Blame TNT? of moet ik nu ook een hele screenshot gaan maken van mn hele mail folder?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef rub3n het volgende:
Wel vreemd dat de tekst van de e-mail in een compleet ander lettertype is dan de "groet/handtekening".
Ik doe mijn werk, jullie doen jullie werk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef rub3n het volgende:
Mja, als je nu gaat lopen pronken met je maximale inkomen, krijg je weinig sympathie hier denk ik.
De mensen in dit topic moeten vrij hard werken voor hun (bij)verdiensten! Helemaal in de nieuwe tijden van de post waar alles in een (te) krappe tijd moet.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef rub3n het volgende:
Ik wil je best helpen. Maak eens een foto van een pakketje van je dan? (blur de adressen maar)
de foto is echt heel dicht bij genomen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef carboni het volgende:
Die afzender info is best groot als je die op de achterkant plakt kan ik me wel voorstellen dat die per ongeluk terug komt. De SMO (sorteermachine overig) kan niet lezen dat het het retour adres is.
Zou het wat kleiner en op 1 regel op de voorkant doen.
Als ze telkens terugkomen de vestiging waar jouw post wordt voorbereid, omdat ze naar afzender worden gestuurd en dat de postbodes daar het pakketje als foutloper zien is het te begrijpen, maar dat het dan de hele tijd daar uitkomt is wel lastig te geloven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
de foto is echt heel dicht bij genomen.
Ken je bonnetjes die je krijgt bij boodschappen? zo groot is het.
kan het eens proberen , rechts onderin toch?
maar los van terug komen, dat kan ik nog voorstellen.
Dat pakketjes pas na een week aankomen, dat is raar.
ZOiets als dit maar dan zonder barcode. Zelden kom ik deze tegen als fout gesorteerd bij het vossen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
de foto is echt heel dicht bij genomen.
Ken je bonnetjes die je krijgt bij boodschappen? zo groot is het.
kan het eens proberen , rechts onderin toch?
maar los van terug komen, dat kan ik nog voorstellen.
Dat pakketjes pas na een week aankomen, dat is raar.
gewoon: straat + huisnummer, postcode, woonplaats?
onderstreept?
Ik ga het eens in het systeem makenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:37 schreef carboni het volgende:
[..]
ZOiets als dit maar dan zonder barcode. Zelden kom ik deze tegen als fout gesorteerd bij het vossen.
[ afbeelding ]
Ik zie hier bij het vossen ook wel eens pakjes voorbij komen die al tig keer er tussen hebben gezeten. Dan plak je er een herstelsticker op, komt ie de volgende dag gewoon weer terug, zet je een kruis door het retouradres, komt ie ook weer terug, omcirkel je het adres waar het naartoe moet en zet je er zelfs pijlen bij, en dan nog zit het er soms weer tussen. In dat soort gevallen vraag ik me ook wel eens af hoe dat toch mogelijk is, en ja, dan heeft zo'n pakje inderdaad wel al snel een vertraging van een week.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:37 schreef lbeew het volgende:
[..]
Als ze telkens terugkomen de vestiging waar jouw post wordt voorbereid, omdat ze naar afzender worden gestuurd en dat de postbodes daar het pakketje als foutloper zien is het te begrijpen, maar dat het dan de hele tijd daar uitkomt is wel lastig te geloven.
Overigens kun je proberen gewoon postcode, huisnr als afzender te doen, voor nationale zendingen.
Dat lijkt idd wel op iets wat afgelopen week heel veel is gegeurdquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik zie hier bij het vossen ook wel eens pakjes voorbij komen die al tig keer er tussen hebben gezeten. Dan plak je er een herstelsticker op, komt ie de volgende dag gewoon weer terug, zet je een kruis door het retouradres, komt ie ook weer terug, omcirkel je het adres waar het naartoe moet en zet je er zelfs pijlen bij, en dan nog zit het er soms weer tussen. In dat soort gevallen vraag ik me ook wel eens af hoe dat toch mogelijk is, en ja, dan heeft zo'n pakje inderdaad wel al snel een vertraging van een week.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:10 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Ik doe mijn werk, jullie doen jullie werk.
Niks mis mee, maar ga niet lopen zeiken dat mijn bedrijf niet loopt want ik heb helemaal niks te klagen.
En ik werk net zo hard als jullie, verschil is dat IK de dupe ben als TNT (dus ook jullie) iets fout doen.
En er zullen vast alleen maar goede bezorgers zitten op FOK, die pakketje netjes afleveren enz.
Maar de rest dan? waar ligt dat probleem? als ik daar een oplossing voor weet kan ik het ook oplossen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
dude ik wil niet zeiken hoor.. ik ben een bedrijf die zn 20+ pakjes per dag verstuur.
Mijn weekloon is jouw half jaar loon, dus kom niet zeiken met "nerd".
gewoon je meul houwe dus en lezen
mja erg jammer want het ging allemaal zo goed altijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef carboni het volgende:
Probleem is een beetje bij het probleem oplossen is dat er niemand hier bij het sorteercentrum werkt. Voor bijna iedereen hier is het sorteercentrum een zwart gat waar post in gaat en op een magische manier redelijk goed uit.
Komt grotendeels ook omdat ze erg geprobeerd hebben die stakingen te breken door uitzendkrachten in te zetten en KNJ direct na de stakingen zorgt altijd al voor extra tijdelijke krachten die het wat minder nou nemen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
mja erg jammer want het ging allemaal zo goed altijd
alleen net na de stakingen kwamen veel dingen kapot aan
naja in het begin stuurde ik in dubbelzijdige enveloppen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef carboni het volgende:
[..]
Komt grotendeels ook omdat ze erg geprobeerd hebben die stakingen te breken door uitzendkrachten in te zetten en KNJ direct na de stakingen zorgt altijd al voor extra tijdelijke krachten die het wat minder nou nemen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef sbientje het volgende:
Mijn politieverhaal is helemaal ondergesneeuwd
het sneeuwt hier pijpestelenquote:
Meld je verhaal aan voor de "klantfocus award"quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef sbientje het volgende:
Ik wacht met smart op het vervolgquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef sbientje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |