Whoehoequote:
waarom praat jij nooit tegen mij op msn?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Dastan het volgende:
Ik zou forever alone-hoofd nooit op Etsu's manier schrijven.
Hoe dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Dastan het volgende:
Ik zou forever alone-hoofd nooit op Etsu's manier schrijven.
Ik heb jou niet op msn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom praat jij nooit tegen mij op msn?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd via Etsu.Keiharde diss dit alles.
Onzin, ik heb jou niet op msn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd via Etsu.Keiharde diss dit alles.
Ik vind jou ook wel aardig hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij bent de enige die mij aardig vindt volgens mij.
Gelukkig, een wildvreemde op het wereldweb vindt jou aardig op basis van wat geschreven tekst.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gelukkig, een wildvreemde op het wereldweb vindt jou aardig op basis van wat geschreven tekst.
Wat zegt dat dan over jou?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gelukkig, een wildvreemde op het wereldweb vindt jou aardig op basis van wat geschreven tekst.
Ja, dat is mijn doel in het leven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe meer gelach, hoe leger de geest.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Serieus doe niet zo verzuurd jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |