abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 juni 2011 @ 16:34:10 #126
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_98337546
Viel vandaag alleszins mee met de drukte. Wel enkele stevige buien onderweg gehad, maar over het algemeen ben ik vrij droog gebleven.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_98339019
bij ons was het nog aardig druk, uiteindelijk van half zes tot half 4 gewerkt. maar nu lekker weekend! :P
pi_98339938
Mijn wijk met HAH is 4:20. Een jaar geleden was deze zelfs nog 5:00, tot er (gelukkig) een stuk werd ondergebracht bij een autowijk. Is een van de twee wijken (hele dorpen, eigenlijk) die vrijwel nooit wordt opgedeeld op zaterdag :'(

Gelukkig kan ik dan meestal al wel vroeg de straat op, maar vaak is die vuilpost er dan net en heb ik alles al gezet. Vandaag ook weer }:| Onderweg ook wat plensbuien gehad, heerlijk als je zo'n grote wijk hebt, maar was gelukkig wel weer op tijd klaar. Weekend! :)
pi_98339973
spektakel in mijn wijk! Zou er verband zijn met de open deur? :D
http://bit.ly/jUM9zZ
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_98340043
was heel weinig blauwe bakken hier, maar veel HSM post. De ijsprijs van de postcode loterij was blijkbaar hier gevallen :D Dus veel postcodeloterijbrieven. En toen ging het ook nog gieten.. Ik heb beetje rustigaan gedaan, had geen zin om te haasten op straat.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_98351140
Wat een bizar drukke dag, al die V&D-kaartjes en dan is er gisteren in mijn DVG post verzopen wat vooral in mijn wijken behoorde en de kampioenen van mijn dienst waren ook al bewust verzopen omdat mijn voorbereiding vroeg afloopt en de aflevering ook met extreme drukte geen probleem wordt. Nog geen 1 dag dit jaar zo laat klaar geweest met voorbereiden terwijl ik dit jaar nog geen 1 keer zo snel gewerkt heb als vandaag. Vervolgens nog 3 wijken gelopen waarvan 2 met portieken. Bij 1 van de wijken die ik liep stond dezelfde wijk van vrijdag er ook nog. De teamcoach opgebelt dat die wijk er nog stond, voordat je ineens verantwooding moet afleggen waarom je een wijk niet bezorgd hebt die je wel hebt weggebracht.
pi_98351490
Gelukkig geen v&d kaartjes gezien hier maar wel een glasvezel mailing in 1 postcodegebied. Dik druk in een falend DVG waar het met scenario maatwerk rustig al een teringzooi is. DVG word voor 75% gerund door tijdelijke krachten en zaterdagwerkers zonder postverdeler en dat is te merken ook. Wijken die op verkeerde depots komen, HAH die wel op een depot terecht komt maar de post niet of andersom. Echt 75% van dit soort fouten komt van dit ene DVG.
pi_98367845
Gelukkig maar een regenbuitje gehad, gisteren :9
Ging wel hard, maar het was zo over.

Was redelijk snel klaar met mijn wijk, dus gevraagd of ik nog een wijk kon lopen en dan kon.
Maar dan vraag ik mij af of ze die wijk hadden laten staan als ik het niet had aangeboden? :{

Moest een wijk lopen die ik helemaal niet kende en op een gegeven moment moest ik zelfs vragen aan voorbijganger waar een bepaalde straat was. :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 19 juni 2011 @ 14:16:40 #134
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_98369664
Gister aangegeven niet te kunnen werken, moest om 13.15 weg. Word ik om 11.15 alsnog gebeld of ik een klein wijkje wil lopen, zou daar op tijd mee klaar zijn. Traag als ik ben was ik bang dat dat niet zou lukken, maar er was zo weinig post en het was zo'n klein wijkje dat ik in 36 minuten klaar was en om 12.45 weer thuis zat :+
pi_98375739
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:16 schreef JochemP het volgende:
Gister aangegeven niet te kunnen werken, moest om 13.15 weg. Word ik om 11.15 alsnog gebeld of ik een klein wijkje wil lopen, zou daar op tijd mee klaar zijn. Traag als ik ben was ik bang dat dat niet zou lukken, maar er was zo weinig post en het was zo'n klein wijkje dat ik in 36 minuten klaar was en om 12.45 weer thuis zat :+
Opmerkelijk, wanneer een leidinggevende hier zegt "ach wijkje van een uurtje" dan weet iedereen hier dat het minstens anderhalf uur lopen is :D
  zondag 19 juni 2011 @ 16:58:40 #136
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98375800
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef carboni het volgende:

[..]

Opmerkelijk, wanneer een leidinggevende hier zegt "ach wijkje van een uurtje" dan weet iedereen hier dat het minstens anderhalf uur lopen is :D
Inderdaad. _O-
Klein betekend hier normaal, rustig betekend vrij druk en als ze druk zeggen is het scenario "Extreem", en we zullen kijken betekend gewoon nee. _O-
pi_98375865
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:58 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad. _O-
Klein betekend hier normaal, rustig betekend vrij druk en als ze druk zeggen is het scenario "Extreem", en we zullen kijken betekend gewoon nee. _O-
Scenario maatwerk dikke duim.
pi_98375941
bij ons zijn het nu piek- en daldagen.. een van mijn collega's denkt alleen dat dat afhangt van hoe leuk hij het vindt op de werkvloer geloof ik, want die noemt steevast daldagen piekdagen en andersom haha
pi_98376009
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef carboni het volgende:

[..]

"Wijk van anderhalf uur." Ja, als je midden in de zomerdip zit zonder HAH wel ja. :')

Mooi om te zien dat het overal hetzelfde gaat :')
  zondag 19 juni 2011 @ 17:05:37 #140
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98376041
Dat systeem hebben we hier nu ook, betekend eigenlijk gewoon dit:
Dinsdag druk en HAH, was altijd al.
Woensdag nog druk omdat er verschillende magazines etc. ook die dag de deur uit gaan.
Donderdag vrij rustig qua post maar dan weer een achterlijke folder erbij zodat je nog lang bezig bent.
Vrijdag normaal zoals gewoonlijk.

Met andere woorden, langer bezig dan normaliter doordat ze de echt rustige dag opvullen met HAH en de andere dagen merken we geen verschil. _O-
pi_98376087
Morgen word hier zwaar triest hier. Autobedrijf gaat rijden met maar 3 chauffeurs die het voorheen deden en voor de rest subcontractors en een postbode die nooit autodiensten deed. Haalritten worden ook nu gedaan door subco's die op zn hoogst 1x zijn meegereden.
Die subcontractors zijn triest man, 2 zijn pakketchauffeurs die het tussendoor gaan doen met hun pakketbus (zeer praktisch) en 1 rijd rond met een kapot voorruit.
Verwachting onder het overblijvende personeel dat minstens een kwart van de klanten in juni nog weggaan.
  zondag 19 juni 2011 @ 17:08:29 #142
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98376133
Kreeg vandaag te horen dat ik ben toegelaten tot de studie die ik graag wilde volgen dus een dezer dagen mijn ontslag maar indienen, eens wat anders in de tijd dat zij de brieven structureel de deur uit sturen naar personeel.
pi_98376221
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:08 schreef Lastpost het volgende:
Kreeg vandaag te horen dat ik ben toegelaten tot de studie die ik graag wilde volgen dus een dezer dagen mijn ontslag maar indienen, eens wat anders in de tijd dat zij de brieven structureel de deur uit sturen naar personeel.
Ze zijn zeer gewend geraakt aan postbezorgers/zaterdagwerkers die de brui er aan geven door alle veranderingen.
  zondag 19 juni 2011 @ 17:14:34 #144
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98376384
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:10 schreef carboni het volgende:

[..]

Ze zijn zeer gewend geraakt aan postbezorgers/zaterdagwerkers die de brui er aan geven door alle veranderingen.
Geef ze ook geen ongelijk, heb het jaren met plezier gedaan maar dat werd er ook steeds minder op, lijkt af en toe wel een spelletje personeel pesten. :')
pi_98376391
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:06 schreef carboni het volgende:
Morgen word hier zwaar triest hier. Autobedrijf gaat rijden met maar 3 chauffeurs die het voorheen deden en voor de rest subcontractors en een postbode die nooit autodiensten deed. Haalritten worden ook nu gedaan door subco's die op zn hoogst 1x zijn meegereden.
Die subcontractors zijn triest man, 2 zijn pakketchauffeurs die het tussendoor gaan doen met hun pakketbus (zeer praktisch) en 1 rijd rond met een kapot voorruit.
Verwachting onder het overblijvende personeel dat minstens een kwart van de klanten in juni nog weggaan.
Depot ritjes ook naar het autobedrijf?
pi_98376989
Ik ben blij dat ik binnen zit en niet hoef te werken :')
Het komt hier met bakken uit de hemel.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_98377543
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:14 schreef lololo het volgende:

[..]

Depot ritjes ook naar het autobedrijf?
Ja alles met een auto. Hier worden zelfs de depotritten dan uitbesteed door het autobedrijf.
Word dus een feest als er iemand een tas op een kar naar het verkeerde depot zet. Nu ziet de chauffeur dat nog wel eens corrigeren maar dat gebeurd straks echt niet meer. En als het dan misgaat kan de TC nog iemand willekeurig in een auto zetten om die tas te zoeken. Dat autobedrijf heeft zeer waarschijnlijk niemand die dat kan doen.
Tijd voor een nieuwe werkgever.
pi_98377703
ik vind het ecth TE maf dat depotritten naar het autobedrijf gaan. Dat kan toch gewoon niet :D
pi_98379185
Hier is het nog niet echt fout gegaan met de depotritten met het autobedrijf. wel kut jah als een tas toch verkeerd terecht komt idd.
pi_98379307
Ligt grotendeels aan hoe goed de postverdeler is en die word hier altijd als eerste weggetrokken.
Dingen die nu al misgaan zijn HAH die al een depotkar staat terwijl op het (laatste moment) besloten is dat de post op de vestiging zou worden opgehaald of zakken op de verkeerde kar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')