Opmerkelijk, wanneer een leidinggevende hier zegt "ach wijkje van een uurtje" dan weet iedereen hier dat het minstens anderhalf uur lopen isquote:Op zondag 19 juni 2011 14:16 schreef JochemP het volgende:
Gister aangegeven niet te kunnen werken, moest om 13.15 weg. Word ik om 11.15 alsnog gebeld of ik een klein wijkje wil lopen, zou daar op tijd mee klaar zijn. Traag als ik ben was ik bang dat dat niet zou lukken, maar er was zo weinig post en het was zo'n klein wijkje dat ik in 36 minuten klaar was en om 12.45 weer thuis zat
Inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef carboni het volgende:
[..]
Opmerkelijk, wanneer een leidinggevende hier zegt "ach wijkje van een uurtje" dan weet iedereen hier dat het minstens anderhalf uur lopen is
Scenario maatwerk dikke duim.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Klein betekend hier normaal, rustig betekend vrij druk en als ze druk zeggen is het scenario "Extreem", en we zullen kijken betekend gewoon nee.
"Wijk van anderhalf uur." Ja, als je midden in de zomerdip zit zonder HAH wel ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef carboni het volgende:
[..]
Opmerkelijk, wanneer een leidinggevende hier zegt "ach wijkje van een uurtje" dan weet iedereen hier dat het minstens anderhalf uur lopen is
Ze zijn zeer gewend geraakt aan postbezorgers/zaterdagwerkers die de brui er aan geven door alle veranderingen.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:08 schreef Lastpost het volgende:
Kreeg vandaag te horen dat ik ben toegelaten tot de studie die ik graag wilde volgen dus een dezer dagen mijn ontslag maar indienen, eens wat anders in de tijd dat zij de brieven structureel de deur uit sturen naar personeel.
Geef ze ook geen ongelijk, heb het jaren met plezier gedaan maar dat werd er ook steeds minder op, lijkt af en toe wel een spelletje personeel pesten.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:10 schreef carboni het volgende:
[..]
Ze zijn zeer gewend geraakt aan postbezorgers/zaterdagwerkers die de brui er aan geven door alle veranderingen.
Depot ritjes ook naar het autobedrijf?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:06 schreef carboni het volgende:
Morgen word hier zwaar triest hier. Autobedrijf gaat rijden met maar 3 chauffeurs die het voorheen deden en voor de rest subcontractors en een postbode die nooit autodiensten deed. Haalritten worden ook nu gedaan door subco's die op zn hoogst 1x zijn meegereden.
Die subcontractors zijn triest man, 2 zijn pakketchauffeurs die het tussendoor gaan doen met hun pakketbus (zeer praktisch) en 1 rijd rond met een kapot voorruit.
Verwachting onder het overblijvende personeel dat minstens een kwart van de klanten in juni nog weggaan.
Ja alles met een auto. Hier worden zelfs de depotritten dan uitbesteed door het autobedrijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |