abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98258256
Wat vinden jullie van http://en.wikipedia.org/wiki/Ringworm_affair? Dat waren toch geen echte joden?
Another day in paradise, surrounded by bloodsuckers and parasites.
pi_98258762
De Palestijnen bouwen wat af in de Gazastrook, het laatste project wat nu geopend is is een 5 sterren Movenpick hotel. Dit project werd gefinancierd door miljardair Munib al -Masri, de man die Hamas en Fatah samenbracht.

Waarom zorgt deze man niet voor schuilkelders? Oh wacht, dan kunnen de Palestijnse kinderen niet meer voor propagandadoeleinden worden gebruikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 16-06-2011 18:25:12 ]
pi_98261327
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:15 schreef Mylene het volgende:
De Palestijnen bouwen wat af in de Gazastrook, het laatste project wat nu geopend is is een 5 sterren Movenpick hotel. Dit project werd gefinancierd door miljardair Munib al -Masri, de man die Hamas en Fatah samenbracht.

Gaza, 8 april 2006. Op de achtergrond is de bouw van het 5-sterren Movenpick Hotel weer stil gevallen wegens de oorlog tegen Israël
pleased to meet you
pi_98261736
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef moussie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gaza, 8 april 2006. Op de achtergrond is de bouw van het 5-sterren Movenpick Hotel weer stil gevallen wegens de oorlog tegen Israël
Kun je nagaan, had hij genoeg tijd om alsnog voor schuilkelders te zorgen. :{
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_98261868
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wegens de oorlog tegen Israel... dat zegt dus niet dat Israël de reden is. Het kan net zo goed zijn dat het was stil gelegd omdat de Palestijnen weer oorlog gingen voeren.

Overigens, was jij onlangs niet tegen het gebruiken van oude berichten?
pi_98263372
leuk we zijn weer 60 topics terug .mooie foto trouwens :X
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:08:08 #57
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98263737
De geënsceneerde foto's met dode dieren doen het altijd goed.
pi_98263885
quote:
13s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:25 schreef Karrs het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de reden dat er geen schuilkelders worden gebouwd? Je hoort ook wel eens dat er geen ruimte is, maar dit rijmt weer niet met resorts en dergelijke die worden geopend.

Zie bijvoorbeeld dit resort: http://www.paldf.net/forum/showthread.php?t=823016
pi_98264117
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:11 schreef Mylene het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de reden dat er geen schuilkelders worden gebouwd? Je hoort ook wel eens dat er geen ruimte is, maar dit rijmt weer niet met resorts en dergelijke die worden geopend.

Zie bijvoorbeeld dit resort: http://www.paldf.net/forum/showthread.php?t=823016
het is niet alleen in de strook ook in de westbank zijn geen schuilkelders , die er zijn zijn van de Israelish zelf.
wat de rede is zou het niet weten .
ik kan het eens na gaan ..in israel heeft ieder huis een prive schuilkelder . is een wed na de eerst oorlog in irak,zelfs rond de strook zijn de bushokjes als schuil bunkers gemaakt tegen de qassam en mortieren .en worden in drukke plaatsen geplaatst deze op de foto naast een markt in sderoth

is nog gezellig geschilderd ook nog ;)
nu is het standaard in een huis,.zo zij kunnen het ook in een huis maken en als een gewonen kamer gebruiken. zo idd wat jij aan haalden van de ruimten , is een fabeltje .

[ Bericht 4% gewijzigd door C_N op 16-06-2011 20:38:17 ]
pi_98264284
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:08 schreef Nibb-it het volgende:
idd en poppen en noem maar op .
http://zombietime.com/reuters_photo_fraud/
pi_98264530
quote:

[..]

[ afbeelding ]
en nu moet ik zeggen een hotel is wel het eerste waar je aan denkt .in de gazza strook om te bouwen ..
ik bedoel ,ik zie geen nuttiger dingen om met het geld te doen . |:(
pi_98266911
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:08 schreef Nibb-it het volgende:
True. Maar vrijwel alle foto's uit Israël en Palestina zijn geënsceneerd.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_98267400
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef C_N het volgende:

[..]

en nu moet ik zeggen een hotel is wel het eerste waar je aan denkt .in de gazza strook om te bouwen ..
ik bedoel ,ik zie geen nuttiger dingen om met het geld te doen . |:(
Op dat kleine gebied met zoveel inwoners en weinig bruikbare grondstoffen en/of producten lijkt me toerisme nou juist wel een voor de hand liggende bron van inkomsten
pleased to meet you
pi_98268336
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wegens de oorlog tegen Israel... dat zegt dus niet dat Israël de reden is. Het kan net zo goed zijn dat het was stil gelegd omdat de Palestijnen weer oorlog gingen voeren.
Nee dat was omdat Hamas de verkiezingen had gewonnen

quote:
Overigens, was jij onlangs niet tegen het gebruiken van oude berichten?
Als de informatie inmiddels achterhaald is wel .. maar in dit geval was het dus een reactie op 'ze bouwen wat af', alsof het in de laatste twee jaar is gebouwd terwijl de bevolking eigenlijk schuilkelders wil oid .. niet dus, de bouw heeft dik 5 jaar op zijn voltooiing moeten wachten omdat er geen bouwmaterialen waren ..
pleased to meet you
pi_98268504
quote:
13s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:25 schreef Karrs het volgende:

[..]

Tijd wel .. maar als die materiaal had gehad om schuilkelders te bouwen had die het ook gehad om zijn hotel jaren eerder af te bouwen.
Trouwens, sinds wanneer is het de taak van een investeerder om op eigen initiatief schuilkelders te bouwen?
pleased to meet you
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:18:41 #66
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98271038
quote:
FM Liberman and Dutch Minister Verhagen sign Memorandum of Understanding

15 Jun 2011
An Israel-Holland Memorandum of Understanding for bilateral economic and scientific cooperation was signed today in Jerusalem.

Deputy Prime Minister and Minister of Foreign Affairs Avigdor Liberman and Deputy Prime Minister and Minister of Economic Affairs, Agriculture and Innovation of Holland Maxime Verhagen signed today (Wednesday 15 June 2011) at the Ministry of Foreign Affairs in Jerusalem a Memorandum of Understanding for bilateral economic and scientific cooperation.

The volume of trade between Israel and Holland has grown significantly over the past eighteen months, and ministers Liberman and Verhagen discussed methods to encourage this trend.

In their meeting, FM Liberman stated that Holland is a true friend of Israel, and thanked Minister Verhagen for Holland’s consistent support of Israel in international forums. FM Liberman added that he is pleased to note that the Dutch government is also opposed to a unilateral move by the Palestinians in the United Nations, and that Holland understands that one-sided moves by the Palestinians will only aggravate the conflict, and that European countries must clarify to the Palestinians that only by means of negotiation will they be able to promote the issue of coexistence.

bron
pi_98278766
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 07:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]

Ah ja en de andere kant: je stelling dat Onkel Adolf gelijk had de joden uit te roeien in Europa omdat er sindsdien geen oorlog meer is geweest hier suggereert ook helemaal niets hoor, is geheel onschuldig en zo... :')
Jezusmina! Ik vind het meestal wel leuk als mensen en bericht van de Speld serieus nemen. Het patatje Holocaust is zelfs in de Telegrof geciteerd en het bericht dat Willem de Zwijger eigenlijk een bekeerde moslim was zelfs in een Turkse krant.
Dat is natuurlijk wel grappig: mensen die in een parodie of grap trappen.
Het wordt een probleem als je domme mensen of mensen zonder gevoel voor humor tegenkomt.

De feiten zijn, dat er in West-Europa geen oorlog meer gevoerd is sinds de Tweede Wereldoorlog. En dat in het Midden-Oosten de onrust en oorlogen toenamen met een toenemend aantal joden in die streek.

Deze verschijnselen toeschrijven aan Hitler is in wezen een drogreden. Als iemand dat dan toch doet is hij ofwel dom ofwel grappig.
Degene die deze redenering postte beschouw ik als slim (en is joods) en dus moest ik lachen. Prompt kwam er een boze reactie van iemand die de redenering serieus nam. Toen moest ik nog harder lachen.
En uitgaande van de feiten heb ik die stelling later hier en daar aangedikt.
Want een weerwoord heb ik nog niet gezien!
(Ja, gescheld. Maar daar luister ik niet naar.)
quote:
[..]

Oh jawel hoor, dat was vanwege dat 'grapje' waar het hierboven over gaat. En dat weet je best dus doe niet zo schijnheilig.
Nee hoor: de term "dit soort mensen" kwam uit de hemel vallen en is ook verder niet toegelicht.
En als dat echt vanwege dit grapje was, dan heeft deze machthebster haar werk niet goed gedaan!! Of ze is echt te stom om voor de duivel te dansen!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_98278876
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Wat stom: volgens mij heeft Holland helemaal geen ministers.
Nederland heeft ministers. De provincies hebben Gedeputeerde Staten.
Landstreken, zoals de Veluwe, de Achterhoek, Holland of zo, hebben helemaal geen vertegenwoordiger.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_98295122
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef moussie het volgende:

[..]

Op dat kleine gebied met zoveel inwoners en weinig bruikbare grondstoffen en/of producten lijkt me toerisme nou juist wel een voor de hand liggende bron van inkomsten
ja right wie ga lekker in de zomer vakantie even twee weekjes naar de strook , doe nu eens normaal joh en be realistick.
ik denk dat er wel anderen zaken voor gaan dan een hotel en vergeet niet er zijn er in de strook al 10 tallen
pi_98295879
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef moussie het volgende:

[..]

Tijd wel .. maar als die materiaal had gehad om schuilkelders te bouwen had die het ook gehad om zijn hotel jaren eerder af te bouwen.
Trouwens, sinds wanneer is het de taak van een investeerder om op eigen initiatief schuilkelders te bouwen?
is zijn taak niet . maar de regering kan er wat aan doen maar die miljoenen moeten naar de qassam fabriekjes dat is veel belangerijker . dan bescherming van de burgers . ?? of wacht de qassam dat is de bescherming van de burgers .
pi_98296048
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef moussie het volgende:

[..]

Nee dat was omdat Hamas de verkiezingen had gewonnen

beweer jij nu dat de oorlog in 2006 kwam omdat de hamas aan de macht kwam ??
als dat zo is dan word het met de dag gekker , en dan ga ik mij echt afvragen wat het nut van deze reeks topics heeft.
quote:
[..]

Als de informatie inmiddels achterhaald is wel .. maar in dit geval was het dus een reactie op 'ze bouwen wat af', alsof het in de laatste twee jaar is gebouwd terwijl de bevolking eigenlijk schuilkelders wil oid .. niet dus, de bouw heeft dik 5 jaar op zijn voltooiing moeten wachten omdat er geen bouwmaterialen waren ..
moeten we nu weer een lijstje met goederen voor de omport plaatsen . je weet dat de bouwerij niet een dag gestopt is . ok mijn fout dat weet jij niet maar geoof mij ze bouwen wat af daar hoor .als de mensen allemaal in een huis wonen die volgens je eigen zeggen totaal plat gebombadeerd zijn . en nu weer nieuwe hotels / waterparken etc etc bouwen dan moet jij mij nu uitleggen doen ze dit nu echt in een jaar tijd mousje ?? kom op .
je reageer zo eenzijdig ? alleen maar om jou idiaal te verdedigen . maar je weet beter , .... hoop ik..
quote:

[ Bericht 16% gewijzigd door C_N op 17-06-2011 15:46:19 ]
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:52:14 #72
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98296725
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:37 schreef C_N het volgende:

als dat zo is dan word het met de dag gekker , en dan ga ik mij echt afvragen wat het nut van deze reeks topics heeft.

Volgens mij waren dat toch echt de Qassams en de ontvoering/gevangenneming van Shalit.
pi_98297287
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Volgens mij waren dat toch echt de Qassams en de ontvoering/gevangenneming van Shalit.
daar staat mij ook nog iets van bij .vielen daar geen 150 qasams in twee dagen , op een slechte dag ? ik herinner mij nog een dag 195 qassams en mortieren in een dag !mijn pieper stopten niet alleen aan de einde van de dag ..., toen was hij door gebrand van het vele piepen :P

het moet niet gekker worden hier zeg }:|

[ Bericht 13% gewijzigd door C_N op 17-06-2011 16:15:11 ]
pi_98299687
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:33 schreef C_N het volgende:

[..]

is zijn taak niet . maar de regering kan er wat aan doen maar die miljoenen moeten naar de qassam fabriekjes dat is veel belangerijker . dan bescherming van de burgers . ?? of wacht de qassam dat is de bescherming van de burgers .
Het zijn zijn eigen miljoenen die die investeert in de bouw van het hotel, niet die van de regering
pleased to meet you
pi_98300580
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:37 schreef C_N het volgende:

[..]

Nee, ik beweer dat de internationale boycot en de vrijwel totale blokkade kwam omdat Hamas de verkiezingen had gewonnen .. de raketten waren er eerder ook al .. autumn rain ..
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')