abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:55:15 #101
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98308416
Misschien is het meegekomen op één van de 323 trucks met bouwmaterialen van vorige week? Neh..
pi_98308494
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:51 schreef C_N het volgende:

[..]

maar mousje je geloof niets wat er maar over Israel in de media geschreven word en over palestijnen neem je alles zo klakkeloos over .en ik snap nog steedt niet wat je wil bewijzen met deze rijke palestijn . dat hij een hotel bouwt? ja wie bouw het anders,,? een anderen rijke palestijn .met steek penningen van de hamas .
Nou nee, ik wantrouw alles wat er in de media staat, objectieve media bestaat niet, dus zoek ik het na in zoveel mogelijk bronnen uit verschillende invalshoeken, en dan nog ligt de waarheid ergens in het midden .. bottom line is voor mij dat beide zijden begrijpelijk handelen maar dat niet in kunnen of willen zien, over en weer.

Gevonden trouwens, idd 2004
http://www.thedailynewsegypt.com/gazas-five-star-destination.html
pleased to meet you
pi_98308648
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:49 schreef moussie het volgende:

[..]

Gezien hoe ver ze waren begin 2006 zou ik zomer 2004 schatten, maar gezien de vermelding dat de bouw weer stil ligt .. dunno ..
ik ga eens googelen of ik daar iets over kan vinden
oke mousje .
pi_98308711
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:55 schreef Nibb-it het volgende:
Misschien is het meegekomen op één van de 323 trucks met bouwmaterialen van vorige week? Neh..
neh ik denk het zijn photo shops
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:04:04 #105
16715 Mylene
*schatje*
pi_98308847
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kan niet, onmogelijk. Gaza is hermetisch afgesloten en er wordt een Lebensraum-oorlog gevoerd waarbij genocide wordt gepleegd.
Moet je dit filmpje eens bekijken, is van een dinsdag.

pi_98308854
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:52 schreef Mylene het volgende:
Deze moskee is vandaag geopend in de voormalige Joodse nederzetting Nate Sarim in Gaza.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Waar komen die bouwmaterialen toch vandaan? Hoe dan?
gekocht van die 13 miljoen die Israel drie weken geleden heb gegeven
er was een moske beschadigd in de oorlog en die was herbouwd en klaar na drie weken .na de oorlog .
quote:

[ Bericht 6% gewijzigd door C_N op 17-06-2011 21:14:12 ]
pi_98308983
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

en dan de landen die wat zeggen _O-
but everybody knows..to be the underdog that count en dat leren de palestijnen goed .nemen de hele wereld in de maling
pi_98311013
Zo'n gazza forum is ook echt leuk om te lezen .
http://www.paldf.net/forum/showthread.php?t=826629

als je het vertaald dan staan er leuke dingen in hoor .zoals de pag bove over een vila en scroll door dan komen de opmerkingen ach zo'n vila kan iedereen in gazza bouwen groter of kleiner .

en meer van dat soort dingen wel leuk .. zeker voor diegenen die zeggen dat de palestijnen de waarheid spreken .
pi_98311036
quote:

[..]

Syrie! :D :D _O-
This massacre proves Israels state terrorism _O- :D De hypocrisie, ongelofelijk! :D

Iran!
Venezuela! Wisten jullie dat er in Venezuela gemiddeld 2,5 x meer doden vallen PER JAAR door drugsgeweld dan in 63 jaar Israel-Palestina! :D Kom op dit wordt gewoon lachwekkend.
http://www.laht.com/article.asp?ArticleId=363879&CategoryId=10717

Echt, wat dat betreft zijn al die gasten die hier Israel zo verschrikkelijk vinden in zulk goed gezelschap _O-
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98312228
Turkije doe niet aan de flotilla .
om technische reden technsche reden ,,,,,,,,,,,proest proest

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4083485,00.html
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:11:15 #112
176916 Karrs
2007-2017
pi_98312283
Jongens toe nou, (eh...) plaatjes zeggen niets. Je kunt (eh...) overal wel iets van maken. Dat van die schuilkelders, nou, dat is de verantwoordelijkheid van de regering en (eh...) als die daar geen geld voor willen uittrekken, tsja, wat wil je dan? Moet je dan maar zelf schuilkelders gaan bouwen om je kinderen uit het vuur te houden? Daar mikken de Isra... de joden toch als eerste op in hun illegale veroveringsoorlog. De kinderen zijn veiliger af als ze vlakbij de lanceerinstallaties worden neergezet; daar zijn ze veilig terwijl de joden op steden schieten met illegale fosfor.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_98312415
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef Karrs het volgende:
Jongens toe nou, (eh...) plaatjes zeggen niets. Je kunt (eh...) overal wel iets van maken. Dat van die schuilkelders, nou, dat is de verantwoordelijkheid van de regering en (eh...) als die daar geen geld voor willen uittrekken, tsja, wat wil je dan? Moet je dan maar zelf schuilkelders gaan bouwen om je kinderen uit het vuur te houden? Daar mikken de Isra... de joden toch als eerste op in hun illegale veroveringsoorlog. De kinderen zijn veiliger af als ze vlakbij de lanceerinstallaties worden neergezet; daar zijn ze veilig terwijl de joden op steden schieten met illegale fosfor.
Kinderen zijn idd het veiligst in de buurt van wapentuig, dat weet iedereen:

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:14:39 #114
16715 Mylene
*schatje*
pi_98312448
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Syrie! :D :D _O-
This massacre proves Israels state terrorism _O- :D De hypocrisie, ongelofelijk! :D

Iran!
Venezuela! Wisten jullie dat er in Venezuela gemiddeld 2,5 x meer doden vallen PER JAAR door drugsgeweld dan in 63 jaar Israel-Palestina! :D Kom op dit wordt gewoon lachwekkend.
http://www.laht.com/article.asp?ArticleId=363879&CategoryId=10717

Echt, wat dat betreft zijn al die gasten die hier Israel zo verschrikkelijk vinden in zulk goed gezelschap _O-
Eentje uit het archief, hier spreekt Hillel Neuer ook namens UN Watch. En een oud artikel waarin Kofi Annan spreekt. Eigenlijk is er geen steek veranderd sinds hij die woorden heeft gesproken.

quote:
Annan kapittelt Mensenrechtenraad

(Novum/AP) - VN-secretaris-generaal Kofi Annan heeft de VN-Mensenrechtenraad woensdag opgeroepen een onpartijdige houding aan te nemen in het conflict tussen Israël en de Palestijnen en gezegd dat het hoog tijd wordt aandacht te besteden aan 'ernstiger' conflicten zoals Darfur.
Annan kapittelt Mensenrechtenraad

Dinsdag weigerde de raad, waar 47 landen zitting in hebben, de regering van Sudan verantwoordelijk te stellen voor wreedheden die worden begaan in de westelijke regio Darfur, waar sinds 2003 meer dan 200 duizend mensen zijn omgekomen en 2,5 miljoen op de vlucht gedreven.

Met 22 tegen 20 stemmen verwierp de raad, die in de zes maanden van zijn bestaan alleen Israël verschillende malen op de vingers heeft getikt, een door de Europese Unie en Canada ingediende resolutie waarin de Sudanese regering werd opgeroepen de personen te vervolgen die verantwoordelijk zijn voor de moorden, martelingen en verkrachtingen in Darfur. In plaats daarvan werd met steun van de moslimlanden een Afrikaans voorstel aangenomen waarin alle partijen in het conflict worden opgeroepen zich te onthouden van mensenrechtenschendingen.

"Er zijn beslist andere situaties, naast die in het Midden-Oosten, die het verdienen op een speciale zitting van deze raad te worden besproken", zei Annan in een verklaring die werd voorgelezen door de Hoge Commissaris voor de Mensenrechten Louise Arbour. "Ik zou denken dat Darfur een flagrant voorbeeld is."

De stemming in de Mensenrechtenraad, die in juni in de plaats is gekomen van de in diskrediet geraakte Mensenrechtencommissie, volgde na maanden gesteggel tussen de westerse landen en de door Algerije aangevoerde 'Afrikaanse' groep over een stellingname met betrekking tot Darfur. In de Afrikaanse resolutie blijft de regering van president Omar al-Bashir, die de zogenaamde Janjaweed-milities op Darfur heeft afgestuurd, buiten schot. De Janjaweed hebben volgens ooggetuigen honderden dorpen met de grond gelijk gemaakt, de inwoners vermoord en hun vee gestolen.

De Sudanese afgevaardigde naar de raad, Ibrahim Mirghani, zei dat de situatie in Darfur is verbeterd. En de ambassadeur van Jordanië, Mousa Burayzat, zei dat de internationale nieuwsmedia de werkelijkheid vertekenen. Maar Arbour zei dat de wreedheden in Darfur onverminderd doorgaan en dat de Sudanese regering en de met haar verbonden en deels actief door haar gesteunde milities verantwoordelijk blijven voor de ernstigste schendingen.

Ook de coördinator humanitaire zaken van de VN, Jan Egeland, oefende kritiek op 'Darfur-ontkenners'. "Het is heel vreemd dat de leden van de raad zo lang over Darfur hebben gezwegen", zei hij. ,,Het is duidelijk dat zij de verkrachte vrouwen en mishandelde burgers niet hebben ontmoet, dat zij het werkelijke beeld niet onder ogen hebben gehad."

Voor de Amerikaanse VN-ambassadeur John Bolton was de uitslag van de stemming typerend voor het slechte functioneren van de mensenrechtenraad en een 'zware last' voor degenen die ervoor hebben gepleit het met de raad te proberen.

Meer dan een derde van de landen in de raad behoren tot de 57 landen tellende Organisatie van de Islamitische Conferentie. Met steun van China, Rusland, India, Cuba, Afrikaanse landen en - soms - Latijns-Amerikaanse landen kunnen zij het beleid bepalen.

Wil de raad zich een plaats verwerven als een van de toporganen van de VN, waarschuwde Annan in zijn verklaring, dan zullen de leden coalities moeten vormen op basis van principes en de wil om overal in de wereld de mensenrechten hoog te houden, en zich niet laten opdelen langs de lijn noord-zuid of ontwikkeld-onontwikkeld. "Alleen door zulke moed en standvastigheid te tonen kunt u vermijden de vele mensen teleur te stellen die in hun strijd voor de mensenrechten naar de VN kijken."
bron
pi_98312556
quote:

[..]

jeetje, wat kan die gast snel spreken en toch verstaanbaar blijven, petje af daarvoor alleen al ..

voor de rest had ik de neiging om te gaan klappen op het eind, de sprekers zijn nou echt wel de allerlaatsten die zich mogen beklagen over de misstanden in Israël
pleased to meet you
pi_98312581
Erez
15% decreases in the number of people that crossed through the Erez crossing

175 international organization staff members entered Israel.
198 international organization staff members entered the Gaza Strip.
358 patients and accompanying individuals crossed into Israel and the West Bank.

Imports
0.6% decrease in the number of truckloads delivered into the Gaza Strip

1,240 truckloads (31,801 tons) were imported to the Gaza Strip (1068 for the private sector and 172 for the international organizations).
513 tons of cooking gas were transferred.
222,000 liters of transportation diesel (UNRWA) were transferred.
35,000 liters of Gasoline were transferred.
(Heavy-duty diesel for the power plant is delivered directly from Egypt according to the Palestinians decision; therefore, no diesel is transferred from Israel.)

Exports
No truckloads were exported from the Gaza Strip this week.
* The export season of agriculture produce is about to end.

Goods Delivered into the Gaza Strip
Goods Truckloads
Food Products
Milk Powder and Baby Food 10
Rice 2
Wheat 41
Cooking Oil 8
Produce (Fruits and Vegetables) 50
Meat, Chicken and Fish Products 20
Salt 8
Dairy Products 25
Flour 91
Sugar 8
Mixed\ Additional Food Products 107
Total Food Products 370
Construction Materials
Aggregates 228
Cement 45
Iron 2
Glass , Aluminum and Wood Profiles 48
Total Construction Materials 323
Animal Food 140
Ceramics and Plumbing 85
Electrical Products 47
Inputs for Agriculture 19
Hygiene Products 26
Medicine and Medical Equipment 8
Clothing and Footwear 16
Essential Humanitarian Products 125
Mixed\ Additional Products 67
Transportation (oil, spare parts) 5
Vehicles 9
Total Truckloads 1,240
Total Weight (tons) 31,801
pi_98312806
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kinderen zijn idd het veiligst in de buurt van wapentuig, dat weet iedereen:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kan zeggen wat je wil maar die gozer op foto 1 zit wel voor lul zo met z'n bivak muts op, tussen de benen kinderen door kijken :X
pi_98312979
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:17 schreef C_N het volgende:
Construction Materials
Aggregates 228
Cement 45
Iron 2
Glass , Aluminum and Wood Profiles 48
Total Construction Materials 323
Ceramics and Plumbing 85
Electrical Products 47
Inputs for Agriculture 19
Nice, dingen waaraan echt grote behoefte is
pleased to meet you
pi_98313093
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:26 schreef moussie het volgende:

[..]

ja idd nu kunnen ze eindelijk gaan bouwen ;)
pi_98315156
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:29 schreef C_N het volgende:

[..]

ja idd nu kunnen ze eindelijk gaan bouwen ;)
Dat is op meer dan een manier positief hé. Als je kijkt naar de bevolkingsopbouw, zowat de helft is onder de 18, en de werkloosheid onder de beroepsbevolking, ver boven de 40%, dan is het toch alleen maar goed als ze wat om handen hebben .. om een gouwe oude uit de kast te halen 'ledigheid is des duivels oorkussen'. Echt waar, dat is mijn grootste angst, al die kinderen die daar nu opgroeien, als die in de nabije toekomst geen visie of hoop op een toekomst aangeboden krijgen, anders dan smokkelaar of terroristje worden want verder is er bar weinig om naar toe te werken, vrees ik het ergste.
En daar komt dan bij dat je hetgeen je net hebt opgebouwd niet zo graag twee tellen later weer plat gebombardeerd ziet, dus of Hamas wordt door de bevolking gedwongen zich gereserveerder op te stellen of de bevolking keert zich van Hamas af.
pleased to meet you
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:26:00 #121
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98319500
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:26 schreef moussie het volgende:

[..]

Dit is dus wekelijks ;)
pi_98320757
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vond het in Amsterdam ook nogal meevallen, er staat me eigenlijk niks bij van hinder van Marokkanen daar. Maar dat neemt niet weg dat er wijken met problemen zijn. Maar ik zie niet in waarom we zouden moeten doen alsof een randstedelijk probleem wat verwant is met de randstelijke hufterigheid een Nederlands probleem is.

[..]

Nee, dan begrijp je mijn redenering niet. De Joodse zelfhaat is een zionistisch fabeltje, om Joden die tegen Israel zijn toch voor antisemiet te kunnen uitmaken, bij gebrek aan argumenten.

[..]

Jawel, het is de enige staat die op rassenleer gegrondvest is, en de enige staat die mensen van over heel de wereld overhaalt om zich in Israel te gaan vestigen wanneer ze het juiste uitverkoren bloed hebben, en daarvoor mensen van hun land verjaagt omdat ze unterblut hebben.

[..]

Dus je verdedigt Israel met het argument dat er nog grotere schurkenstaten zijn? Ik leg de lat iets hoger voor een bevriende knuffelstaat, en extreem bevriende staat zelfs, een staat waarvoor we kruipen, die zo'n speciale vriend is dat zelfs op Schiphol en in het Eurovisiesongfestival een plekje voor ze is ingeruimd.. Ik zou voor Israel graag dezelfde maat aanleggen als voor andere staten.

[..]

Dat is precies wat Israel wel doet.

[..]

Dus ze doen niet aan grootschalige genocide? Ze hebben geen vernietigingskampen. Nou, nou, een applaus voor Israël, ze zijn niet helemaal hetzelfde als het absolute kwaad. Nog niet althans, want de vraag dringt zich wel op wat voor Endlösung ze dan wel in gedachten hebben voor het Palestijnenprobleem.

[..]

Maar ik betrek toch Israël erin? Wat heeft Israël dan te maken met Jodenhaat? Als je iets lelijks over Israël zegt dan heeft dat niks te maken met bezetting, onderdrukking, hun racisme, mensenrechtenschendingen en moord, daar kun je niet tegen zijn, dus is het Jodenhaat?

Ik heb niet erg veel verstand van Jodenhaat, het lijkt mij nogal lastig om mensen te haten die je niet kent en ik ken het merendeel van de Joden niet, maar het lijkt mij dat een Jodenhater zijn Jodenhaat uit tegen Joden, en die zijn er ook buiten Israel. Dus als iemand zich alleen keert tegen Israel, en tegen niet-Joodse Israelaanhangers, en niet tegen Joden die of kritisch zijn op Israel of in het geheel niet met Israel bezig zijn, dan lijkt me duidelijk dat het om de daden van Israel gaat het en Joods zijn daar helemaal geen ene reet mee te maken heeft.

Het is dus gewoon een uiterst doorzichtige en zielige poging om de discussie te ontlopen. Het snoeren van de mond omdat daar een onwelgevallige mening uitkomt met een zware beschuldiging. Dat je het begrip uitholt en verdraaid, en daarmee in de hand werkt dat Jodenhaat waar het zich wel manifisteert geen indruk meer maakt, dat diezelfde verdraaiing overgenomen wordt door allochtone pubers en zo een bedreiging vormt voor Joden, ach ja, dat doet er niet toe. Als er meer Jodenhaat in de wereld komt dan is dat namelijk alleen maar goed voor Israel en zijn Lebensraumclaims. Lullig voor de Joden die er het slachtoffer van zijn, maar ja, hadden ze maar naar Israel moeten komen om een Palestijn te verjagen.
Ik kan het wel met je eens zijn! ^O^
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_98321086
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Lebensraum :')
Doch!
quote:
Genocide :')
Nein! Vermoorden van neven en nichten.
quote:
8.000 doden in 63 jaar :')
Turkije maakt in 1 jaar meer Koerden koud als Israel in 63 jaar Palestijnen _O-
Oooh.
De Qassamraketten maken minder slachtoffers dan het verkeer in Israel.
Alle wegen in Israel dan maar bombarderen, om ze een lesje te leren?
quote:
Een land wat nog 2 x kleiner is als Nederland :')
Onbegrijpelijke rekensom. Je bedoelt misschien: half zo groot als Nederland?
quote:
Whatever jonge, focus je lekker op dat gemene Israel en kijk lekker weg bij de echte problemen in de wereld.
Wat zijn die echte problemen dan en waar is jouw bijdrage tot de oplossing daarvan?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_98321325
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Mylene het volgende:

[..]

In de openlucht gevangenis, hermetisch afgesloten Gaza strook waar ook nog eens de Holocaust plaatsvindt.

Hamas bouwt ondertussen in Gaza de Palestijnse versie van Centerparks, zwemparadijzen al la Duinrell en warenhuizen zoals V&D.

Maar geen schuilkelders.
Stel dat die bewering waar is.
Dan vind ik het toch wel interessant wat je hiermee wilt aantonen.
pi_98321791
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:23 schreef DRidder het volgende:

[..]

Andere dan? Was een serieuze vraag, op papier is Israel namelijk gewoon een rechtsstaat incl. zaken als mensenrechten.
Vet van mij.
Niet eens op papier! Israel heeft en aantal verdragen van de VN nadrukkelijk niet getekend. O.a. het verdrag over oorlogsrecht en het verdrag over non-proliferartie. Ook erkent het het Internationale Strafhof niet.
Juist de verdragen die we als uitingen van hogere beschaving en zelfbeheersing zien, heeft Israel niet ondertekend.
Overigens: de VSvA vaak ook niet. Een land dat half zo groot is als Nederland (en met die kleine omvang koketteert) gedraagt zich wel als de (nog) machtigste staat.

Overigens is ook de interne democratie niet in orde, zolang niet-joodse inwoners minder rechten hebben dan joodse bewoners.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')