Erg mooi ja, lieve man lijkt me ook. Ik hou me sterkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
lief he, heb het moeite om het droog te houden
Ze leek het zusje van Isle DeLange.quote:
Ja, keek het per toeval weer en had het echt niet verwacht nu ze al wat weken bezig zijn. Mooie aflevering zekerquote:
Dit was al de 8ste aflevering, ik dacht dat dit de laatste van het seizoen was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, keek het per toeval weer en had het echt niet verwacht nu ze al wat weken bezig zijn. Mooie aflevering zeker
Ja, was zeker een mooie uitzending.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Als het de laatste was, dan hebben ze wel een mooie uitgekozen
Mooi vond ik om te zien hoe Natasja betrokken was, gewoon zodra de dochter ging vertellen, die heeft echt wat tranen weggeslikt denk ik...
Ze heeft ook zelfmoord gepleegd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, was zeker een mooie uitzending.
Wat ik me wel afvraag, misschien heb ik het gemist, want heb met een half oog gekeken zo nu en dan, waaraan is de moeder gestorven. Ik had nl even het idee dat ze zelfmoord had gepleegd (al lijkt mij dat ook weer niet waarschijnlijk), want ik heb nergens gehoord hoe ze gestorven is, alleen dat het plotseling was.
OOWWW, jeetje, dan heb ik dat toch goed aangevoeld.quote:
Ojee.... ik wist niet dat ze al jaren zo woonden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:20 schreef lady-wrb het volgende:
vanwege allerlei problemen. het bedrijf van de man dat door de crisis heel slecht gaat, ze zijn een huis aan het bouwen, maar door de problemen van haar man komt dat stil te liggen, ze wonen met zijn allen in de schuur gedurende enkele jaren zonder enige vorm van privacy of comfort.
samengevat: de uitzichtloosheid en de problemen zijn haar teveel geworden, ze is in een diepe depressie geraakt en eruit gestapt.
Ja wat een aparte man was datquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:52 schreef pberends het volgende:
En natuurlijk thumbs up voor Koos gisteren.
Dit was natuurlijk wel een ideale aflevering om veel werk te verzetten, waarbij er aan de buitenkant weinig hoefde te gebeuren, en het leeghalen ook zo gebeurd was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Als het de laatste was, dan hebben ze wel een mooie uitgekozen
Mooi vond ik om te zien hoe Natasja betrokken was, gewoon zodra de dochter ging vertellen, die heeft echt wat tranen weggeslikt denk ik...
Ging hij Natasja gebruiken om de hekken-man te chanterenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja wat een aparte man was datMaar supervent dat wel
Ze heeft dan ook de perfecte 'huil' uitstraling daarvoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind btw dat Natasja het erg goed doet met dit soort programma's
Past helemaal bij haar en ze komt echt oprecht over
Dat vind ik dus bestwel meevallen eigenlijk met die huil-uitstraling en rug/armwrijven gewoon omdat ze echt oprecht en betrokken overkomtquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook de perfecte 'huil' uitstraling daarvoor![]()
Ben wel wat allergisch voor dat rug- en armwrijven trouwens![]()
Helemaal met je eens ze doet het goed ! Ook erg hulpzaam qua poetsen ze draait haar handen niet voor om.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind btw dat Natasja het erg goed doet met dit soort programma's
Past helemaal bij haar en ze komt echt oprecht over
ik ben allergisch voor mensen die je sowieso te pas en te onpas moeten aanraken tijdens een gesprekquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook de perfecte 'huil' uitstraling daarvoor![]()
Ben wel wat allergisch voor dat rug- en armwrijven trouwens![]()
quote:Verbouwprogramma aangeklaagd voor metamorfose
RTL 4 en producent Blue Circle zijn donderdag aangeklaagd wegens een volgens de bewoners mislukte metamorfose van hun huis door het programma Welcome Home van Natasje Froger. De advocaat van de bewoonster uit Tilburg eist 20.000 tot 30.000 euro schadevergoeding.
Na de verbouwing bleef de bewoonster zitten met een lekkage in de opgeknapte badkamer. Ze kan daardoor niet meer thuis douchen. Verder ontbreken er tegels en liggen doorgeknipte elektriciteitskabels in de woning. RTL 4 beloofde eerder de schade te herstellen, maar dat is volgens de advocaat niet gebeurd: "Die heeft een trapleuning gerepareerd, maar niet de substantiële problemen aangepakt."
"Het vervelendste is dat mijn cliënt al veel ellende heeft meegemaakt. RTL vaart er wel bij met hoge kijkcijfers. Voor de zender is het schadebedrag peanuts", aldus de advocaat.
Voor de verbouwing die in juni plaatsvond pakte Welcome Home flink uit. De verouderde woning die enorm geteisterd werd door lekkages kreeg in drie dagen tijd een nieuw dak, en de keuken en de badkamer werden vervangen. Ook werd er een berg nieuwe meubelen beschikbaar gesteld door het programma.
quote:
Dat hondjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Brand, dat is ook zo'n beetje 1 van je ergste nachtmerries...Leuk wel dat ze zo'n verhaal kiezen
Ja die zit ook altijd in Tv Makelaar... ik moet er altijd een beetje om grijnzen, maar hij doet het wel leukquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat heb ik gemist, is het hondje omgekomen in de brand? Nee toch?
Oh god nee...quote:
Dat is 1 van de redenen dat ons hondje bij ons slaapt, als er dan snachts brand uit breekt is hij tenminste niet beneden. Ik ben ook altijd bang dat er iets gebeurd als hij alleen thuis isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god nee...Dan kun je me wegdragen als het hier zou gebeuren
Zat me net te bedenken dat dat kleine monster hier dus écht altijd in de open bijkeukenmoet blijven bivakkeren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god nee...Dan kun je me wegdragen als het hier zou gebeuren
Hier net 3 weken in een nieuw huis, hond slaapt beneden en er als er iets gebeurt is ze snel buitenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:50 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat is 1 van de redenen dat ons hondje bij ons slaapt, als er dan snachts brand uit breekt is hij tenminste niet beneden. Ik ben ook altijd bang dat er iets gebeurd als hij alleen thuis is![]()
Bedoel je snel naar buiten, ja toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
Ze slaapt onderaan de trap dus die komt absoluut mee.
Das mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier net 3 weken in een nieuw huis, hond slaapt beneden en er als er iets gebeurt is ze snel buiten
En dat laatste moet je niet aan denken, dat er iets gebeurt als je viervoeter alleen is.
Nu ga ik twijfelen of je niet beter je hond boven op de slaapkamer kunt hebbenquote:
dpquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier net 3 weken in een nieuw huis, hond slaapt beneden en er als er iets gebeurt is ze snel buiten
En dat laatste moet je niet aan denken, dat er iets gebeurt als je viervoeter alleen is.
Het is er ook in geslopen hoor. We zijn 2 jaar geleden verhuisd, hond beneden laten maar die zat constant te huilen en daar kon ik niet tegenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ga ik twijfelen of je niet beter je hond boven op de slaapkamer kunt hebbenMaar dat kan ze niet meer lopen... beneden is lekker rustig en makkelijk
Haha! Heeft ie slim aangepaktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het is er ook in geslopen hoor. We zijn 2 jaar geleden verhuisd, hond beneden laten maar die zat constant te huilen en daar kon ik niet tegenDus ik heb een kussen gekocht voor op de slaapkamer en daar slaapt hij netjes. Maar ik vind het ook veiliger. Bij mijn ouders slaapt hij gewoon beneden want daar is ie het gewend.
Dat is voor een hond zelf vaak ook niet prettig. Al zou de onze het liefst onder het dekbed slapenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ga ik twijfelen of je niet beter je hond boven op de slaapkamer kunt hebbenMaar dat kan ze niet meer lopen... beneden is lekker rustig en makkelijk
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je snel naar buiten, ja toch?
Ja ik zie hem elke week in Tv Makelaar, dus ik vind het heel 'gewoon'
En de eend?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het kuiken ligt nog in een ledikantquote:
De moeder van Karen/Karin.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht even, ik was in de keuken, wie ligt er op die begraafplaats?
Oh, ik dacht dat het haar moeder was die net met Natas zat te praten, niet dus. Nu ben ik weer bijquote:
Ml-etje ik vroeg het in het weekend in een klustopic, ik vind het zo jammer dat de foto's van jullie huis in het topic niet meer werken, ik surfte altijd eens per half jaar weer even langsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
Ja en ik vind het ook leuk wordenalthans de dingen die ik zag (gordijnen/die kast enz).
Gebeurt vast ook wel eens dat iemand per ongeluk iets te loslippig is...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hmm beetje jammer dat dit zo afgeraffeld is en het leek ook net alsof ze het al wist ofzo
Ja, maar normaal worden de mensen echt verrast, maar zit om eerlijk te zijn ook niet de hele tijd te kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gebeurt vast ook wel eens dat iemand per ongeluk iets te loslippig is...
Nee, kan ook heel goed dat ze zo ontzettend veel heeft meegemaakt dat ze het tonen van die emoties niet meer kan/weet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hmm beetje jammer dat dit zo afgeraffeld is en het leek ook net alsof ze het al wist ofzo
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ml-etje ik vroeg het in het weekend in een klustopic, ik vind het zo jammer dat de foto's van jullie huis in het topic niet meer werken, ik surfte altijd eens per half jaar weer even langs![]()
Sommige mensen reageren ook heel quasi nonchalant, alsof ze het wisten, maar wat dus niet zo is, maar die reageren gewoon heel emotieloos.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja, maar normaal worden de mensen echt verrast, maar zit om eerlijk te zijn ook niet de hele tijd te kijken
Ik dacht er ook meteen aanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
lief dat je het zegt maar je blijft dan ook eeuwig herkenbaar
Denk dat als zij start dat ze voorlopig niet meer stopt met huilen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht er ook meteen aanGroot gelijk heb je.
En ik denk ook dat die vrouw zoveel heeft meegemaakt, misschien is ze wel kapot van verdriet en probeert ze haar 'neutrale' gezicht op te zetten... Het hakt er ook wel in; nieuw huis, maar je oude ís en blijft weg van binnen.
Ik ben een heeeeeeeeeeel eind verhuisd, jammer wel, had zeker willen kijken (en je woeferd!)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat als zij start dat ze voorlopig niet meer stopt met huilen.
Maar je mag het ook wel een keer live bewonderen? Vermoed dat het niet ver is tenzij je verhuizing een stuk scheelt.
quote:
Als er dieren in het spel zijn vind ik het altijd extra zielig. Ik kan ook nooit luisteren naar die dierenmishandelingen in het nieuws. Dan ga ik kapotquote:
mijn man vond het belachelijk dat mensen uit zandvoort met een huis van een paar ton meededen... en vervolgens de hele verbouwing van rtl krijgenquote:
Wow, een huis van een paar ton, nee die mensen verdienen ze het zeker niet. Ze zaten al 15 jaar in de zooiquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
mijn man vond het belachelijk dat mensen uit zandvoort met een huis van een paar ton meededen... en vervolgens de hele verbouwing van rtl krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |