Van de zelfde persoonquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:04 schreef golfer het volgende:
Op Twitter nog wel en de post boven die van jou niet?
*kijkt*quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:23 schreef chufi het volgende:
Nu (20:25) op NED3 Classic Albums: Shpritsz van Herman
Ik denk het ook en het was ook niet serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat de kick mijn eer was maar goed je mag de credits hoor
maakt ook niet uit toch .. Herman lives on Fridaynightquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik denk het ook en het was ook niet serieus bedoeld.
Ze is niet lelijk nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:27 schreef Absurditeit het volgende:
Dat zusje van Lola (Holly) is best een mooi meisje als ik dat mag zeggen. Ja dat mag ik zeggen.
Ik vind hem wel cool.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:57 schreef Absurditeit het volgende:
Ik vind die Koos toch wel zo'n eng mannetje.
Wat ben je toch ook een ruige man.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:03 schreef tong80 het volgende:
Ik had trouwens een Herman Brood T-shirt. Mouwen afgeknipt natuurlijk.
Je had me op mijn jaren 60 Tomos met verlengd stuur moeten zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:04 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een ruige man.
Geen Puch ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had me op mijn jaren 60 Tomos met verlengd stuur moeten zien.
Heftige tijden moeten dat zijn geweest. Tomos, mouwloos shirt, alles.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen mocht jij nog geen brommer rijden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:06 schreef tong80 het volgende:
Nee nu op Ned4 Classic Albums: Spritszquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Wordt het herhaald of zo? Ik zie het opeens weer in MY AT verschijnen. En mannen met mouwloze shirtsBaretta.
Want je denkt dat hij doelt op de jaren '60?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen mocht jij nog geen brommer rijden.
Dat zegt ie ook niet toch dat ie in de jaren 60 op een Tomos reedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen mocht jij nog geen brommer rijden.
Nouja, al ik me niet vergis was hij toen een jaar of 17?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef golfer het volgende:
In 1978 toen dit album uitkwam ook nog niet.
15quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:15 schreef Absurditeit het volgende:
Nouja, al ik me niet vergis was hij toen een jaar of 17?
Dat is nou net de leeftijd om te beginnen met brommer rijdenquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:15 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle ziet tong als een kruising tussen fonzi fonzarelli en herman brood.
maar dan wel met de tong uit de mondquote:
Ik had laatst eens een hele aflevering van ronflonflon geluisterd (van voor mijn tijd maarja je witl toch weten wat het is) ik vond het geweldige radio maar ook wel erg vermoeiend hoor. Wim T schippers is toch ook de bedenker van sjef van oekel of heb ik dat mis.quote:
Jeb je goed ook de bedenker van Barend Servet Fred Haché Annemarie Kuttje met dubbel t Drs P Gerrit Dekzijl Boy Bensdorp etc. Moet ik niet vergeten dat ie het woord gekte heft geīntrodiceerd. Pollens en reeds gaf ie een nieuwe dimensie. Buiten de term als het ware.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik had laatst eens een hele aflevering van ronflonflon geluisterd (van voor mijn tijd maarja je witl toch weten wat het is) ik vond het geweldige radio maar ook wel erg vermoeiend hoor. Wim T schippers is toch ook de bedenker van sjef van oekel of heb ik dat mis.
Oh ik zit Holland got Talent te kijken, was reclame toen ik dit zag. Oh NL 3 dus. Morgen maar even kijken (en TdJquote:
oops 3 dus ... Maar ja dat was een half uur terugquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zit Holland got Talent te kijken, was reclame toen ik dit zag. Wat is Nederland 4? Heb ik niet.
Ik bedoelde Docter van der Pquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Drs P toch niet
Ik lageen aflevering lang krom om de jingles. En de aflevering begon met een heerlijke kromme vertaling van i don't like mondays
ja ik scrollde even snel terug, nl 3 dus. Ik heb geen gids meer, dus ik mis tegenwoordig van alles. Alleen de programma's die ik hier tegenkom of die elke keer op dezelfde tijd komen vergeet ik niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
oops 3 dus ... Maar ja dat was een half uur terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |