abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98267075
Ik kreeg vandaag post van 8 juni.
Nou is dat normaal niet zo erg, maar ik moest het binnen 10 dagen terug sturen voor akkoord.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:09:14 #52
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_98267077
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef rub3n het volgende:
Wel vreemd dat de tekst van de e-mail in een compleet ander lettertype is dan de "groet/handtekening".
Blame TNT? of moet ik nu ook een hele screenshot gaan maken van mn hele mail folder?
want de rest van de dirs die dan zichtbaar zijn gaat jullie niks aan :)
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:10:30 #53
313962 alexmeijer
pi_98267159
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef rub3n het volgende:
Mja, als je nu gaat lopen pronken met je maximale inkomen, krijg je weinig sympathie hier denk ik.

De mensen in dit topic moeten vrij hard werken voor hun (bij)verdiensten! Helemaal in de nieuwe tijden van de post waar alles in een (te) krappe tijd moet.
Ik doe mijn werk, jullie doen jullie werk.
Niks mis mee, maar ga niet lopen zeiken dat mijn bedrijf niet loopt want ik heb helemaal niks te klagen.
En ik werk net zo hard als jullie, verschil is dat IK de dupe ben als TNT (dus ook jullie) iets fout doen.

En er zullen vast alleen maar goede bezorgers zitten op FOK, die pakketje netjes afleveren enz.

Maar de rest dan? waar ligt dat probleem? als ik daar een oplossing voor weet kan ik het ook oplossen.

Owja en geloof mij, ik heb jaren geleden ook bij TNT gewerkt (post en pakket).
En hoe ik zie hoe bepaalde mensen met post omgaan?

doe heb ik het dus ook (als die eerste)

precies zo..
pi_98267328
Ik wil je best helpen. Maak eens een foto van een pakketje van je dan? (blur de adressen maar)
pi_98267662
Wij hebben tijdens vossen van pakjes altijd een paar pakjes voor de afzender (buspakjes overigens) van een en hetzelfde bedrijf, waarschijnlijk is er iets aan de vormgeving/papier/kleur weet ik het waardoor de machine consistent de afzender leest i.p.v. de ontvanger.

Overigens ook meeste aan het buitenland gericht, maar kan me even niet herinneren of er priority stickers op zaten of niet.

Daarnaast zou het ook nog aan het adres kunnen liggen (misschien vergezocht), maar ik heb helemaal geen verstand van de soortmachine die ze daar gebruiken.
lama
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:25:04 #56
313962 alexmeijer
pi_98268006
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef rub3n het volgende:
Ik wil je best helpen. Maak eens een foto van een pakketje van je dan? (blur de adressen maar)

Zo komt hij uit de printer , domeinnaam knip en plak ik links boven in de hoek.
de rest komt in het midden.

Dit is een voorbeeld van tijdje geleden alweer, er zit vaak zat een spatie tussen postcode en letters.

En heb nu meer spaties tussen postcode en woonplaats.

Heb het laatst nog groter gemaakt om het verschil duidelijk aan te tonen.

daaronder komt wat op de achterkant moet.
pi_98268295
Die afzender info is best groot als je die op de achterkant plakt kan ik me wel voorstellen dat die per ongeluk terug komt. De SMO (sorteermachine overig) kan niet lezen dat het het retour adres is.
Zou het wat kleiner en op 1 regel op de voorkant doen.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:32:43 #58
313962 alexmeijer
pi_98268445
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef carboni het volgende:
Die afzender info is best groot als je die op de achterkant plakt kan ik me wel voorstellen dat die per ongeluk terug komt. De SMO (sorteermachine overig) kan niet lezen dat het het retour adres is.
Zou het wat kleiner en op 1 regel op de voorkant doen.
de foto is echt heel dicht bij genomen.
Ken je bonnetjes die je krijgt bij boodschappen? zo groot is het.

kan het eens proberen , rechts onderin toch?

maar los van terug komen, dat kan ik nog voorstellen.

Dat pakketjes pas na een week aankomen, dat is raar.

gewoon: straat + huisnummer, postcode, woonplaats?
onderstreept?
pi_98268699
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Als ze telkens terugkomen de vestiging waar jouw post wordt voorbereid, omdat ze naar afzender worden gestuurd en dat de postbodes daar het pakketje als foutloper zien is het te begrijpen, maar dat het dan de hele tijd daar uitkomt is wel lastig te geloven.

Overigens kun je proberen gewoon postcode, huisnr als afzender te doen, voor nationale zendingen.
lama
pi_98268710
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

gewoon: straat + huisnummer, postcode, woonplaats?
onderstreept?

ZOiets als dit maar dan zonder barcode. Zelden kom ik deze tegen als fout gesorteerd bij het vossen.

donderdag 16 juni 2011 @ 21:39:45 #61
313962 alexmeijer
pi_98268829
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:37 schreef carboni het volgende:

[..]

ZOiets als dit maar dan zonder barcode. Zelden kom ik deze tegen als fout gesorteerd bij het vossen.

[ afbeelding ]
Ik ga het eens in het systeem maken :)

bedankt, zal vanaf volgende week wel laten weten hoe het gaat.

Kan het dus gewoon (links boven) onder het logo zetten

anyway: zo?
Zoja, dan ga ik het vanaf nu zo testen

[ Bericht 5% gewijzigd door alexmeijer op 16-06-2011 21:52:24 ]
pi_98270596
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:37 schreef lbeew het volgende:

[..]

Als ze telkens terugkomen de vestiging waar jouw post wordt voorbereid, omdat ze naar afzender worden gestuurd en dat de postbodes daar het pakketje als foutloper zien is het te begrijpen, maar dat het dan de hele tijd daar uitkomt is wel lastig te geloven.

Overigens kun je proberen gewoon postcode, huisnr als afzender te doen, voor nationale zendingen.
Ik zie hier bij het vossen ook wel eens pakjes voorbij komen die al tig keer er tussen hebben gezeten. Dan plak je er een herstelsticker op, komt ie de volgende dag gewoon weer terug, zet je een kruis door het retouradres, komt ie ook weer terug, omcirkel je het adres waar het naartoe moet en zet je er zelfs pijlen bij, en dan nog zit het er soms weer tussen. In dat soort gevallen vraag ik me ook wel eens af hoe dat toch mogelijk is, en ja, dan heeft zo'n pakje inderdaad wel al snel een vertraging van een week.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:19:54 #63
313962 alexmeijer
pi_98271114
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ik zie hier bij het vossen ook wel eens pakjes voorbij komen die al tig keer er tussen hebben gezeten. Dan plak je er een herstelsticker op, komt ie de volgende dag gewoon weer terug, zet je een kruis door het retouradres, komt ie ook weer terug, omcirkel je het adres waar het naartoe moet en zet je er zelfs pijlen bij, en dan nog zit het er soms weer tussen. In dat soort gevallen vraag ik me ook wel eens af hoe dat toch mogelijk is, en ja, dan heeft zo'n pakje inderdaad wel al snel een vertraging van een week.
Dat lijkt idd wel op iets wat afgelopen week heel veel is gegeurd :)
pi_98271126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:10 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Ik doe mijn werk, jullie doen jullie werk.
Niks mis mee, maar ga niet lopen zeiken dat mijn bedrijf niet loopt want ik heb helemaal niks te klagen.
En ik werk net zo hard als jullie, verschil is dat IK de dupe ben als TNT (dus ook jullie) iets fout doen.

En er zullen vast alleen maar goede bezorgers zitten op FOK, die pakketje netjes afleveren enz.

Maar de rest dan? waar ligt dat probleem? als ik daar een oplossing voor weet kan ik het ook oplossen.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

dude ik wil niet zeiken hoor.. ik ben een bedrijf die zn 20+ pakjes per dag verstuur.
Mijn weekloon is jouw half jaar loon, dus kom niet zeiken met "nerd".

gewoon je meul houwe dus en lezen
:')
There are only 151 Pokémon.
pi_98271298
Probleem is een beetje bij het probleem oplossen is dat er niemand hier bij het sorteercentrum werkt. Voor bijna iedereen hier is het sorteercentrum een zwart gat waar post in gaat en op een magische manier redelijk goed uit.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:25:15 #66
313962 alexmeijer
pi_98271415
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef carboni het volgende:
Probleem is een beetje bij het probleem oplossen is dat er niemand hier bij het sorteercentrum werkt. Voor bijna iedereen hier is het sorteercentrum een zwart gat waar post in gaat en op een magische manier redelijk goed uit.
mja erg jammer want het ging allemaal zo goed altijd :)

alleen net na de stakingen kwamen veel dingen kapot aan
pi_98272032
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

mja erg jammer want het ging allemaal zo goed altijd :)

alleen net na de stakingen kwamen veel dingen kapot aan
Komt grotendeels ook omdat ze erg geprobeerd hebben die stakingen te breken door uitzendkrachten in te zetten en KNJ direct na de stakingen zorgt altijd al voor extra tijdelijke krachten die het wat minder nou nemen.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:42:03 #68
313962 alexmeijer
pi_98272354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef carboni het volgende:

[..]

Komt grotendeels ook omdat ze erg geprobeerd hebben die stakingen te breken door uitzendkrachten in te zetten en KNJ direct na de stakingen zorgt altijd al voor extra tijdelijke krachten die het wat minder nou nemen.
naja in het begin stuurde ik in dubbelzijdige enveloppen.
Kwam eigenlijk 9/10x goed aan behalve na de stakingen.
Toen ben ik dus in doosjes gaan sturen.

En dat doe ik nu nogsteeds.
komt wel goed aan allemaal, maar erg laat helaas.

En kijk een dag later of 2 dagen later, naja daar kan ik niks aan doen en jij ook niet.

Maar een week later is toch een heel erg raar verhaal, dat snappen wij alle 2 wel.
TNT weet van niks, en klanten zijn ontevreden.

Dat werkt helaas niet zo goed :)
pi_98272542
Mijn politieverhaal is helemaal ondergesneeuwd :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:50:11 #70
313962 alexmeijer
pi_98272806
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef sbientje het volgende:
:o sneeuwt het daar?
pi_98273799
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:50 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

:o sneeuwt het daar?
het sneeuwt hier pijpestelen :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_98274040
Zaterdag word het weer weer erg "lekker". Word zowiezo kutdag, laatste dag waarop het VBG nog normaal en compleet functioneert.
pi_98274126
Leuk vooruitzicht dus..

Ik heb eigenlijk alweer spijt dat ik aangeboden heb om een middag te komen werken, terwijl ik eigenlijk de hele dag vrij was. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_98275835
quote:
Meld je verhaal aan voor de "klantfocus award"

Postbode ontdekt moord. Area Zuid-Centraal

Een postbode belt de politie nadat de deur 2 dagen achtereen op een kier staat. De politie neemt een kijkje en treft 3 lichamen en een wietplantage aan. De bewoners maken het naar verluid goed.
pi_98276621
quote:
Ik wacht met smart op het vervolg :P Misschien is de deur morgen wel afgezet met rood-wit lint :o
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')