Ik zou je retouradres doen zoals je nu hebt, maar dan op 1 regel, dus: NGR Rijckerstraat 1-II 6134 AM Sittardquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:42 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
naja in het begin stuurde ik in dubbelzijdige enveloppen.
Kwam eigenlijk 9/10x goed aan behalve na de stakingen.
Toen ben ik dus in doosjes gaan sturen.
En dat doe ik nu nogsteeds.
komt wel goed aan allemaal, maar erg laat helaas.
En kijk een dag later of 2 dagen later, naja daar kan ik niks aan doen en jij ook niet.
Maar een week later is toch een heel erg raar verhaal, dat snappen wij alle 2 wel.
TNT weet van niks, en klanten zijn ontevreden.
Dat werkt helaas niet zo goed
thxquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:42 schreef rub3n het volgende:
[..]
Ik zou je retouradres doen zoals je nu hebt, maar dan op 1 regel, dus: NGR Rijckerstraat 1-II 6134 AM Sittard
ff screenshot gemaakt voor als het echt is gebeurdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:22 schreef Troeta het volgende:
Shit gister al m'n post natgeregend, adressen niet meer te lezen en ik hoorde allemaal hoesjes kraken toen ik de post aanstampte.
gaan jullie dit jaar nog dicht? en dan? wat ga jij dan doen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag een brief gelezen waarin een datum genoemd wordt waarop mijn kantoor gaat sluiten. Sluiting was al wel verwacht en ook dit jaar nog, maar met een datum er bij komt het een stuk dichterbij ...
Dan gaan we naar de hoofdvestiging van ons VBG. Dat ons kantoor nog open is mag een wonder heten, omdat we zo ongeveer het kleinste kantoor van Nederland zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
gaan jullie dit jaar nog dicht? en dan? wat ga jij dan doen?
Hoe groot is die wijk dan? (looptijd met HAH en het aantal afgiftepunten?)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:53 schreef sbientje het volgende:
heb de hele week al de grootste wijk van ons team.. zijn ze ook nog aan het bijbouwen enzo. De TC had het vandaag over opsplitsen, dat zou niet eens zo'n gek idee zijn want nu is ie met HAH echt net wat te groot. Zeker als je er nog een klein wijkje na hebt..
2:50u looptijd. Ik weet niet hoeveel afgiftepuntenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef TokenW het volgende:
[..]
Hoe groot is die wijk dan? (looptijd met HAH en het aantal afgiftepunten?)
In mijn oude DVG hebben zijn er ook van die idioot grote wijken. 9 van de 24 wijken hebben meer afgiftepunten dan officieel hoort (max 450). en de gemiddelde looptijd is ongeveer 2:10
nah, in 3 uur kan je het wel redden met HAH. Niet heel veel meer dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:41 schreef pussywillow het volgende:
"Officieel" 2:50 looptijd, dus in de praktijk nog veel meer?
Dat valt op zich nog wel mee. Bij ons op kantoor zijn in ieder geval nog grotere wijken dan dat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:42 schreef sbientje het volgende:
[..]
nah, in 3 uur kan je het wel redden met HAH. Niet heel veel meer dus
edit - maar dan meot je wel nog een keer terug naar depot als je niet illegaal met de auto gaat
vind je dat meevallen? ik vind dat echt wel een flinke wijk hoor. Veel groter moeten ze echt niet wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:45 schreef TokenW het volgende:
[..]
Dat valt op zich nog wel mee. Bij ons op kantoor zijn in ieder geval nog grotere wijken dan dat.
3:20 uur en we hebben ook nog een grote buitenwijk waar je nu zo'n 2:50 mee bezig bent, maar daar komen in de toekomst nog zo'n 600 afgiftepunten bij. Qua afgiftepunten heeft de grootste 802 afgiftepunten, maar daar gaat na oplevering van de nieuwbouw nog een wijk overheen met 909 afgiftepunten. Bij ons op kantoor zijn zeker zo'n 20 wijken van minimaal 2:30 uur.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
vind je dat meevallen? ik vind dat echt wel een flinke wijk hoor. Veel groter moeten ze echt niet worden![]()
Wat is bij jullie de grootste loopwijk dan?
Bij ons is er een wijk van 4 uur, dat is volgens mij de grootste. Maar wel meerdere wijken die tussen de 2 uur en 40 minuten en 3 uur zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
vind je dat meevallen? ik vind dat echt wel een flinke wijk hoor. Veel groter moeten ze echt niet worden![]()
Wat is bij jullie de grootste loopwijk dan?
4:45 is gewoon ziek. Ook al is het een autorit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:50 schreef BirdyMen het volgende:
Ik heb denk ik bij ons de grootste wijk.
4:45 uur en 150 kilometer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |