Het joodse ras? Bestaat het dan toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Jawel, het is de enige staat die op rassenleer gegrondvest is
Nope. Het is nog een leugen ook. Bv Duitsland hanteert nog steeds het 'Blut'-principe.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het joodse ras? Bestaat het dan toch?
voor sommigen wel ................quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De Israelische immigratiedienst heeft niet religie of culturele identiteit als criterium voor toelating, of wel soms?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Interessant, bron?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Jawel, het is de enige staat die op rassenleer gegrondvest is
ik zit nog steets te denken wat ik moet doen ..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De Israelische immigratiedienst heeft niet religie of culturele identiteit als criterium voor toelating, of wel soms?
Ik kan geen andere noemen, jij wel?quote:
Welke miljoenen? Nou een paar van de miljoenen van deze billionairquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:36 schreef C_N het volgende:
[..]
whahahahahahahha moussje welken miljoenen wow wat een goede man he .ik zou hem haast voor president verkiezen voor Israel.
de miljoenen bedoel je die komen van Iran en de miljoenen die Israel geef en en en en .
zijn eigen miljoenen als of het uit zijn prive zak kom .
In de openlucht gevangenis, hermetisch afgesloten Gaza strook waar ook nog eens de Holocaust plaatsvindt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:14 schreef C_N het volgende:
[..]
ja right wie ga lekker in de zomer vakantie even twee weekjes naar de strook , doe nu eens normaal joh en be realistick.
ik denk dat er wel anderen zaken voor gaan dan een hotel en vergeet niet er zijn er in de strook al 10 tallen
iets klopt er niet ??????quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
In de openlucht gevangenis, hermetisch afgesloten Gaza strook waar ook nog eens de Holocaust plaats vindt.
Hamas bouwt ondertussen in Gaza de Palestijnse versie van Centerparks, zwemparadijzen al la Duinrell en warenhuizen zoals V&D.
Andere dan? Was een serieuze vraag, op papier is Israel namelijk gewoon een rechtsstaat incl. zaken als mensenrechten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kan geen andere noemen, jij wel?
Wil je het niet snappen of zo? Toen de bouw begon was er nog geen sprake van hermetische afsluiting, toen mocht je als toerist nog in Gaza komen, het was al bijna klaar voor al die ellende begon.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Mylene het volgende:
In de openlucht gevangenis, hermetisch afgesloten Gaza strook waar ook nog eens de Holocaust plaatsvindt.
wat wil je hier nu mee .? het is mij niet zo duidelijk......quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef moussie het volgende:
[..]
Welke miljoenen? Nou een paar van de miljoenen van deze billionair
http://www.independent.co(...).html?action=Gallery
wanneer begon die bouw, dat vind ik namelijk heel belangrijk.voor dit topic .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:38 schreef moussie het volgende:
[..]
Wil je het niet snappen of zo? Toen de bouw begon was er nog geen sprake van hermetische afsluiting, toen mocht je als toerist nog in Gaza komen, het was al bijna klaar voor al die ellende begon.
Jou vertellen dat het geen miljoenen uit Iran of van Hamas zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:39 schreef C_N het volgende:
[..]
ow ja ziet er niet uit als eigenbelang onder de noemer de palestijnse mensen ,
in eilat hebben ze ook hotels gebouwd . onder de noemer voor de Israelishe mensen .
wat wil je hier nu mee .?
Gezien hoe ver ze waren begin 2006 zou ik zomer 2004 schatten, maar gezien de vermelding dat de bouw weer stil ligt .. dunno ..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:40 schreef C_N het volgende:
[..]
wanneer begon die bouw, dat vind ik namelijk heel belangrijk.voor dit topic .
maar mousje je geloof niets wat er maar over Israel in de media geschreven word en over palestijnen neem je alles zo klakkeloos over .en ik snap nog steedt niet wat je wil bewijzen met deze rijke palestijn . dat hij een hotel bouwt? ja wie bouw het anders,,? een anderen rijke palestijn .met steek penningen van de hamas .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:46 schreef moussie het volgende:
[..]
Jou vertellen dat het geen miljoenen uit Iran of van Hamas zijn.
En ja, als iemand een hotel bouwt doet die meestal niet uit altruïstische motieven maar omdat die geld wil verdienen, wat is daar vreemd aan? Het zijn zakenlui en geen filantropische instellingen
Kan niet, onmogelijk. Gaza is hermetisch afgesloten en er wordt een Lebensraum-oorlog gevoerd waarbij genocide wordt gepleegd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:52 schreef Mylene het volgende:
Deze moskee is vandaag geopend in de voormalige Joodse nederzetting Nate Sarim in Gaza.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar komen die bouwmaterialen toch vandaan? Hoe dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |