later, stond het pakket er weer. Ze hadden hem open gemaakt, er zat een koker met stikstof in (ze dachten om het "paardensperma" koel te houden haha)

Ik dat pakket meenemen, moest hem rechtop houden. Ik zet hem bij TNT op een container. Wil de L&T'er hem overpakken op een andere container (efficient inpakken) houdt tie hem op de kop, begint tie weer te roken! haha Hele doos "bevriest" weer. Maar weer op een container gezet, in Zwolle (ofzo) kijken ze maar verder.

Het serviccepoint ging als ze de verzender weer aan de balie hadden er maar even een hartig woordje over wisselen met de verzender... Mag natuurlijk niet zoiets versturen. Ik vind ook niet dat we hem op de container hadden moeten zetten. Als iemand hem pakt, en ff niet oplet heb je zo je hand bevroren...
Maarja, ik moest dringend weg, omdat ik een weekendje weg ga, dus niet meer mijn zorg! (Morgen vrij!!! *O* )
pi_98302864
Ik zie net dat mijn TC mij nog heeft proberen te bellen laat in de middag. Dat riekt naar wijk die is blijven staan ofzo....
pi_98303478
heb de hele week al de grootste wijk van ons team.. zijn ze ook nog aan het bijbouwen enzo. De TC had het vandaag over opsplitsen, dat zou niet eens zo'n gek idee zijn want nu is ie met HAH echt net wat te groot. Zeker als je er nog een klein wijkje na hebt..
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 17 juni 2011 @ 19:37:09 #88
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_98305192
Vandaag een brief gelezen waarin een datum genoemd wordt waarop mijn kantoor gaat sluiten. Sluiting was al wel verwacht en ook dit jaar nog, maar met een datum er bij komt het een stuk dichterbij ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_98305811
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag een brief gelezen waarin een datum genoemd wordt waarop mijn kantoor gaat sluiten. Sluiting was al wel verwacht en ook dit jaar nog, maar met een datum er bij komt het een stuk dichterbij ...
gaan jullie dit jaar nog dicht? en dan? wat ga jij dan doen?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 17 juni 2011 @ 19:55:42 #90
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_98305904
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef sbientje het volgende:

[..]

gaan jullie dit jaar nog dicht? en dan? wat ga jij dan doen?
Dan gaan we naar de hoofdvestiging van ons VBG. Dat ons kantoor nog open is mag een wonder heten, omdat we zo ongeveer het kleinste kantoor van Nederland zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_98306614
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:53 schreef sbientje het volgende:
heb de hele week al de grootste wijk van ons team.. zijn ze ook nog aan het bijbouwen enzo. De TC had het vandaag over opsplitsen, dat zou niet eens zo'n gek idee zijn want nu is ie met HAH echt net wat te groot. Zeker als je er nog een klein wijkje na hebt..
Hoe groot is die wijk dan? (looptijd met HAH en het aantal afgiftepunten?)
In mijn oude DVG hebben zijn er ook van die idioot grote wijken. 9 van de 24 wijken hebben meer afgiftepunten dan officieel hoort (max 450). en de gemiddelde looptijd is ongeveer 2:10

[ Bericht 12% gewijzigd door TokenW op 17-06-2011 20:20:16 ]
pi_98307736
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef TokenW het volgende:

[..]

Hoe groot is die wijk dan? (looptijd met HAH en het aantal afgiftepunten?)
In mijn oude DVG hebben zijn er ook van die idioot grote wijken. 9 van de 24 wijken hebben meer afgiftepunten dan officieel hoort (max 450). en de gemiddelde looptijd is ongeveer 2:10
2:50u looptijd. Ik weet niet hoeveel afgiftepunten :)
pi_98307792
"Officieel" 2:50 looptijd, dus in de praktijk nog veel meer? :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_98307824
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:41 schreef pussywillow het volgende:
"Officieel" 2:50 looptijd, dus in de praktijk nog veel meer? :P
nah, in 3 uur kan je het wel redden met HAH. Niet heel veel meer dus :)

edit - maar dan meot je wel nog een keer terug naar depot als je niet illegaal met de auto gaat ;)
pi_98307952
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:42 schreef sbientje het volgende:

[..]

nah, in 3 uur kan je het wel redden met HAH. Niet heel veel meer dus :)

edit - maar dan meot je wel nog een keer terug naar depot als je niet illegaal met de auto gaat ;)
Dat valt op zich nog wel mee. Bij ons op kantoor zijn in ieder geval nog grotere wijken dan dat.
pi_98308097
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:45 schreef TokenW het volgende:

[..]

Dat valt op zich nog wel mee. Bij ons op kantoor zijn in ieder geval nog grotere wijken dan dat.
vind je dat meevallen? ik vind dat echt wel een flinke wijk hoor. Veel groter moeten ze echt niet worden :D

Wat is bij jullie de grootste loopwijk dan?
pi_98308189
Ik heb denk ik bij ons de grootste wijk.
4:45 uur en 150 kilometer
pi_98308228
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:48 schreef sbientje het volgende:

[..]

vind je dat meevallen? ik vind dat echt wel een flinke wijk hoor. Veel groter moeten ze echt niet worden :D

3:20 uur en we hebben ook nog een grote buitenwijk waar je nu zo'n 2:50 mee bezig bent, maar daar komen in de toekomst nog zo'n 600 afgiftepunten bij. Qua afgiftepunten heeft de grootste 802 afgiftepunten, maar daar gaat na oplevering van de nieuwbouw nog een wijk overheen met 909 afgiftepunten. Bij ons op kantoor zijn zeker zo'n 20 wijken van minimaal 2:30 uur.
pi_98308230
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:48 schreef sbientje het volgende:

[..]

Bij ons is er een wijk van 4 uur, dat is volgens mij de grootste. Maar wel meerdere wijken die tussen de 2 uur en 40 minuten en 3 uur zijn.
pi_98308318
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:50 schreef BirdyMen het volgende:
Ik heb denk ik bij ons de grootste wijk.
4:45 uur en 150 kilometer
4:45 is gewoon ziek. Ook al is het een autorit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')