quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:15 schreef Mylene het volgende:
De Palestijnen bouwen wat af in de Gazastrook, het laatste project wat nu geopend is is een 5 sterren Movenpick hotel. Dit project werd gefinancierd door miljardair Munib al -Masri, de man die Hamas en Fatah samenbracht.
Kun je nagaan, had hij genoeg tijd om alsnog voor schuilkelders te zorgen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef moussie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaza, 8 april 2006. Op de achtergrond is de bouw van het 5-sterren Movenpick Hotel weer stil gevallen wegens de oorlog tegen Israël
Wegens de oorlog tegen Israel... dat zegt dus niet dat Israël de reden is. Het kan net zo goed zijn dat het was stil gelegd omdat de Palestijnen weer oorlog gingen voeren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef moussie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaza, 8 april 2006. Op de achtergrond is de bouw van het 5-sterren Movenpick Hotel weer stil gevallen wegens de oorlog tegen Israël
Wat is volgens jou de reden dat er geen schuilkelders worden gebouwd? Je hoort ook wel eens dat er geen ruimte is, maar dit rijmt weer niet met resorts en dergelijke die worden geopend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:25 schreef Karrs het volgende:
[..]
Kun je nagaan, had hij genoeg tijd om alsnog voor schuilkelders te zorgen.
het is niet alleen in de strook ook in de westbank zijn geen schuilkelders , die er zijn zijn van de Israelish zelf.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de reden dat er geen schuilkelders worden gebouwd? Je hoort ook wel eens dat er geen ruimte is, maar dit rijmt weer niet met resorts en dergelijke die worden geopend.
Zie bijvoorbeeld dit resort: http://www.paldf.net/forum/showthread.php?t=823016
idd en poppen en noem maar op .quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:08 schreef Nibb-it het volgende:
De geënsceneerde foto's met dode dieren doen het altijd goed.
en nu moet ik zeggen een hotel is wel het eerste waar je aan denkt .in de gazza strook om te bouwen ..quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef moussie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
True. Maar vrijwel alle foto's uit Israël en Palestina zijn geënsceneerd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:08 schreef Nibb-it het volgende:
De geënsceneerde foto's met dode dieren doen het altijd goed.
Op dat kleine gebied met zoveel inwoners en weinig bruikbare grondstoffen en/of producten lijkt me toerisme nou juist wel een voor de hand liggende bron van inkomstenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef C_N het volgende:
[..]
en nu moet ik zeggen een hotel is wel het eerste waar je aan denkt .in de gazza strook om te bouwen ..
ik bedoel ,ik zie geen nuttiger dingen om met het geld te doen .
Nee dat was omdat Hamas de verkiezingen had gewonnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wegens de oorlog tegen Israel... dat zegt dus niet dat Israël de reden is. Het kan net zo goed zijn dat het was stil gelegd omdat de Palestijnen weer oorlog gingen voeren.
Als de informatie inmiddels achterhaald is wel .. maar in dit geval was het dus een reactie op 'ze bouwen wat af', alsof het in de laatste twee jaar is gebouwd terwijl de bevolking eigenlijk schuilkelders wil oid .. niet dus, de bouw heeft dik 5 jaar op zijn voltooiing moeten wachten omdat er geen bouwmaterialen waren ..quote:Overigens, was jij onlangs niet tegen het gebruiken van oude berichten?
Tijd wel .. maar als die materiaal had gehad om schuilkelders te bouwen had die het ook gehad om zijn hotel jaren eerder af te bouwen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:25 schreef Karrs het volgende:
[..]
Kun je nagaan, had hij genoeg tijd om alsnog voor schuilkelders te zorgen.
quote:FM Liberman and Dutch Minister Verhagen sign Memorandum of Understanding
15 Jun 2011
An Israel-Holland Memorandum of Understanding for bilateral economic and scientific cooperation was signed today in Jerusalem.
Deputy Prime Minister and Minister of Foreign Affairs Avigdor Liberman and Deputy Prime Minister and Minister of Economic Affairs, Agriculture and Innovation of Holland Maxime Verhagen signed today (Wednesday 15 June 2011) at the Ministry of Foreign Affairs in Jerusalem a Memorandum of Understanding for bilateral economic and scientific cooperation.
The volume of trade between Israel and Holland has grown significantly over the past eighteen months, and ministers Liberman and Verhagen discussed methods to encourage this trend.
In their meeting, FM Liberman stated that Holland is a true friend of Israel, and thanked Minister Verhagen for Holland’s consistent support of Israel in international forums. FM Liberman added that he is pleased to note that the Dutch government is also opposed to a unilateral move by the Palestinians in the United Nations, and that Holland understands that one-sided moves by the Palestinians will only aggravate the conflict, and that European countries must clarify to the Palestinians that only by means of negotiation will they be able to promote the issue of coexistence.
bron
Jezusmina! Ik vind het meestal wel leuk als mensen en bericht van de Speld serieus nemen. Het patatje Holocaust is zelfs in de Telegrof geciteerd en het bericht dat Willem de Zwijger eigenlijk een bekeerde moslim was zelfs in een Turkse krant.quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah ja en de andere kant: je stelling dat Onkel Adolf gelijk had de joden uit te roeien in Europa omdat er sindsdien geen oorlog meer is geweest hier suggereert ook helemaal niets hoor, is geheel onschuldig en zo...
Nee hoor: de term "dit soort mensen" kwam uit de hemel vallen en is ook verder niet toegelicht.quote:[..]
Oh jawel hoor, dat was vanwege dat 'grapje' waar het hierboven over gaat. En dat weet je best dus doe niet zo schijnheilig.
Wat stom: volgens mij heeft Holland helemaal geen ministers.quote:
ja right wie ga lekker in de zomer vakantie even twee weekjes naar de strook , doe nu eens normaal joh en be realistick.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef moussie het volgende:
[..]
Op dat kleine gebied met zoveel inwoners en weinig bruikbare grondstoffen en/of producten lijkt me toerisme nou juist wel een voor de hand liggende bron van inkomsten
is zijn taak niet . maar de regering kan er wat aan doen maar die miljoenen moeten naar de qassam fabriekjes dat is veel belangerijker . dan bescherming van de burgers . ?? of wacht de qassam dat is de bescherming van de burgers .quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef moussie het volgende:
[..]
Tijd wel .. maar als die materiaal had gehad om schuilkelders te bouwen had die het ook gehad om zijn hotel jaren eerder af te bouwen.
Trouwens, sinds wanneer is het de taak van een investeerder om op eigen initiatief schuilkelders te bouwen?
beweer jij nu dat de oorlog in 2006 kwam omdat de hamas aan de macht kwam ??quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef moussie het volgende:
[..]
Nee dat was omdat Hamas de verkiezingen had gewonnen
moeten we nu weer een lijstje met goederen voor de omport plaatsen . je weet dat de bouwerij niet een dag gestopt is . ok mijn fout dat weet jij niet maar geoof mij ze bouwen wat af daar hoor .als de mensen allemaal in een huis wonen die volgens je eigen zeggen totaal plat gebombadeerd zijn . en nu weer nieuwe hotels / waterparken etc etc bouwen dan moet jij mij nu uitleggen doen ze dit nu echt in een jaar tijd mousje ?? kom op .quote:[..]
Als de informatie inmiddels achterhaald is wel .. maar in dit geval was het dus een reactie op 'ze bouwen wat af', alsof het in de laatste twee jaar is gebouwd terwijl de bevolking eigenlijk schuilkelders wil oid .. niet dus, de bouw heeft dik 5 jaar op zijn voltooiing moeten wachten omdat er geen bouwmaterialen waren ..
quote:
Volgens mij waren dat toch echt de Qassams en de ontvoering/gevangenneming van Shalit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:37 schreef C_N het volgende:
beweer jij nu dat de oorlog in 2006 kwam omdat de hamas aan de macht kwam ??
als dat zo is dan word het met de dag gekker , en dan ga ik mij echt afvragen wat het nut van deze reeks topics heeft.
daar staat mij ook nog iets van bij .vielen daar geen 150 qasams in twee dagen , op een slechte dag ? ik herinner mij nog een dag 195 qassams en mortieren in een dag !mijn pieper stopten niet alleen aan de einde van de dag ..., toen was hij door gebrand van het vele piepenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat toch echt de Qassams en de ontvoering/gevangenneming van Shalit.
Het zijn zijn eigen miljoenen die die investeert in de bouw van het hotel, niet die van de regeringquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:33 schreef C_N het volgende:
[..]
is zijn taak niet . maar de regering kan er wat aan doen maar die miljoenen moeten naar de qassam fabriekjes dat is veel belangerijker . dan bescherming van de burgers . ?? of wacht de qassam dat is de bescherming van de burgers .
Nee, ik beweer dat de internationale boycot en de vrijwel totale blokkade kwam omdat Hamas de verkiezingen had gewonnen .. de raketten waren er eerder ook al .. autumn rain ..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:37 schreef C_N het volgende:
[..]
beweer jij nu dat de oorlog in 2006 kwam omdat de hamas aan de macht kwam ??
als dat zo is dan word het met de dag gekker , en dan ga ik mij echt afvragen wat het nut van deze reeks topics heeft.
Die had je na de ontvoering van Shalit, autumn rain was in het najaar van 2005 ..quote:
whahahahahahahha moussje welken miljoenen wow wat een goede man he .ik zou hem haast voor president verkiezen voor Israel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:03 schreef moussie het volgende:
[..]
Het zijn zijn eigen miljoenen die die investeert in de bouw van het hotel, niet die van de regering
Ik vond het in Amsterdam ook nogal meevallen, er staat me eigenlijk niks bij van hinder van Marokkanen daar. Maar dat neemt niet weg dat er wijken met problemen zijn. Maar ik zie niet in waarom we zouden moeten doen alsof een randstedelijk probleem wat verwant is met de randstelijke hufterigheid een Nederlands probleem is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Grappig, moslims zijn nu al een ras? Je haalt in de 2e zin al je complete 'betoog' onderuit door te doen waar je de ander van beschuldigd
Verder ben ik niet degene die in noorden des lands lekker ver weg van de daadwerkelijke problemen zit, met je straatvrees.
Nee, dan begrijp je mijn redenering niet. De Joodse zelfhaat is een zionistisch fabeltje, om Joden die tegen Israel zijn toch voor antisemiet te kunnen uitmaken, bij gebrek aan argumenten.quote:Volgens jou redenatie ben je zelf een racist, dus je bent een originele zelfhater?
Jawel, het is de enige staat die op rassenleer gegrondvest is, en de enige staat die mensen van over heel de wereld overhaalt om zich in Israel te gaan vestigen wanneer ze het juiste uitverkoren bloed hebben, en daarvoor mensen van hun land verjaagt omdat ze unterblut hebben.quote:Ach man Israel is niet meer of minder 'racistisch' dan om het even welke staat buiten het Westen.
Dus je verdedigt Israel met het argument dat er nog grotere schurkenstaten zijn? Ik leg de lat iets hoger voor een bevriende knuffelstaat, en extreem bevriende staat zelfs, een staat waarvoor we kruipen, die zo'n speciale vriend is dat zelfs op Schiphol en in het Eurovisiesongfestival een plekje voor ze is ingeruimd.. Ik zou voor Israel graag dezelfde maat aanleggen als voor andere staten.quote:En dan zijn ze nog poeslief ook vergeleken met vele, vele andere staten die vele, vele malen ergere dingen uithalen op vele, vele malen grotere schaal.
Maar ja, in bepaalde NLe (linkse/semi-intelectuele) kringen is het bonton om Israel onevenredig zwaar te veroordelen terwijl er gezellig met Hamas-aanhangers meegezongen wordt op demo'tjes alwaar de ruiten van het Krasnapolsky moeten sneuvelen omdat dat 'joods' zou zijn.
Het hele Israel-verhaal wordt ook massaal misbruikt door bontkraagjes en hun meehuilende Anja Meulenbelt en co's om onvervalste haat richting joden te spuien terwijl er gehuild wordt als er eens kut-Marokkaan geroepen wordt of een gezellige vanuit Saudi-Arabie betaalde Wahabist-Imam weer eens roept dat het Westen de kanker is en wij allemaal dood moeten. Maar he, dat is ok want vrijheid van religie en wie daar tegen is, is een racist uiteraard.
Dat is precies wat Israel wel doet.quote:Ja inderdaad. De knokploegen overstromen de straten in Europa en de intimidatie gaat door tot in het stemhokje. Die onaflatende bullshit om nazi's en Israel te vergelijken terwijl iedereen die kan lezen weet dat het onzin is. Israel voert geen lebensraum-oorlog,
Dus ze doen niet aan grootschalige genocide? Ze hebben geen vernietigingskampen. Nou, nou, een applaus voor Israël, ze zijn niet helemaal hetzelfde als het absolute kwaad. Nog niet althans, want de vraag dringt zich wel op wat voor Endlösung ze dan wel in gedachten hebben voor het Palestijnenprobleem.quote:Israel heeft geen industriel ingerichte vernietigingskampen, er lopen geen doodseskaders die miljoenen mensen neerknallen rond. De levensverwachting vd Palestijnen is normaal en ze zijn 1 vd snelst groeiende bevolkingen ter wereld. Israel is dan wel een hele, hele, hele slechte nazi.
Maar ik betrek toch Israël erin? Wat heeft Israël dan te maken met Jodenhaat? Als je iets lelijks over Israël zegt dan heeft dat niks te maken met bezetting, onderdrukking, hun racisme, mensenrechtenschendingen en moord, daar kun je niet tegen zijn, dus is het Jodenhaat?quote:Kletsika: zolang mensen zoals jij in bijna ieder onderwerp Israel erbij weten te betrekken ben je gewoon wat ik zei.
Het joodse ras? Bestaat het dan toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Jawel, het is de enige staat die op rassenleer gegrondvest is
Nope. Het is nog een leugen ook. Bv Duitsland hanteert nog steeds het 'Blut'-principe.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het joodse ras? Bestaat het dan toch?
voor sommigen wel ................quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De Israelische immigratiedienst heeft niet religie of culturele identiteit als criterium voor toelating, of wel soms?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Interessant, bron?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Jawel, het is de enige staat die op rassenleer gegrondvest is
ik zit nog steets te denken wat ik moet doen ..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De Israelische immigratiedienst heeft niet religie of culturele identiteit als criterium voor toelating, of wel soms?
Ik kan geen andere noemen, jij wel?quote:
Welke miljoenen? Nou een paar van de miljoenen van deze billionairquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:36 schreef C_N het volgende:
[..]
whahahahahahahha moussje welken miljoenen wow wat een goede man he .ik zou hem haast voor president verkiezen voor Israel.
de miljoenen bedoel je die komen van Iran en de miljoenen die Israel geef en en en en .
zijn eigen miljoenen als of het uit zijn prive zak kom .
In de openlucht gevangenis, hermetisch afgesloten Gaza strook waar ook nog eens de Holocaust plaatsvindt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:14 schreef C_N het volgende:
[..]
ja right wie ga lekker in de zomer vakantie even twee weekjes naar de strook , doe nu eens normaal joh en be realistick.
ik denk dat er wel anderen zaken voor gaan dan een hotel en vergeet niet er zijn er in de strook al 10 tallen
iets klopt er niet ??????quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
In de openlucht gevangenis, hermetisch afgesloten Gaza strook waar ook nog eens de Holocaust plaats vindt.
Hamas bouwt ondertussen in Gaza de Palestijnse versie van Centerparks, zwemparadijzen al la Duinrell en warenhuizen zoals V&D.
Andere dan? Was een serieuze vraag, op papier is Israel namelijk gewoon een rechtsstaat incl. zaken als mensenrechten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kan geen andere noemen, jij wel?
Wil je het niet snappen of zo? Toen de bouw begon was er nog geen sprake van hermetische afsluiting, toen mocht je als toerist nog in Gaza komen, het was al bijna klaar voor al die ellende begon.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Mylene het volgende:
In de openlucht gevangenis, hermetisch afgesloten Gaza strook waar ook nog eens de Holocaust plaatsvindt.
wat wil je hier nu mee .? het is mij niet zo duidelijk......quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef moussie het volgende:
[..]
Welke miljoenen? Nou een paar van de miljoenen van deze billionair
http://www.independent.co(...).html?action=Gallery
wanneer begon die bouw, dat vind ik namelijk heel belangrijk.voor dit topic .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:38 schreef moussie het volgende:
[..]
Wil je het niet snappen of zo? Toen de bouw begon was er nog geen sprake van hermetische afsluiting, toen mocht je als toerist nog in Gaza komen, het was al bijna klaar voor al die ellende begon.
Jou vertellen dat het geen miljoenen uit Iran of van Hamas zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:39 schreef C_N het volgende:
[..]
ow ja ziet er niet uit als eigenbelang onder de noemer de palestijnse mensen ,
in eilat hebben ze ook hotels gebouwd . onder de noemer voor de Israelishe mensen .
wat wil je hier nu mee .?
Gezien hoe ver ze waren begin 2006 zou ik zomer 2004 schatten, maar gezien de vermelding dat de bouw weer stil ligt .. dunno ..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:40 schreef C_N het volgende:
[..]
wanneer begon die bouw, dat vind ik namelijk heel belangrijk.voor dit topic .
maar mousje je geloof niets wat er maar over Israel in de media geschreven word en over palestijnen neem je alles zo klakkeloos over .en ik snap nog steedt niet wat je wil bewijzen met deze rijke palestijn . dat hij een hotel bouwt? ja wie bouw het anders,,? een anderen rijke palestijn .met steek penningen van de hamas .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:46 schreef moussie het volgende:
[..]
Jou vertellen dat het geen miljoenen uit Iran of van Hamas zijn.
En ja, als iemand een hotel bouwt doet die meestal niet uit altruïstische motieven maar omdat die geld wil verdienen, wat is daar vreemd aan? Het zijn zakenlui en geen filantropische instellingen
Kan niet, onmogelijk. Gaza is hermetisch afgesloten en er wordt een Lebensraum-oorlog gevoerd waarbij genocide wordt gepleegd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:52 schreef Mylene het volgende:
Deze moskee is vandaag geopend in de voormalige Joodse nederzetting Nate Sarim in Gaza.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar komen die bouwmaterialen toch vandaan? Hoe dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |