abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:31:49 #76
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98300801
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:24 schreef moussie het volgende:

[..]

. autumn rain ..
Summer :)
pi_98304029
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:31 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Summer :)
Die had je na de ontvoering van Shalit, autumn rain was in het najaar van 2005 ..

oops, sorry, ben in de war met iets anders .. dat krijg je weleens als je te snel typt ipv eerst te checken of je het goed herinnert.

Hoe dan ook, de internationale boycot kwam eerst, de ontvoering van Shalit en de oorlog met Israël kwamen pas later.

[ Bericht 21% gewijzigd door moussie op 17-06-2011 19:17:21 ]
pleased to meet you
pi_98305183
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:03 schreef moussie het volgende:

[..]

Het zijn zijn eigen miljoenen die die investeert in de bouw van het hotel, niet die van de regering
whahahahahahahha moussje welken miljoenen wow wat een goede man he .ik zou hem haast voor president verkiezen voor Israel.
de miljoenen bedoel je die komen van Iran en de miljoenen die Israel geef en en en en .

zijn eigen miljoenen als of het uit zijn prive zak kom .
pi_98305225
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Grappig, moslims zijn nu al een ras? Je haalt in de 2e zin al je complete 'betoog' onderuit door te doen waar je de ander van beschuldigd :')
Verder ben ik niet degene die in noorden des lands lekker ver weg van de daadwerkelijke problemen zit, met je straatvrees.
Ik vond het in Amsterdam ook nogal meevallen, er staat me eigenlijk niks bij van hinder van Marokkanen daar. Maar dat neemt niet weg dat er wijken met problemen zijn. Maar ik zie niet in waarom we zouden moeten doen alsof een randstedelijk probleem wat verwant is met de randstelijke hufterigheid een Nederlands probleem is.

quote:
Volgens jou redenatie ben je zelf een racist, dus je bent een originele zelfhater?
Nee, dan begrijp je mijn redenering niet. De Joodse zelfhaat is een zionistisch fabeltje, om Joden die tegen Israel zijn toch voor antisemiet te kunnen uitmaken, bij gebrek aan argumenten.

quote:
Ach man Israel is niet meer of minder 'racistisch' dan om het even welke staat buiten het Westen.
Jawel, het is de enige staat die op rassenleer gegrondvest is, en de enige staat die mensen van over heel de wereld overhaalt om zich in Israel te gaan vestigen wanneer ze het juiste uitverkoren bloed hebben, en daarvoor mensen van hun land verjaagt omdat ze unterblut hebben.

quote:
En dan zijn ze nog poeslief ook vergeleken met vele, vele andere staten die vele, vele malen ergere dingen uithalen op vele, vele malen grotere schaal.
Maar ja, in bepaalde NLe (linkse/semi-intelectuele) kringen is het bonton om Israel onevenredig zwaar te veroordelen terwijl er gezellig met Hamas-aanhangers meegezongen wordt op demo'tjes alwaar de ruiten van het Krasnapolsky moeten sneuvelen omdat dat 'joods' zou zijn.
Het hele Israel-verhaal wordt ook massaal misbruikt door bontkraagjes en hun meehuilende Anja Meulenbelt en co's om onvervalste haat richting joden te spuien terwijl er gehuild wordt als er eens kut-Marokkaan geroepen wordt of een gezellige vanuit Saudi-Arabie betaalde Wahabist-Imam weer eens roept dat het Westen de kanker is en wij allemaal dood moeten. Maar he, dat is ok want vrijheid van religie en wie daar tegen is, is een racist uiteraard.
Dus je verdedigt Israel met het argument dat er nog grotere schurkenstaten zijn? Ik leg de lat iets hoger voor een bevriende knuffelstaat, en extreem bevriende staat zelfs, een staat waarvoor we kruipen, die zo'n speciale vriend is dat zelfs op Schiphol en in het Eurovisiesongfestival een plekje voor ze is ingeruimd.. Ik zou voor Israel graag dezelfde maat aanleggen als voor andere staten.

quote:
Ja inderdaad. De knokploegen overstromen de straten in Europa en de intimidatie gaat door tot in het stemhokje. Die onaflatende bullshit om nazi's en Israel te vergelijken terwijl iedereen die kan lezen weet dat het onzin is. Israel voert geen lebensraum-oorlog,
Dat is precies wat Israel wel doet.

quote:
Israel heeft geen industriel ingerichte vernietigingskampen, er lopen geen doodseskaders die miljoenen mensen neerknallen rond. De levensverwachting vd Palestijnen is normaal en ze zijn 1 vd snelst groeiende bevolkingen ter wereld. Israel is dan wel een hele, hele, hele slechte nazi.
Dus ze doen niet aan grootschalige genocide? Ze hebben geen vernietigingskampen. Nou, nou, een applaus voor Israël, ze zijn niet helemaal hetzelfde als het absolute kwaad. Nog niet althans, want de vraag dringt zich wel op wat voor Endlösung ze dan wel in gedachten hebben voor het Palestijnenprobleem.

quote:
Kletsika: zolang mensen zoals jij in bijna ieder onderwerp Israel erbij weten te betrekken ben je gewoon wat ik zei.
Maar ik betrek toch Israël erin? Wat heeft Israël dan te maken met Jodenhaat? Als je iets lelijks over Israël zegt dan heeft dat niks te maken met bezetting, onderdrukking, hun racisme, mensenrechtenschendingen en moord, daar kun je niet tegen zijn, dus is het Jodenhaat?

Ik heb niet erg veel verstand van Jodenhaat, het lijkt mij nogal lastig om mensen te haten die je niet kent en ik ken het merendeel van de Joden niet, maar het lijkt mij dat een Jodenhater zijn Jodenhaat uit tegen Joden, en die zijn er ook buiten Israel. Dus als iemand zich alleen keert tegen Israel, en tegen niet-Joodse Israelaanhangers, en niet tegen Joden die of kritisch zijn op Israel of in het geheel niet met Israel bezig zijn, dan lijkt me duidelijk dat het om de daden van Israel gaat het en Joods zijn daar helemaal geen ene reet mee te maken heeft.

Het is dus gewoon een uiterst doorzichtige en zielige poging om de discussie te ontlopen. Het snoeren van de mond omdat daar een onwelgevallige mening uitkomt met een zware beschuldiging. Dat je het begrip uitholt en verdraaid, en daarmee in de hand werkt dat Jodenhaat waar het zich wel manifisteert geen indruk meer maakt, dat diezelfde verdraaiing overgenomen wordt door allochtone pubers en zo een bedreiging vormt voor Joden, ach ja, dat doet er niet toe. Als er meer Jodenhaat in de wereld komt dan is dat namelijk alleen maar goed voor Israel en zijn Lebensraumclaims. Lullig voor de Joden die er het slachtoffer van zijn, maar ja, hadden ze maar naar Israel moeten komen om een Palestijn te verjagen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_98305496
Lebensraum :')
Genocide :')
8.000 doden in 63 jaar :')
Turkije maakt in 1 jaar meer Koerden koud als Israel in 63 jaar Palestijnen _O-
Een land wat nog 2 x kleiner is als Nederland :')
Whatever jonge, focus je lekker op dat gemene Israel en kijk lekker weg bij de echte problemen in de wereld.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:46:39 #81
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98305581
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:37 schreef Weltschmerz het volgende:

Jawel, het is de enige staat die op rassenleer gegrondvest is

Het joodse ras? Bestaat het dan toch? :+
pi_98305649
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Het joodse ras? Bestaat het dan toch?
Nope. Het is nog een leugen ook. Bv Duitsland hanteert nog steeds het 'Blut'-principe.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98305720
quote:

[..]

Het joodse ras? Bestaat het dan toch?
voor sommigen wel ................
soms heb ik het gevoel hier op dit topic , sommigen zijn het einde nabij en moeten nog even de laatste zuch ,posten :Y
pi_98305981
quote:

[..]

Het joodse ras? Bestaat het dan toch? :+
De Israelische immigratiedienst heeft niet religie of culturele identiteit als criterium voor toelating, of wel soms?
pi_98306099
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Jawel, het is de enige staat die op rassenleer gegrondvest is
Interessant, bron?
pi_98306108
Even tussen door ................syria bestelde de moord op Hariri.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4083587,00.html
pi_98306231
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De Israelische immigratiedienst heeft niet religie of culturele identiteit als criterium voor toelating, of wel soms?
ik zit nog steets te denken wat ik moet doen ..
lache huilen . springen . rennen . of gewoon overheen lezen .weet je ik doe denk ik het laatste
pi_98306398
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:00 schreef DRidder het volgende:

[..]

Interessant, bron?
Ik kan geen andere noemen, jij wel?
pi_98306542
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:36 schreef C_N het volgende:

[..]

whahahahahahahha moussje welken miljoenen wow wat een goede man he .ik zou hem haast voor president verkiezen voor Israel.
de miljoenen bedoel je die komen van Iran en de miljoenen die Israel geef en en en en .

zijn eigen miljoenen als of het uit zijn prive zak kom .
Welke miljoenen? Nou een paar van de miljoenen van deze billionair
http://www.independent.co(...).html?action=Gallery
pleased to meet you
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:13:51 #90
16715 Mylene
*schatje*
pi_98306582
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:14 schreef C_N het volgende:

[..]

ja right wie ga lekker in de zomer vakantie even twee weekjes naar de strook , doe nu eens normaal joh en be realistick.
ik denk dat er wel anderen zaken voor gaan dan een hotel en vergeet niet er zijn er in de strook al 10 tallen

In de openlucht gevangenis, hermetisch afgesloten Gaza strook waar ook nog eens de Holocaust plaatsvindt.

Hamas bouwt ondertussen in Gaza de Palestijnse versie van Centerparks, zwemparadijzen al la Duinrell en warenhuizen zoals V&D.

Maar geen schuilkelders.
pi_98306695
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Mylene het volgende:

[..]

In de openlucht gevangenis, hermetisch afgesloten Gaza strook waar ook nog eens de Holocaust plaats vindt.

Hamas bouwt ondertussen in Gaza de Palestijnse versie van Centerparks, zwemparadijzen al la Duinrell en warenhuizen zoals V&D.
iets klopt er niet ??????
eh zou het dan toch .
dat de wereld zich laat beet nemen .en over de schuilkelders heen kijk .
En allemaal de schuld van Israel
pi_98307036
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik kan geen andere noemen, jij wel?
Andere dan? Was een serieuze vraag, op papier is Israel namelijk gewoon een rechtsstaat incl. zaken als mensenrechten.
pi_98307625
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Mylene het volgende:
In de openlucht gevangenis, hermetisch afgesloten Gaza strook waar ook nog eens de Holocaust plaatsvindt.
Wil je het niet snappen of zo? Toen de bouw begon was er nog geen sprake van hermetische afsluiting, toen mocht je als toerist nog in Gaza komen, het was al bijna klaar voor al die ellende begon.
pleased to meet you
pi_98307668
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef moussie het volgende:

[..]

Welke miljoenen? Nou een paar van de miljoenen van deze billionair
http://www.independent.co(...).html?action=Gallery
wat wil je hier nu mee .? het is mij niet zo duidelijk......

[ Bericht 7% gewijzigd door C_N op 17-06-2011 20:47:00 ]
pi_98307722
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:38 schreef moussie het volgende:

[..]

Wil je het niet snappen of zo? Toen de bouw begon was er nog geen sprake van hermetische afsluiting, toen mocht je als toerist nog in Gaza komen, het was al bijna klaar voor al die ellende begon.
wanneer begon die bouw, dat vind ik namelijk heel belangrijk.voor dit topic .
pi_98308029
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:39 schreef C_N het volgende:

[..]

ow ja ziet er niet uit als eigenbelang onder de noemer de palestijnse mensen ,
in eilat hebben ze ook hotels gebouwd . onder de noemer voor de Israelishe mensen .
wat wil je hier nu mee .?
Jou vertellen dat het geen miljoenen uit Iran of van Hamas zijn.
En ja, als iemand een hotel bouwt doet die meestal niet uit altruïstische motieven maar omdat die geld wil verdienen, wat is daar vreemd aan? Het zijn zakenlui en geen filantropische instellingen
pleased to meet you
pi_98308163
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:40 schreef C_N het volgende:

[..]

wanneer begon die bouw, dat vind ik namelijk heel belangrijk.voor dit topic .
Gezien hoe ver ze waren begin 2006 zou ik zomer 2004 schatten, maar gezien de vermelding dat de bouw weer stil ligt .. dunno ..
ik ga eens googelen of ik daar iets over kan vinden
pleased to meet you
pi_98308216
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:46 schreef moussie het volgende:

[..]

Jou vertellen dat het geen miljoenen uit Iran of van Hamas zijn.
En ja, als iemand een hotel bouwt doet die meestal niet uit altruïstische motieven maar omdat die geld wil verdienen, wat is daar vreemd aan? Het zijn zakenlui en geen filantropische instellingen
maar mousje je geloof niets wat er maar over Israel in de media geschreven word en over palestijnen neem je alles zo klakkeloos over .en ik snap nog steedt niet wat je wil bewijzen met deze rijke palestijn . dat hij een hotel bouwt? ja wie bouw het anders,,? een anderen rijke palestijn .met steek penningen van de hamas .
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:52:28 #99
16715 Mylene
*schatje*
pi_98308289
Deze moskee is vandaag geopend in de voormalige Joodse nederzetting Nate Sarim in Gaza.

Waar komen die bouwmaterialen toch vandaan? Hoe dan?
pi_98308370
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:52 schreef Mylene het volgende:
Deze moskee is vandaag geopend in de voormalige Joodse nederzetting Nate Sarim in Gaza.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Waar komen die bouwmaterialen toch vandaan? Hoe dan?
Kan niet, onmogelijk. Gaza is hermetisch afgesloten en er wordt een Lebensraum-oorlog gevoerd waarbij genocide wordt gepleegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')